Oud 01-04-2011, 13:27
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik vind Lychee leto verdacht worden, gezien de stemlijstjes in de eerste rondes waar ze ook een paar keer heeft geswitcht. Van Vegs weet ik het nog niet zo goed, weet wel dat hij er telkens op hamert dat ik 'verdacht' ben.
En jezus wat een monsterposts deze ronde heb bijna moeite met bijlezen.
Advertentie
Oud 01-04-2011, 13:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik moet zo de kinderen gaan ophalen en heb dan de rest van de dag waarschijnlijk geen tijd meer om nog bij te lezen/posten, dus ik ga nu vast mijn stem doorgeven. Op Lychee Leto dus.
__________________
Tsja
Oud 01-04-2011, 13:28
Verwijderd
Mon excuses!
Oud 01-04-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ja of nee, je kan die eerste keer ook toevallig oprecht het voor geel hebben opgenomen, maar ik vermoed dat napoleon snel zijn keuze heeft doorgegeven ja.

bovendien is het een consequent thema bij je en doe je het (op lychee na) bij niemand


sure... maar goed, dat is maar een zeer klein item in de theorie, bovendien kan ik .Sann ook niet goed peilen.


7-4 en dat lijkt mij zoals sherlock met 4 wolven en een verrader ook boeiend, onait zei al eerder dat je voortdurend gelijkspel wou.


I disagree, sterker van alle ronden is HR2 het meest informatief gebleken, vooral dankszij jou.


Ja kwam dat even mooi uit, behalve dat jij niet wist dat hij evilziener was.
je wist wel dat hij igg geen wolf was, net zoals queasy


Vegs is altijd een goede speler, als ze slecht is doet ze er alles aan om met haar verhalen de boel te naaien, al moet ze haarzelf opofferen om andere wolven te redden.

juist de opzichtige fouten maken haar m.i. verdacht, bovendien kon ze er weinig aan doen, ze moest wel improviseren na lychee's stem op geel, ze moest wel improviseren toen een paar dorpelingen die op lychee stonden te kennen gaven te twijfelen.

sterker ik vind het niet eens echt fouten van vegs.
Tsja, dan zijn we het niet eens. VeGs eruitstemmen is, denk ik, nog een hangronde verspillen, en daar heb ik behoorlijk weinig trek in.
Oud 01-04-2011, 13:36
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Veel plezier in Parijs Sann. Neem je een souvenir mee voor ons?

en verder is dit natuurlijk een terugvindpost
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 01-04-2011, 13:39
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
@ Doux;
No problem. Ik schijn een naam en avatar te hebben die nogal mannelijk aan doen.
En Lime (avvie) is nog wel zo'n naďeve, hyperactieve, vrolijke sping-in-het-veld. Niets mannelijks aan.

Citaat:
Ja of nee, je kan die eerste keer ook toevallig oprecht het voor geel hebben opgenomen, maar ik vermoed dat napoleon snel zijn keuze heeft doorgegeven ja.

bovendien is het een consequent thema bij je en doe je het (op lychee na) bij niemand
Er is dan ook niemand anders die ik vrij zeker onschuldig vind, op de stemmers onder Queasy na. Maar daar is geen discussie over.

Ik ga het niet opnemen voor spelers waar ik over twijfel; daar heb je inderdaad helemaal gelijk in.

Citaat:
7-4 en dat lijkt mij zoals sherlock met 4 wolven en een verrader ook boeiend, onait zei al eerder dat je voortdurend gelijkspel wou.
Jij gelooft die leugen van Soija? Ik heb nérgens gezegd dat ik gelijkspel wil. Kom maar met een quote.
Ik heb wel vrij letterlijk gezegd dat ik geen 'te groot verschil wil tussen lijstjes, tenzij er een overduidelijke verdenking is richting iemand' (zoals nu bij Lychee).

Ik heb niet gevraagd om het gelijkspel. Dan moet je bij de spelers zijn die last minute schaapten op Dobermann.
Of je laat je opnaaien door de verzinsels van Soija, of het komt je erg goed uit.

Citaat:
I disagree, sterker van alle ronden is HR2 het meest informatief gebleken, vooral dankszij jou.
Precíes. Giga-stemlijstjes geven geen informatie. De lijstjes van hangronde 1 en 2 wél.
Je verdenkt mij dus vanwege het feit dat ik de dorpelingen liever lijstjes geef mét informatie.

Citaat:
Ja kwam dat even mooi uit, behalve dat jij niet wist dat hij evilziener was.
je wist wel dat hij igg geen wolf was, net zoals queasy
Dat kunnen alleen de leerlingverraders en wolven weten... Ik dus niet.
Ik verdacht Dobermann omdat hij geen informatieve stemlijstjes wilde. Concrete en terechte reden om iemand te verdenken, plus een slechte plek in de lijstjes.

Citaat:
Vegs is altijd een goede speler, als ze slecht is doet ze er alles aan om met haar verhalen de boel te naaien, al moet ze haarzelf opofferen om andere wolven te redden.
Dat concludeer je uit de twee(!) spellen waarin ik slecht ben geweest, en waarin ik in degene als wolf juist opvallend rustig speelde voor mijn doen? En ook als verrader pas (te) laat met theorieën kwam?

Wolven opofferen? De enige keer dat ik wolf was, hebben we het overleefd met twee wolven. De andere wolf van de drie bleek geliefde met de verrader, en die verrader heb ik inderdaad met liefde opgeofferd, ware het niet dat we niet wisten dat hij verrader/geliefde was.

Als verrader had ik me al direct in het spel uit kunnen spreken dat ik wolf Absinthe verdacht van geliefde; nooit gedaan, zelfs niet toen het volkomen duidelijk was.

Je haalt me met iemand anders door de war, of je dicht me kwaliteiten toe die ik als wolf nooit heb kunnen tonen.

Toevoeging: arPos, haal je me misschien met Severus door de war?

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 13:52. Reden: Spelfouten, grmbl
Oud 01-04-2011, 14:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Jij gelooft die leugen van Soija? Ik heb nérgens gezegd dat ik gelijkspel wil. Kom maar met een quote.
k ben zelf tot de conclusie gekomen dat je dat inderdaad probeert, bovendien merkt onait voortdurend nuttige zaken op en zijn theoriën lijken goed overeen te komen met wat ik opmerk in mijn WW doc, voor mij is onait nog geen geliefde af maar zeker geen wolf.


Citaat:
Ik heb wel vrij letterlijk gezegd dat ik geen 'te groot verschil wil tussen lijstjes, tenzij er een overduidelijke verdenking is richting iemand' (zoals nu bij Lychee).

Ik heb niet gevraagd om het gelijkspel. Dan moet je bij de spelers zijn die last minute schaapten op Dobermann.
Zoals lychee leto? duh

in HR3 schaapt lychee weer en ook Sweetsmile die is ook niet heel onverdacht nee
queasy is echt .Sann weet ik niet.
feit blijft dat jij de enige in het schrödingerlijstje bent van HR1, ja LP staat daar ook maar die is om andere redenen verdacht staat bv onder doberman, zoals sweetsmile onder lychee in ronde 2, jij staat daar ook onder lychee, na al je geswitch dan he.

Dus ja dat maakt jouw met lychee het meest verdacht en daarna heb ik LP en Sweetsmile, doch zijn die m.i zeker minder verdacht dan jij, maar als ik zie dat de mensen waarvan ik vermoed dat ze dorpeling zijn liever eerst 1 van hen wilt lychen dan help ik ze daarbij.

Citaat:
Of je laat je opnaaien door de verzinsels van Soija, of het komt je erg goed uit.
Nee het leuke is dat ik Onait eerst juist niet vertrouwde om die opmerkingen, alleen ze zijn keer op keer juist en nuttig voor de goede, hij is een waarschijnlijke dorpeling.

Citaat:
Precíes. Giga-stemlijstjes geven geen informatie. De lijstjes van hangronde 1 en 2 wél.
Je verdenkt mij dus vanwege het feit dat ik de dorpelingen liever lijstjes geef mét informatie.
nee ik verdenk jou omdat in die lijstjes met informatie jij op de verkeerde plek staat en je loopt te kloten en te switchen in HR2 en het opneemt voor consequent dezelfde mensen in 1 t/m 3

Dat geeft je iets meer verdenking dan de mensen die louter met jouw op de verkeerde plek staan in het lijstje, LP en Sweetsmile hebben ook wat opvallende dingen naast hun positie maar lang niet zoals jij.

Citaat:
Toevoeging: arPos, haal je me misschien met Severus door de war?
Nee, ik meen serieus dat je elk weerwolfspel ongeacht je zijde op zijn minst je best doet het spel goed te spelen, soms lukt je dat niet.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-04-2011, 14:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daarna merkt VeGs terecht op dat het 7/4 staat. Weet Sherlock soms dingen die wij niet weten? (Hij zegt in de war te zijn doordat namen blauw zijn ofzo? Snap er niks van iig)
De onduidelijkheid van Onait zijn tabellen verwarde me. En daar bedoelde ik inderdaad de blauwe namen mee.

Citaat:
Logisch? Ik zie de logica absoluut niet.
Nogal raar dat je dat niet snapt.

Dit was het stemlijstje
Spoiler



En toch is het gelijkspel geworden tussen queasy en LL of Dobermann en misschien zelfs allebei. Dan zijn de personen die het makkelijkst het stemlijstje kunnen manipuleren toch echt arPos en Syori. Over Syori is natuurlijk duidelijk geworden dat ze goed was. Toch zie ik arPos er nog wel voor aan llverrader te zijn of geliefde. Wolf zou ook nog kunnen maar dat lijkt me een stuk sterker.

Citaat:
tot in mate concrete theoriën komen eraan het was nogal veel om nog even te posten gisteravond laat na alle posts nog eens bekeken te hebben
het volledige verhaal komt nog maar dit stukje (meest zekere) kan ik jullie niet langer onthouden inderdaad.

weten jullie hangronde 2 nog:

ik had er schraal overheen gelezen vorige keer;


Vegs is degene die aangeeft dat lychee iets doms doet door op geel te stemmen, maar waarom kan het vegs schelen, nou mijn theorie is dat geel vegs liefje is en vegs schapers op geel probeert te voorkomen, echter in de eerstvolgende post vind vegs lychee ineens niet mee verdacht en geel zelfs vrijpleiten, waarom: lychee is ook wolf.

dat lychee geel stemde was omdat vegs toen nog niet de wolven heeft kunnen sturen om op een ander te stemmen.

In plaats van doberman stemt ze queasy omdat de verhoudingen veranderd waren in de tussentijd



Lychee gaat op queasy staan om die lijst groter te maken
Vegs neemt het nogmaals op en beschuldigd queasy nog maar een keer (waarvan we btw weten dat ze een durpeling is)

Sann die post nogmaals lychee te stemmen en dan maakt Vegs een domme fout, ze wil namelijk posten (in haar er is veel gepost en mijn vorige is wat achterhaald en fel post, staat ergens bovenaan een pagina) dat ze queasys switch verdacht vind (wat niet zo is een simpele lijfsbehoud switch) maar ziet dat sann net voor haar heeft gepost en zegt sann's switch ook verdacht te vinden, sann heeft echter hiervoor nooit iets anders bewerd, men snapt dat sann dus voor mij bij de waarschijnlijke dorpelingen staat.

Hierna geeft queasy (wederom een bewezen dorpeling) aan uit lijfsbehoud te stemmen en naar doberman te willen switchen als daar genoeg stemmen voor zijn (queasy naamzoek, top bedankt )

Vegs stelt voor weer terug te wijzigen naar doberman, en probeert queasy mee te krijgen

Sann stelt dan ook voor te switchen en maakt terecht de opmerking dat ze niet zoals vegs beweerde al geswitched was

Sweetsmile schaapt op de inmiddels compleet veilige lychee leto

Onait maakt terecht de opmerking dat vegs zich opvallend gedraagt

Sherlock merkt op dat het een boeiende ronde wordt
Sweet en Vegs springen hier direct op in om het te ontkrachten

Queasy en Syori (beiden echt) geven aan te twijfelen om te switchen op doberman

Lychee switched naar doberman

Vegs probeert syori over te halen op doberman te gaan

Queasy stemt doberman

Ik merk op dat vegs raar bezig is en queasy probeert over te halen

LP heeft weer eens geen theoriën

----------------------------------
Conclusies van alleen dit stukje (er zijn nog meer aanwijzingen)
Vegs is zonder enige twijfel een wolf
Lychee Leto is zonder enige twijfel een wolf
Geel is lastig te vatten kan (zeker als ik de stemlijstjes meeneem en ervanuit ga dat hij wel op queasy heeft gestemt) dorpeling en geliefde zijn en ook wolf en geliefde, ik heb voorlopig een voorkeur voor de eerste
LP is waarschijnlijk een wolf maar mijn bewijs is niet zo groot als bij Vegs en Lychee doch tamelijk groot
Sweetsmile is verdacht maar heel erg hard is mijn bewijs niet
Sherlock is een van de weinige waar ik zo weinig over weet dat ik hem niet toebedeel, afhankelijk van wie welke functie heeft kan hij llverrader, wolf en gewoon een dorpeling zijn.


to be continued
Sterke post.
Aangezien ik het nut er niet van in zie om met zijn allen op LL te stemmen ga ik mee op VeGs, vooral omdat er voor mij naast LL geen echte hoofdverdachte is en ik liever mijn stem niet verspil door als enige op iemand te stemmen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-04-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
@ Syori: fijn dat je de lijstjes blijft maken. Ik vind het eigenlijk wel fijn als er 2 lijstjes zijn zodat je het kunt dubbelchecken. Vooral aangezien Onait heeft aangegeven dat hij graag met de lijstjes fuckt
Niet de fysieke lijstjes. En al helemaal niet graag.

Citaat:
Is dit weerwolven van Wakkerdam a la forum style? Vet! Hier wil ik wel aan meedoen.
Jeps.

Citaat:
*verhaaltje*
tl;dr

Citaat:

Zoals eerder gezegd: VeGs en Onait vertrouw ik, soort van, in dat opzicht dat ze geen wolven zijn. VeGs speelt oprecht, maar maakt veel te veel fouten om wolf te zijn, als wolf speelt ze veel berekenender. Ik weet dat het een hele grote gok is mensen te vertrouwen, maar ik heb inmiddels vaak genoeg spellen met VeGs gespeeld & gelezen dat ik die gok maar neem.

Probleem aan Onait is zijn plotselinge aardigheid. Dat zou kunnen wijzen op eventueel geliefdenschap. Ik snap ook niet zo goed waarom hij er nog inzit, hij is, voor zover ik heb gezien, bij niemand echt verdachte, en hij zou dus een soort van doorn in het oog van de wolven moeten zijn. Wellicht dus een dorpeling-wolf geliefden koppel en houdt de wolf hem er in?
Misschien zit ik er nog in, omdat ik al lang en breed aan de wolven heb laten weten dat ik verrader ben.


Citaat:
*verhaaltje*

tl;dr?
Inderdaad.

Citaat:
Oh, ik moet straks werken, vanavond laat kan ik nog wel even posten, maar morgenochtend vertrek ik naar Parijs en ben er dus maandag pas weer. Daarom moet ik mijn stem voor zondag ook al vast doorgeven (tenzij er wifi in ons huis is, maar ik heb geen idee, en ook als er wifi is weet ik niet of ik zin/tijd heb om te posten, want Parijs is -no offense- wel een beetje gaver dan het weerwolfspel ).

Mijn stem op LL is gister al doorgegeven. Zondag zal mijn stem naar LP gaan, tenzij er zich vandaag nog baanbrekende ontwikkelingen voordoen. Als dat het geval is geef ik vanavond laat natuurlijk even door waar mijn stem zondag dan naartoe zal gaan.
En als Phoebe sterft vandaag of morgen als geliefde? Of als jagerprooi (die zat erin toch)? Of als ze morgen wordt opgegeten?
Er kunnen max 4 mensen sterven vandaag + morgen. Dus ik neem aan dat je op zn minst een reserve doorgeeft.
Oud 01-04-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Bovendien merkt onait voortdurend nuttige zaken op

Nee het leuke is dat ik Onait eerst juist niet vertrouwde om die opmerkingen, alleen ze zijn keer op keer juist en nuttig voor de goede.
En zo is het.

Citaat:
Aangezien ik het nut er niet van in zie om met zijn allen op LL te stemmen ga ik mee op VeGs, vooral omdat er voor mij naast LL geen echte hoofdverdachte is en ik liever mijn stem niet verspil door als enige op iemand te stemmen.
En dus stem je als enige op VeGs?
Oud 01-04-2011, 14:52
Verwijderd
Stemtabel

Spoiler
Oud 01-04-2011, 14:58
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
k ben zelf tot de conclusie gekomen dat je dat inderdaad probeert, bovendien merkt onait voortdurend nuttige zaken op en zijn theoriën lijken goed overeen te komen met wat ik opmerk in mijn WW doc, voor mij is onait nog geen geliefde af maar zeker geen wolf.
Dan trek je de verkeerde conclusies. Ik heb niet gezegd gelijkspel te willen; dat zijn jij en Onait.

Kijk, twee redenen zijn terecht:
- In hangronde 1 sta ik verkeerd.
- In hangronde 2 haal ik mensen over om op Dobermann te stemmen zodat het verschil niet te groot wordt. Aangezien er ineens heel veel mensen in mee gingen, is de kans aanwezig dat ik een wolf gered heb.

Maar dat ik oproep tot gelijkspel is niet waar. En wolven heb ik nooit geoffed, dus waar je dat vandaan haalt?

Citaat:
Sherlock
En toch is het gelijkspel geworden tussen queasy en LL of Dobermann en misschien zelfs allebei. Dan zijn de personen die het makkelijkst het stemlijstje kunnen manipuleren toch echt arPos en Syori. Over Syori is natuurlijk duidelijk geworden dat ze goed was. Toch zie ik arPos er nog wel voor aan llverrader te zijn of geliefde. Wolf zou ook nog kunnen maar dat lijkt me een stuk sterker.
Dus je verdenkt hem van verrader of geliefde zijn, en dus stem je met hem mee op mij, terwijl er een waarschijnlijke andere wolf is?

....

Poiiing: idee! Ik denk dat iedereen zich nog wel kan herinneren dat LL zich niet aan wilde sluiten bij Dobermann, terwijl dit haar nek kon redden.
Dat is voor iedereen een aparte keuze; óók als wolf. Dan ga je ook gewoon bij de dorpeling staan in de hoop dat er mensen op mee gaan.

Twijfelde ze dan misschien om zich daar bij aan te sluiten, omdat daar al twéé wolven stonden?
Stonden er in beide rijtjes op haar moment van stemmen 1 wolf, kon ze prima aansluiten bij Dobermann.
Maar om op dat moment daar te gaan staan terwijl er al twee wolven staan, is erg link.

En het feit dat Sherlock op dit moment liever op mij stemt dan op LL is ook opmerkelijk.

LL switchte onder stuk, niet omdat ze het wilde. Drie wolven onder Dobermann heeft nog niemand genoemd, maar dat is prima mogelijk gezien haar twijfel.
Die laatste staat dan vermoedelijk onder LL, en sweetsmile met die late stem is nog steeds een voor de hand liggende kandidaat.

Ik bedoel: we zeggen al de hele tijd dat er vermoedelijk meer wolven onder Dobermann staan dan onder LL, waarom dan niet 3 in plaats van 2?
Oud 01-04-2011, 15:03
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Godver, ben ik vorige ronde alweer vergeten te stemmen. Ik ben ook zo'n warhoofd de laatste tijd. Dat gezegd hebbende ga ik alles wat ik gemist heb(veel) teruglezen en mijn bevindingen posten.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 01-04-2011, 15:05
Verwijderd
Oh, ik heb trouwens op Lychee Meneechy gestemd.
Oud 01-04-2011, 15:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En het feit dat Sherlock op dit moment liever op mij stemt dan op LL is ook opmerkelijk.?
Wat heeft het voor nut als iedereen onder LL gaat staan?
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-04-2011, 15:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het lijkt me duidelijk dat ik Lychee stem.

Sann: ik ben niet stil. En ik snap niet dat die post verraderlijk op je over komt, ik maak altijd posts waarin ik veel namen noem, dat weet je zelf ook.
Verder: ik vind Vegs niet echt verdacht, maar ik ging in op de opmerking van Geel zonder mijn eigen post intensief terug te lezen (over dat onderbuikgevoel dus).
Vegs is tot nu toe niet verdacht voor mij. Die staat gewoon in de eerste ronde (en de tweede? Geen zin om duisent terug te lezen op mobiel) in het verkeerde rijtje, net als ik trouwens.

Ik heb mezelf al als van alles langs zien komen, behalve als wat ik ben, namelijk een good guy. Maar daar heb je waarschijnlijk niet zoveel boodschap aan, dus soit.

Geliefdenverdachten tot nu toe: Soija/Onait, sann, Geel.

Arpos: je doet trouwens wel heel erg alsof ik nooit een theorie verzin, maar dat was (na?) hangronde 2. Dan is het normaal dat je niet alles duidelijk op een rijtje hebt.
Plus dat er stillere en inhoudslozere spelers zijn dan ik. Argument is wederom invalid.
Oud 01-04-2011, 15:37
Lychee Leto
Avatar van Lychee Leto
Lychee Leto is offline
Wij stemmen Geel trouwens.
__________________
Mr.Mark en Etmakas

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 15:43.
Oud 01-04-2011, 16:02
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Wij stemmen Geel trouwens.
Omdat?

Overigens zit ik met twee spelers een beetje in mijn maag: arPos en SweetSmile. arPos maakt in zijn posts wel sterke punten, maar zowel goeden als slechten kunnen sterke posts maken waar uiteindelijk niks van waar blijkt te zijn(hetzelfde geldt eigenlijk voor VeGs). SweetSmile is stil en zegt niks. Onait oppert in het vorige topic dat het misschien komt doordat ze een onervaren wolf/16v-lid is. Het lijkt mij eerder door wolfheid te komen dan 16v. Vooral SS houd ik in mijn achterhoofd.

Vooralsnog stem ik deze ronde tóch op Lychee Leto(lekker makkelijk en laat); omdat zij nou eenmaal raar/verdacht bezig zijn. Ook op het laatste moment stemmen op Geel is apart.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 01-04-2011, 17:39
Verwijderd
Ik ben net terug van school en heb even snel het topic doorgelezen. Ik was al van plan om op Lychee Leto te stemmen en dit zal ik dan ook doen. Natuurlijk zullen een aantal mensen dit wel weer opvallend of verdacht vinden, maar eerder stemmen kan nu niet meer.
Oud 01-04-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Misschien zit ik er nog in, omdat ik al lang en breed aan de wolven heb laten weten dat ik verrader ben.
En als Phoebe sterft vandaag of morgen als geliefde? Of als jagerprooi (die zat erin toch)? Of als ze morgen wordt opgegeten?
Er kunnen max 4 mensen sterven vandaag + morgen. Dus ik neem aan dat je op zn minst een reserve doorgeeft.
Welnee, jij bent geen verrader, dat is LP, dat zei ik toch

En goed punt, ik ga een reservestem doorgeven

Dat wordt Sherlock als LP eerder sterft.
Oud 01-04-2011, 17:53
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ben ik de enige die arPos' posts nietszeggend vind? Ik weet niet hoor, maar in het kort alles herhalen wat er gezegd is, heeft geen nut in mijn ogen.

En arPos verdenk je mij van het geliefde zijn omdat VeGs mij beschermd? Like... Dat is nog het zwakst van alles wat je zegt. Ten eerste, ze 'verdedigt' mij al van heel vroeg en ten tweede - en dit kan ik echt niet vatten - denk je dat VeGs zo opzichtig zou zijn? Er was geen enkel gevaar dat ik eruit zou gaan - dus waarom in hemelsnaam zou VeGs mij willen beschermen - aangenomen dat jouw theorie klopt en dat VeGs en ik geliefden zijn? Daarnaast, jij zegt zelf dat VeGs altijd haar best doet om het spel goed te spelen en zeg nu zelf, vind je het sterk om je geliefde zo opzichtig te verdedigen? En als je denkt dat het reverse psychology is, dan, nogmaals, denk je echt dat VeGs zo opzichtig zou zijn?

Ik vind dat je hele rare conslusies trekt.

Hiermee wil ik niet zeggen dat VeGs geen slechterik is - dat kan nog prima.

Ik stem Lychee Leto.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-04-2011, 18:17
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dan trek je de verkeerde conclusies. Ik heb niet gezegd gelijkspel te willen; dat zijn jij en Onait.
Mijn conclusie is niet dat jij zegt gelijkspel te willen veroorzaken, mijn conclusie is dat jouw stemgedrag er op wijst dat onait daar gelijk in heeft.
Citaat:
Maar dat ik oproep tot gelijkspel is niet waar. En wolven heb ik nooit geoffed, dus waar je dat vandaan haalt?
Dat is niet een van de redenen

Citaat:
Dus je verdenkt hem van verrader of geliefde zijn, en dus stem je met hem mee op mij, terwijl er een waarschijnlijke andere wolf is?
Nee ik verdenk hem van mogelijk vanalles, maar kan hem niet goed plaatsen, bovendien heb ik op lychee gestemt niet op jou

De enige reden dat ik jou benadruk is omdat ik ook de geliefde probeer te vinden, ik denk daarbij jou of geel maar .snoopy is ook een goede zeker als ik naast mijn vermoedes ook nog haar röps fout meeneemt, het lijkt me dat je als dorpeling wel allang hebt gezocht naar mogelijke geliefden en weet dat röps dood is.
Lychee is volgens mij wolf maar geen geliefde,
Ik doe dit omdat als we straks 3 wolven eruit hebben en de geliefden zitten er nog in ik verlies.

capice?


Citaat:
Twijfelde ze dan misschien om zich daar bij aan te sluiten, omdat daar al twéé wolven stonden?
Daar gaat het niet om het gaat erom dat jij als eerste opmerkt dat lychee verdacht is, en terecht maar daarna zegt:
Lychee is niet verdacht ook niet na de uitleg,

Je geeft daarbij geen redenering en ertussen heb je niks gepost, 180 graden draaien en de mensen die dat weigeren te zien die worden m.i. verdachter.

in dezelfde post dat je zegt dat lychee niet verdacht is zeg je dat het slimme wolven zijn dat ze rops eruit gooien, iets wat onait terecht opmerk als verdacht me dunkt

toen lychee uiteindelijk na al eens gezegd te hebben zijn stem doorgaf op geel stonden onder doberman; queasy die echt is, LP die zeker verdacht is, sherlock die m.i. waarschijnlijk een echte stem heeft maar die ik slecht kan peilen.
dan zegt lychee a.d.h.v. jouw opmerking (
Citaat:
Vegs vind lychee niet verdacht wil gevoelsmatig voor doberman gaan maar kiest toch queasy vanwege lijstjes, vind dat lychees stem op geel, geel (geel wordt verdachter door dit gedoe) juist vrijpleit mocht lychee een wolf blijken)
best dober te willen stemmen
Batave heeft ondertussen queasy gestemt

dan stemt lychee toch maar geen dober maar queasy,

dan neem jij het op voor geel en zeg je dat sann (ineens) dober en queasy verdacht te vinden
Dan haal je sann en queasy over om op doberman te gaan staan.


tja wie op doberman zouden nou al de "wolven zijn die daar stonden/gingen staan", k heb wel een flauw vermoeden, sterker ik vermoed 3 wolven onder dober (jij LP en lychee) en denk dat de verrader en andere wolf (sweetsmile waarsch) onder lychee staan (maar de verrader en geel hebben op queasy gestemd) wat het 4-4 lychee-queasy maakt, daarom denk ik ook dat geel de geliefde is met zijn "ik heb toch niet op queasy gestemd" maar het kan ook dat geel, sann of snoopy los van jou geliefde zijn en je plannetjes onverwacht dwarsboomde.

Citaat:
Stonden er in beide rijtjes op haar moment van stemmen 1 wolf, kon ze prima aansluiten bij Dobermann.
Maar om op dat moment daar te gaan staan terwijl er al twee wolven staan, is erg link.
Dat blijkt,

vertel eens wat zijn je alternatieven op mijn theorie.

Citaat:
LL switchte onder stuk, niet omdat ze het wilde. Drie wolven onder Dobermann heeft nog niemand genoemd, maar dat is prima mogelijk gezien haar twijfel.
Die laatste staat dan vermoedelijk onder LL, en sweetsmile met die late stem is nog steeds een voor de hand liggende kandidaat.
inderdaad, ik ben het met je eens... zie hierboven

Citaat:
Ik bedoel: we zeggen al de hele tijd dat er vermoedelijk meer wolven onder Dobermann staan dan onder LL, waarom dan niet 3 in plaats van 2?
duh daar gaat mijn theorie vanuit, ik kom er namelijk maar niet met 2 wolven daar.

maargoed niet alles is definitief w.d.b. ik hoop dat ik mis zit en lychee geliefde is en gelynched wordt.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 19:04.
Oud 01-04-2011, 18:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Welnee, jij bent geen verrader, dat is LP, dat zei ik toch

En goed punt, ik ga een reservestem doorgeven

Dat wordt Sherlock als LP eerder sterft.
Lees vooral mijn verdediging niet.
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-04-2011, 18:25
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
maar .sann is ook een goede zeker als ik naast mijn vermoedes ook nog haar röps fout meeneemt, [/B]
Was het niet snoopy die die fout maakte?



Citaat:
(maar de verrader en geel hebben op geel gestemd)
Ik heb op mezelf gestemd?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 01-04-2011, 18:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En arPos verdenk je mij van het geliefde zijn omdat VeGs mij beschermd? Like... Dat is nog het zwakst van alles wat je zegt.
Klopt de argumenten voor wie geliefde is zijn ook het zwakst ik hoor dus graag ook iedereens theoriën over geliefden.

Ik vind jou lastig te peilen en in mijn wwdoc sta je als grijs aangemerkt
(paars= zeer waarsch weerwolf)
(roze= verdacht van slechte functie)
(donkergeel= evilziener)
(geel=verrader)
(blauw=llverrader)
(oranje=ziener)

(grijs=compleet onbekend)

(donkergroen=waarschijnlijk dorpeling)
(groen=zeker dorpeling)

Om exact te zijn staan jij en snoopy allebij als grijs/donkergroen (misschien geliefde) bekend in mijn ww.doc.

Citaat:
Ten eerste, ze 'verdedigt' mij al van heel vroeg en ten tweede - en dit kan ik echt niet vatten - denk je dat VeGs zo opzichtig zou zijn? Er was geen enkel gevaar dat ik eruit zou gaan - dus waarom in hemelsnaam zou VeGs mij willen beschermen - aangenomen dat jouw theorie klopt en dat VeGs en ik geliefden zijn? Daarnaast, jij zegt zelf dat VeGs altijd haar best doet om het spel goed te spelen en zeg nu zelf, vind je het sterk om je geliefde zo opzichtig te verdedigen? En als je denkt dat het reverse psychology is, dan, nogmaals, denk je echt dat VeGs zo opzichtig zou zijn?
Verdacht dat je vegs begint te verdedigen en niet jezelf, maar vooruit soit ik weet nog niet precies wat ik er van moet maken.

Citaat:
denk je dat VeGs zo opzichtig zou zijn? Er was geen enkel gevaar dat ik eruit zou gaan - dus waarom in hemelsnaam zou VeGs mij willen beschermen
omdat lychee vroeg jou zegt te verdenken en mensen kunnen gaan schapen, bovendien vind ik je "switch voor kennis in HR1" en "niet queasy gestemd" erg verdacht.

maar niks concreets nogmaals.

Citaat:
Ik vind dat je hele rare conslusies trekt.
dat mag

Citaat:
Hiermee wil ik niet zeggen dat VeGs geen slechterik is - dat kan nog prima.
opvallend, immers uiteraard wil jij als dorpeling dat niet zeggen toch?
Dus als ik je vraag volgende ronde op vegs te stemmen omdat ik meen dat ze naast lychee de meest waarschijnlijke wolf is dan ben je bereid dat te overwegen?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 19:05.
Oud 01-04-2011, 18:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Was het niet snoopy die die fout maakte?
Inderdaad die bedoel ik dan ook eigenlijk, ze staat net als sann in het lychee leto rijtje daarom verdacht ik ze eerst beiden, nu snoopy iets meer

Citaat:
Ik heb op mezelf gestemd?
Ehm nee de verrader en geel hebben op queasy gestemt natuurlijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 18:35.
Oud 01-04-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net terug van school en heb even snel het topic doorgelezen. Ik was al van plan om op Lychee Leto te stemmen en dit zal ik dan ook doen. Natuurlijk zullen een aantal mensen dit wel weer opvallend of verdacht vinden, maar eerder stemmen kan nu niet meer.
Je wordt verdachter met de minuut.

Citaat:
Welnee, jij bent geen verrader, dat is LP, dat zei ik toch

En goed punt, ik ga een reservestem doorgeven

Dat wordt Sherlock als LP eerder sterft.
Staat genoteerd!

soijawws naamzoek

Spoiler
Oud 01-04-2011, 19:03
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oef. Wat een monsterposts. En waarschijnlijk heeft een groot deel van deze mensen ook nog eens een dubbele agenda. Sorry, ik kan het niet volgen en al helemaal niet als mensen ook nog eens naast liegen over hun stem en een ww.doc bijhouden (no offense). Ik pleit voor kortere duidelijkere posts. Ik weet het dus echt niet meer, want ik weet ook niet wie er nou manipuleert en informatie achter houdt en wie niet. Ik hoop dat iemand iets overtuigends kan zeggen in 5 zinnen. Verder ga ik nog maar eens rustig de hangrondes en keuzes van de wolven bekijken, aangezien dat tenminste controleerbare feiten zijn.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 19:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Oef. Wat een monsterposts. En waarschijnlijk heeft een groot deel van deze mensen ook nog eens een dubbele agenda. Sorry, ik kan het niet volgen en al helemaal niet als mensen ook nog eens naast liegen over hun stem en een ww.doc bijhouden (no offense). Ik pleit voor kortere duidelijkere posts. Ik weet het dus echt niet meer, want ik weet ook niet wie er nou manipuleert en informatie achter houdt en wie niet. Ik hoop dat iemand iets overtuigends kan zeggen in 5 zinnen. Verder ga ik nog maar eens rustig de hangrondes en keuzes van de wolven bekijken, aangezien dat tenminste controleerbare feiten zijn.
kort:
Lychee is wolf om obvious reasons
Vegs is wolf omdat ze lychee eerst wel en dan niet verdacht vind en een hoop switched en probeert over te halen in HR2

maargoed jij bent denk ik verrader dus waarom zou ik het samen vatten voor iemand met een dubbele agenda
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 01-04-2011, 19:14
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kort:
Lychee is wolf om obvious reasons
Vegs is wolf omdat ze lychee eerst wel en dan niet verdacht vind en een hoop switched en probeert over te halen in HR2

maargoed jij bent denk ik verrader dus waarom zou ik het samen vatten voor iemand met een dubbele agenda
Voor het geval er meer dorpelingen zijn die daar behoefte aan hebben? Jammer dat je zo reageert, aangezien jouw analyse me wel het meest aanspreekt en je hem nu dus waarschijnlijk niet wil verduidelijken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Voor het geval er meer dorpelingen zijn die daar behoefte aan hebben? Jammer dat je zo reageert, aangezien jouw analyse me wel het meest aanspreekt en je hem nu dus waarschijnlijk niet wil verduidelijken.
Ik zou zeggen: lees zijn posts.
Oud 01-04-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zeggen: lees zijn posts.
Idd, ik vind het maar vreemde posts Als je iemands analyse wil begrijpen, kan het goed helpen de posts te lezen. En zeggen dat je geen idee hebt van wie er nu manipuleert en wie informatie achterhoudt... dat is toch een beetje het idee van het spel he?
Oud 01-04-2011, 19:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Idd, ik vind het maar vreemde posts Als je iemands analyse wil begrijpen, kan het goed helpen de posts te lezen. En zeggen dat je geen idee hebt van wie er nu manipuleert en wie informatie achterhoudt... dat is toch een beetje het idee van het spel he?
Ja maar ik ben niet gewend dat de good guys dat ook doen Ja of de mensen die dat doen zijn geen good guys, dat kan ook natuurlijk. Misschien geen wolf, maar dat zegt ook nog niet zoveel.

Heb jij dat dan niet, ik zie jou ook niet zo vaak posten. Ik heb zijn posts gewoon gelezen en begrijp nog steeds niet wat hij nou eigenlijk zegt. Zal wel aan mij liggen dan.

Ik zie geen reden om af te wijken van mijn vorige stem dus ik stem weer op sweetsmile. Die huidige analyses zeggen me dus niets en de extra vrijgekomen informatie ook niet.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik ben niet gewend dat de good guys dat ook doen Ja of de mensen die dat doen zijn geen good guys, dat kan ook natuurlijk. Misschien geen wolf, maar dat zegt ook nog niet zoveel.

Heb jij dat dan niet, ik zie jou ook niet zo vaak posten. Ik heb zijn posts gewoon gelezen en begrijp nog steeds niet wat hij nou eigenlijk zegt. Zal wel aan mij liggen dan.

Ik zie geen reden om af te wijken van mijn vorige stem dus ik stem weer op sweetsmile. Die huidige analyses zeggen me dus niets en de extra vrijgekomen informatie ook niet.
Oh, ik heb het ook hoor, ik nam aan dat dat er gewoon bij hoorde Ik verdenk iedereen, alleen LL steekt daar momenteel bovenuit. Uitgebreide analyses heb ik echt niet
Oud 01-04-2011, 20:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Oh, ik heb het ook hoor, ik nam aan dat dat er gewoon bij hoorde Ik verdenk iedereen, alleen LL steekt daar momenteel bovenuit. Uitgebreide analyses heb ik echt niet
Mwah, ik krijg het alleen als teveel mensen te uitgebreid gaan posten. Wordt onoverzichtelijk voor een onschuldige speler zoals ik. In het verleden is ook al vaker gebleken dat er in dat geval minstens 1 bad guy uitgebreid mee zit te analyseren.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:13
Verwijderd
Niet de spelleider.


Oud 01-04-2011, 20:14
Verwijderd
?

En waarom verwijdert Daboman een post?

Laatst gewijzigd op 01-04-2011 om 20:36.
Oud 01-04-2011, 20:16
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Er was een imposter spelleider die zei dat er maar 4 mensen hadden gestemd en dat het gelijkspel was. Die heeft zijn post vervolgens weer weggehaald (wellicht nog zichtbaar voor forumbazen?). Ik had er ook op gereageerd en weer weggehaald omdat het bericht waarover het ging weg was. Hij zei dat er maar 4 stemmen binnen waren en dat het gelijkspel was.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:17
Verwijderd
Oud 01-04-2011, 20:20
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Als je zo begint ga ik denken dat jij het was
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:21
Verwijderd
Ja sorry hoor, maar ik vind het zeer verdacht. Ik wijzig mijn stem naar Daboman.
Oud 01-04-2011, 20:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Met de vijfde stem van Onait Sirch is het alsnog geen gelijkspel en wordt Daboman opgehangen. Hij was wolf-geliefde.
Goede zet jongens. Het verhaal en de deelnemerslijst komen straks.
jaja.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:24
Verwijderd
Oud 01-04-2011, 20:25
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Zoek in de ledenlijst op speileider.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:26
Verwijderd
1 April, kikker in je bil!
Oud 01-04-2011, 20:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
1 April, kikker in je bil!
Dat was wel duidelijk ja
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 01-04-2011, 20:32
Lychee Leto
Avatar van Lychee Leto
Lychee Leto is offline
Kinderen..........
__________________
Mr.Mark en Etmakas
Oud 01-04-2011, 20:49
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Schotland, buiten het kasteel van Lady Phoebe
Daboman klopte zijn paard op de flank. ‘Rustig maar jongen. Waar blijft Sir Sherlock toch?’ vroeg hij aan zijn kapitein, Sir Arpos. De officier wees met zijn vinger. ‘Daar komt hij net aan heer.’ Sherlock reed naar zijn meerdere toe en stapte toen met een zwaai van zijn paard af. ‘Het kasteel is omsingeld van alle kanten. Ik schat dat ze zo’n vijfhonderd man sterk zijn en de meesten zijn slecht bewapend. Ik verwacht dat het geen enkel probleem zal worden. Daboman streek over zijn kin. ‘Hoe is de situatie binnen de muren?’ De altijd voorzichtige Daboman verwachtte een val. Sherlock haalde zijn schouders op. ‘Ik heb geen beschadigingen kunnen zien en ook geen lijken. Volgens mij nemen de rebellen er voorlopig genoegen mee de belegeraars uit te hongeren.’ ‘De oogst was mislukt toch?’ vroeg kapitein Arpos. ‘Dan zullen de voorraden van Lady Phoebe en haar soldaten zo goed als op zijn. Als we die belegering niet snel breken dan hebben ze daarbinnen geen andere keuze dan overgeven of sterven van de honger.’ ‘Dan vallen we aan’ zei Daboman. ‘Iedereen opstijgen.’ Arpos draaide zich om naar de manschappen, tweehonderd stuks zware cavalerie. ‘Jullie hebben de hertog gehoord stelletje honden! Opstijgen en klaarmaken voor de aanval! Na de slag zijn de rondjes voor mij!’ Er klonk gejuich vanuit de rangen terwijl de mannen opstegen.

Onait Sirch keek op van zijn kaartentafel. ‘Wat is dat voor herrie’ zei hij tegen zichzelf. Hij stapte zijn tent uit. Het hele kamp was in paniek terwijl het gedender toenam. Hij pakte iemand bij zijn arm. ‘Wat is er aan de hand?’ De doodsbange soldaat wees over zijn schouder. ‘Versterkingen van de koning! Tweehonderd man zware cavalerie! We worden in de pan gehakt!’ Onait Sirch trok zijn zwaard. ‘Vorm een linie! Speren vooraan!’ De andere man schudde zijn hoofd. ‘Zoek het maar uit, hier heb ik niet voor getekend.’ De man rende weg in tegenovergestelde richting. Onait zag dat zijn gehele leger op de vlucht geslagen was en kon niet veel anders doen dan zelf ook maken dat hij wegkwam.

In victorie reden hertog Daboman en zijn kapiteins het kasteel binnen. ‘Nou dat ging makkelijk’ zei Arpos. Ze zagen dat Lady Phoebe naar buiten was gekomen om haar redders te begroeten. Alle drie de mannen waren meteen onder de indruk van haar schoonheid. Sherlock floot. Meteen kwam de rokkenjager en schuinsmarcheerder in hem boven. ‘Wedden voor tien zilveren ponden dat zij vanavond voor mij op haar rug ligt?’ ‘Aangenomen’ zei Arpos meteen. Toen Lady Phoebe bij de mannen was aangekomen maakte ze een knixje. ‘Welkom, edele heren’ Daboman stapte van zijn paard af en gaf haar een handkus. ‘Kan ik u en uw kapiteins een drankje aanbieden als dank voor uw dappere acties van vandaag?’ ‘Het zou voor mij een eer zijn’ zei Daboman. Hij stak zijn arm uit en begeleidde de vrouwe naar binnen.

Londen, troonzaal
Geel overhandigde het bericht aan de koning, die meteen de zegels verbrak en begon te lezen. ‘Goed nieuws!’ zei deze tegen zijn hofhouding. ‘Volgens dit bericht zou de hertog nog één dag nodig hebben om het kasteel te bereiken, wat betekend dat hij er nu al zou moeten zijn als je de reistijd van het bericht in acht neemt.’ Er kwamen verschillende edelen naar voren om de koning te feliciteren. Toen nam Vegs het woord. ‘Ik heb een verrassing voor zijne majesteit.’ Ze wenkte en er kwam een man binnen met een luit in zijn hand. ‘Dit is Lychee Leto, de minstreel. Hij komt voor u optreden.’ De koning klapte waarderend in zijn hand. ‘Welkom Lychee Leto, ik heb veel over je kunsten gehoord. Kom, speel eens een stukje voor ons.’ Lychee Leto begon te spelen en iedereen raakte in vervoering van zijn mooie muziek. Iedereen behalve Lady Sann. Die was meer geďnteresseerd in Lychee Leto zelf: ze moest en zou die mooie manspersoon in haar bed hebben. Een uur later, toen de muziek was afgelopen, greep ze haar kans. De minstreel was in een hoekje van de zaal gaan zitten, en toen niemand keek trok Sann hem een donkere nis in en begon hem hartstochtelijk te zoenen. ‘Neem me’ fluisterde ze in zijn oor. Lychee Leto duwde haar echter blozend weg, mompelde iets onverstaanbaars en maakte dat hij wegkwam. ‘Wat zullen we nou krijgen?!’ dacht Sann bij zichzelf. Geen enkele man kon haar weerstaan. Het werd hierdoor alleen maar spannender voor haar. Ze besloot om die avond naar zijn kamer te gaan en spiernaakt in zijn bed te gaan liggen. Dan zou hij vast en zeker voor haar smelten.
Zo gezegd, zo gedaan. Die avond, toen de koning zich had teruggetrokken voor de nacht en iedereen behalve de nachtwacht lag te slapen, sloop Lady Sann op haar tenen naar de kamer van Lychee Leto toe. Toen ze er bijna was hoorde ze echter stemmen op de gang. Ze dacht dat het de nachtwacht was en dook snel een donkere nis in. Als ze betrapt zou worden op de kamer van een vreemde man die niet haar echtgenoot was, dan was ze nog niet jarig. Het was echter niet de nachtwacht, het was Lychee Leto. Hij was in gezelschap van een man die ze niet kende. Ze zag dat hij de andere man kuste en daarna verdwenen ze samen in de kamer. Sann trok een vies gezicht. ‘Het zal toch niet dat…’ Stilletjes sloop ze naar de kamerdeur toe en loerde ze door het sleutelgat. Meteen wendde ze haar blik weer af. Het was overduidelijk wat Lychee Leto en de andere man aan het doen waren. Sann werd groen van jaloezie. Zij, de prinses van Engeland, door velen de mooiste vrouw van het land genoemd, was afgewezen, en niet eens voor een andere vrouw, nee voor een man?? Sann balde haar vuist. Lychee Leto moest gestraft worden. Even overwoog ze haar opties. Als ze naar haar vader zou gaan, dan zou Lychee Leto waarschijnlijk opgehangen worden wegens onzedelijk gedrag. Als ze naar kardinaal Batave zou gaan, dan zou Lychee Leto waarschijnlijk op de brandstapel gezet worden wegens ketterij…

Sann maakte haar keuze en spoedde door de gangen. Ze klopte met een betraand gezicht op de deur van de kardinaal. Toen hij de deur open deed viel ze op haar knieën en kuste ze snikkend zijn ring. ‘Eminentie, u moet me onmiddellijk de biecht afnemen. Ik heb iets verschrikkelijks gezien’ Batave hielp het meisje overeind. ‘Maar natuurlijk kindje, kom binnen en ga zitten’

Deelnemers:
1. Little Phoebe
2. Geel
3. Dobermann (evilziener)
4. Andijvie
5. SweetSmile
6. Schrödinger (dorpeling)
7. .sann
8. Doux
9. Daboman
10. snoopy
11. napoleonzuurtje (dorpeling)
12. Röps (verrader)
13. Sherlock
14. Batave
15. Syori (tovenaar)
16. Queasy (dorpeling)
17. Lychee Leto (weerwolf)
18. Vegs
19. arPos
20. Onait Sirch

Blauw = onthoofd
Rood = opgegeten

Succes!!! Lychee Leto was een bloeddorstige weerwolf. Helaas voor de dorpelingen zullen zijn kompanen hem proberen te wreken morgenavond. Hiervoor hebben ze tot 20.30 de tijd.


Sir Arpos Seymour, Hertog Daboman en Sir Sherlock Bryan


Lychee Leto de minstreel
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-04-2011, 20:54
Verwijderd
Nou, Lychee, dit is iets wat de rest van de spelers wél zeker wist.
Oud 01-04-2011, 20:55
Verwijderd
Wat een ongelooflijk gaaf verhaal En een wolf eruit
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #84
Little Phoebe
500 31-03-2011 16:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.