Oud 23-07-2011, 19:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Waarvoor is het vakantiepakket precies dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 23-07-2011, 19:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is deze week jarig en omdat ie verder niets wist leek het me leuk om zoiets te maken voor onze vakantie naar Sardinië binnenkort
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-07-2011, 20:30
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Leuk plan Daantje! Bah ik snap niks van mezelf, het ene moment ben ik gewoon vrolijk, dan extreem vrolijk, dan val ik ineens in een god wat ben ik zielig, om me vervolgens super waardeloos te voelen. Wat het ook is, ik wil hier vanaf. Vandaag wel veel opgeruimd waardoor ik een klein beetje trots op mezelf ben. Ook nog even met opa en oma gebeld en ik geloof echt dat ze balen dat ik hier zit. Dilemma zou ik naar huis gaan voor opa en oma, of voor mezelf kiezen en lekker hier blijven.
__________________
Oud 23-07-2011, 21:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik verveel me, ben superdruk in mn hoofd, er is niemand op msn om mee te praten en de laatste tijd heb ik ook veel moeite met mensen vinden die me begrijpen.
Ik snap dat ik een moeilijk mens ben, echt hoor, maar pff.
Heb gewoon echt weinig sociale contacten, iedereen heeft zn eigen huisje-boompje-beestje, al mn vriendinnen wonen samen enzo en... pff.. ik wil echt wat nieuwe vrienden, en dan geen vrienden van mijn vriendje die mij dan maar op de koop toe nemen (voor mijn gevoel )
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-07-2011, 15:18
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Schrijf de dingen die je moeilijk vindt om te doen eens allemaal op en schrijf op wat er kan gaan gebeuren; wat maakt dat je er bang voor bent. Daag die gedachten uit, hoe reëel zijn ze nou eigenlijk? Ik denk dat je dit wel in therapie hebt gedaan, probeer te graven naar hoe dat toen werkte.
Maak vervolgens ook een lijstje van dingen die je lastig zou vinden om nu te doen, van heel klein tot heel groot. En begin helemaal onderaan bij de minst enge activiteit. Daag jezelf uit om dat hele kleine, nauwelijks enge stapje te wagen. En probeer zo weer iets verder te komen, eventueel met een beloning er aan gekoppeld voor jezelf.

Als er mensen van je problemen op de hoogte zijn, is dat trouwens wel heel fijn. Dan kunnen zij je hierbij steunen en helpen.
Heel erg bedankt voor je hulp Balance!
Het gaat nu wel weer een stuk beter Ik ben na het avondeten in de keuken gebleven en gedronken en gekletst met huisgenoten en dan merkte ik wel dat m'n spanning wat meer wegging.
Ook ben ik de stad in geweest en zo probeer ik inderdaad die dingen toch te doen Het blijft wel beetje wisselvallig en ik merk dat ik het moeilijk vind om thuis die 'oefeningen' te doen, terwijl ik die daar wel heel goed kan!

Maar ik weet nu wel dat als ik mij weer zo voel dat ik gewoon goed moet slapen en vooral veel onder de mensen zijn en erachter komen dat het niet zo erg is als dat ik het in mijn hoofd maak.
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 24-07-2011, 17:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb de hele dag oude spullen opgeruimd. Er stonden nog 6 dozen met echt oud spul, van middelbare school en van m'n kamer bij m'n ouders. Daar had ik nog nooit naar gekeken, maar ik had ook geen zin om ze zonder er nog even naar gekeken te hebben, mee te verhuizen. Dus heb er heel veel van weggegooid, vriend heeft nog geholpen omdat ik er helemaal gek van werd (heb helemaal last van m'n vinger nu van het papier verscheuren). Dus van de 6 zijn er nu nog 2 dozen over, best goed gedaan.

Zo eerst eten, vriend is nu Grieks aan het halen, omdat we dat altijd zo vaak samen aten.
Vanavond naar zijn ouders, afscheid nemen. Morgen als het goed is naar Breda en hopelijk krijg ik dan de sleutel, dan kan ik dinsdag verhuizen, de hulptroepen zijn al geregeld. Het gaat wel snel nu en vriend vindt het ook echt helemaal niks, ik ook niet, want het wordt nu wel erg definitief.

@ Hawahaai: ja de poes ga ik zeker erg missen. Gewoon dat beetje extra gezelligheid in huis en ze is ook wel behoorlijk aanwezig met gekheid en geluidjes en aanhankelijkheid. Het gaat wat dat betreft wel erg stil worden.

Vanavond als we terug zijn nog een paar laatste dingetjes inpakken of misschien doe ik dat morgen wel, heb het voor vandaag eigenlijk ook wel even gehad. Heb er gewoon hoofdpijn van.

Tof trouwens dat Cadel Evans de Tour heeft gewonnen!
Oud 24-07-2011, 19:24
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik moet echt weer verder met bellen en regelen. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het ook echt niet zo erg. Maar het eerste telefoontje is zooo blegh! En het is gewoon een beetje jammer dat ik de dubbele hoeveelheid moet doen..
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 25-07-2011, 03:29
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Bah ik kan niet meer slapen. Net gedroomd dat ik in een cafe was met een grote groep mensen en dat een of andere gast begon te schieten. Was met allemaal vrienden en niemand durfde weg te rennen, en politie kwam er aan maar deed nog niks. Vriendin van me werd neergeschoten en aan het eind van de droom werd ik neergeschoten . Werd met zo'n naar gevoel wakker even duidelijk weer wat gebeurtenissen voor gevolgen hebben voor je dromen! En dan was het bij mij nog alleen een droom, het idee dat dit soort dingen echt gebeurt is te walgelijk voor woorden..
Oud 25-07-2011, 08:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gister afscheid van schoonouders genomen, maar zo voelde het eigenlijk niet. Het dringt volgens mij gewoon nog niet echt bij me door, alles. Voel me nu wel omdat het afscheid van vriend en kat nu echt dichtbij komt. Ik zou echt willen dat alles weer normaal was, maar dat kan niet en dat weet ik ook wel en het is ook wel beter zo, op de lange termijn dan.

Ik wou dat ik volgende week al op vakantie ging, zodat ik daarna helemaal opnieuw kan beginnen, maar ga pas over een maand. Het duurt ook nog 3 weken voordat m'n nieuwe baan begint...In de tussentijd hopelijk fulltime werk, dan hoef ik tenminste niet na te denken..

Hoop echt dat vandaag alles rond komt met de woonruimte, ze gaan er wel van uit, maar m'n vader heeft er druk op gezet en dat zit me niet lekker. Straks zien ze er nog van af om die reden. Nouja duimen maar en verder niet teveel proberen te stressen. Moet nog een aantal dingen doen qua inpakken/regelen, ik hoop dat het allemaal nog lukt. Anders moet ik na m'n verhuizing hier nog maar een dag zijn ofzo.
Oud 25-07-2011, 12:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Er gaat hier echt iets gruwelijk mis
Ik weet niet wat er is, maar ik voel me echt superklote, eenzaam en afgestompt van de wereld.
Kan moeilijk uit mn eigen hoofd raken.
Daarnaast is 1 van mn katten niet lekker, paardje is kreupel en moet 2x per dag 10 min aan de hand stappen, en hoop alleen maar dat het daarmee beter word, anders moet er een dierenarts bijkomen en aaaaaaah overvol hoofd
Daarnaast lijkt de relatie ook niet lekker, mn opname houd me bezig, mijn oma is bijna een jaar geleden overleden en ik mis haar en en en en en......
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-07-2011, 18:33
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou het is gelukt, al was het wel behoorlijk stresserig omdat ze heel lang niks van ze lieten horen. Maar goed, morgen verhuizen...wordt geen leuke dag

Waarschijnlijk na vandaag een poosje geen internet omdat ik dat nog moet regelen en ik niet weet hoelang dat gaat duren.
Oud 25-07-2011, 20:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou het is gelukt, al was het wel behoorlijk stresserig omdat ze heel lang niks van ze lieten horen. Maar goed, morgen verhuizen...wordt geen leuke dag

Waarschijnlijk na vandaag een poosje geen internet omdat ik dat nog moet regelen en ik niet weet hoelang dat gaat duren.
Sterkte en succes meis! Internet stond bij mij iets van drie/vier weken voor maar ik had het volgens mij wel sneller. Zit trouwens bij Online en ben er super tevreden over!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-07-2011, 20:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net voor het eerst zelf jam gemaakt van de bramen uit onze tuin. Heb het gemixt met aardbeien en nu drie potjes Eentje voor ons zelf, eentje voor m'n schoonouders en eentje voor opa en oma Vind het echt tof en ben stiekem wel een beetje trots op mezelf Jam uit ons eigen tuintje midden in de stad, haha. Hoop dat ie lekker is

Verder vandaag een goed gesprek gehad met m'n teamleider over m'n revalidatie. Had er een tijd terug met hem over gesproken en toen was hij er niet zo positief over. Hij zou toen een aantal dingen navragen bij P&O maar ik had nog steeds niets gehoord. Vandaag wezen vragen en hij was het helemaal vergeten, hij was zelfs grotendeels de inhoud van het gesprek vergeten en wist ook niet meer wat we afgesproken hadden, hij zei ook 'volgens mij heb ik alleen maar naar je geluisterd en niets opgeschreven' haha. Naja, kwam eigenlijk ook wel weer goed uit want nu was ie veel redelijker en kwam ie met een veel beter voorstel: namelijk dat ik de uren dat ik aan het revalideren ben de ziektewet in ga. Wat we doen met de tijd die ik thuis aan het herstellen ben daar zijn we nog niet over uit maar het is nu gewoon ook superlastig om daar wat over af te spreken omdat we helemaal niet weten op welk tijdstip het is en hoe heftig het is en hoelang ik daarvan moet herstellen voor ik weer kan werken. Hij weet van mij dat ik echt de vervelendste niet ben en dat als ik kan kiezen, ik echt wel voor tijden ga die voor het werk gunstig zijn en ik hoop dat hij met dat in z'n achterhoofd naar mij toe ook wat reeeler gaat zijn. Ben er wel tevreden over Verder zijn een aantal van m'n collega's weer terug van vakantie en dat is echt wel superfijn

Morgen dagje vrij en dan afrijden. Ben er eigenlijk totaal nog niet mee bezig en ook helemaal nog niet zenuwachtig ofzo. Vorige keer was dat zo anders. Twijfel alleen nog of m'n instructrice mee moet of niet maar ga er vanuit dat ik daar vanzelf wel uit kom. Zo ff douchen, kadootjes voor m'n vriend in pakken, tv kijken en dan lekker slapen. Hoop echt dat het goedkomt morgen maar heb er gek genoeg wel al een goed gevoel over en anders komt het de volgende keer wel Woensdag is m'n vriend jarig, dan komen misschien m'n schoonouders en opa en oma koffie drinken, wel gezellig en leuk want opa en oma hebben ons huisje nog nooit gezien
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 25-07-2011 om 20:53.
Oud 25-07-2011, 22:07
kroot
kroot is offline
@Daantje: fijn dat je teamleider nu wat redelijker was!
@ Dott: knuffel!

Zo! Bladmuziek voor concert uitgezocht, beetje opgeruimd. Het begint steeds meer op mijn huisje te lijken.
Oud 25-07-2011, 23:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Sterkte en succes meis! Internet stond bij mij iets van drie/vier weken voor maar ik had het volgens mij wel sneller. Zit trouwens bij Online en ben er super tevreden over!
Ik moet internet via een dongel omdat er geen kabel ligt.
Dus woensdag meteen maar even naar de KPN-winkel.

Praktisch alles is ingepakt, nu slapen, want over 8 uur staan m'n ouders al op de stoep met karretje enzo. Laatste nachtje bij m'n vriend, heel raar allemaal.
Oud 26-07-2011, 05:24
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik aan het wegzakken ben. Dat ik mezelf niet meer ben en maar blij moet doen voor de mensen om me heen. 's nachts slaap ik niet meer omdat ik aan te veel denk, waardoor ik overdag dan maar een uurtje slaap omdat ik anders totaal niet slaap. en proberen niet te slapen werkt ook niet want dan slaap ik gewoon echt echt niet. Bah vanavond ook nog eens naar huis en ik heb er totaal geen zin in. Ik weet dat opa en oma ervan genieten als ik even thuis ben, maar ik weet ook dat meneer scharrel hier is en ik hem eigenlijk 1000 maal liever zie dan dat ik thuis ben. Mijn moeder blijft nu ook alleen maar pushen dat het nog wat gaat worden tussen ons, omdat hij zo veel interesse toont. Wat hij volgens mij ook alleen maar doet uit beleefdheid, ik wou dat ik niet zo verlegen was. Hem wel gewoon vol op zijn mond zou durven pakken als hij hier is argh ik word gewoon gek van mezelf.

@missy1-0: Heel veel succes met je verhuizing vandaag! Wel balen van die dongel eigenlijk want internet via z'n kreng is rete duur.
__________________
Oud 26-07-2011, 07:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik moet internet via een dongel omdat er geen kabel ligt.
Dus woensdag meteen maar even naar de KPN-winkel.

Praktisch alles is ingepakt, nu slapen, want over 8 uur staan m'n ouders al op de stoep met karretje enzo. Laatste nachtje bij m'n vriend, heel raar allemaal.
Is er geen telefoonlijn, zodat je adsl kunt nemen? Heel veel succes met het verhuizen!

OT: Bah, wat heb ik de balen van het weer deze zomer. Moet ik werken of verhuizen, is het 30 graden, heb ik vrij, regent het constant. En mijn vakantie is al weer half voorbij en de voorspellingen worden nog niet veel beter...
Oud 26-07-2011, 13:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het lijkt alsof er een stukje lijm van mijn spalk is verdwenen, nu voelt het ineens heel ruw en irritant. Ik hoop dat het snel went en anders dat ik in elk geval hiervoor ook bij de tandarts terechtkan, niet dat ik ineens naar de orthodontist moet of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-07-2011, 14:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Het lijkt alsof er een stukje lijm van mijn spalk is verdwenen, nu voelt het ineens heel ruw en irritant. Ik hoop dat het snel went en anders dat ik in elk geval hiervoor ook bij de tandarts terechtkan, niet dat ik ineens naar de orthodontist moet of zo
Mijn tandarts stuurde me voor de zekerheid steeds door naar de orthodontist. Kostte wat moeite om er te komen, maar in nog geen kwartier hadden ze dan of het stukje lijm bijgevijld zodat het niet meer ruw was, of er een nieuw stukje lijm bij gedaan. Kostte minder dan een halfjaarlijkse controle bij de tandarts (als dat is waar je tegen op ziet).
Oud 26-07-2011, 14:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mijn tandarts stuurde me voor de zekerheid steeds door naar de orthodontist. Kostte wat moeite om er te komen, maar in nog geen kwartier hadden ze dan of het stukje lijm bijgevijld zodat het niet meer ruw was, of er een nieuw stukje lijm bij gedaan. Kostte minder dan een halfjaarlijkse controle bij de tandarts (als dat is waar je tegen op ziet).
Ik heb een hekel aan de orthodontist in het algemeen, naast dat die niet in de stad zit waar ik nu woon. Maar misschien zit er ook wel een orthodontist in de praktijk waar ik nu zit, ben ik niet zeker van. Nou ja, ik wacht het maar even af. Fijn om te weten dat het niet veel kostte in elk geval
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-07-2011, 16:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Helaas weer gezakt voor m'n rij-examen Gelukkig ging het wel al een heel stuk beter dan de vorige keer maar wel weer op hetzelfde gezakt. Ik ben niet besluitvaardig genoeg op kruispunten/rotondes. Het liefst wacht ik te lang af voor ik kan gaan maar omdat dat ook niet goed is ga ik nu op momenten dat ik niet kan gaan. Zat nu op het randje van geslaagd/gezakt maar dat maakt het er niet minder rot op Gelukkig was m'n eigen instructrice er nu wel bij, wel niet met rijden maar wel met bespreken enzo en dan kent ze me ook goed genoeg om precies te weten wat er aan de hand was. Had nu wel minder opmerkingen dan de vorige keer dus dat is wel fijn. Ga nu na m'n vakantie weer rijden en dan specifiek die dingen oefenen en dan hopelijk eind september weer afrijden. Baal er wel van Naja, drie keer is scheepsrecht dus hoop dat het dan wel lukt! Heb even met m'n moeder en m'n schoonmoeder gebeld en wonderbaarlijk twee keer zo lang met m'n schoonmoeder gekletst Wel heel fijn. Ook allemaal lieve smsjes van collega's, zelfs als ze in de auto zitten op weg naar hun vakantie in Italië, zo lief En alle stomme reacties op m'n facebook heb ik gewoon verwijderd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2011, 23:14
kroot
kroot is offline
@Daantje: jammer! Maar wel fijn dat je goed weet waarom.

ja over rijlessen gesproken. Mijn instructrice is op vakantie en geen idee wanneer ze terugkomt. Dus misschien maar even rijschool bellen om te vragen...
en ik doe echt te weinig, ongeveer hele dag in bed gelegen...grrrr.
Wat ik iig morgen wil doen:
-sporten
-boodschappen
-stad in
-partituren voorbereiden
Oud 27-07-2011, 08:12
Verwijderd
@ Daantje: jammer. Volgende keer gaat het vast beter!

Bij de internist is niks gevonden en ik ben nu weer naar huis gestuurd. Ik begin het helemaal zat te worden in het ziekenhuis, en ik weet niet of ik nog zin heb om er naartoe te gaan. Er komt toch niks uit, en elke keer die teleurstellingen begin ik ook zat te worden. Ik ben er nu wel weer aardig overheen maar het blijft vervelend natuurlijk. (Panopticon naamzoek, dan weet jij het ook gelijk. )

Verder gaat het eigenlijk goed met me! Ik ben vrolijk, doe best veel dingen en ik vind het heel fijn om bezig te zijn ondanks dat het daarna veel slechter met me gaat. Ook ben ik bezig met een scooter rijbewijs, zodat ik waarschijnlijk alleen naar school en de fysio kan gaan! Dat zou echt heel fijn zijn. Gister heb ik mijn theorie gehaald, dus nu nog praktijklessen en examen doen.
Oud 28-07-2011, 09:08
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Laatste dingen printen, laatste dingen halen, tas inpakken (bah!), laatste overleg en morgen op naar kamp Hoe ga ik het ooit allemaal meenemen in de trein... Zucht!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 28-07-2011, 09:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
pfff, gisteren een soort mental break down dag gehad.
Was de hele dag niet te genieten, chagrijnig, ook omdat 1 van mn katten ziek is en iets met een spel niet wou lukken en dat heb ik op mn vriend afgereageerd.
Ging veel te ver en dat weet ik ook, uiteindelijk aan het einde van de avond beetje lopen janken en vandaag voel ik me zo waar wat beter
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-07-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
@ Daantje: jammer. Volgende keer gaat het vast beter!

Bij de internist is niks gevonden en ik ben nu weer naar huis gestuurd. Ik begin het helemaal zat te worden in het ziekenhuis, en ik weet niet of ik nog zin heb om er naartoe te gaan. Er komt toch niks uit, en elke keer die teleurstellingen begin ik ook zat te worden. Ik ben er nu wel weer aardig overheen maar het blijft vervelend natuurlijk. (Panopticon naamzoek, dan weet jij het ook gelijk. )

Verder gaat het eigenlijk goed met me! Ik ben vrolijk, doe best veel dingen en ik vind het heel fijn om bezig te zijn ondanks dat het daarna veel slechter met me gaat. Ook ben ik bezig met een scooter rijbewijs, zodat ik waarschijnlijk alleen naar school en de fysio kan gaan! Dat zou echt heel fijn zijn. Gister heb ik mijn theorie gehaald, dus nu nog praktijklessen en examen doen.
Hm, vervelend. Maar gelukkig blijf je vrolijk en ga je door, goedzo
Oud 28-07-2011, 14:10
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Nog bedankt voor alle mensen die me een fijne vakantie hebben gewenst!!

Helaas was het een beetje het tegendeel, de autoangsten waren heftiger dan ooit dus ik zat echt 8 uur lang met trillende benen in de auto.
En omdat er niet veel te doen was in de omgeving bleven we heel vaak op de camping wat zorgde voor ontzettend veel negatief gepieker, wat weer zorgde voor telkens weer die zelfdodingsgedachtes.
gelukkig ken ik mezelf, en weet ik dat ik er te laf voor ben, maar toch maakt het me een beetje bang.
mn moeder en ik hadden ook een gesprek over Joyce wat me ontzettend bezig heeft gehouden, weet niet meer precies hoe het ging maar deze twee uitspraken van mn moeder bleven me het meeste bij:
'tsja Joyce had het er zelf ook al over dat ze misschien wat anders wilde gaan doen'
'het kost me elke keer zoveel moeite om die PGB's te krijgen dat ik me afvraag of ik ermee door moet gaan'
'Joyce kan bij ons in huis verder niet zoveel meer doen denk ik'
hoezo kan ze niks doen??
hoezo heb je het er niet voor over?
en ik vroeg ook maar gelijk of Joyce na haar reis terug komt maar dat wist mn moeder niet.

Verder smste Joyce dat ze me vanavond zou bellen over Londen, lekker slim, ik had al tegen haar gezegd dat ze dat beter een keer overdag kon doen omdat ik niet bij familie ben dan en dat wat makkelijker praat....
dalijk maar smsen of het een keertje smiddags ofzo kan.

Ik heb van de terugreis met het vliegtuig en de trein nog 100x meer genoten dan van de vakantie, en heb ook wel het gevoel dat ik daar weer wat kracht uigehaald heb.
Ik moet gewoon vaker met de bus of trein weg!
De terugreis voelde ook wel weer als een overwinning op mezelf doordat ik steeds mensen aan moest spreken enzo en dat lukte me ook nog goed! zelfs in het engels!
Dat zorgt er ook voor dat ik nu niet echt met een kutgevoel zit.
Vandaag ben ik nog ff met de nicht waar ik vannacht heb geslapen naar eindhoven geweest en lekker gewinkeld. ik heb mezelf eens goed verwend.
Oud 28-07-2011, 14:52
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
@Waffie: heel goed en fijn dat de terugreis wel leuk voor je was en wat goed dat je mensen wel hebt aangesproken. Wat de kwestie Joyce, kan je haar niet beter vragen of ze nog terug komt dan je moeder? De enige die uitsluitsel kan geven is immers Joyce. Succes ermee meis.

OT: Blegh bah en andere dingen! Gisteren een dag thuis in limburg geweest, wat viel dat tegen . Ik ging voor opa en oma en had met opa en oma afgesproken dat we iets leuks gingen doen. Schijnbaar bestaat iets leuks doen uit tuinlampen uitzoeken en waterornamenten kijken niet zo mijn ding dus heb er vriendelijk voor bedankt ben met moeders (jaja vriendlief was werken dus ze had tijd voor me) naar de ikea ik blijf het toch een geweldige winkel vinden. en daarna maar naar opa en oma geweest. Toen maar weer op de trein gestapt natuurlijk weer vertraging gehad bij aankomst bleek het super hard te regenen heerlijk. En uiteindelijk piekerend in slaap gevallen. Bah wat komt alles ineens dicht bij en wat moet ik nog veel regelen. Gelukkig wel al de auto geregeld van oma dus dat is al een zorg minder.
__________________
Oud 28-07-2011, 21:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ontwijk dingen. Maar ach. Wat niet weet, wat niet deert en de rest van de wereld snapt het toch niet. Ik voel me alleen en onbegrepen.

Haha nee dat is mijn puberstance. Onbegrepen wel, maar alleen niet, want ik heb superveel superlieve vriendinnetjes en een eigen huis en een gezellige bromvlieg en mooie muziek en kaarsen. Maar ik ontwijk wél dingen en ik weet niet hoe ik ermee op kan houden - behalve dan door ermee op te houden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-07-2011, 22:27
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik weet dat ik echt genoeg heb voorbereid. En ik weet dat de samenwerking ook echt wel gaat lopen. En ik weet dat alles goed gaat komen. Maar waarom ben ik dan nu al zenuwachtig. Ik heb het idee dat ik dingen vergeet, of dat het niet goed gaat komen. Maar dat komt het wel. Maar ik moet gewoon een beetje vertrouwen hebben in mezelf, en ik geloof dat ik dat even kwijt ben..
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 29-07-2011, 10:56
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
klote angsten!
Oud 29-07-2011, 20:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik baal ervan dat de kans erg klein is dat ik ooit nog aan een universiteit kan studeren. In ieder geval niet fulltime. Nu volg ik thuis wel een interessante studie, maar het is toch anders dan samen met andere lessen volgens.

Het maakt me best wel verdrietig.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 29-07-2011, 21:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Vice; Daar mag je ook verdrietig om zijn. Ik heb zelf nooit een opleiding afgemaakt. En dan is zo'n vlag met een tas er aan heel erg confronterend, want die mensen hebben het allemaal wél afgemaakt!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 30-07-2011, 09:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was gisteren heel goed bezig met het maken van een pruimencrumble en een pizza, brand ik me aan het ovendeurtje. En eigenlijk had ik dat al aan zien komen, toen ik de oven voor het eerst ging gebruiken (oven staat eigenlijk te hoog voor mijn lengte). Nu heb ik dus een rode plek en een brandblaartje op mijn onderarm, net onder mijn elleboog. Ik kon moeilijk kiezen of ik er calendulan creme of een blaarpleister op moest doen. Gisteren na het koelen het eerste gedaan, gisteravond ter bescherming het tweede. Dus nu heb ik maar een shirt met lange mouwen aan getrokken, dan is die plek het meest beschermd. Dom, dom.

Marktplaats en gratisaftehalen zijn fijne sites . Zo kom ik van overtollige boeken af en heb ik toch een nachtkastje gevonden, waar ik al een poosje naar op zoek was.
Oud 30-07-2011, 10:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Hawahaai: een collega van me zweert bij Boegem Balsem bij brandwonden. Als je er veel last van houdt kan je dat proberen. Kan je kopen bij de apotheek.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-07-2011, 11:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ daantje: dankjewel voor de tip. Aangezien het blaartje nogal opgezwollen was, heb ik er maar een blaarpleister op gedaan. Ik wil niet het risico lopen dat de blaar open gaat. Het rode plekje er omheen moet dan maar genoegen nemen met geen verzorging, dat vind ik wat minder belangrijk nu
Oud 30-07-2011, 11:12
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
2 nachten bij nicht en neefje gehad, nu komt mn oma hier 2 nachten.
Joyce belde gister, ze moest hier in t dorp een nieuwe auto ophalen en ze vroeg of ze ff langs zou komen om mee te kijken met tas inpakken, dat kon ik natuurlijk niet weigeren.
Zal dadelijk mn moeder wel ff bellen erover, want met haar had ik het niet overlegd en ik weet niet hoeveel PGB er nog was, maar ze was er maar 40 minuten ofzo dus zo''n ramp zal het ook wel weer niet zijn.
Oud 30-07-2011, 13:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
het gaat echt niet goed hier.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-07-2011, 14:15
Verwijderd
My head hurts. Ik ben met mijn laatste stapje bezig van Efexor afbouwen, dus permanente hoofdpijn, duizelingen, schokjes en tintelingen, 'opvliegers', algehele emotionele labiliteit -- ik haat Efexor. Grr. Ik hoopte dat ik door het afbouwen ook minder moe en slaperig zou zijn, maar helaas, dat was dan blijkbaar weer niet een bijwerking maar gewoon een symptoom.

Aan de positieve kant, K. is bijna weer terug van vakantie, donderdag hebben we weer gesprek. Over 2.5 weken heb ik een afspraak met mijn psycholoog en de ASS-specialist van de GGZ, ergens daarna ook mijn psychologisch onderzoek en dan krijg ik in september misschien eens mijn officiele nieuwe diagnose. Ben benieuwd wat het wordt.
Oud 30-07-2011, 15:44
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Eerste rijles gehad, god wat was ik zenuwachtig.
Aardige instructeur en het ging niet eens zo slecht.
Enorm opgelucht.
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Oud 30-07-2011, 15:45
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
En toen *baf* viel er weer een engel uit de hemel...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 30-07-2011, 16:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Is dat positief of negatief?
Oud 30-07-2011, 17:53
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
mensen denken steeds maar dat 24 mei een enkele woedeaanval was, maar beseffen niet dat ik me nog steeds zo voel en dat is ook iets wat lastig uit te leggen is...
24 mei, daar denk ik elke maand op de 24ste nog steeds aan terug, ik was er toen echt bijna niet meer geweest...

het gaat echt slecht...

laat alles nu maar weer normaal zijn, met mn ouders thuis, en school en tekenles enzo, lekker weer wat regelmaat, en tekenles moet echt weer, wat ontspanning enzo

@Eend, ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Dott, en ff btw, hoe bevalt het in je eigen huisje??

Laatst gewijzigd op 30-07-2011 om 18:50.
Oud 30-07-2011, 18:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
@Eend, ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Dott, en ff btw, hoe bevalt het in je eigen huisje??
Het is wel leuk hoor

En in mijn huisje vind ik het geweldig. Eindelijk gewoon mensen ontvangen, zonder dat er verpleegkundigen het rapporteren! Je moet er echt zelf uit om boodschappen te doen en zo. Heerlijk
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 30-07-2011, 18:51
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Eend, ah mooi toch fijn dat het steeds beter met je gaat!!
Oud 30-07-2011, 21:22
kroot
kroot is offline
Fijn die Dunea! Sturen ze een brief dat ze de meter komen vervangen. Kan ik niet op die datum, ben ik op summerschool, via internet en telefoon kun je de afspraak wijzigen. Geprobeerd, geven ze alleen als optie een dag later, ja dan zit ik nog steeds in Engeland. Dus moet nu tot maandag wachten voordat ik een medewerker kan spreken. Grrr.
Oud 31-07-2011, 18:19
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik wordt knettergestoord van die oma.
zit ze steeds heel medelijdend te doen tegenover mijn autisme, echt achterlijk!
Eerst accepteert ze het van geen kant en doet ze alsof het belachelijk of aanstellerij is, dan gaat ze ineens doen alsof ze me zielig vind! Ja juist, echt waar ik op wacht!!!
Ben ik er een schilderij van aan het maken gaat ze ook weer heel medelijdend doen enzo, mens verdwijn aub snel uit mn leven!!

Mensen begrijpen me gewoon niet,
t wordt tijd dat ik t huis uit ben of n opleiding volg, volgens mij wil ik dan toch echt het merendeel van de familie niet meer zien...
Oud 31-07-2011, 18:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
nog 21 dagen... en nog 13 voor we op vakantie gaan
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2011, 18:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik wordt knettergestoord van die oma.
zit ze steeds heel medelijdend te doen tegenover mijn autisme, echt achterlijk!
Eerst accepteert ze het van geen kant en doet ze alsof het belachelijk of aanstellerij is, dan gaat ze ineens doen alsof ze me zielig vind! Ja juist, echt waar ik op wacht!!!
Ben ik er een schilderij van aan het maken gaat ze ook weer heel medelijdend doen enzo, mens verdwijn aub snel uit mn leven!!
Wat zou je graag van haar willen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-07-2011, 19:11
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Balance,
haha das n hele lijst,
dat ze me niet meer vergelijkt met mn nicht(want die zit op vwo en gaat gezellig elke week daar langs, dingen waar ik dus absoluut geen zin in heb maar die volgens mn oma doodnormaal zijn)
dat ze niet van me verwacht dat ik ooit met haar over meidendingen als ongesteldheid etc zal gaan praten wat ze volgens mij wel wil
dat ze me niet telkens aanraakt in de zin van hand geven etc. omdat ze weet dat dat voor mij heel moeilijk is
dat ze niet probeert mij te veranderen
en dat zij niet steeds laat merken dat ik anders ben, ik heb autisme en dat accepteer ik maar dat maakt me niet een of andere uitzondering en ik heb het er ook niet telkens over tegen mensen, zij heeft in 2 dagen tijd al weet ik veel hoe vaak gevraagd of ik het niet vervelend vond dat ik het had, dat ze het vervelend voor me vond etc. en dat soort praat heb ik dus echt zo totaal geen zin in....
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.