Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendin heeft me verlaten voor een meisje
wut, sterkte
Advertentie
Oud 05-05-2011, 09:57
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
Thx
Oud 05-05-2011, 10:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nebel: Sterkte
@Heksjuh: Bij zoiets moet je allereerst denken aan waar je zelf wilt zijn hè, en niet aan je reisgenootje. Jij ook sterkte.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-05-2011, 11:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben vanaf vandaag t/m maandag vrij. Dat heb je als je bij de overheid werkt.
Ik heb m'n tentamen gehaald en een enorm hoog cijfer voor m'n advies. Volgende week moet ik m'n werkboek inleveren en dan wordt bekeken of ik praktijkexamen mag doen. Dat is in de eerste 3 weken van juni, zegt m'n begeleidster gister opeens tussen neus en lippen door, oja, in die laatste week ben ik er niet hè. Net alsof ik dat al wist (niet dus) en ik hoorde het echt bij toeval doordat ik haar m'n cijfer ging vertellen. Vind het wel raar dat ze die week opeens vrij neemt, terwijl nog helemaal niet vaststaat wanneer mijn examinator komt. Hij maakt pas een afspraak als mijn werkboek voldoende is, dus na volgende week. En eerst zei ze ook steeds dat ze in die weken geen vakantie op zou nemen. Ik durf dat op zo'n moment dan weer niet te zeggen natuurlijk, dus heb maar gezegd 'o, ik mail de examinator wel even of hij in die andere weken langs kan komen', maar ondertussen denk ik grrrr.

Verder zit ik me druk te maken omdat m'n vriend niet op vakantie wil. Ik heb al meerdere leuke singlereizen gezien, maar ik vind het gewoon zo stom dat hij niet mee wil. Wie wil er nou niet op vakantie? En het is niet dat we voortdurend gaan... laatste keer was een jaar geleden een weekje en in juli vorig jaar zijn we een paar dagen met mijn ouders meegeweest op hun kosten. Ben ik echt zo raar dat ik tenminste 1x per jaar op vakantie wil, al is het maar een weekje? Dus ik zit nu zelf maar een leuke reis uit te zoeken. Ik heb er nu één op het oog en als ik de brochure heb en het bevalt allemaal en de prijs klopt dan ga ik die gewoon boeken. Dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken.
Oud 05-05-2011, 14:04
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Yeah, het gaat weer beter! Helaas heeft ook deze crisis weer wonden achter gelaten.

Vanavond ga ik met mijn PB-ster shoppen in het winkelcentrum. Zij is zo tof. Mijn andere PBster ook al. Werd gewekt met een gebakken eitje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 05-05-2011, 14:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@ Dott en vogelvrij: bedankt

@ Eend: fijn dat het weer beter gaat. Veel plezier vanavond!

OT
Vandaag is het een relatief goede dag. Geen migraine, hoofdpijn te managen met paracetamol. Wel een beetje moe en verdrietig gevoel maar dat moet dan maar. Zit te overwegen om weer met Efexor of Lexapro te beginnen, omdat het bekend is neerslachtig te worden door het oestrogeen-tekort. Met mijn gevoeligheid en PTSS is dat misschien niet zo'n goed plan.
Oud 05-05-2011, 17:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Oke, leuk wat voor paardje?
Een uit de kluiten gewassen Tinker
Zie:
http://1.2.3.13/bmi/www.mijnalbum.nl/Foto-W3VGF6PM.jpg
en:
http://1.2.3.12/bmi/www.mijnalbum.nl/Foto-NTZHLR4P.jpg

En wat voor paardje ga jij rijden?

OT: nog hoogstens een uur en dan gaan we shoppen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine

Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 17:37.
Oud 05-05-2011, 18:12
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Eend, ik kan de links niet openen
En veel plezier!!!
@Nebel, ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat te zeggen, behalve dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen!
@Heksjuh, ik wil je heel veel succes wensen met het maken van de juiste keuze, hopen dat het allemaal een beetje meevalt met je moeder....

OT: vanmorgen een oude map gepakt en nog heel erg leuk oud kaftpapier gevonden, dus die map is nu onherkenbaar en dat is nu mijn huiswerkmap waar ik een overzichtelijke planning in heb en mijn aantekeningen etc altijd bij elkaar, omdat ik door mn stoornis echt vastliep de laatste tijd, en stiekem ben ik er best wel blij mee(al weet ik niet of dat is om die supergave map of om die planning zelf, mss ook wel beide)
Verder de hele middag sims gespeeld, wilde eigenlijk nog gaan skeeleren maar mn fiets is kapot dus ik kon ook niet ver weg gaan, de bus pakken had ik geen zin in
En ik heb ineens weer tekeninspiratie van hier tot tokio
De veranderingen van de laatste dagen zijn hartstikke onverwacht maar zooo meer dan welkom
Oud 05-05-2011, 19:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hmmz...dat is balen!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 05-05-2011, 20:34
danny44
danny44 is offline
1) Ik verveel me.
2) Ik verveel me.
3) Ik verveel me.

Grrrrrr.
Oud 05-05-2011, 21:51
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
4) Ik verveel me ook.
5) Ik verveel me ook.
6) Ik verveel me ook.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 05-05-2011, 23:28
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Leuk paardje eend ziet er lief uit
Ik ga op een (volgens mij) kwpn-er rijden 1.65 als ik me niet vergis, ruin van 18.
Maar ja, zal morgen zien of dat door gaat spannend! En 's avonds mn gewone les.
Heb me opgegeven voor een springwedstrijd 2juni en mn vriend heeft beloofd te komen kijken... Hopelijk dan nog geen opname, want ben dol op springen.
Hopelijk morgen ook weer een springles na al die dressuur
Oud 06-05-2011, 09:33
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ahhhh ik mis paardrijden zo erg!

En vandaag weer migraine, geweldig... Net nu mijn vriend vanavond een feestje organiseert
Oud 06-05-2011, 10:30
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ugh m'n lijf zit me in de weg. Ik weet dat ik sport om het sterker te maken, maar nu is het nog niet fijn. M'n schenen doen pijn, mn hartslag gaat als een gek omhoog, pffff. Vermoeiend hoor.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 06-05-2011, 12:44
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
blegh, heb ik mijn huiswerk eindelijk af, heb ik totaal geen tekeninspiratie terwijl ik hartstikke ver achterloop en nu heb ik tijd, volgende week heb ik geen tijd en wedden dat ik dan barst van de inspiratie?
Het enigste idee wat in me opkomt is een plaatje dat ik al eens op internet heb gezien dus dat wil ik niet, omdat ik dan dingen na ga maken.....
Oud 06-05-2011, 13:38
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Waffie, je hoeft toch geen inspiratie te hebben om te tekenen? Als ik hier rondkijk in de woonkamer zijn er wel tig dingen die een goede oefening zouden zijn en ook nog leuk om te tekenen. Of kijk eens naar buiten, teken de boom in je voortuin, het speeltuintje zoals jij grfaag zou willen dat hij er was. Zet muziek op en teken wat jij je daarbij voorstelt, mogelijkheden genoeg!
Oud 06-05-2011, 13:48
Verwijderd
Ik wil je geen pijn doen. Damnnnnnnn
Oud 06-05-2011, 14:26
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Mijn schoolwerk loopt verrassend genoeg ineens best op rolletjes en er staat een supermooie kamer met een goede locatie en voor niet teveel geld op kamernet wel spannend dat 't nu echt dichtbij komt..
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 06-05-2011, 15:40
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Neko, dat van die muziek is idd een hele goeie!! Thanx!!
Uiteindelijk was het trouwens nog wel opgelost,ik had nog een oud doek staan(dat intussen ook krom was geworden maar goed) en daar had ik al een blauwe achtergrond op gemaakt, ik heb nu dus de zeebodem erop gemaakt en ga zo een soort van zeemonster ofzo maken denk ik.

OT: bah, mn moeder ging de hond uitlaten en ik ging mee op skeelers, maar ik was eigenwijs en wilde een klein paadje door dat amper 5 meter lang was, en toen viel ik
Zonnebril kapot die ik nog maar amper een week had, en ik heb al zo weinig geld, sparen zit er voorlopig echt niet in volgens mijMijn pols doet ook pijn,
maar dat is nog niet het ergste, mijn nek ook.... anderhalf-twee jaar geleden heb ik een heftig auto-ongeluk gehad en toen had ik erg lang last van mijn nek, de huisarts kon toen niets zien, maar sindsdien heb ik wel vaker last van mijn nek en als ik val ofzo dan doet het ook meteen veel langer zeer en veel heftiger
Morgen toch maar een nieuwe zonnebril halen, ookal is ie superduur, maar die is neonkleurig en ik voel me nou eenmaal veel beter als ik van top tot teen in de neonkleuren zit
Meteen ff kijken voor moederdag, shit happens, sparen lukt echt niet met mn 30 euro per maand

Verder had ik het met mijn moeder nog ff over londen, ws worden dat max 3 dagen, omdat het anders gewoon niet gaat wat het PGB betreft, en mn moeder zei dat Joyce er wat dat betreft nogal makkelijk over deed zo van 'dan kom ik de rest van het jaar toch wat minder' terwijl ze al hartstikke weinig komt, maar achja, aan de andere kant ook wel goed dat mn moeder die opmerking maakte want het drukt mij weer met mn neus op de feiten dat het voor haar 'werk' is en voor mij hetgene wat me erbovenop houd.

Laatst gewijzigd op 06-05-2011 om 15:55.
Oud 06-05-2011, 15:46
Verwijderd
Echt wat een baggerzooi weer
Oud 06-05-2011, 16:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nou rijden ging goed en ze heeft me goedgekeurd leuk paardje ook
Zondagavond weer
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 06-05-2011, 20:17
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nou rijden ging goed en ze heeft me goedgekeurd leuk paardje ook
Zondagavond weer
Wat leuk! Ik ben blij voor je.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-05-2011, 22:42
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Leuk!!!

OT: Jeuj, weer 12 hechtingen rijker. Waarom kan ik niet gewoon stoppen???
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 06-05-2011, 23:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend sterkte *knuffel*.
ot.
dit weekend toch maar thuis proberen.
toen ik thuis kwam zat er bezoek.
en daarna naar het dorp geweest vanavond.
daarna kreeg ik ook nog bezoek voor me verjaardag.
en nou lekker met me laptop op de bank.
en vorige week voor me verjaardag oa een laptop gekregen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-05-2011, 11:38
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Queasy en Daantje: gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Nebel, Vogelvrij en Waffie: bedankt

De uitslag van mijn moeder was goed, ze hebben niks gevonden. Dus is ze niet ziek.
En nog steeds voel ik me verdrietig en ongelukkig en wil ik liever naar huis. Ik heb het er gisteren met mijn ouders over gehad, maar die willen dat ik blijf. Mailen ze eerst dat ik naar huis wil, ik dat moet doen, zeggen ze op Skype dat ik moet blijven. En mijn zus doet alsof ik me aanstel en vindt het zielig voor mijn reisgenootje dan voor mij. Ik zat net met haar op msn maar haar tosti is belangrijker en ze zegt ook niet even tegen onze ouders dat ik met ze wil praten. Top familie. Iedereen laat me barsten.
Ik wil naar huis maar ik kan het niet zelf regelen, dus waarschijnlijk zit ik hier nog drie weken doodongelukkig te zijn, top En als ik terug ben zeker doen alsof ik het hartstikke leuk heb gehad.

Edit: mijn ouders vinden mijn reisgenootje echt belangrijker dan ik. En ze willen me niet helpen met mijn ticket omboeken, wat ik vanaf hier niet zelf kan. De hond uit laten is zelfs belangrijker dan ik. En dan vinden ze dat ik onredelijk doe. En ja, misschien is het onredelijk dat ik ze niet meer wil spreken (wat ik niet heb gezegd) en dat ik zelf wel uitzoek hoe ik van Schiphol naar huis kom (wat ik wel heb gezegd). Maar ze laten met zo hard barsten en ik ben ze zat. Ze kiezen nooit mijn kant en ze doen alsof ik me aanstel, terwijl ik het al vier weken niet leuk heb. Ik moet er nog maar een nachtje over slapen zeggen ze. Ja, want ik bedenk niet al weken lang dat ik eigenlijk liever naar huis wil. Als ik eerder naar huis wil, moet het vanaf waar ik nu zit en moet het voor dinsdag geregeld worden. En dat gaat dus niet lukken, dus nu zit ik hier nog drie weken.
Dat worden een lange drie weken. Ik wil naar huis
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 07-05-2011 om 12:32.
Oud 07-05-2011, 13:09
Verwijderd
Oh, Heksjuh *hugs* Mooi dat de uitslag van je moeder goed was, maar ik kan me wel voorstellen dat je niet opeens niet-verdrietig bent. Ik hoop dat je toch nog kunt regelen dat je eerder naar huis kunt, en anders is hopelijk je reisgenootje wel begripvol dat je niet zo happy kunt zijn. ({)

OT: Gisteren te winkelen geweest met mijn familie voor outfits voor de bruiloft van mijn nicht. Opeens pijnlijk duidelijk dat ik echt niks meer aankan vanwege mijn littekens. Moest een paskamertje induiken om te huilen, heb de hele avond niks gepast maar me verder gewoon verstopt in mijn moeders paskamertje, die blissfully unaware was van mijn gemoedstoestand. Vandaag nog steeds verdrietig...
Oud 07-05-2011, 14:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Knuffel @ Heksjuh.

ot: i9k word echt moe van mezelf, dan ben ik weer verdrietig, dan weer boos, dan weer verdrietig, dan weer boos..
Zucht, ben ook gewoon onredelijk op een niveau dat ik niet van mezelf ken.
En dat allemaal omdat mn leven massaal word omgegooid, ik word er gewoon zo bang van en ben zo moe dak nog geen zekerheid heb.
Ik blijf gewoon maar denken dat ik dood beter af ben.. ik wil niet meer voelen ik wil gewoon.. niet meer..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 07-05-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Queasy en Daantje: gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Nebel, Vogelvrij en Waffie: bedankt

De uitslag van mijn moeder was goed, ze hebben niks gevonden. Dus is ze niet ziek.
En nog steeds voel ik me verdrietig en ongelukkig en wil ik liever naar huis. Ik heb het er gisteren met mijn ouders over gehad, maar die willen dat ik blijf. Mailen ze eerst dat ik naar huis wil, ik dat moet doen, zeggen ze op Skype dat ik moet blijven. En mijn zus doet alsof ik me aanstel en vindt het zielig voor mijn reisgenootje dan voor mij. Ik zat net met haar op msn maar haar tosti is belangrijker en ze zegt ook niet even tegen onze ouders dat ik met ze wil praten. Top familie. Iedereen laat me barsten.
Ik wil naar huis maar ik kan het niet zelf regelen, dus waarschijnlijk zit ik hier nog drie weken doodongelukkig te zijn, top En als ik terug ben zeker doen alsof ik het hartstikke leuk heb gehad.

Edit: mijn ouders vinden mijn reisgenootje echt belangrijker dan ik. En ze willen me niet helpen met mijn ticket omboeken, wat ik vanaf hier niet zelf kan. De hond uit laten is zelfs belangrijker dan ik. En dan vinden ze dat ik onredelijk doe. En ja, misschien is het onredelijk dat ik ze niet meer wil spreken (wat ik niet heb gezegd) en dat ik zelf wel uitzoek hoe ik van Schiphol naar huis kom (wat ik wel heb gezegd). Maar ze laten met zo hard barsten en ik ben ze zat. Ze kiezen nooit mijn kant en ze doen alsof ik me aanstel, terwijl ik het al vier weken niet leuk heb. Ik moet er nog maar een nachtje over slapen zeggen ze. Ja, want ik bedenk niet al weken lang dat ik eigenlijk liever naar huis wil. Als ik eerder naar huis wil, moet het vanaf waar ik nu zit en moet het voor dinsdag geregeld worden. En dat gaat dus niet lukken, dus nu zit ik hier nog drie weken.
Dat worden een lange drie weken. Ik wil naar huis

Dankje..
En ah wat kut Kan een vriendin niet wat voor je regelen wat betreft ticket?
Ik wil ook wel wat voor je opzoeken/kijken etc als je dat nodig hebt? Zodat je alsnog naar huis kan. Want als je het al 4 weken niet leuk hebt mag ik aannemen dat je er goed over nagedacht hebt. Lullig voor je reisgenootje ja, maar eh je moet ook aan jezelf denken
Oud 07-05-2011, 16:25
Verwijderd
Auauauau.
Oud 07-05-2011, 16:50
Verwijderd
Fuck yeah lekker weer! BBQen en in de zon liggen met mn vriendin en vrienden, het leven is GOEIE
Oud 07-05-2011, 18:49
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Queasy en Daantje: gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Nebel, Vogelvrij en Waffie: bedankt

De uitslag van mijn moeder was goed, ze hebben niks gevonden. Dus is ze niet ziek.
En nog steeds voel ik me verdrietig en ongelukkig en wil ik liever naar huis. Ik heb het er gisteren met mijn ouders over gehad, maar die willen dat ik blijf. Mailen ze eerst dat ik naar huis wil, ik dat moet doen, zeggen ze op Skype dat ik moet blijven. En mijn zus doet alsof ik me aanstel en vindt het zielig voor mijn reisgenootje dan voor mij. Ik zat net met haar op msn maar haar tosti is belangrijker en ze zegt ook niet even tegen onze ouders dat ik met ze wil praten. Top familie. Iedereen laat me barsten.
Ik wil naar huis maar ik kan het niet zelf regelen, dus waarschijnlijk zit ik hier nog drie weken doodongelukkig te zijn, top En als ik terug ben zeker doen alsof ik het hartstikke leuk heb gehad.

Edit: mijn ouders vinden mijn reisgenootje echt belangrijker dan ik. En ze willen me niet helpen met mijn ticket omboeken, wat ik vanaf hier niet zelf kan. De hond uit laten is zelfs belangrijker dan ik. En dan vinden ze dat ik onredelijk doe. En ja, misschien is het onredelijk dat ik ze niet meer wil spreken (wat ik niet heb gezegd) en dat ik zelf wel uitzoek hoe ik van Schiphol naar huis kom (wat ik wel heb gezegd). Maar ze laten met zo hard barsten en ik ben ze zat. Ze kiezen nooit mijn kant en ze doen alsof ik me aanstel, terwijl ik het al vier weken niet leuk heb. Ik moet er nog maar een nachtje over slapen zeggen ze. Ja, want ik bedenk niet al weken lang dat ik eigenlijk liever naar huis wil. Als ik eerder naar huis wil, moet het vanaf waar ik nu zit en moet het voor dinsdag geregeld worden. En dat gaat dus niet lukken, dus nu zit ik hier nog drie weken.
Dat worden een lange drie weken. Ik wil naar huis
Hee Heksjuh,
Was nog vergeten te reageren op je berichtje, toen we allebei in Thailand zaten...
Ben zelf onderhand terug.
Fijn dat de uitslagen goed zijn...maar probeer nu in hemelsnaam een beetje te genieten.
Ik wil niet alles op mezelf betrekken, maar ik ben ook vaker 'alleen' in het buitenland geweest en ken ook het allesverpletterende gevoel van heimwee, of je niet gelukkig voelen.
Uiteindelijk ben ik altijd gebleven, en daar ben ik altijd blij om geweest. Thuis kun je ook balen van je familie, niet lekker in je vel zitten. Het enige verschil is hier en daar, en dat klinkt misschien als een heel groot verschil, maar je neemt je zelf toch overal mee naar toe, en misschien ook wel dat negatieve gevoel.
Ik kan me goed voorstellen dat je je niet gesteund voelt door je familie, maar stiekem begrijp ik hun wel. Je bent weg gegaan, drie weken in Nederland vliegt voor bij voor hun gevoel........het is heel lastig dan wel onmogelijk om je in te leven als iemand zo ver weg is en jezelf gewoon in Nederland achter skype zit en per ongeluk een tosti laat aanbranden en de hond al een uur loopt te piepen dat hij naar buiten wil.

Thailand is echt een prachtig land...ook echt een heerlijk land om in het hier en nu te leren leven. Want nu ben je in Thailand...!
Kun je het onderzoek niet even ietwat laten rusten en iets gaan doen als......thaise kookles, de bergen in, naar een eilandje, tempels bezoeken,thaise yoga massages ontvangen of leren, muziek maken met de maffe thaise instrumenten die het land rijk is......gewoon zijn en proberen er het beste van te maken.....en je dankbaar voelen voor wat je wel hebt, en waar je bent gekomen....
Excuses voor als je het allemaal verkeerd oppakt wat ik zeg.
__________________
never get old
Oud 07-05-2011, 18:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag even naar de winkel geweest.
en rond 18:45 gingen we op feest bij me neef.
maar ik werd daar zo angstig en alle geluiden kwamen 10x harder aan.
ik heb me moeder ook verteld dat ik angstig was.
daarom ben ik maar naar huis gegaan,
en nou ben ik lekker alleen thuis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-05-2011, 19:05
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ow, heerlijk alleen thuis zijn

OT: Ben misselijk
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 07-05-2011, 19:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ow, heerlijk alleen thuis zijn

OT: Ben misselijk
inderdaad.

niet zoveel chocomel achter elkaar drinken jij.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-05-2011, 20:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb zo'n vreselijk ongelooflijk ongekende KUTdag..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 07-05-2011, 21:01
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Hoop bla bla hier in huis en erg veel interesse naar mij. Maar dan wel kwaad zijn als ik ook geen interesse in hun dag toon. Man flikker toch op had net zo goed op mijn kamer kunnen blijven met je debiele moederdag.. Werkelijk stom mens!
__________________
Oud 07-05-2011, 22:25
Scholier1995
Scholier1995 is offline
Wat een zootje.
Oud 08-05-2011, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Queasy en Daantje: gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Nebel, Vogelvrij en Waffie: bedankt

De uitslag van mijn moeder was goed, ze hebben niks gevonden. Dus is ze niet ziek.
En nog steeds voel ik me verdrietig en ongelukkig en wil ik liever naar huis. Ik heb het er gisteren met mijn ouders over gehad, maar die willen dat ik blijf. Mailen ze eerst dat ik naar huis wil, ik dat moet doen, zeggen ze op Skype dat ik moet blijven. En mijn zus doet alsof ik me aanstel en vindt het zielig voor mijn reisgenootje dan voor mij. Ik zat net met haar op msn maar haar tosti is belangrijker en ze zegt ook niet even tegen onze ouders dat ik met ze wil praten. Top familie. Iedereen laat me barsten.
Ik wil naar huis maar ik kan het niet zelf regelen, dus waarschijnlijk zit ik hier nog drie weken doodongelukkig te zijn, top En als ik terug ben zeker doen alsof ik het hartstikke leuk heb gehad.

Edit: mijn ouders vinden mijn reisgenootje echt belangrijker dan ik. En ze willen me niet helpen met mijn ticket omboeken, wat ik vanaf hier niet zelf kan. De hond uit laten is zelfs belangrijker dan ik. En dan vinden ze dat ik onredelijk doe. En ja, misschien is het onredelijk dat ik ze niet meer wil spreken (wat ik niet heb gezegd) en dat ik zelf wel uitzoek hoe ik van Schiphol naar huis kom (wat ik wel heb gezegd). Maar ze laten met zo hard barsten en ik ben ze zat. Ze kiezen nooit mijn kant en ze doen alsof ik me aanstel, terwijl ik het al vier weken niet leuk heb. Ik moet er nog maar een nachtje over slapen zeggen ze. Ja, want ik bedenk niet al weken lang dat ik eigenlijk liever naar huis wil. Als ik eerder naar huis wil, moet het vanaf waar ik nu zit en moet het voor dinsdag geregeld worden. En dat gaat dus niet lukken, dus nu zit ik hier nog drie weken.
Dat worden een lange drie weken. Ik wil naar huis
Wat vervelend. Maar wel mooi dat je moeder niet ziek is.
Kan iemand anders je inderdaad niet helpen? Vrienden of familie?

Hier gaat het redelijk. Volgens mij heb ik weer zóveel ontstekingen en ik weet niet wat ik ermee aan moet. Ik heb elke keer dikke en warme, en soms rode, gewrichten. Moet ik nou weer naar een reumatoloog? Of het maar afwachten. Mijn ouders weten het ook niet zo goed, en mijn vader heeft volgens mij liever dat er niet eens naar gekeken wordt. Hij wil niet dat ik weer medicatie ga krijgen. Ik wil het ook niet, maar ik kan moeilijk met ontstoken gewrichten lopen en er niks aan doen.
Vrijdag word ik eindelijk 16 en dan kan ik naar een ander ziekenhuis! De afspraak staat al gepland, op 31 mei. Dan ga ik naar een internist en misschien ga ik daar dan wel weer naar een reumatoloog. Of ik word meteen doorgestuurd, dat kan ook natuurlijk.

Verder voel ik me mentaal wel goed. Voor school hoef ik alleen nog maar een literatuurtoets en een boekverslag van Engels in te leveren en dan zijn al mijn doelen behaald voor dit jaar. Gelukkig, want dan hoef ik me volgend jaar alleen op de stof te richten!
Oud 08-05-2011, 09:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Heksjuh: Wat fijn dat de uitslag van je moeder goed was! En misschien helpt het om je te realiseren dat je ouders waarschijnlijk gewoon willen dat je daar blijft omdat ze zich anders schuldig voelen dat je door hun situatie ervan weerhouden wordt om een fijne tijd te hebben in een heel bijzonder land. Hopelijk lukt dat alsnog!

OT: Vakantie geboekt
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-05-2011, 10:04
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Heksjuh,
Wat fijn dat de uitslag goed is!
Heimwee is inderdaad een rotgevoel, ik heb het jammer genoeg redelijk vaak gehad, ik heb een keer gehad dat ik in 5 weken tijd er maar 1,5-2 thuis was en dat brak me op een gegeven moment echt omdat ik die tijd mn hond dus ook niet zag, dus op een gegeven moment nam ik een foto van hem mee en had ik elke avond 5 minuten dat ik die foto erbij pakte en mocht janken wat ik wilde, en de rest van de dag mocht ik niet aan m denken. Misschien kun je zoiets ook met je reisgenootje overleggen? Dat je elke dag een moment hebt dat je(desnoods met je reisgenootje erbij om je te steunen) aan je thuis mag denken en de rest van de tijd toch proberen te genieten, want hoe graag je nu ook naar huis wil, het zal waarschijnlijk ontzettend lang duren voordat je weer eens naar Thailand gaat....
Dit is overigens niet rottig bedoeld ofzo hé!

OT: laatste dagen toch weer erg veel aan het vertrek van Joyce gedacht, mede door wat mn moeder zei over Londen,
Mn ouders zijn als het goed is nu de vliegticket aan het boeken van vakantie terug naar nederland, dus dan is het wel echt definitief, en stiekem vind ik dat best spannend, ik heb toen ik klein was ontzettend vaak gevlogen, en toen afgelopen zomer weer een keer met mijn pgb begeleidster, en verder niet, maarja, op de proef gesteld worden is ook niet altijd verkeerd want het enigste wat er kan gebeuren is dat ik er wat van leer En als die mensen een beetje engels verstaan dan willen ze me vast wel helpen als ik iets niet weet

Gister heb ik ook nog oude teenslippers gepimpt, ze zijn nu echt heel erg gaaf geworden en mn buurmeisje vroeg zelfs of ze nieuw waren, dat vond ik stiekem best een compliment
Vanochtend heb ik mijn moeder een cadeautje gegeven voor moederdag en dat vond ze ook heel leuk, en ik heb mijn kapsel eens flink onder handen genomen, gods wat ben ik blij dat ik de laatste tijd weer steeds meer doe wat ik zelf wil, ipv steeds nadenken wat voor rotopmerkingen mn klasgenoten erover zullen geven....

Ik las trouwens een tijdschrift artikel over een meisje met ADD, die was juist trots op haar stoornis omdat ze anders niet was geworden wie ze was, en eigenlijk vond ik die tekst best inspirerend, misschien was ik anders idd ook wel veel minder creatief geweest en was ik ook veel minder zoals ik nu ben, en eigenlijk vind ik dat best een slimme manier om het te accepteren, net als zelfspot trouwens
Oud 08-05-2011, 16:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn ex is papa geworden grappig idee
Oud 08-05-2011, 18:07
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Yeah, vandaag geen automutilatie! Wss omdat de winkels hier dicht zijn Maar als ik dan mezelf bekijk, denk ik: Wat ben jij een t*ring wijf om je lichaam zo te verneuken. Tuurlijk blijf je alleen over
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-05-2011, 18:11
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Damn, anders vind je een foto waar je overleden vriendin zo mooi in haar bruidsjurk staat... nog geen drie maanden later is ze dood
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-05-2011, 19:03
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Yeah, vandaag geen automutilatie! Wss omdat de winkels hier dicht zijn Maar als ik dan mezelf bekijk, denk ik: Wat ben jij een t*ring wijf om je lichaam zo te verneuken. Tuurlijk blijf je alleen over
Herken dit gevoel wel heel erg *knuf*
Bij mij is t helaas wel mis gegaan
Oud 08-05-2011, 19:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Herken dit gevoel wel heel erg *knuf*
Bij mij is t helaas wel mis gegaan
*knuf*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-05-2011, 21:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Never win first place, I don't support the team
I can't take direction, and my socks are never
clean
Teachers dated me, my parents hated me
I was always in a fight cuz I can't do nothin'
right

Everyday I fight a war against the mirror
I can't take the person starin' back at me
I'm a hazard to myself

Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

I wanna be somebody else, yeah

LA told me, "You'll be a pop star,
All you have to change is everything you are."
Tired of being compared to damn Britney Spears
She's so pretty, that just ain't me

Doctor, doctor won't you please prescribe
somethin
A day in the life of someone else?
Cuz I'm a hazard to myself

Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

Doctor, doctor won't you please prescribe
somethin
A day in the life of someone else?
Don't let me get me

Don't let me get me
I'm my own worst enemy
Its bad when you annoy yourself
So irritating
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-05-2011, 22:00
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Knuf! voor iedereen die hem nodig heeft!

OT: werkelijk wat een waardeloos weekend! Volgend jaar met moederdag kom ik gewoon niet meer! En een cadeau kan ze dan ook vergeten. Je kinderen "vergeten" omdat je vriendje je vraagt langs te komen. O ja natuurlijk want daarvoor kom ik naar huis. In een leeg huis zitten en niks kunnen doen..
__________________
Oud 09-05-2011, 10:57
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Twee nachten niet kunnen slapen van de pijn, geen zin in eten en kan toch bijna niets binnenhouden. Heb enorm veel hoofdpijn en wil alleen maar slapen. Maar ik moet donderdag mijn eerste lezing op een congres houden, moet alleen de presentatie nog maken....
Oud 09-05-2011, 12:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Sanni: dat is wel heel lullig ja.. Snap dat je boos bent }
@ Vogelvrij: waar ga je naar toe op vakantie?
@ Heksjuh: is het wel heimwee waar je last van hebt of zit je gewoon niet goed in je vel daar? Ik ben het wel een beetje eens met IcedEarth dat je je thuis ook rot kunt voelen, maar je bent dan wel in je vertrouwde omgeving en hoeft je niet leuker voor te doen dan je je voelt. Hele moeilijke situatie, je ouders denken vast dat het wel meevalt en dat je weer even een aanval van heimwee hebt. Het is ook lastig via Skype of e-mail duidelijk te maken hoe je je echt voelt. Ik denk dat als je er zeker van bent dat het geen heimwee is je goed naar jezelf moet luisteren en terug naar huis moet komen. Hoe erg is dat nou helemaal? Het is vervelend voor je reisgenootje, maar aan de andere kant ben jij nu toch ook niet helemaal gezellig (of je doet alsof). Ik zou zeggen, kies voor jezelf, hoe moeilijk dat nu ook lijkt. Achteraf zal je trots zijn dat je die beslissing genomen hebt. En als je ouders je niet willen helpen met het boeken van een ticket, heb je geen familie of een vriendin die dat voor je wilt doen? Heb je al een retourticket eigenlijk? Heel veel sterkte met de beslissing en verder ook }

OT: afgelopen weekend naar Renesse geweest, bij m'n ouders op de camping. Zaterdagmiddag naar het strand geweest en gister een lange strandwandeling gemaakt, echt lekker, ik kreeg er meteen een vakantiegevoel van. De vakantie is nog steeds een heikel punt, al weet ik inmiddels wel waar ik heen wil als ik alleen ga. Nog even de brochure afwachten en dan ga ik boeken. Ik ben het zat dat hij niet wil, dan maar alleen.

Nu verder m'n werkboek invullen...pfft, vreselijke bezigheid, maar nu moet het echt!
Deze week is de laatste praktijkweek, morgen op stage even overleggen wanneer de examinator langs kan komen. Het eind is in zicht, maar ik vind het maar eng, hoop dat m'n werkboek wordt goedgekeurd en dan zien we wel weer verder.

Laatst gewijzigd op 09-05-2011 om 12:56.
Oud 09-05-2011, 18:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Voor t eerst koken en slapen in het nieuwe huis...
Al een week geklust, morgen werken en dan weer 6 dagen klussen. En daarna moeten we toch een heel eind zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.