Oud 31-05-2006, 12:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ga in een verpleeghuis als assistent verzorging oid werken (wassen en aankleden bejaarden ed). Nu heb ik gezocht op internet naar wat ik per uur zal gaan verdienen, maar ik kan het niet vinden...

Ik moet namelijk nog een gesprek over m'n salaris, maar dan moet ik wel weten wat het minimale is, zodat ik evt. kan onderhandelen...

werkt er iemand hier ook in de zorg en hoeveel verdien je per uur netto? Of is er iemand die dat wel kan vinden ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 12:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 12:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-05-2006 @ 13:44 :
Ik ga in een verpleeghuis als assistent verzorging oid werken (wassen en aankleden bejaarden ed). Nu heb ik gezocht op internet naar wat ik per uur zal gaan verdienen, maar ik kan het niet vinden...

Ik moet namelijk nog een gesprek over m'n salaris, maar dan moet ik wel weten wat het minimale is, zodat ik evt. kan onderhandelen...

werkt er iemand hier ook in de zorg en hoeveel verdien je per uur netto? Of is er iemand die dat wel kan vinden ?
spreek nooit netto bedragen af altijd bruto bedragen, netto bedragen worden in CAO's niet genoemd en ook de wet geeft niet aanhoeveel je netto moet verdienen (allemaal bruto) Ook kan je geen voordeel halen uit wetveranderingen omdat je werkgever niet verplicht is je netto salaris aan te passen.
Stijgt b.v. het bruto salaris in de CAO zal dit worden aangepast omdat jij een netto salaris hebt afgesproken zal de kans kleiner zijn dat dit bij jou ook gebeurd. Hoe het precies zit dat het word afgeraden weet ik niet maar beter is om een bruto salaris af te spreken
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:11
Verwijderd
Ik werk in een verpleegtehuis in de voeding, en voor zover ik weet verdiend de zorg evenveel als de voeding in de vakantie.
Een 18 jarige krijgt 5.85 , een 20 jarige rond de 7 euro geloof ik. Plus dan nog de ORT toeslagen<3.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-05-2006 @ 15:11 :
Ik werk in een verpleegtehuis in de voeding, en voor zover ik weet verdiend de zorg evenveel als de voeding in de vakantie.
Een 18 jarige krijgt 5.85 , een 20 jarige rond de 7 euro geloof ik. Plus dan nog de ORT toeslagen<3.
wat houd je nog over van die 5,85?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 17:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-05-2006 @ 17:00 :
wat houd je nog over van die 5,85?
Jij gaat 7 euro verdienen je bent 20 jaar he.
Als je je heffingskorting toepast zal je zo'n 6,70 over houden
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 17:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Anneka schreef op 31-05-2006 @ 15:11 :
Ik werk in een verpleegtehuis in de voeding, en voor zover ik weet verdiend de zorg evenveel als de voeding in de vakantie.
Een 18 jarige krijgt 5.85 , een 20 jarige rond de 7 euro geloof ik. Plus dan nog de ORT toeslagen<3.
Dat is niet erg logisch dat je in de voeding evenveel verdient als in de zorg.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:25
Marka
Marka is offline
Ik werk wel in de zorg en ik verdien 6.34 per uur, ben 18 jaar.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-05-2006 @ 18:39 :
Dat is niet erg logisch dat je in de voeding evenveel verdient als in de zorg.
Lijkt me er aan liggen wat je doet in de voeding en in de zorg.

Ik werk wel in een verpleeg-/verzorgingshuis, maar niet in de verzorging en ik ben vier jaar ouder en ik heb geen idee wat ik als 20-jarige zou verdienen daar, dus aan mij heb je niets.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 31-05-2006 @ 17:00 :
wat houd je nog over van die 5,85?
eigenlijk alles. Ik heb een 0 uren contract, dus krijg standaard mijn vakantoetoeslag per gewerkt uur al uitbetaald, dan komt daar nog 7% afkoop van vrije dagen overheen. En ik hoef per 5 uur die ik dan werk iets van 1 of 2 euro pensioenskosten af te staan. Tot ik over de belastingvrije som heen ga denk ik.

@ Chloe Siere
Ik weet het niet precies hoor, maar het lijkt me een aardige indicatie. Ik ben wel rechtstreeks met mensen bezig namelijk. Natuurlijk haal ik niemand uit bed of zet ik niemand op het toilet, maar ik geef mensen wel eten. De zorg zit misschien een schaal of wel 2 schalen hoger. Dan zal het zo'n 50 cent tot een euro meer zijn per uur gok ik.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 22:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik werk in een studententeam in Dijkzigt en ik verdien 9 euro nog wat. Maar ik denk dat je in een verpleeghuis wel minder verdient. Ik moet ook veel handelingen doen die je in een verpleeghuis niet hoeft te doen. En de studententeams staat bekend om het riante salaris

Waar ga je werken, in het st. Franciscus? Dan kan ik wel bij een vriend navragen wat hij verdient.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 22:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
In het St. Franciscus verdien je tussen de 8 en 9 euro per uur als 21-jarige medisch student.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 10:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-06-2006 @ 23:27 :
Ik werk in een studententeam in Dijkzigt en ik verdien 9 euro nog wat. Maar ik denk dat je in een verpleeghuis wel minder verdient. Ik moet ook veel handelingen doen die je in een verpleeghuis niet hoeft te doen. En de studententeams staat bekend om het riante salaris

Waar ga je werken, in het st. Franciscus? Dan kan ik wel bij een vriend navragen wat hij verdient.
In gouda ... ja studententeam probeer ik ook nog steeds in te komen, maar ja, dat wil iedereen he. Er waren voor afgelopen keer zoveel aanmeldingen dat ze niet eens iedereen op gesprek konden laten komen...

Ik kreeg nu een brief van het uitzendbureau voor een ander verpleeghuis en daar zou ik een uurloon van 8,35 excl toeslagen verdienen... Dus ik ga maar zeggen dat ik toch wel hoop dat ik tussen de 8-10 euro overhoudt... neem die brief wel mee voor het absolute minimum.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 14:46
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik verdien in erasmus mc 9,05 per uur (en dan komt er nog van alles bij, van reiskosten vergoeding tot ORT). Het enige wat ik hoef te doen is eten en drinken uit te delen en koffie en thee zetten voor de verpleging. Erg leuk om te doen . Ik vindt alleen dat we echt teveel betaald krijgen . Wat betreft de vrijstelling ook met een baantje in een studententeam waar je alleen het werk als voedingsassistente doet kan je vrijstelling krijgen, maar idd de vraag is groter dan het aanbod. Ik heb ook geen vrijstelling gehad aangezien ik eind maart ben aangenomen en toen mij zorgstage al had gehad (die overigens helemaal niet vervelend was, ik heb niemand hoefen wassen enzo).
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 16:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 03-06-2006 @ 15:46 :
Ik verdien in erasmus mc 9,05 per uur (en dan komt er nog van alles bij, van reiskosten vergoeding tot ORT). Het enige wat ik hoef te doen is eten en drinken uit te delen en koffie en thee zetten voor de verpleging. Erg leuk om te doen . Ik vindt alleen dat we echt teveel betaald krijgen . Wat betreft de vrijstelling ook met een baantje in een studententeam waar je alleen het werk als voedingsassistente doet kan je vrijstelling krijgen, maar idd de vraag is groter dan het aanbod. Ik heb ook geen vrijstelling gehad aangezien ik eind maart ben aangenomen en toen mij zorgstage al had gehad (die overigens helemaal niet vervelend was, ik heb niemand hoefen wassen enzo).
hmz, dus ik ga nu voor 'niets' mensen wassen ? Had ik idd beter als voedingsassistente kunnen gaan werken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 11:06
Verwijderd
in Groningen konden mensen die in verpleeg/verzorgingtehuizen of de thuiszorg werkten wél vrijstelling krijgen voor hun zorgstage, overleg gewoon even met ehm, het stagebureau ofzo.

Ik kreeg vorig jaar iets meer dan 7 euro/uur in een verzorgingstehuis, ook als zorgassistente.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 13:57
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je wast nooit mensen voor niets.

Ik werk ook in het EMC in een studententeam, maar ik moet gewoon alles doen wat de verpleging ook doet, met uitzondering van sommige handelingen, die ik echt niet mag.
O.a. mensen wassen, verzorgen, eten en drinken delen, sondevoeding geven, medicijnen (ook injecties) geven, artsen en familie bellen, nieuwe mensen opnemen en de anamnese afnemen, vragen beantwoorden van het bezoek en de patienten, assisteren bij bloedafnames (ook een keer zelf mogen doen), hechtigen of nietjes verwijderen (ook onder begeleiding mogen doen), assisteren bij lumbaalpuncties, catheteriseren, op hol geslagen infusen weer laten lopen, en kleine klusjes zoals buisjes bloed wegbrengen, spullen lenen/bietsen bij andere afdelingen, etc. Soms mag ik ook meelopen bij de artsen-visite. Ook is er de mogelijkheid om naar de artsenkamer te gaan en, als het rustig is, de CT- of X- foto's te bekijken van de patienten.

Lijkt me toch wat interessanter dan alleen eten en drinken delen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 20:06
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Werk ook in een overheidsinstelling (verpleeghuis), ben 19 en krijg 7,20 en dan t weekend en 's avonds toeslagen.
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 09:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-06-2006 @ 14:57 :
Je wast nooit mensen voor niets.

Ik werk ook in het EMC in een studententeam, maar ik moet gewoon alles doen wat de verpleging ook doet, met uitzondering van sommige handelingen, die ik echt niet mag.
O.a. mensen wassen, verzorgen, eten en drinken delen, sondevoeding geven, medicijnen (ook injecties) geven, artsen en familie bellen, nieuwe mensen opnemen en de anamnese afnemen, vragen beantwoorden van het bezoek en de patienten, assisteren bij bloedafnames (ook een keer zelf mogen doen), hechtigen of nietjes verwijderen (ook onder begeleiding mogen doen), assisteren bij lumbaalpuncties, catheteriseren, op hol geslagen infusen weer laten lopen, en kleine klusjes zoals buisjes bloed wegbrengen, spullen lenen/bietsen bij andere afdelingen, etc. Soms mag ik ook meelopen bij de artsen-visite. Ook is er de mogelijkheid om naar de artsenkamer te gaan en, als het rustig is, de CT- of X- foto's te bekijken van de patienten.

Lijkt me toch wat interessanter dan alleen eten en drinken delen
dat wil ik ook ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2006, 22:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
We zoeken nog twee 2ejaars.....
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 05:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-06-2006 @ 23:06 :
We zoeken nog twee 2ejaars.....
nog 3 tentamens dan ben ik 2e jaars ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.