Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2013, 20:31
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik ben over het algemeen goed bezig, al zeg ik t zelf.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Advertentie
Oud 11-06-2013, 19:48
MMollie
MMollie is offline
Ahw Nonny.. wat ongelofelijk rot! Heel veel sterkte meis!
Melove, is je proefwerk goed gegaan? Ik hoop het!
__________________
Too hot to be true
Oud 11-06-2013, 21:08
Verwijderd
Mijn toets ging superslecht, maar omdat ik vandaag ziek wad mag ik het sws herkansen zei hij. Daarna 2 ibrobrifens (<= sorry das wel heel fout geschreven, maar ik weet het echt niet ) ingenomen en gaan werken. Nu weer dikke buikpijn, hopelijk is het morgen weer weg.
Ben er overigens vandaan achtergekomen dat ik morgenavond een werkvergaderibg heb haha (stond op het prikbord maar ik wist niet eens dat we een prikbord hadden haha )
Goodnight dear loviess!
Oud 11-06-2013, 21:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
@Nonny; heel veel sterkte! *knuffel*

Hopelijk helpen de pijnstillers een beetje _melove, maar in elk geval wel fijn dat je de toets kunt herkansen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-06-2013, 21:20
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Pff. I can't handle this.. Zoveel pijn, lichamelijk bedoel iknu.. echt tranen in mn ogen op sommige momenten en dat is bij mij echt een zeldzaamheid. Nu mijn ket er ook nog af ligt, straks naar huis lopen en weet al dat dateen hell word, elke beweging voelt of er een mes in mijn gewrichten word gestoken.. ik word gek.. morgen gala, had er echt enorm veel zin aan, maar nu niet meer.. kutpijn. Kutlopen. Kutnietpratenmetmensen. Echt fuck alles maar even nu.. sorry lieve mensen, maar ik word echt gek van mijn eigen lichaam, telkens weer dat terug gefloten worden, in de steek gelaten worden.. waarom..

@melove, slaaplekker meiske!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 12-06-2013, 22:29
Verwijderd
Heee Nonny,
Hopelijk gaat het alweer wat beter met je! Heb je een leuk gala (gehad) ?
Dikke knuffel en laat me morgen even weten of je geslaagd bent he!

O.T.
In bed na een avondje werkvergadering en werken. Kapotmoe nu, en morgen de wekker weer op 6 uur, heerlijk zo'n drukke dag, ik heb gewoon bijna geen tijd meer (buiten school om) om te piekeren of te stressen. Ik weet dat dit ook niet de manier is, maar mijn dagen zijn nu compleet volgepland en het voelt niet eens zo heel slecht, alleen buiten mn werk om voel ik me nog maar kut maar na mijn werk ben ik vaak zo moe dat ik veel sneller in slaap val
Oud 13-06-2013, 07:31
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Wauw. Whut happend last night? Ik was zo bezopen als wat, maar op de goede manier, nog zelf lopen, praten endenken. Echt de hele dag pijnstillersvrij geleefd gister, en toen daar zoveel bessen7up gedronken met 2x puur er tussen door, dat is echt heel vies maar gemengd was mijn held vd avond(dat is zoo lekker). Maar het hielp en ik voelde de hele nacht niks meer psychisch&lichamelijk niet. Beetje fucked dat ik echt onder een wolkenbreuk door naar huis moest fietsen, dat alles tot de kont toe nat was, ik nuchter was geworden toen nog noest douchen en uiteindelijk om half7 in mijn bed lag, vol pijn & nu al weer 3 kwartier wakker ben. Maar wauw. Wat een nacht. Zulke mogen er wel vaker komen!!!
&dan vandaag de uitslag. Net natuurlijk de Ntermen bekeken, en opzich als ik een beetje goed nagekeken heb, heb ik nog best een kans van slagen, laten we het hopen. Vanmiddag kwart voor 4 weet ik dat ik geslaagd ben, als ik vanaf half3 niet gebeld ben. Aaaaahhh, nu eerst maar es proberen te slapen, maar ik heb een man met een hamer in mijn hoofd =(
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-06-2013, 09:43
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Pff Nonny wat een vervelende situaties allemaal, kan me goed voorstellen dat je je er rot bij voelt.
Ik hoop voor je dat er vanmiddag goed nieuws komt dat je geslaagd bent!!

Nadat het er wekenlang op leek dat mijn oom en tante uit elkaar zouden gaan hebben ze nu toch samen vakantie geboekt, dus ik heb weer goede hoop!!

En een andere tante, die laat ik maar voor wat het is. Sorry hoor maar haar kan ik niet echt meer geloven/vertrouwen in wat ze zegt. Ligt ze eerst 5 dagen in het ziekenhuis, is ze hartstikke zielig en beweert ze dat ze niet eens zelf de was kan doen en ze vind het zo lullig dat mijn neefje dat dan moet doen, 2 dagen later is ze met een vriendin een weekendje naar Amsterdam. Whutt, heb ik iets gemist of klopt er hier echt iets niet?
Oud 13-06-2013, 10:04
Verwijderd
O wat verschrikkelijk voor dat neefje dat hij de was moet doen.
Oud 13-06-2013, 16:25
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
IK BEN GEWOON FACKING GESLAAAGDDD
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-06-2013, 16:33
Verwijderd
OMGGG GEFELICITEEERD! x
Oud 13-06-2013, 16:49
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
dankjeee
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-06-2013, 16:57
Verwijderd
Haha ik ben echt superblij dat je bent geslaagd! Je hebt het verdient meis!
Oud 13-06-2013, 17:27
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik ben ook zo blij, gewoon niet te geloven. wahhhhhh!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-06-2013, 17:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gefeliciteerd!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-06-2013, 18:55
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Dankjeee
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 13-06-2013, 19:11
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH NONNY!
IK ZEI TOCH DAT HET WEL GOED ZOU KOMEN!
Echt supergoed man nu lekker gaan feesten
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Oud 13-06-2013, 21:32
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha bedankt allemaal .
We zijn nu al aan het party'en, alleen ik ben helemaal gesloopt, anderhalf uur geslapen in 36 uur, YOLOOOO.
Lig half slapend op de bank, iedereen is aan de drank en ik aan de fris haha, teveel gehad vannacht. Maar nog steeds zooo blij!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 14-06-2013, 16:39
Fist
Avatar van Fist
Fist is offline
Wiskunde maakt me agressief.. de hele toetsweek sowieso al..
Oud 14-06-2013, 18:48
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Stuiter stuiter stuiter, ik heb eindelijk een verlengde stageplek
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 15-06-2013, 13:46
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
IK BEN GEWOON FACKING GESLAAAGDDD
Super! Gefeliciteerd!!

OT: Heb eindelijk een vacature gevonden op een plaats waar ik me waarschijnlijk wel veilig voel in de zin van dat ik er niet continu mensen tegen kom die ik niet wil zien, dus ik ga solliciteren!

En verder zijn mijn ouders lekker motiverend als ik ook maar iets laat vallen over stage in het buitenland of wat dan ook want ze zeggen altijd vrijwel meteen 'dat lukt je toch nooit hoe wil jij dat geld ooit bij elkaar krijgen' jongens hou dan alsjeblieft je mond want volgens mij hebben jullie een jaar lang gezeurd dat ik positief moest denken en nu zijn jullie wel echt hartstikke motiverend bezig, helemaal omdat ik op zn vroegst over 1,5 jaar pas stage ga lopen.

Wat dan wel weer echt mijn dag goedmaakte is dat ik vorige week een fotografie opdracht had van iemand en dat ik gister hoorde dat ze echt superblij waren met de verassing en dat ze heel blij waren met hoe de foto's waren geworden.

En fotografie begin ik ook steeds leuker te vinden,soms weet ik echt even niet meer wat ik nou wil worden!
Oud 15-06-2013, 15:03
Faithinwhat
Faithinwhat is offline
I wish there would be a chance on meeting my brother..

Het zal altijd in je leven zijn maar toch ook niet, soms voel ik me eenzaam en soms heb ik strijdkracht om alles te weerstaan..
Maar het enigste wat ik zou willen zou zijn dat ik mijn broer kon zien, vergelijken en vast pakken..

Helaas, mijn broer is op 2 jarige leeftijd overleden aan Leukemie. Ik was nog niet geboren, maar naar mate de tijd kreeg ik meer te horen en te begrijpen over 'De ene jongen' hoe ik hem noemde toen ik klein was. Ik wist vroeger totaal niet wie hij was, tot dat het me doordrong op mijn 12e. Het komt als een mokerslag op je hart.
Hoe zou het zijn met nog een broer? Zou die op mij lijken? Zou die over mij waken? Hoe zou die eruit zien? Elke dag spookt het in mijn hoofd. Wat is 'Kanker' toch zo moeilijk?, waarom bestaat het?
Dit is het grootste wat eigenlijk wel altijd in mijn hoofd zal blijven spoken en in mijn hart zou zitten.

Helaas is dit een deel van de leed wat je als kind niet wilt mee maken..
Zo heb ik geen grootouders meer, mijn opa (vader moederskant) overleed aan kanker toen ik nog 2-3 jaar was. Mijn oma (Moeder moederskant) overleed op mijn verjaardag door een hartstilstand. Mijn andere oma (moeder vaderskant) overleed 2 jaar geleden ook aan kanker. Opa (Vader vaderskant) is weg gegaan uit mijn vaders leven en hoef ik daarom ook niet te kennen. Zo is er ook nog een meisje van mijn sport 4-5 jaar geleden overleden aan kanker en een vriend in een vriendengroep ook..

Ik heb het nu laatst vooral moeilijk, ik heb mijn diploma behaald!
Maar jammer.. Kon ik maar mijn trotse oma's en opa en als het kon mijn broer zien als ik eindelijk mijn diploma heb.

Forever in my heart, never forgotten.
Oud 15-06-2013, 15:13
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Super! Gefeliciteerd!!

OT: Heb eindelijk een vacature gevonden op een plaats waar ik me waarschijnlijk wel veilig voel in de zin van dat ik er niet continu mensen tegen kom die ik niet wil zien, dus ik ga solliciteren!

En verder zijn mijn ouders lekker motiverend als ik ook maar iets laat vallen over stage in het buitenland of wat dan ook want ze zeggen altijd vrijwel meteen 'dat lukt je toch nooit hoe wil jij dat geld ooit bij elkaar krijgen' jongens hou dan alsjeblieft je mond want volgens mij hebben jullie een jaar lang gezeurd dat ik positief moest denken en nu zijn jullie wel echt hartstikke motiverend bezig, helemaal omdat ik op zn vroegst over 1,5 jaar pas stage ga lopen.

Wat dan wel weer echt mijn dag goedmaakte is dat ik vorige week een fotografie opdracht had van iemand en dat ik gister hoorde dat ze echt superblij waren met de verassing en dat ze heel blij waren met hoe de foto's waren geworden.

En fotografie begin ik ook steeds leuker te vinden,soms weet ik echt even niet meer wat ik nou wil worden!
Dankjeeee! Haha idd, lekker motiverend is dat dan hea, gewoon doen waar jij je goed bij voelt en ik hoop voor je dat ik word aangenomen! Haha fotograferen kun je toch ook als grote hobby er naast doen, wat voor werk ga je nu naar solliciteren?

Citaat:
Ik heb het nu laatst vooral moeilijk, ik heb mijn diploma behaald!
Maar jammer.. Kon ik maar mijn trotse oma's en opa en als het kon mijn broer zien als ik eindelijk mijn diploma heb.

Forever in my heart, never forgotten.
Uhuh, ken je gevoel, al is het bij mij alleen mijn recent overleden oma, maar ik geloof dat ze wel over je schouder meekijken en ontzettend trots op je zijn. Praten je ouders ook niet over je broertje? Sterkte *geeft knuffel*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 15-06-2013, 15:32
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Dankjeeee! Haha idd, lekker motiverend is dat dan hea, gewoon doen waar jij je goed bij voelt en ik hoop voor je dat ik word aangenomen! Haha fotograferen kun je toch ook als grote hobby er naast doen, wat voor werk ga je nu naar solliciteren?
Ze zoeken bij de bibliotheek mensen als opruimhulp, beter iets dan niets toch? een bijbaan is altijd handig en zeker omdat ik ondertussen al bijna een jaar zonder werk zit.

Nonny heette jij eerst anders hier? ik heb steeds het gevoel dat ik iets herken maar ik kan niet thuisbrengen van wie dan
Oud 15-06-2013, 16:04
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Haha, ik heb wel eerder hier geforumd, zo'n anderhalf a 2 jaar geleden, maar toen was ik zo anders als nu dus vind het knap dat je me dan herkent, dat account is ook al een hele tijd verwijdert, voordat ik weer begon met forummen al ;p. Ik heette toen girlxx of xxgirl ofzo, weet ik al niet eens meer haha, maar ben toen wel een paar maanden echt heel erg actief geweest.

Idd, ik ben ook vakkenvuller hoor, beter iets dan niets idd.
He mensen, ik ga lekker met al mijn vrienden bbq'en vanavond, dus duimen jullie even mee voor goed weer in het mooie Groningen? Fijne zaterdagavond allemaal *geeft iedereen een knuffel*
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 15-06-2013, 20:04
Verwijderd
Idd, ik ben ook vakkenvuller hoor, beter iets dan niets idd.
He mensen, ik ga lekker met al mijn vrienden bbq'en vanavond, dus duimen jullie even mee voor goed weer in het mooie Groningen? Fijne zaterdagavond allemaal *geeft iedereen een knuffel*[/QUOTE]

Ik ben ook vakkenvuller
Fijne avond
Oud 15-06-2013, 21:32
MMollie
MMollie is offline
...kan iemand vertellen wat ik de afgelopen 24 uur heb gedaan?
__________________
Too hot to be true
Oud 15-06-2013, 22:28
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ehmm nee, want wij waren er niet bij.. what happend?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 16-06-2013, 00:16
Verwijderd
Dikke huilbui hier, ik weet het even niet meer
Oud 16-06-2013, 10:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dikke huilbui hier, ik weet het even niet meer
*knuffel*
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-06-2013, 12:26
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Sog! Bah
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 16-06-2013, 13:11
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Haha, ik heb wel eerder hier geforumd, zo'n anderhalf a 2 jaar geleden, maar toen was ik zo anders als nu dus vind het knap dat je me dan herkent, dat account is ook al een hele tijd verwijdert, voordat ik weer begon met forummen al ;p. Ik heette toen girlxx of xxgirl ofzo, weet ik al niet eens meer haha, maar ben toen wel een paar maanden echt heel erg actief geweest.

Idd, ik ben ook vakkenvuller hoor, beter iets dan niets idd.
He mensen, ik ga lekker met al mijn vrienden bbq'en vanavond, dus duimen jullie even mee voor goed weer in het mooie Groningen? Fijne zaterdagavond allemaal *geeft iedereen een knuffel*
hmmm die naam zegt me dan weer niets
Oud 16-06-2013, 14:29
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
haha, ik denk dat ik zo heette hoor, maar weet het niet meer$.
@melove, dikke knuffel voor jou meis <3!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 16-06-2013, 16:24
Verwijderd
Dankjewel lievie!
Oud 16-06-2013, 16:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me de laatste paar weken zo somber
en me hoofd is zo verschrikkelijk moe.
ik weet niet wat ik er mee aan moet,
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-06-2013, 21:47
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
pff wat is goed, wat is slecht? Dat is goed maar er is vast iets beters.. Ga ik voor manier a of manier b. Maak ik het uit, of laat ik het nog even aan, hopen dat het straks wat beter gaat.. Waarom kan ik niet zoveel van hem houden als hij van mij, er is niemand beter dan hem voor mij, en toch zit het niet goed.. Mag ik dit wel of niet voelen? ik word zo gek van mezelf.. Het ene moment verplicht ik mezelf emoties te verbergen om sterk te lijken en het alleen allemaal wel kunnen, het volgende moment wil ik ze tonen omdat ik me eenzaam en onbegrepen voel. Ik zit zo in tweestrijd, telkens weer, en dat is zo vermoeiend. Heb het gevoel dat niemand me begrijpt, wat best logisch is omdat ik mezelf niet eens begrijp maargoed.. waarom moet het allemaal zo ingewikkeld.. Het enige wat ik wil is gelukkig zijn.. Ik had gedacht dat dat wel zou komen als ik de uitslag had en mijn leven wat rustiger werd.. maar het tegendeel is waar.. En ik heb geen idee meer hoe ik weer echt gelukkig moet worden, het is niet zo dat ik nu doodongelukkig ben ofzo, ben echt wel blij met mijn diploma en mijn familie en vrienden enz, maar ik ben niet gelukkig.. mja miss is dat ook wel weer teveel gevraagd, moet ik maar tevreden zijn met blij zijn soms en is geluk teveel? Ik weet het even niet meer..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 16-06-2013, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
pff wat is goed, wat is slecht? Dat is goed maar er is vast iets beters.. Ga ik voor manier a of manier b. Maak ik het uit, of laat ik het nog even aan, hopen dat het straks wat beter gaat.. Waarom kan ik niet zoveel van hem houden als hij van mij, er is niemand beter dan hem voor mij, en toch zit het niet goed.. Mag ik dit wel of niet voelen? ik word zo gek van mezelf.. Het ene moment verplicht ik mezelf emoties te verbergen om sterk te lijken en het alleen allemaal wel kunnen, het volgende moment wil ik ze tonen omdat ik me eenzaam en onbegrepen voel. Ik zit zo in tweestrijd, telkens weer, en dat is zo vermoeiend. Heb het gevoel dat niemand me begrijpt, wat best logisch is omdat ik mezelf niet eens begrijp maargoed.. waarom moet het allemaal zo ingewikkeld.. Het enige wat ik wil is gelukkig zijn.. Ik had gedacht dat dat wel zou komen als ik de uitslag had en mijn leven wat rustiger werd.. maar het tegendeel is waar.. En ik heb geen idee meer hoe ik weer echt gelukkig moet worden, het is niet zo dat ik nu doodongelukkig ben ofzo, ben echt wel blij met mijn diploma en mijn familie en vrienden enz, maar ik ben niet gelukkig.. mja miss is dat ook wel weer teveel gevraagd, moet ik maar tevreden zijn met blij zijn soms en is geluk teveel? Ik weet het even niet meer..
Pfff Nonny, wat vervelend en verwarrend allemaal. Je kunt jezelf niet dwingen blij of tevreden te zijn met je huidige situatie als je dat niet bent.
Probeer het voor jezelf even op een rijtje te zetten. Wat zit je dwars? Is er één ding wat dit gevoel veroorzaakt (en wat je misschien eenvoudig kunt veranderen) of zijn het duizend-en-één kleine dingen die samen voor dit gevoel zorgen? Erover praten met iemand of opschrijven wat er door je heen gaat kan heel erg helpen om weer een beetje nuchter tegen dingen aan te kijken.
Hoop dat je je snel beter voelt, dat je weer wat zekerheid hebt en gewoon gelukkig durft en kan zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-06-2013, 15:43
Verwijderd
Nonny, ik ben over een maand 31 en ik ben een groot deel van mijn leven wél doodongelukkig geweest. Ik heb meerdere depressies gehad en genoeg medicatie en ziekenhuizen gezien. Er is een tijd geweest dat tevreden zijn/blij zijn al volkomen onbereikbaar leek en toen zat ik niet eens in een depressie. Voor heel veel mensen is tevredenheid het hoogste goed, meer dan ze durven hopen, het wanhopig nastreven van geluk zal je niet gelukkiger maken. Verlang er niet zo naar en geniet eens een keer van wat je hebt.

Ik ben er voor moeten doodgaan om dat te beseffen. Ik heb op alle mogelijke manieren een reset gekregen en ik ben daar ontzettend dankbaar voor, want op dit moment ben ik gelukkiger dan ik me kan herinneren dat ik ooit ben geweest. Maar wat ik er voor heb doorstaan, wens ik niemand toe. Als je je ellendiger voelt dan normaal is, doe er wat aan, zoek hulp, ga naar een psychiater of psycholoog, ga in therapie (vermijd medicijnen zolang het kan), maar blijf niet zitten zuchten dat je niet gelukkig kunt zijn. Verlangen naar geluk heeft nog niemand gelukkig gemaakt. Een manier vinden om tevreden te zijn met wat je hebt, wel.
Oud 17-06-2013, 17:52
Verwijderd
Meditatie, heerlijk is het
Gisteren voor het eerst geprobeerd, en het voelt echt fijn, alsof je in een trans bent. Ik voel me zo rustig nu!
Oud 18-06-2013, 12:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Vanochtend dagbesteding gehad en vanmiddag en morgen middag lekker vrij gepakt
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2013, 08:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
hoihoi,, ik weet niet of er van jullie ook mensen het examentopic lezen, maar ik engels CE tijdens het herprofileren naar een voldoende gekregen !
Verder gaat alles z'n gang, ben ik niet vooruittebranden met die warme weer,wat ik overigens wel heel lekker vind. Vandaag is mijn jongste broertje van 12 ook vrij, dus we gaan even quality-time naar het zwembad zometeen
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 19-06-2013, 08:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoihoi,, ik weet niet of er van jullie ook mensen het examentopic lezen, maar ik engels CE tijdens het herprofileren naar een voldoende gekregen !
Verder gaat alles z'n gang, ben ik niet vooruittebranden met die warme weer,wat ik overigens wel heel lekker vind. Vandaag is mijn jongste broertje van 12 ook vrij, dus we gaan even quality-time naar het zwembad zometeen
Yeaaaah, super goed Nonny!
Geniet vandaag lekker van het weer en de tijd met je broertje

Ik moet mezelf zo naar school slepen omdat ik zo nodig mijn wiskunde-cijfer op wilde hogen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-06-2013, 12:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag nog lekker een middagje vrij
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2013, 12:38
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Het was heerlijk, zo fijn gevoel om in het water even vrij te zijn van pijn.. Mijn kleine surrobroertjes van 5 en 3 waren er ook met hun mama & oma, en mijn buur/oppaskindjes ook dus het was echt heerlijk genieten met elkaar, al vast een voorproefje op de vakantie, want mijn hele surrofamilie gaat ook mee 2 week naar luxemburg, enorm veel zin aan, met 4 kleine kindjes, mijn broertjes, vriendin van mij en 8 volwassenen op vakantie, beter kan niet! Beetje jammer dat het enorm ging regenen, dus we moesten eruit omdat er onweer kwam, maar vanavond gaan we gewoon vrolijk nog een keer, dan met mijn broertje van 13.
Nu maar even lekker eten en filmpje kijken op de bank, want het is wel een enorme vraag van mijn lichaam zolang in en rond het water te dollen, maar dat geeft niet, laad nu wel even weer op

@Elin, hoe ging wiskunde?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 19-06-2013, 18:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
net me kamer gepoetst
die is nou weer helemaal schoon
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2013, 19:54
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Darkfairy, je hart luchten en vertellen dat je je kamer hebt gepoetst.

Ik snap deze link niet, hoezo zet je zulk soort dingen in dit topic en niet op een sociaal topic op Onzin of DK?
__________________
O nou
Oud 19-06-2013, 20:23
Chantal98
Chantal98 is offline
Ben nu aan het leren voor mijn laatste proefwerkweek van dit jaar <3 Maar ik ben dan ook echt toe aan vakantie, het enige wat ik nu wil doen is slapen.. maar ja ik moet nog 2 paragrafen van geschiedenis leren.. Echt geen motivatie.. Mijn lichaam is gewoon op..
Oud 19-06-2013, 22:06
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
en dan denk je alles gehad te hebben.. ben helemaal kapot.. gebroken gewoon, en het is mijn eigen schuld.. Ik heb mijn vriend zoveel pijn gedaan, maar daardoor mezelf nog veel meer.. Volgens mij kan ik beter hier weggaan..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 20-06-2013, 12:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
en dan denk je alles gehad te hebben.. ben helemaal kapot.. gebroken gewoon, en het is mijn eigen schuld.. Ik heb mijn vriend zoveel pijn gedaan, maar daardoor mezelf nog veel meer.. Volgens mij kan ik beter hier weggaan..
Joh meis, ik weet niet wat jij jezelf voor superkrachten toewijst maar 1 mens kan heus niet zoveel kapotmaken dat alles hopeloos is ineens. En je vriend kent jou langer dan vandaag en het is volgens mij ook niet de eerste keer dat je een poging doet om hem weg te jagen. En weggaan is weglopen, dat lost niks op.
Ik ken je niet, ik weet ook niet precies hoe de situatie is, maar ik zie aan je posts wel dat jij eigenlijk vooral jezelf heel erg in de weg zit. Dat je niet perfect bent (of je lichaam) wil niet zeggen dat je niet een leuke meid bent.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-06-2013, 17:30
Takkeling
Takkeling is offline
Ik ben echt zo tevreden met m'n nieuwe kamer. Alles klopt gewoon. De ligging is perfect, lekker rustig en groen en op loopafstand van een natuurgebied, en rond het huis zitten heel veel zangvogels, wat ik als vogelnerd natuurlijk erg waardeer. En het voelt ook nog eens allemaal heel veilig en niet superstedelijk, en toch ben ik met een kwartiertje fietsen in het stadscentrum.
Het contact met mijn huisgenoten verloopt heel soepel, het zijn twee mensen die ik zelf als vrienden had kunnen uitkiezen en we zitten elkaar tot dusver nooit in de weg en kunnen leuke gesprekken voeren over van alles en nog wat, maar hebben ook gewoon lekker ons eigen leven.
En mijn huisbaas is een oude rocker en heel lief en relaxed, en mijn kamer is ruim en mijn vogeltjes en konijn zitten er zo leuk bij en en en, ik ben echt overal enthousiast over. Nouja, het huis zelf heeft wel wat mankementjes, maar dat is dan ook alles. Ik heb hier echt een supergoed gevoel hierbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 171
dejob14
2 14-01-2013 20:35
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.