Oud 17-09-2011, 12:30
AceSpade
AceSpade is offline
Hey mensen,

Ik ben weer van plan om het schrijven van mij op te pakken. Ik schrijf zelf Engelse fantasy genré. Het is niet bepaald serieus bedoeld om het uit te geven. Ik wil mijn verhaal graag met andere delen en wil graag meer ervaring op doen in het schrijven. Heeft iemand enig idee waar ik eventueel verhalen kan delen / lezen van andere? Ik heb als een paar keer verschillende vriendinnen laten lezen. Maar deze zeiden altijd dat het goed was. Ik begon er steeds meer twijfels te krijgen. Telkens als ik 6 hoofdstukken verder was en ik las alles terug wou ik helemaal weer opnieuw beginnen. Omdat mijn Engels drastisch verbetert was. Help? Haha. Dit is al gemiddeld 8x voor gekomen

Het enige verhaal wat ik echt heb af geschreven is over mijn verleden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2011, 18:44
zokmuis22
zokmuis22 is offline
hey,

klinkt leuk! misschien een stukje in dit topic plaatsen?... ik ben wel benieuwd.
Zelf werk ik ook aan een boek, maar dan Nederlands.

Als je nog fantasy-boeken wilt lezen:

De serie van "het lied van ijs en vuur"
Lord of the rings
en misschien de kinderen van Hùrin..

hoop dat ik je hiermee help ;D
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:00
Verwijderd
Als je Engels zo slecht is dat het nu al meerdere keren drastisch kon verbeteren, waarom schrijf je dan in het Engels? Fantasy schrijven gaat net zo goed in het Nederlands, zeker als je het toch niet uit hoeft te geven.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 18:38
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik vind dat ik mijzelf tijdens het schrijven altijd beter kan uiten in het Engels.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 18:38
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik schrijf ook een soort fantasy maar dan mat sci-fi invloeden
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 07:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vind dat ik mijzelf tijdens het schrijven altijd beter kan uiten in het Engels.
Maar hoezo dan? Ik ben oprecht nieuwsgierig, want ik begrijp niet hoe iemand zich beter uit zou kunnen drukken in een taal die niet zijn moedertaal is.

AceSpade: Je zou hier iets kunnen plaatsen. Je zou ook kunnen kijken of er niet ergens Fantasyfora zijn (liefst Engelstalig als je je Engels meteen ook wilt verbeteren). Er zullen vast wel allerlei fora zijn waar mensen je willen helpen en omdat zij je niet kennen, zullen ze ook niet alleen zeggen dat het goed is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 13:30
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Maar hoezo dan? Ik ben oprecht nieuwsgierig, want ik begrijp niet hoe iemand zich beter uit zou kunnen drukken in een taal die niet zijn moedertaal is.

AceSpade: Je zou hier iets kunnen plaatsen. Je zou ook kunnen kijken of er niet ergens Fantasyfora zijn (liefst Engelstalig als je je Engels meteen ook wilt verbeteren). Er zullen vast wel allerlei fora zijn waar mensen je willen helpen en omdat zij je niet kennen, zullen ze ook niet alleen zeggen dat het goed is
Ik weet het zelf ook niet, heb het Engels altijd mooier gevonden dan het Nederlands. Maar ik heb ook tot mijn 12e in Engeland gewoond, ik ben nu 14. Dus daar komt het ook door denk ik.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 06-10-2011, 13:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik weet het zelf ook niet, heb het Engels altijd mooier gevonden dan het Nederlands. Maar ik heb ook tot mijn 12e in Engeland gewoond, ik ben nu 14. Dus daar komt het ook door denk ik.
Ja oké, dan is het wat anders natuurlijk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 11:31
Verwijderd
I write in English to i think it's waaaaaaaaaaaay easier
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 17:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ Maar too met twee o's spellen is dan weer te moeilijk?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Engels
desperadoz
8 06-07-2007 20:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engelse tekst schrijven
Verwijderd
3 07-06-2007 18:46
Algemene schoolzaken Wie is er goed in engels? (A)
Loor
5 18-12-2006 15:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engels: schrijfopdracht
Saarah
3 05-10-2006 18:18
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engels brieven schrijven..
Leechke
4 26-10-2004 15:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie wil stukJE engels vertalen?
Sask!a
6 09-01-2003 02:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.