Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2011, 06:59
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
het is essayday vandaag. geen zin in een 3uur durende 'toets' met 1200 woorden. ;s
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Advertentie
Oud 14-10-2011, 10:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als je verliefd op hem bent en denkt dat hij de persoon is met wie je de rest van je leven zou willen delen, en hij denkt ook zo over jou, dan zou ik gewoon naar de bioscoop gaan. Oké, het is niet zo handig als je huisgenoten van elkaar bent, maar om daar nu de liefde van je leven voor te laten lopen, is ook niet aan te raden...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-10-2011, 14:29
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
De tegenpartij van mijn vriend gaat in hoger beroep
Oud 14-10-2011, 14:43
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik ben heel erg geschrokken van iets wat mn moeder zei, alleen kan ik er nog niet teveel over zeggen hier...
maar ik zit er al wel de hele dag mee in mn hoofd en pieker er continu over,
ik heb maar lekker tegengesproken wat ze zei alleen volgens mij gelooft ze t niet echt...
verder heb ik gelukkig wel weer werk wat goed verdient, ik ga vanaf maandag de ochtendkrant bezorgen
Oud 14-10-2011, 15:01
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Winnie: je mag altijd pm-en
En gefeliciteerd met je baantje, de ochtendkrant lopen verdient toch best goed?

OT: ik ben al thuis! Ook wel eens lekker om zo vroeg al thuis te zijn. De zon schijnt nog lekker naar binnen in m'n kamer. Zo even wat brood smeren om mee te nemen, me omkleden (hoop dat ik nog iets roods in m'n kast heb liggen) en dan op naar het Gelredome. Heb er echt zin in, al ken ik de helft van de nummers niet
Oud 15-10-2011, 13:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: 12 jaar vind ik ook wel veel. Niet dat het niet kan, maar ik snap best dat je twijfelt.

Vogelvrij: wat een leuke ava!

Het zal wel toeval zijn, maar ik voel me sinds donderdag echt niet lekker. Ook weer moeite met inslapen, donderdagnacht voelde het alsof iemand in mijn rug aan het drukken was. Maar goed, nog tien weken en dan ben ik hopelijk van alle ellende af.

Ik lees net dat een docent van mijn vorige vak plotseling overleden is. Ik kende hem verder niet ofzo, maar best raar dat hij twee weken geleden nog voor ons in de collegezaal stond en nu opeens dood is.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-10-2011, 15:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: ja, ik vind het eigenlijk ook teveel, tuurlijk zou het kunnen, er zijn wel mensen met een groter leeftijdsverschil, maar ik denk dat het uiteindelijk niet werkt. Hoe leuk hij ook is.

Nu hem nog uit m'n hoofd zien te krijgen...wil hem steeds mailen en volgende week zie ik hem alweer. Misschien moet ik dat afzeggen, want dan voed ik het alleen maar. Echt niet leuk dit

Moet er echt aan wennen dat mensen steeds met me willen afspreken. Ben dat totaal niet gewend, ik ben ook nooit populair geweest ofzo, eerder het tegenovergestelde (helaas). Wel goed voor m'n zelfvertrouwen dit, maar het blijft raar.

Gister naar Symphonica in Rosso geweest, was echt gaaf. We zaten heel goed, ter hoogte van het podium. Zou er nog wel een keertje heen willen.
Oud 15-10-2011, 16:14
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Kut ik, Klote faalangst!
Oud 15-10-2011, 17:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb een week in me appartement gezeten.
maar ik zat daar veel te veel alleen.
dus gisteren een gesprek gehad met me moeder de psycholoog en de psychiater van daar.
vanaf gisteren avond woon ik weer thuis.
en vanaf maandag zit ik weer in dagbehandeling op me vorige afdeling.
en morgen gaan we het appartement leeghalen.
zo is het in die 4 jaar wel apart gelopen.
eerst een jaar opname toen bijna 3 jaar dagbehandeling.
sinds afgelopen april weer opname en een week een appartement.
en nou dus weer thuis en in dagbehandeling.
maar noiu is het gelukkig weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-10-2011, 20:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Heksjuh: Dank je! Gebruikte deze ook al op een ander forum, maar door de avatar van Norwood Ranger bedacht ik me dat ik die hier ook wel zou kunnen gebruiken Dus Norwood Ranger, ik vind jouw avatar ook erg leuk.

OT: Het gaat echt een beetje raar op mijn werk, slechte communicatie, hm..
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-10-2011, 14:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: wat voor werk doe je nu?
@ Winnie: wat betreft je pm, ik zou het er met Joyce over hebben, hoe zij dit ziet. Misschien kan zij het je moeder beter uitleggen. En als het is zoals het nu gaat, is er toch niks aan de hand? Ik snap wel dat je schrok van die opmerking van je moeder, maar probeer een beetje te relativeren en niet teveel te piekeren. Ik las laatst een mooie tekst: piekeren is de verkeerde kant op fantaseren. Denk daar maar eens over na!

OT: het is hartstikke mooi weer, maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan.
Ik heb net voor het eerst dat ik hier woon m'n kachels aangedaan, want ik had het zo koud. Het begint nu lekker op te warmen, kan zo m'n vest al uit doen. Ik was wel benieuwd of het een beetje warm zou worden hier, want ik heb 3 elektrische kachels, maar de ruimte is heel hoog, dus ik was bang dat de warmte omhoog zou trekken. Maar het valt me nog best mee.

Theetje erbij en net aan m'n schrijfcursus begonnen. Het is heel leuk, maar ik moet er wel echt even voor gaan zitten.
Oud 16-10-2011, 14:57
Verwijderd
Vanmorgen was ik al vroeg wakker, rond 8.00 uur.
Op mijn gemak wat ontbeten met mijn huisgenoten en de begeleiding en daarna me eigen gaan douchen en gaan aankleden.
Aan het eind van de ochtend 3 D kaarten zitten te maken tot aan de lunch en daarna gezellig zitten te lunchen met de leiding en mijn huisgenoten.
Vanmiddag met de taxi naar mijn ouders gegaan en daar zit ik nu achter de computer.
Zodadelijk ga ik op mijn gemak wat zitten te pixelen en vanavond blijf ik gezellig bij mijn ouders eten.

Ik kan nu niet zeggen dat het echt geweldig goed met mij gaat.
Ik doe begeleidvrijwillig werken in een woonhuis voor mensen met een verstandelijke en lichamelijkebeperking.
Ik doe daar onder andere huishoudelijke taken, waar opzich niks mis mee is.
Nu voel ik me eigen daar nogal eens in het diepen gegooid waar ik me eigen op dit moment niet prettig bij voel.
Ik heb besloten met mijn zorgcoordinator dat ik voorlopig even thuis blijf totdat mijn zorgcoordinator met mijn werkbegeleidster rond de tafel heeft gezeten en tot een oplossing zijn gekomen.
Ik wil wel graag werken, maar als ik iets niet leuk vindt of ik voel me ergens niet op mijn gemak, dan wil ik er liever stoppen.
Het liefste wil ik bij de cadeauwinkel werken waar ik nu ook al 2 halve dagen werk.
Dat ligt mij veel beter, ik doe daar onder andere decoratief werk en ook creatief werk.
Het is nu allemaal even afwachten van hoe en wat.
Ik heb wel het gevoel dat niet alle begeleiding mij snapt en of begrijpt wat ik ook erg moeilijk vindt .
Volgende week komt mijn spv-er weer met mij praten en dan heb ik het daar ook over.
Oud 16-10-2011, 16:41
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Missy,
Ik heb het er ondertussen met mn ouders over gehad, en ze uitgelegd dat ik Joyce nu gewoon wat harder nodig heb dan eerst maar dat ik echt niet afhankelijk ben, en toen ik dat n paar keer had gezegd zagen ze wel in dat ze mss iets te vroeg geoordeeld hadden

OT: morgen beginnen met de krantenwijk en om eerlijk te zijn heb ik er nog niet zo grandioos veel vertrouwen in, ik heb nog steeds behoorlijk veel last van verkeersangsten en dat komt dus niet zo mooi uit.
verder zijn we vanmorgen met de overburen naar de bossen geweest en dat was wel leuk, ff wat afleiding.
maar ik moest ook weer aan de wiskunde met mn vader en dat gaat werkelijk altijd mis, zodra ik iets niet snap of niet onthouden heb krijg ik last van examenvrees of faalangst of wat het dan ook is, maar dan blokkeer ik en dan kan ik echt helemaal niets meer....
mn psychiater zei dat ik door de abilify ook concentratieproblemen en moeite met het onthouden van dingen kon krijgen dus ik hoop maar dat het daaraan ligt want van de abilify ben ik over een week af, alleen duurt het jammer genoeg nog ff voordat de anti depressiva ook gaat werken.....
Oud 16-10-2011, 18:21
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
I'm addicted to you
Goh, ik mis je zo hard
Ik wou dat ik je kon bellen
Dat ik jouw stem kon horen
Ik wil gewoon dat ik altijd op jou kan rekenen, wanneer dan ook
Nja, ikmisjezohard !
Oud 16-10-2011, 20:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heerlijk weekend gehad. Vrijdag was ik vrij en toen heb ik nieuwe steunzooltjes laten maken en daarna ben ik met m'n vriend de stad in geweest, voor weinig geld een nieuwe spijkerbroek gekocht en daarna lekker thuis geluncht. Verder de schuur opgeruimd en de tuinset binnen gezet, boodschappen gedaan, nieuwe goudvis gekocht en lekker gekookt. Heel gezellig zo'n dagje samen vrij Gisterochtend rijles gehad, nog wat huishouden gedaan en daarna naar m'n moeder in Zeeland gegaan, daar samen thee gedronken en gegeten en daarna naar het feestje van een vriendin van me geweest die jarig geweest was, afgestudeerd is en maandag weer voor haar onderzoek naar het buitenland gaat, was gezellig en leuk om haar weer te zien maar er waren zoveel mensen die ik niet kende dat ik redelijk op tijd weer naar huis gegaan ben. Was wel iets eerder gegaan om haar echt nog ff te kunnen spreken en dat was wel heel tof. Toen vreselijk laat naar bed gegaan omdat ik met m'n moeder zat te kletsen maar vandaag lekker uitgeslapen en vanmiddag heerlijk over het strand gelopen. M'n conditie viel me nog mee maar was wel benauwd en kapot toen we nog ff koffie gingen drinken. Toen samen gegeten en weer de trein naar huis genomen. Nu weer thuis en nog ff een wasje aan het draaien en net lekker gedoucht. Vond het eigenlijk best tof om zo een half weekend naar m'n moeder te gaan, dan kom ik thuis ook nog ergens aan toe. Alleen jammer dat de trein zo duur is dan, gelukkig heeft m'n moeder me wat toegestopt

M'n vriend wilde niet mee en die is nu bij z'n ouders en ik vind het echt heel raar. We zijn altijd het weekend samen en het is denk ik anderhalf jaar geleden ofzo dat het niet zo was. Vond het echt een heel fijn weekend en het was allemaal heel gezellig en het is echt niet zo dat ik hem de hele tijd mis maar het voelt toch raar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-10-2011, 21:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Winnie: fijn dat je het er nog even met je ouders over hebt gehad en dat ze het nu wel begrijpen. Lucht zeker weer op?
Wat betreft je verkeerangst, op het tijdstip dat jij die kranten moet bezorgen, is het nog heel rustig op straat, dus denk dat je niet echt bang hoeft te zijn. Succes met vroeg opstaan morgen!

OT: ik heb m'n kamer een beetje gerestyled, de lampjes die ik bij de Ikea heb gekocht eindelijk neergezet en het is nu heel gezellig geworden. Nu alleen nog een bank en dan is het echt zoals ik het wil. Maar dat wordt nog even sparen.
Oud 17-10-2011, 08:08
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik heb het vanochtend geprobeerd met hulp van mn moeder en zonder haar was het ook echt niet gelukt, we hebben er iets meer dan anderhalf uur over gedaan met zn tweeen en dan is het nog steeds de bedoeling dat ik het alleen ga doen woensdag of donderdag.
en onbewust vond ik het zo spannend dat ik bij het ophaalpunt echt hartstikke misselijk werd.
ik ga dit 2 weken aankijken want ik wil niet meteen opgeven, maar ik ben benieuwd....
ik vraag me sowieso af hoe dat het moet als er sneeuw ligt, want dan durf ik helemaal niet te fietsen....

zo maar proberen ff aan mn schoolwerk te gaan al ben ik benieuwd of dat gaat lukken.
Oud 17-10-2011, 20:53
Verwijderd
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren, ja die las ik ook laatst.

Goede
Oud 18-10-2011, 08:11
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Vanochtend weer kranten gedaan, ik heb er nu samen met mn moeder maar krap n uur over gedaan, dus dat is al beter, en waarschijnlijk krijg ik snel een andere wijk, mijn eigen, dus dat is ook makkelijker als het sneeuwt enzo en die straten ken ik wat beter.

Gistermiddag ff naar school geweest, ging wel goed, en echt alle leraren doen nu ineens heel aardig tegen me enzo, en ook sommige leerlingen waarvan ik het totaal niet had verwacht vragen hoe het met me gaat en zeggen dat ik best ff bij hun mag komen zitten enzo.
En aan de ene kant ben ik daar wel blij mee maar aan de andere kant is het ook gewoon triest dat ze dit nodig hadden om in te zien waar ze mee bezig waren...

verder gaat het niet zo goed met me, de abilify is nu zo ver afgebouwd dat ie niet meer werkt en de citalopram werkt nog niet, dus eigenlijk zit ik nu zonder medicijnen
Oud 18-10-2011, 09:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@winnie: Wat goed dat je een krantenwijk hebt. Het zal ook alleen maar sneller gaan, als je meer gewend bent en de straten beter kent en gaat onthouden wie er een krant heeft en zo. En als het sneeuwt, duurt het misschien wat langer, maar dat maakt helemaal niet uit, want mensen snappen heus wel dat het lastiger is als het sneeuwt, dat het dan kan zijn dat de krant later is.

OT: Voor de laatste keer naar de diëtiste geweest. Ze was wel tevreden. En ik ook wel. Nu maar gewoon doorgaan en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-10-2011, 11:37
Verwijderd
Godverdomme!
Oud 18-10-2011, 11:37
Verwijderd
Zo.
Oud 18-10-2011, 13:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
AAAAH KUTKUTKUTKUTGEMEENTE!!!!!!!

na al maanden aan gezeik en zonder geld te hebben gezeten begint het nu gewoon weer, ze zouden me op non actief zetten en dat ik geen sollicitatieplicht had, omdat ik dus hier zit.
Nou moet ik opeens op komen dagen voor zo'n reintergratiedag voor de arbeidsmarkt ofzo, dat is verplicht anders korten ze mijn uitkering, ik erachteraan gebeld, hebben ze dat niet in de computer gezet en moet ik daar gewoon heen.
like wtf? ik zit hier, ik kan niet zo eventjes weg.
en dan ben ik bang dat als ik daar kom dat het is: zie je wel? je kon hier ook komen, dan kun je ook best aan het werk.

als t goed is is mijn wajong aanvraag wel goedgekeurd, maar ja die gaat dan pas in december in.
godverdegodver
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-10-2011, 15:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Willen jullie duimen?
Mijn vriend heeft morgen om 8:00 uur een hoger beroep van zn tegenpartij
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 18-10-2011, 15:16
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Eend, ik zal duimen
Succes!

OT: Joyce heeft tegen mn ouders gezegd dat ik af en toe chat, en daar bedoelt ze dan het forum mee, dat heeft ze gezegd omdat mn ouders dachten dat ik helemaal geen contacten meer had, en stiekem ben ik daar best wel blij mee dat ze dat heeft gezegd want nu wordt het ook makkelijker mensen van het forum te ontmoeten ofzo.

Verder ben ik fftjes naar school geweest voor 2 proefwerken en n overhoring,en het proefwerk maatschappijleer viel reuze mee maar economie was echt pittig, en ik kon mn aandacht er ook gewoon niet bijhouden want op de gang stond een groepje te praten over mij en ik kon het letterlijk verstaan, ze waren aan het fantaseren over hoe het eruit zou zien als ik volgens hun een autistische aanval zou krijgen en ze begonnen zich echt als clowns te gedragen enzo en dat vond ik heel erg.
ze hadden ook geen flauw benul van dat ik daar in dat lokaal zat en alles kon horen.

verder ben ik die depressie nu wel zo verdomde zat, ik heb nooit zin om iets te gaan doen, en ik voel me continu somber en,en,en,en.....

en heeft hier iemand ervaring met citalopram? ik ben best benieuwd hoe het bij anderen werkt en hoe snel enzo...
Oud 18-10-2011, 15:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Winnie; thnx

Zo meteen naar de afdeling en dan vanavond zullen de spanningen wel hoger oplopen, maar heb extra tranxene 50mg gekregen. Ik wil mijn vriend niet kwijt
Morgen moet ik ook naar de anesthesist om te kijken of ik geopereerd kan worden..
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 18-10-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:

en heeft hier iemand ervaring met citalopram? ik ben best benieuwd hoe het bij anderen werkt en hoe snel enzo...
PM
Oud 18-10-2011, 20:12
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Alweer ruzie met iemand die tot voor kort mn beste en enige vriendin was, en nu lijkt het definitief over, want ze zegt letterlijk dat het allemaal aan mij ligt enzo en dat vind ik niet kunnen, ik ga dadelijk joyce mailen en kijken of zij nog raad heeft maar anders dan heb ik nog een rede om te janken, dat ik geen vrienden meer heb!
Oud 18-10-2011, 20:31
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Winnie: *hug*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 19-10-2011, 22:19
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik vind de tuimelteksten leuk op t station!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 20-10-2011, 10:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren, ja die las ik ook laatst.

Goede
Tuimelteksten ja <3

Ik had gisteren een heerlijke avond met mijn vriendje. We hebben in bed gelegen & film gekeken & B&J gegeten & eindeloos gekletst en ik word daar heel gelukkig van. <3 *verliefde bui*
Dadelijk naar Biton, nog één dag en dan is de introductie afgelopen. Ik ga morgen tappen tot negen uur 's ochtends ofzo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-10-2011, 12:50
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@Pooh; *knuffel*
Oud 20-10-2011, 13:48
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Het lukt me heel vaak niet om te ontspannen echt heel vervelend en daardoor voel ik me ook supermoe steeds
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 20-10-2011, 17:34
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Winnie: bevalt je krantenwijk al beter?
Ik heb ook een tijdje kranten gelopen. Als het slecht weer is, houden ze er rekening mee dat de kranten later zijn (of nat; het was een keer echt noodweer en toen vond degene die op het ophaalpunt stond het echt belachelijk dat mensen hadden gebeld dat de krant nat was). Als het sneeuwt kan je beter lopen met je fiets of je fiets neerzetten en dan een straat lopen in plaats van fietsen. Dan gaat het wel iets langzamer, maar daar houden ze echt rekening mee.

Het gaat goed. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het gaat echt goed. Terwijl ik zondag nog twijfelde of ik wel moest gaan trainen, heb ik de training van zondag en gisteren helemaal mee gedaan. Zondag met nog wel een beetje pijn, maar gisteren bijna niet. En ook naast het trainen merk ik verschil, ik voel mijn rug eigenlijk nauwelijks. Ik ben niet pijnvrij, maar ik heb niet meer constant pijn. Ik heb eigenlijk nog het meeste last van de pijn in mijn been, in plaats van de pijn in mijn rug. Ik zit ook een stuk beter in mijn vel. Of het nu komt door de behandeling bij de orthomanueel therapeut, door de vakantie (want daardoor maak ik me minder druk en ik kan mijn dagen beter indelen) of doordat ik sinds een week zooltjes in mijn schoenen draag (goedkope bij de schoenenwinkel, niet bij een podoloog), dat maakt me niet uit. Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat, als ik elke ochtend in de sectiezaal moet staan. Maar nu gaat het goed en ik kan weer trainen en daar ben ik echt heel blij mee. Niet dat ik tevreden ben over hoe trainen gisteren ging. Ik heb alles bij elkaar (buitenland, rugproblemen) heel lang niet getraind en dat is wel te merken. Maar dat is een kwestie van opbouwen, geduld hebben en trainen. Ik zie een beetje op tegen volgend blok (het schijnt echt een moeilijk blok te zijn en daarnaast ben ik bang dat het voor mij fysiek een zwaar blok is), maar ik hoop dat ik dit positieve gevoel kan vasthouden.
Wel even afkloppen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-10-2011, 10:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Grrrrr, ik kom bij Addict a Ball nooit verder dan dat gele stuk Zeer frustrerend!

Ik heb werkelijk geen energie, ik weet niet waar het vandaan komt, het is zo opeens. Misschien is mijn medicatie weer te hoog...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 21-10-2011, 12:41
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Thanx voor de knuffels

@Heksjuh, het gaat nu wel iets beter, ik heb het vanmorgen bijna zonder lijstje gedaan maar ik heb vanaf maandag een andere wijk, met mijn eigen straat en de straten eromheen, dus dat is wel fijn want als er dan sneeuw ligt ofzo dan kan ik gewoon alles thuis neerleggen en een paar keer een tas bij gaan vullen ofzo.
ik heb de route straks gefietst en het is echt veel makkelijker dan mijn andere wijk.
mn moeder heeft de hele week geholpen en nu vond mn vader het wel een goed idee als ik een bos bloemen ofzo ging halen met hem morgen, dus dat doe ik dan maar, want ik wilde wel iets doen maar ik wist niet wat, en eerlijk gezegd hoop ik ook niet dat ze nu denkt dat ik haar meer mag ofzo want ik heb gewoon geen superband met mn ouders en ik geloof ook niet dat dat snel zal veranderen, in de zin van dat ik ze meer zal vertrouwen of whatever.
Oud 21-10-2011, 13:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@winnie: het duurt gewoon even voor je de handigheidjes door hebt, maar dat komt echt wel.

OT: groot deel van de missie van vandaag is geslaagd. Helaas is dit wel al weer de laatste dag van de vakantie. Dan weer doorpezen tot aan kerst.
Oud 21-10-2011, 16:42
Verwijderd
Ik wil iets doen en dat kan niet. Ik wil iets doen en dat mag niet. Ik kom zo op deze manier nooit ergens! Altijd wordt ik tegen gehouden, door mijn school, door mijn ouders of door iets anders. Terwijl ik écht super graag daar heen wil. Waarommag ik nou nooit iets? Terwijl zat andere mensen daar wél aanwezig mogen zijn en zullen zijn!
Oud 21-10-2011, 18:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
En het is alweer weekend!
Zo maar eens wat te eten maken en dan straks lekker The voice of Holland kijken
Oud 21-10-2011, 18:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een spaarbedrag laten uitbetalen in cadeaubonnen en heb daar vandaag wat leuks voor gekocht (een spelletje en een boek). En nu ga ik steeds twijfelen of ik wel dat had moeten kiezen, of ik niet beter iets nuttigers (wat ik anders toch zou kopen) had kunnen kopen met die bonnen. *zucht* Ik en keuzes maken.
Oud 21-10-2011, 22:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Bah
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-10-2011, 09:31
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@Wout, wat wil je dan?

Ot: Godver, het is alweer weekend Wat gaat de herfstvakantie toch weer snel
Gelukkig was gisteravond wel gezellig, dus dat maakt het weer een beetje goed
Oud 22-10-2011, 19:26
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik snap dat het voor mensen het makkelijkste is om de schuld niet bij jezelf te leggen, maar soms zou het zo fijn zijn als iedereen gewoon zijn verantwoordelijkheid neemt en niet alle schuld bij mij neer zou leggen. Ik geef mezelf geen vrijbrief en heb heus ook wel dingen gedaan die ik niet had moeten doen, maar ik heb er wel moeite in gestoken. Het ergste van alles vind ik nog dat ik het me aantrek. Ach ja hoppa 3 weken vakantie en binnenkort naar Rome dan kijken we daar maar naar uit.
__________________
Oud 22-10-2011, 21:42
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
@ Sanni: Leggen andere de schuld bij jou neer of leg jij de schuld bij jezelf neer (want is er niemand die 'de' schuld heeft)? Ik doe dat namelijk wel en dat is niet altijd heel goed, zegmaar. Of iig, niet goed voor je vertrouwen ofzo.

OT: Koud, blegh, tentamens, buikpijn/misselijk, moe, moet nog veel doen, doe te weinig... hmpf!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 22-10-2011, 22:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben vrolijk en hartstikke wakker nog, terwijl ik nu normaal al 3x in slaap zou zijn gevallen voor de tv. Ben net terug van een wandeltocht en daarna nog eten. Het was hartstikke leuk, al heb ik nu wel enorme spierpijn. Weer heel veel leuke mensen ontmoet, hij was er ook, niet heel veel gesproken en als ik hem eindelijk sprak, waren er natuurlijk weer andere mensen bij. Ben ik m'n zenuwen ook eens te baas, heb je dat weer... Maar goed, denk dat ik hem binnenkort toch nog maar eens ga mailen...
Jammer dan van dat leeftijdsverschil.
Oud 23-10-2011, 03:18
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
@takkie89 nee ik kreeg te horen dat Ik het tegen hield dus ik heb t me bij hem niet aangepraat.

Ot: ik huil mezelf nu in slaap. Hoop alleen maar dat zijn mededeling een grap was of dat Ik het gedroomd heb. Ik weet dat als ik straks wakker wordt en hij gaat ik hem nooit meer zie. Stomme dag vandaag, 2 mensen die ik erg graag zag kwijt geraakt.
__________________
Oud 23-10-2011, 08:47
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
morgen intakegesprek bij een training, alleen weet ik echt totaal niet wat ik van dat gesprek moet verwachten en mn ouders wisten het ook al niet,
dadelijk een poging tot het maken van wiskunde met mn vader, maar ik ben nu al bang dat ik weer last krijg van faalangst en dat het weer niets gaat worden,
vanmiddag verjaardag bij vrienden van mn ouders, maar daar komt een oude leraar van me die ik al 4 jaar niet meer heb gesproken en ik heb echt geen zin om alles te gaan vertellen
Oud 23-10-2011, 10:21
Verwijderd
Citaat:
morgen intakegesprek bij een training, alleen weet ik echt totaal niet wat ik van dat gesprek moet verwachten en mn ouders wisten het ook al niet,
Meestal bespreek je bij een intake-gesprek je geschiedenis: wat voor klachten heb je, hoe lang heb je ze al, waar komen ze door. En daarnaast bespreek je meestal wat je wil bereiken, en leggen zij uit wat hun behandeling inhoudt en wat zij denken met de behandeling/training te kunnen bereiken. Ik ben er altijd enorm zenuwachtig voor, maar de intaker leidt het gesprek over het algemeen, dus jij hoeft op zich alleen te antwoorden op hun vragen. Als voorbereiding kun je er eens over nadenken wat jij wil dat er verandert (in jezelf -- ze kunnen je omgeving helaas niet veranderen), maar verder hoef je niets te doen.
Oud 23-10-2011, 11:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O ik word weer helemaal gek van mezelf.
Heb echt het idee dat ik de hele nacht geen oog dicht heb gedaan omdat ik veel te hyper was.

Zit te denken of ik nog even naar de Ikea zal gaan, wil nog graag nepbloemen voor in m'n vaasjes. Eind van de middag ga ik naar bioscoop. Het is alweer veel te lang geleden dat ik naar de film geweest ben, ik ga naar Friends with benefits. Iemand die al gezien?
Oud 23-10-2011, 11:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Jammer dan van dat leeftijdsverschil.
Hahahaha, wat ik pm'de net gaat nu nog maar op tot: 'je gevoel volgen is het beste wat je kan doen'

OT: Pfff, hoofdpijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.