Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2010, 23:14
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vandaag bijna 6 uur in totaal in de trein gezeten, gelukkig wel een airco-trein. Ik baalde wel dat ik met mensen was die nooit met de trein gaan en dus constant bang waren dat we de overstap misten of de verkeerde namen én ook nog eens enorm vroeg weg wilden (25 minuten van te voren), terwijl het station nog niet eens 5 minuten lopen was en we het kaartje al hadden.

Morgen ga ik vroeg opstaan en m'n boek lezen, want daar had ik vandaag geen tijd voor en gister heb ik ook te weinig gelezen.
Advertentie
Oud 06-06-2010, 10:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zat gisteren in een volle trein zonder airco, dat was pas erg

En verder is het stom, we zouden op bezoek bij iemand gaan, maar ze is te ziek, het is stom dat ze zo ziek is.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-06-2010, 13:51
Verwijderd
Ziek zijn is altijd stom...

Ik heb honger die niet kan gestild worden, dorst die iet te lessen is en verlangen naar iets dat ik niet ken.
As usual
Oud 06-06-2010, 16:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
straks naar een comunnie feestje gegaan met me moeder.
ik ben eerder gegaan en daarna nog even bij de AH gewacht tot die open ging.
en toen vond ik gelukkig de ring terug die ik van me moeder heb gekregen voor me verjaardag.
hij zat blijkbaar gewoon al die tijd in de zak van me vest.
en me angsten lijken alleen maar meer te worden.
ik had me coordinator beloofd naar de afdeling te bellen als het nodig was en ik am neigingen heb.
maar ik heb het al 2x geprobeert en er pakt niemand op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-06-2010, 17:41
Verwijderd
Mijn weekendje thuis heeft gefaald. Ik ben gisterenavond toch maar weer terug naar de afdeling gegaan. De stemmen begonnen weer tegen me te schreeuwen.

Vandaag heb ik eigenlijk de hele dag geslapen. Dat nieuwe medicijn maakt me erg moe en het afbouwen van het oude maakt me raar. Beetje schokkerig ofzo, ik kan het moeilijk omschrijven. Verder is mijn trek echt enorm en kan ik er moeilijk tegenin gaan. Ik hoop maar dat ik niet al te veel bijkom. 5 kg is de max, dan ga ik weer terug naar mijn oude medicijnen. Mijn hartslag is volgens mij ook heel hoog door de afbouw, misschien maar even laten meten.
Oud 06-06-2010, 18:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ze pakte op de afdeling weer niet op.
en daarna is het door me angsten.
toch weer misgegaan met am.
en nou durf ik helemaal niet meer te bellen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-06-2010, 19:50
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lentekriebel en darkfairy: (})

Ik heb gisteren heel lang in de zon gezeten, maar ik ben helemaal niks bruiner geworden terwijl ik vroeger ontzettend snel bruin werd. Ik denk dat ik uit Vietnam ook gewoon spierwit terug kom
Voor het eerst in jaren heb ik in een rokje over straat gelopen. Ik hou er niet zo van om met blote benen te lopen, dat mensen dan je benen zien enzo. Nu nog een keer genoeg zelfvertrouwen vinden om mijn jurkje aan te doen.
Alleen een beetje jammer dat gympen zo lomp staan onder een rokje, nu liggen mijn voeten helemaal open door de schoenen die ik aan had

Verder heb ik het nog steeds ontzettend druk en heb ik dit weekend veel te weinig gedaan (want gisteren verjaardag en vandaag laat thuis omdat ik twee keer de trein voor mijn neus heb zien wegrijden), maar een lekker rustig weekend mag ook wel een keertje. Ik haal het morgen wel in, met mijn vijf tussenuren.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 06-06-2010, 19:59
Verwijderd
Als je dan hoort dat iemand in je omgeving is opgenomen denk je altijd terug bah
Hoe klote het was.
Oud 06-06-2010, 21:21
kroot
kroot is offline
lalala tentamens lalala. Ik moet studeren ipv forummen.
Vanmorgen was gaaf: ik begeleid een kerkkoor op piano, en na de preek moest ik ook wat spelen. En heel veel mensen kwamen na afloop naar mij toe om te vragen wat het was, en dat het zo mooi was. En een klein zustertje: ik dank god dat je zo mooi piano kan spelen leuk om te horen. En het was een stuk wat ik volgende week om mijn tentamen ga spelen, dus alvast beetje geoefend.
Oud 06-06-2010, 22:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vanmorgen om 8:15 opgestaan en ik heb in totaal rond de 50 pagina's gelezen vandaag. Ik moet er nog ongeveer 80, dan heb ik het meest relevante gedeelte wel gelezen denk ik. Morgenochtend ook vroeg op en verder lezen, dan als de winkels open gaan nog even de stad in voor een cadeautje voor m'n broertje, voor zijn afstuderen en dan morgenmiddag naar Utrecht voor het etentje met familie. En dan blijf ik bij m'n broer slapen en dan dinsdag weer terug.
Oud 06-06-2010, 22:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wat rot Lentekriebel.. *knuf* Wel goed van je dat je teruggegaan bent.

Ik ben zo blijf met onze nieuwe pup. Het is zo'n knuffelbeer. Nu onze eigen pupjes nog verkocht krijgen, we hebben er nog drie (van de acht), dus dat gaat vast wel goedkomen. Verder voel ik me al een paar dagen heel raar, maar ik zal vast weer niet zwanger zijn.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 07-06-2010, 14:30
Verwijderd
Vanmorgen moeten wegen en ik was 2kg aangekomen. Zo gaat het wel heel snel, dus ik ga echt beter op mijn voeding letten. Verder is mijn hartslag inderdaad te hoog waardoor ik me de hele tijd beroerd voel. Laat dit snel overgaaan. De stemmen houden zich ook niet stil. Er maalt van alles door mijn hoofd.
Oud 07-06-2010, 16:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@heksjuh bedankt.

ot.
bezigheids therapie ben ik door gekomen maar wel met moeite.
en van lichttherapie was ik op tijd klaar daarna gelijk naar het busstation gelopen.
toen was ik gelukkig de bus al een tijdje voor voordat de bus kwam.
daarna even bij ons naar het dorp geweest.
en verder ben ik dat commentaar van me moeder spuugzat.
me hoofd zit ook vol negatieve gedachtes en neigingen.
en iemand die bij me in dagbehandeling zit.
die zegt dat ik hem afluister omdat ik altijd bij hem in de buurt sta.
als hij met iemand aan het praten is.
maar de helft van de tijd heb ik het niet echt door dat ik afluister.
ik heb gezegd dat ik er voortaan op ga letten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 07-06-2010 om 20:00.
Oud 07-06-2010, 17:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het zit me niet mee vandaag. Vanmorgen om 6 uur opgestaan, kom ik bij het station rijden er geen treinen. Ik heb een half uur staan wachten en ben daarna maar naar huis gegaan. Vanmiddag een nieuwe poging, met als resultaat bijna een uur vertraging en ik zou te laat komen voor werkcollege dus ik ben nog voor niks gegaan ook.

Met sommige mensen kan je echt geen afspraken maken. En het is altijd dezelfde en ik weet ook altijd van tevoren, maar ik kan er echt nijdig van worden, vooral als ik al een pesthumeur heb zoals vandaag
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-06-2010, 19:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het lijkt wel of ik am niet meer kan tegenhouden.
en tegen de angsten vechten gaat steeds moeilijker.
de laatste tijd overheersen me angsten negatieven gedachten en am.
ik word gewoon bang van me eigen gedachtes.
aan de ene kant wil ik het me moeder vertellen.
maar ik weet dat ze het toch niet begrijpt.
want ze zegt dan'' gewoon niet doen' en van die dingen.
ik heb vanmiddag weer een aantal keer naar de afdeling gebeld.
als ze niet opnemen moest ik via de receptie bellen.
maar nou am weer flink is misgegaan durf ik het niet meer.
morgen maar weer met me coordinator praten.
er moeten gewoon wat positieve dingen gebeuren.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-06-2010, 20:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
*ik moet proberen positief te denken*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-06-2010, 21:30
Verwijderd
Ik ben een beetje in de war.
Oud 07-06-2010, 21:46
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Lieve Suus,

Waarom moest je nou helemaal naar Assen Ik mis je en je bent pas één dag weg. Volgens mij heb je je telefoon in moeten leveren, anders had je me nu wel terug gesmst... Over 2,5 jaar zullen we elkaar pas weer zien Misschien als ik verder ben in mijn opname, dat ik samen met Mariëlla bij je langs kan komen. Ik hoop dat je niet teveel verdriet hebt. Had ik maar een foto van Boefje, dan had ik die op kunnen sturen.

Suus, lieve Suus, ik mis je



Ik heb weer heel erg de drang om mezelf iets aan te doen, maar als ik dat doe, kan ik het CIB wel vergeten. En Mariëlla heeft mijn kamer snijvrij gemaakt. Ik ben een verslaafde, een laffe verslaafde.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 07-06-2010, 22:23
Verwijderd
Ik ben het overzicht kwijt en daar word ik helemaal gek van iedereen blijft maar dingen vragen en omdat ik gewoon geen overzicht meer heb zeg ik ja en nu staat alles dubbel en iedereen is boos en ik weet even niet meer hoe ik structuur in deze chaos aan moet brengen!
Oud 07-06-2010, 22:41
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Wachten duurt lang
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 08-06-2010, 00:55
Verwijderd
Mijn ouders zijn weer in een of andere crisis beland, mijn moeder is naar mijn oma vertroken en dus is het nu aan mij om het huishouden draaiend te houden met vier katten, een hond en mijn vader die de hele dag werkt en dus niets kan doen. Waarom, waarom WAAROM gaat dit nou al vijftien jaar zo... Ik trek dit niet langer. Zeker nu niet.
En dan heeft mijn moeder ook nog het lef om te smsen of ik even koffie (cafeïne vrije crups voor de nespresso) wil komen brengen, en dat meldt ze doodleuk dat ze dit weekend mijn auto nodig heeft, want ze wil haar eigen auto (en die van mijn vader dus) niet pakken ofzo. Ik weet wel dat het allemaal futiele dingetjes zijn, maar ik vind gewoon dat ze zich moet realiseren dat er consequenties verbonden zijn aan haar acties. Als ze zo stoer is om te vertrekken, moet ze ook maar zo stoer zijn om tegen mijn vader te zeggen dat ze de auto nodig heeft, en zelf dingen uit huis te komen halen in plaats van mij ermee op te zadelen...
Ik had vandaag naar dagbehandeling gemoeten, maar kon het echt niet opbrengen, omdat ik me zo verloren voel. Ik wil thuis zijn en ik moet boodschappen doen, poetsen en koken en als ik dan ook nog naar het ggz moet, dan heb ik daar a, geen tijd voor en b, raak ik het overzicht van wat er moet gebeuren en hoe ik me voel enzo helemaal kwijt
Ik ben altijd heel erg goed in crisis management (het managen van andermans crisis, weltevertaan), maar niet als ik zelf een wandelende crisis bén.
Morgen moet ik ook om 11u bij dagbehandeling zijn, daarna moet ik van één tot zes werken en tussendoor moet ik ergens nog boodschappen doen en eten koken en ik weet even niet meer hoe
Oud 08-06-2010, 08:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Heal Over: Dat zijn echt geen futiele dingetjes hoor. Ja, koffie brengen an sich misschien wel, maar gezien die hele situatie... Wat vervelend zeg! En ik denk dat je dagbehandeling belangrijker is dan poetsen & boodschappen doen, kom nou.

OT: Vanavond mastervoorlichting, spannend
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-06-2010, 10:05
Verwijderd
Gatver, het idee dat je huisarts positief tegenover euthanasie staat is enerzijds fijn en anderzijds heel eng.
Maar dat is nog heel ver weg, alsnog is het idee eng.
Oud 08-06-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Gatver, het idee dat je huisarts positief tegenover euthanasie staat is enerzijds fijn en anderzijds heel eng.
Maar dat is nog heel ver weg, alsnog is het idee eng.
ik weet niet wat voor ideeën je hebt over de euthanasiewetgeving, maar het wordt alleen toegepast op verzoek van de patiënt.
Oud 08-06-2010, 10:42
Verwijderd
*Ventilator aansluit op hart.*
Oud 08-06-2010, 11:11
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Gatver, het idee dat je huisarts positief tegenover euthanasie staat is enerzijds fijn en anderzijds heel eng.
Maar dat is nog heel ver weg, alsnog is het idee eng.
Er wordt niet tot euthanasie besloten door de huisarts, maar door de patiënt hoor En zelfs al staat de huisarts er positief tegenover, er moet altijd gecheckt worden door twee andere artsen. Daarbij, de huisarts van mijn moeder (die in 2000 besloot tot euthanasie) stond positief tegenover euthanasie, maar dat betekent niet dat hij er enthousiast van wordt. Pas als je huisarts zoiets heeft van 'Joepie, nu mag ik iemand euthanaseren (als dat woord al bestaat)', dan wordt het eng...

OT:
Beetje een dilemma hier, maak het mezelf weer veel te moeilijk. Ik vind de studie die ik nu doe echt heel leuk en gezellig, en ook heel interessant, maar heb niet het idee dat ik er later echt iets mee kan. Volgens mij wordt het tijd om eens te stoppen met dromen en wat meer aan de toekomst te denken.

Vooral na gisteren, blijkt dat ze een fout hebben gemaakt bij het opstellen van de lesdata, waardoor ik dus nu waarschijnlijk een concert waar ik met mijn pa naartoe wilde, moet gaan cancellen. Want ze vinden het niet handig als ik heen en weer ga reizen (opleiding is 3,5 dag intern), ja sorry hoor, maar jullie maken een fout en daarvoor ga ik écht mijn paps niet teleurstellen. Mjaa, aan de andere kant, paps betaalt wel het schoolgeld, dus als ik niet naar de opleiding ga wordt hij daar ook niet heel blij van...

Volgend jaar toch maar psychologie doen via de LOI, kan ik lekker blijven werken, en samen studeren met m'n vriendje en onze huisgenoot Misschien dat ik zó de discipline kan vinden om eens écht te gaan leren
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 08-06-2010, 12:39
Verwijderd
oh shit. Binnenkort heb ik sollicitatie en nou loop ik al te stressen. Wat als ik 't werk niet kan of dat ze me niet goed genoeg vinden of dat ik het helemaal niet leuk vind ik durf nu al niet meer
Oud 08-06-2010, 13:41
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
ik weet niet wat voor ideeën je hebt over de euthanasiewetgeving, maar het wordt alleen toegepast op verzoek van de patiënt.
Ik kan me wel voorstellen dat als je met je huisarts praat over dit onderwerp en hij blijkt er open tegenover te staat, dit toch een beetje eng (gevoel) is. Hele andere brug, maar dat mijn moeder absoluut tegen abortus is vond ik ook een gevoelig gesprek worden, terwijl ik destijds ook al oud genoeg was om de keus zelf te maken mocht ik toen zwanger zijn.

Ontopic:

Het was wel fijn in Eindhoven maar ik haat het echt dat ik met het ov moest. Mag ik ook weer gewoon even normaal zijn? Nouja, wat is normaal. Gelukkig haalde ik met wat kunst en vliegwerk wel op tijd de bus terug. Nu weer thuis, puppyren schoongemaakt en ben weer/nog steeds kapot en voel me nog steeds niet lekker. Waarom zit de mens toch zo ingewikkeld in elkaar wat betreft kinderen krijgen en gewoon gelijk erachter komen of je zwanger bent? Nja kan gewoon niet wachten natuurlijk
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 08-06-2010, 15:00
Verwijderd
@JustADreamer: Maar als de patiënt het dan zelf wil, dan moet de huisarts wel bereid zijn mee te werken. Niet dat het nog aan de orde is, maar als het ooit zover komt, dan weet je dat in elk geval.
Oud 08-06-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
oh shit. Binnenkort heb ik sollicitatie en nou loop ik al te stressen. Wat als ik 't werk niet kan of dat ze me niet goed genoeg vinden of dat ik het helemaal niet leuk vind ik durf nu al niet meer
Dat lukt je wel hoor En probeer gewoon af te wachten, en laat het over je heen komen.
@ heal over: bagger situatie! Maar het is niet allemaal jouw verantwoordelijkheid, jij hebt je eigen ding ook nog! kan iemand in nood, even voor de katten zorgen?

OT:
Oh beetje in de war nogsteeds
Oud 08-06-2010, 18:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
therapie ging wel vanochtend.
en bezigheidstherapie ben ik vanmiddag ook doorgekomen.
toen ik thuis was nog even naar het dorp geweest.
en nog even de hond uitgelaten.
en ik vond het wel jammer dat me 2de coordinator vandaag geen tijd had.
om met me te praten want ze had het te druk.
dus ik hoop dat me 1ste coordinator wel tijd heeft morgen.
heb ook een afspraak gemaakt voor bij de huisarts voor morgen.
ik vind het fijn dat ik daar morgen al terecht kan.
en ik vind fijn dat het op het moment wel goed gaat tussen mij en me moeder *afklopt*.
ik wil vanavond proberen me gedachtes bij gedachtes te houden.
anders maak ik mezelf nog meer stuk.
en dat wil ik proberen te vermijden.
nou verder maar rustig aan doen vanavond.
en proberen positief te denken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-06-2010, 18:52
Verwijderd
Oke, ik heb het weer enigszins op orde in mijn hoofd. Vanochtend ben ik thuis gebleven: goed uitrusten was nu even belangrijker dan psycho-educatie.
Mijn lieve lieve lieve psychiater&psychologe (buiten het ggz) zijn er samen voor aan het zorgen dat ik een andere behandeling krijg, die beter bij mij past. Mijn psychiater was kennelijk helemaal ontstemd toen ze over de gang van zaken hoorde (de groep waar ik in zit, het advies van psychiater daar om maar gewoon 2,5 keer zoveel seroquel te gaan slikken, ook overdag etc.) en zij heeft meteen mijn psychologe gebeld om samen een eh plan te smeden ofzo Het helpt natuurlijk wel dat ze allebei gewerkt hebben op de locatie waar ik in behandeling zit...

Mijn moeder kan ik inmiddels wel slaan, maar ik moet er niet teveel over nadenken, want dan word ik gewoon overspoeld door een soort mix van boosheid en teleurstelling. Ik heb gewoon het gevoel dat ze mij ook alleen laat.
Ik begrijp het best dat ze er misschien even uit moest, vanwege een conflict met mijn vader, maar ik snap niet dat zij niet inziet dat ik de consequenties die die keuze met zich brengt, nu niet aan kan.
Oud 08-06-2010, 19:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga dadelijk maar in bed tv kijken.
heb net een oxazepam gepakt en daar word ik wel even wat rustiger door.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-06-2010, 19:50
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ik heb morgen een wiskundeproefwerk en ik heb nog maar 2 voldoendes gehaald dit jaar. =[
Voor natuurkunde en scheikunde nog geen, en ik heb elke les gezeur met mijn natuurkundeleraar, en het ligt echt niet aan mij! Dat weet ik zeker, want hij is de enige leraar waar ik gezeur mee heb en ik ben niet de enige leerling waar hij gezeur mee heeft. Lees: iedereen die les van de natuurkundeleraar heeft heeft gezeur met desbetreffende persoon.
Oud 08-06-2010, 20:54
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Oke, ik heb het weer enigszins op orde in mijn hoofd. Vanochtend ben ik thuis gebleven: goed uitrusten was nu even belangrijker dan psycho-educatie.
Mijn lieve lieve lieve psychiater&psychologe (buiten het ggz) zijn er samen voor aan het zorgen dat ik een andere behandeling krijg, die beter bij mij past. Mijn psychiater was kennelijk helemaal ontstemd toen ze over de gang van zaken hoorde (de groep waar ik in zit, het advies van psychiater daar om maar gewoon 2,5 keer zoveel seroquel te gaan slikken, ook overdag etc.) en zij heeft meteen mijn psychologe gebeld om samen een eh plan te smeden ofzo Het helpt natuurlijk wel dat ze allebei gewerkt hebben op de locatie waar ik in behandeling zit...

Mijn moeder kan ik inmiddels wel slaan, maar ik moet er niet teveel over nadenken, want dan word ik gewoon overspoeld door een soort mix van boosheid en teleurstelling. Ik heb gewoon het gevoel dat ze mij ook alleen laat.
Ik begrijp het best dat ze er misschien even uit moest, vanwege een conflict met mijn vader, maar ik snap niet dat zij niet inziet dat ik de consequenties die die keuze met zich brengt, nu niet aan kan.
Als ik jou was zou ik eerlijk zijn tegen je moeder en tegen haar zeggen wat het allemaal met jou doet. Probeer het bespreekbaar te maken.

Ik heb zelf ook een erg moeilijke relatie met mijn moeder gehad, ook het gevoel dat ze alleen met zichzelf bezig was en daarbij totaal niet aan haar kinderen dacht. Bij mij is dit geresulteerd in dat ik er totaal aan onderdoor ben gegaan en uiteindelijk uit huis ging op mn 16e en vanaf vorig jaar geen contact meer met haar heb. Bij mij moeder was het helaas niet bespreekbaar, maar misschien bij de jouwe wel
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 08-06-2010, 21:38
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik snap hier iets niet...

D'r is hier een man, die beweerd 59 te zijn en in het echt pas 47 is en die loopt nu met zijn gore borsthaar indruk op me proberen te maken door extra breed te lopen. Kom op man, die gast is net een wandelende tak!

O, ja, volgens mijn psychiater heb ik ook DIS-kenmerken Ik vond Borderline low level cluster A al een hele benaming
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-06-2010, 22:29
kroot
kroot is offline
Lalala ik ben een zwevende kiezer: weet nog steeds niet wat ik morgen ga stemmen. En ik moet echt vet vroeg gaan stemmen. Om 9.00 tentamen in Utrecht en 's avonds vervang ik de dirigente van een koor bij Rotterdam. komt goed, komt goed..
Oud 08-06-2010, 22:37
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Jammer dat ik geen partij opgericht heb, dan had elke man een lange baard en een keppeltje opgehad

Foei Eend, stom beest! Je mag niet spotten met het geloof
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-06-2010, 12:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: hoe was je mastervoorlichting?

OT: bezig met de opdracht en het is écht héél moeilijk. En ik ben nu alweer heel erg moe, vandaag om 8:15 ermee begonnen. Al 2 kopjes koffie op (echt puur voor de caffeïne want ik lust eigenlijk geen (gewone) koffie) maar het helpt niet echt. Misschien moet ik zo ook maar eens een pauze inlassen en gaan stemmen en boodschappen doen enzo.
Oud 09-06-2010, 12:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Leuk Nu maar hopen dat alles goedkomt met het inschrijven & aanvragen ov, maar heb er op zich wel zin in! Vooral in het volgen van de colleges, niet in het schrijven van essays en zo, natuurlijk...

Zo naar de mondhygiëniste, géén zin.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-06-2010, 13:02
Verwijderd
Moe, en een wisselende stemming.
Maandag mag ik geloof ik stoppen met de seroquel.
Ik zie het wel, psychiaters en andere zorgverleners kunnen de pot op
Oud 09-06-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
@Missy: Leuk Nu maar hopen dat alles goedkomt met het inschrijven & aanvragen ov, maar heb er op zich wel zin in! Vooral in het volgen van de colleges, niet in het schrijven van essays en zo, natuurlijk...

Zo naar de mondhygiëniste, géén zin.
succes
Oud 09-06-2010, 14:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ondanks mijn angsten ging therapie goed vandaag.
net bij de huisarts geweest ik heb een oppervlakkige ontsteking in me hand zei hij.
maar ik hoef er geen ani biotica voor.
dat verklaard mischien dat ik me de hele week al niet goed voel.
ik fietsen van het dorp naar huis en toen werd ik weer gepest.
iemand zei hallo en daarna 'je bent lelijk' erachter aan.
dat houd maar nooit op dat ze die dingen tegen me zeggen.
en dat doet van binnen nou weer veel pijn.
dat blijft gewoon pijn doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-06-2010, 15:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: gaat vast wel goed met inschrijven, je hoeft ook pas uiterlijk op 15 september ingeschreven te staan, hoewel eerder natuurlijk wel prettiger is Als ik niet word aangenomen, ga ik me misschien ook nog wel ergens inschrijven, wordt dan erg last minute..

OT: heb gestemd en boodschappen gedaan en naar de dierenwinkel geweest en nu weer een stuk armer. En nog steeds moe en helemaal als ik alleen nog maar aan de opdracht denk! Nouja, ik ga nog even wat proberen te lezen en dan koken. Vanavond lekker zingen

Darkfairy } (weet hoe je je voelt en zo'n opmerking zegt meer over de degene die hem maakt dan over jou)
Oud 09-06-2010, 16:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@missy1-0 ja dat zegt ook meer over de ander dat wel maar het blijft kut voelen.

ot.
en dan komt me moeder weer met haar opmerkingen.
'eerst vond je andere dik en nou ben je 2 keer zo dik als een ander'.
en meer van die dingen zegt ze.
ik wil graag afvallen maar als ik niet in me vel zit dan lukt het niet.
en dan helpen deze opmerkingen zeker niet mee.
maar toch een positief ding vanmiddag was het gezellig.
toen we met het groepje van de dagbehandeling in de pauze samen zaten te kletsen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-06-2010, 17:32
Verwijderd
Zit nu met mijn papa in de trein richting Amsterdam. Lekker luxe eerste klas, hihi
We gaan naar een concert van Jackson Browne in de HmH. Echte ouwe lullen muziek, maar wel een toffe muzikant waar ik mee ben opgegroeid, dus ik ben heel benieuwd. Ik zal de gemiddelde leeftijd wel flink naar beneden halen

Dagbehandeling was wel oke, alleen creatief gehad, dus ik was er eventjes uit, zonder meteen helemaal ontregeld te zijn qua schema.

Wel gek, zo in de trein... Was al maanden niet meer op het station geweest, omdat ik niet durfde, maar het is helemaal goed gegaan
Oud 09-06-2010, 17:41
Verwijderd
Ik ga hier ook maar eens posten.. ´k lees al een tijdje mee

Dit stukje luchtte me op (ik pieker teveel):
Bedenk dat gedachten niet de werkelijkheid zijn. Er zijn geen slechte gedachten. U hoeft gedachten niet te denken. U kunt ze ook laten voor wat ze zijn. U hoeft niet stil te staan bij uw gedachten, u kunt ze ook laten waaien. U hoeft uw gedachten niet af te maken. U hoeft geen controle over de gedachten te hebben.

@darkfairy: Kun je niet naar een dietiste? Of vraag eens of je meer aan sport mag doen bij de dagbehandeling, bv. runningtherapie..als ze dat hebben.
Oud 09-06-2010, 17:43
Verwijderd
De overstap van het ene medicijn naar het andere is moeilijk. Ik heb veel last van bijwerkingen. Mijn hart gaat te keer en ik kan nog geen straat uitlopen van de vermoeidheid in mijn spieren. Met eten gaat het vandaag gelukkig wel goed. Het liefst zou ik morgen weer op de weegschaal gaan staan om te kijken of het niet erger is geworden, maar ik moet wachten tot maandag. Wat zou het toch cool zijn als ik ondanks de medicijnen af zou vallen.
Oud 09-06-2010, 18:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@tomatensoep we hebben sport bij dagbehandeling.
maar als ik spanningen heb ga ik meer eten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-06-2010, 18:57
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Naja, beter sport bij je behandeling, dan aan je lot overgelaten worden en geen stap vooruit komen... Hoop zo dat ik naar het CIB mag...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.