Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2016, 12:15
Jvdsmis
Jvdsmis is offline
Hallo!

Ik ben een studente klinische psychologie aan de UGent. Ik ben op zoek naar twee gezinnen die me uit de nood willen helpen met een opdracht voor school. Ik zoek:

- een jongere tussen 10 en 16 jaar die bereid is enkele vragenlijsten in te vullen en een korte intelligentietest af te leggen, waarna een klinisch interview volgt (enkele vragen waar je vrij op mag antwoorden)

- één van de ouders van de jongere die bereid is enkele vragenlijsten in te vullen en eventueel bij één van de gezinnen een leerkracht die ook enkele vragenlijsten wil invullen.

- je moet bereid zijn om deel te nemen aan een vervolgonderzoek dat doorgaat op de faculteit psychologie van UGent (Henri Dunantlaan 2, 9000 Gent) en dat doorgaat in het najaar 2016 of voorjaar 2017.

Waar gaat dit onderzoek nu over? Het is een onderzoek naar het welbevinden van jongeren om zo de hulpverlening nog beter te gaan kunnen afstemmen. Er wordt ook aan ouder en leerkracht gevraagd om een vragenlijst in te vullen zodat we er een zicht op krijgen hoeveel inzicht de omgeving heeft in het welbevinden van die jongere.

Dit alles gebeurt bij jou thuis en duurt max. ongeveer 1,5uur.

Alles wordt volledig vertrouwelijk behandeld. Ben je geinteresseerd? Stuur een mailtje naar Jolien.Vandersmissen@UGent.be

Alvast bedankt en hopelijk tot ziens!

Groetjes,
Jolien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 01:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.