Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2015, 14:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vind Jessica Jones dikke prima. Fijne badguy ook. Iets meer detective/noir vergeleken met bijvoorbeeld Daredevil; maar qua productie en sfeer zit het in dezelfde hoek. Dus als je daar niets mee kon dan zal het voor JJ niet anders zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 18-12-2015, 14:47
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Hoe vinden jullie Nashville en Jessica Jones? Hoor over beide goede verhalen maar ben sceptisch.
JJ niet gezien, omdat ik DD niet boeiend vind en ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde is.
Maar goed, ik ben totaal geen superheldenfan en ken die hele JJ als personage niet.
__________________
Forumnist.
Oud 18-12-2015, 14:52
Abby.
Abby. is offline
Ik heb laatst Rita gekeken. Werd ieder seizoen beter. Ook nog genoeg op aan te merken, maar o.h.a. gewoon een keifijne serie <3
Oud 18-12-2015, 14:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind Jessica Jones dikke prima. Fijne badguy ook. Iets meer detective/noir vergeleken met bijvoorbeeld Daredevil; maar qua productie en sfeer zit het in dezelfde hoek. Dus als je daar niets mee kon dan zal het voor JJ niet anders zijn.
Dit ja. Wat te goor for my taste op sommige momenten, maar verder een fijne serie
__________________
you're not my demographic
Oud 18-12-2015, 14:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, het is vrij ranzig, men impliceert dat het hoofdkarakter o.a. het bed deelt met een 'jongen van Afrikaanse afkomst', dat soort smeerlapperij is niet voor de zwakke magen weggelegd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-12-2015, 15:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, het is vrij ranzig, men impliceert dat het hoofdkarakter o.a. het bed deelt met een 'jongen van Afrikaanse afkomst', dat soort smeerlapperij is niet voor de zwakke magen weggelegd.
Bijvoorbeeld ja! EN ze woont alleen. Als vrouw. Geen wonder dat ze in de problemen komt!
__________________
you're not my demographic
Oud 18-12-2015, 15:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ze vroeg er eigenlijk gewoon zelf om; die arme Kilgrave wordt nu afgeschilderd als een of andere sadist.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-12-2015, 15:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Terwijl hij haar in huis nam en kleren voor haar kocht. Wat wil een vrouw nog meer?
__________________
you're not my demographic
Oud 18-12-2015, 15:11
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Schoenen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 18-12-2015, 16:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind Jessica Jones dikke prima. Fijne badguy ook. Iets meer detective/noir vergeleken met bijvoorbeeld Daredevil; maar qua productie en sfeer zit het in dezelfde hoek. Dus als je daar niets mee kon dan zal het voor JJ niet anders zijn.
Ah, nice.
Ik ben sowieso ook wel fan van Krysten Ritter en ik vond het sfeertje van Daredevil ook wel tof, dus ik zet 'm op de lijst.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-12-2015, 16:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat vind je er tot nu toe van? Ik vond het wel aardig en de laatste aflevering best sterk.
Ik heb nog niet genoeg gezien om er veel over te kunnen zeggen, maar ik vind Aziz cool en er worden dingen besproken die je in andere (comedy) series niet ziet en dat vind ik wel fijn. Het ziet er ook cool uit. Later geef ik meer mening.

Oh ja, ook een netflix serie (die ik heb gedownload): w/ Bob and David. Zo blij dat ze weer terug zijn, met de hele oude Mr. Show crew!

Verder op m'n kijklijst: Very Murray Christmas, John Mulaney, Jen Kirkman, Demetri Martin, Tig, Utopia,
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-12-2015, 16:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind Jessica Jones dikke prima. Fijne badguy ook. Iets meer detective/noir vergeleken met bijvoorbeeld Daredevil; maar qua productie en sfeer zit het in dezelfde hoek. Dus als je daar niets mee kon dan zal het voor JJ niet anders zijn.
Heb Daredevil ook niet gezien maar ik zal het wel een kans geven.

Citaat:
Ik heb laatst Rita gekeken. Werd ieder seizoen beter. Ook nog genoeg op aan te merken, maar o.h.a. gewoon een keifijne serie <3
Ja? Ik had er zo mijn twijfels bij. Er is nu ook een Nederlandse afgeleide geloof ik he?

Citaat:
Ik heb nog niet genoeg gezien om er veel over te kunnen zeggen, maar ik vind Aziz cool en er worden dingen besproken die je in andere (comedy) series niet ziet en dat vind ik wel fijn. Het ziet er ook cool uit. Later geef ik meer mening.

Oh ja, ook een netflix serie (die ik heb gedownload): w/ Bob and David. Zo blij dat ze weer terug zijn, met de hele oude Mr. Show crew!

Verder op m'n kijklijst: Very Murray Christmas, John Mulaney, Jen Kirkman, Demetri Martin, Tig, Utopia,
Mee eens. Ik ben benieuwd wat je van die laatste aflevering vindt.

Ik vond Very Murray Christmas echt maar net te doen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 18-12-2015, 16:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Utopia is echt fantastisch
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-12-2015, 17:27
Verwijderd
Waar gaat het over?
Oud 18-12-2015, 17:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar gaat het over?
Citaat:
The story follows a small group of people who find themselves in possession of the manuscript sequel of a cult graphic novel called The Utopia Experiments, which is rumoured to have predicted the worst disasters of the last century. This leads them to be targeted by an organisation known as The Network, which they must avoid to survive. Using the manuscript, they must uncover the meaning hidden in its pages before the disasters depicted become reality
klinkt een beetje comic-ish maar ik vond het een van de meest stijlvolle en vermakelijkste 'conspiracy thrillers' van de afgelopen jaren. Het is lekker naar

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-12-2015, 19:39
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja? Ik had er zo mijn twijfels bij. Er is nu ook een Nederlandse afgeleide geloof ik he?
.
Klopt. Die is stom, maar dat vind ik vast omdat ik de Deense Rita heel fijn vond. Ik zei al, er is genoeg op de serie aan te merken (niet alle personages zijn even geloofwaardig en zeker sommige situaties zijn lachwekkend ongeloofwaardig). Maar ik vond de hoofdpersoon erg goed, en zeker richting het einde zaten er heel goeie ontroerende en herkenbare onderwijs-situaties tussen.
Oud 18-12-2015, 19:40
Abby.
Abby. is offline
En ik vond A Very Murray Christmas heel erg stom
Oud 18-12-2015, 20:47
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Is dat die met Bill Murray en die twee SNL-dames? Zo ja, dan ben ik na de eerste scène ook al afgehaakt.
__________________
Forumnist.
Oud 19-12-2015, 10:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe vinden jullie Nashville en Jessica Jones? Hoor over beide goede verhalen maar ben sceptisch.
Nashville is best leuk, maar voor mij blijkbaar niet leuk genoeg om te blijven kijken. Eerste keer in seizoen 2 blijven haken en nu nog maar een keer aan het herkijken, maar er zijn telkens andere dingen die me leuker lijken. Niet een heel goed teken dus, maar als je van countrymuziek houdt, is het echt heel leuk. Plus, Connie Britton (Spin City, AHS), Hayden Pannetierre of hoe schrijf je dat, en nog een aantal bekenden

Jessica Jones is leuk ja. Duurde even voor het op gang kwam, maar David Tennant (die ik ken als de bad guy van Harry Potter 4) is echt briljant in zijn rol. Verder vind ik de rolverdeling sowieso heel goed, maar het is wel Marvel, dus daar moet je wel een klein beetje voor open staan/van houden.
Wel heel veel seks! Maar goed, je hebt issues of je hebt ze niet natuurlijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-12-2015, 10:57
Verwijderd
Jessica Jones vond ik heel fijn!

En Rita is echt een van mijn favorieten, idd wel genoeg op aan te merken zoals Abby ook zegt, maar ik vond vooral de hoofdpersoon gewoon heel fijn. Ik heb 5 minuutjes van Tessa gezien (de NLse versie) en vond dat echt vre-se-lijk. Vooral Tessa

Broadchurch vond in ook erg fijn trouwens.

Nu alles van Downton Abbey aan het kijken
Oud 19-12-2015, 11:16
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Ik heb laatst Rita gekeken. Werd ieder seizoen beter. Ook nog genoeg op aan te merken, maar o.h.a. gewoon een keifijne serie <3
Dat is nu in het Nederlands nagemaakt onder de naam 'Tessa'. Ik erger me er kapot aan als mijn moeder dat kijkt
Oud 19-12-2015, 11:16
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Oh andijvie was me voor
Oud 19-12-2015, 12:02
Abby.
Abby. is offline
Ikzelf ook al
Oud 19-12-2015, 12:16
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Trailer van Rita doet me hier en daar denken aan Tuerkisch fuer Anfaenger.
__________________
Forumnist.
Oud 19-12-2015, 19:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik vond Rita in het begin best prima, maar op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik twee afleveringen voor het einde van het tweede seizoen ben afgehaakt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 19-12-2015, 19:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Fargo heb ik nu trouwens afgekeken. Goedgekeurd.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 19-12-2015, 19:45
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
The One With Joey's Porsche
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-12-2015, 22:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vond Rita in het begin best prima, maar op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik twee afleveringen voor het einde van het tweede seizoen ben afgehaakt.
En dat terwijl seizoen drie het beste seizoen is
Oud 19-12-2015, 23:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Misschien nog maar eens een poging wagen dan.

Ik ben nu trouwens begonnen aan Utopia en ik vind het accent van Becky echt gaaf.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-12-2015, 00:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Arby
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2015, 15:16
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Film, its a wonderful life.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 20-12-2015, 22:31
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Arachnophobia gekeken. Was leuk om weer eens te zien, maar meer ook niet.

HIMYM eindelijk de laatste ep gezien. Niet zo boeiend. Kan iig van m'n lijstje.

En begonnen aan Rita. Eerste twee episodes gezien en tot nu toe leuk.
__________________
Forumnist.
Oud 20-12-2015, 23:26
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

En begonnen aan Rita. Eerste twee episodes gezien en tot nu toe leuk.
Oud 21-12-2015, 03:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
RIPD.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-12-2015, 06:27
Verwijderd
Citaat:
RIPD.
Die had ik aangezet, maar na 15min had ik al genoeg. Je hebt em afgekeken?
Oud 21-12-2015, 09:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
RIPD is een afkorting van?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-12-2015, 09:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hoe vinden jullie Nashville en Jessica Jones? Hoor over beide goede verhalen maar ben sceptisch.
Jessica Jones is fantastisch. Maar ik heb ook een zwak voor David Tennant (Doctor Who) en Krysten Ritter (Who's the Bitch in Apt. 23)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-12-2015, 14:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was vergeten dat ik ook de Amerikaanse netflix kan kijken, dus ik heb gisteren Comedy Bang Bang gekeken. Had 't meeste al wel gezien, maar sommige afleveringen waren onvindbaar als torrent, dus ben blij dat ik nu weer up to date ben.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-12-2015, 15:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Die had ik aangezet, maar na 15min had ik al genoeg. Je hebt em afgekeken?
Ik kijk shit altijd af.
Maar t was best tenenkrommend ja.

@Haubenmeise:
Dat is de titel. Staat voor Rest In Peace Departement. Zeg maar Men in Black ripoff.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-12-2015, 16:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit weer Heroes te kijken. Blijft een goede serie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2015, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zit weer Heroes te kijken. Blijft een goede serie
Die had je mij aangeraden, maar ik kwam niet door t eerste seizoen heen.
Oud 22-12-2015, 07:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik zit weer Heroes te kijken. Blijft een goede serie
Wat vind je van Heroes Reborn tot nu toe?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-12-2015, 09:13
Hazel
Hazel is offline
Heeft iemand al naar Helix gekeken?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 22-12-2015, 09:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
is gecancelled, dus ben het niet echt van plan
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-12-2015, 10:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die had je mij aangeraden, maar ik kwam niet door t eerste seizoen heen.
Wtf!
Citaat:
Wat vind je van Heroes Reborn tot nu toe?
Ben er nog niet aan begonnen, want ik vergeet die telkens te downloaden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2015, 11:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Suits. En nu ben ik er doorheen en moet ik wat anders vinden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-12-2015, 12:21
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Wat vind je van Heroes Reborn tot nu toe?
Is dit hetzelfde, maar dan met nieuwe personages?
__________________
Forumnist.
Oud 22-12-2015, 12:55
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
is gecancelled, dus ben het niet echt van plan
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 22-12-2015, 14:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Suits!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-12-2015, 14:40
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Prison Break, maar ben er ook doorheen dus ik moet iets anders vinden!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.