Oud 26-07-2009, 23:55
TraXarT
Avatar van TraXarT
TraXarT is offline
zet hier neer wat jij al qua drugs hebt gedaan, en wat je nog wilt gaan doen... zet er evt. bij wat je er van vond en of het voor herhaling vatbaar is. verder is leeftijd ook nog wel interresant. even voor de mensen die het niet helemaal begrijpen, dit topic is niet bedoeld als stoerdoenerij, maar meer uit interrese in de mensen die op dit forum komen, verder is dit wel een 'veel-poster' en dus kan er ook een leuke actuele discussie uit voort komen.
voor de done's is het her makkelijkste om dit lijstje aan te houden:
wat:
leeftijd:
mening:
herhaling:

ik begin

done

wat: nicotine
leeftijd: 16 (eerste joint was puur ;p)
mening: tjah vind het na alcohol wel lekker. en soms ff met zijn alle een sigaretje is ook leuk, doe het minder dan eens per 2 weken, wel heb ik een eigen waterpijp, die ook meestal eens per 2 maanden tevoorschijn wordt gehaald, en sowieso alles in de vakanties meer
herhaling: ik weet dat het toch wel gebeurd

wat: alcohol
leeftijd: 14 eerste slokje, 16 eerste biertje(s)
mening: njah erg veel mooie momenten en ook soms wat slechte bij een teveel, en dat het dan niet goed valt, bijna elk weekend en door vakanties heen
herhaling: jep

wat: wiet
leeftijd: 15 eerste keer, 16 eerst echt stoned
mening: erg leuk, chill, ik gebruik sporadisch wat, in vakanties meer, en dan alleen in weekenden en vakanties
herhaling: jep

wat: philosopher stones
leeftijd: 16
mening: suuuperleuk, heel appart, mooi, waanzinnig, lachwekkend, leerzaam
herhaling: jep

to do
LSD, salvia, XTC/ mdma, ayahynusa (of hoe je dat ook schrijft), khat, 2c-..., kratom, en misschien nog meer, maar dit weet ik allemaal wel (bijna) zeker, en alles wel iig na dat ik de officiele volwassen leeftijd bereikt heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2009, 02:21
Verwijderd
jeuj, lijstjes maar vooruit, kan me niet herinneren dat een topic als dit voorbij is gekomen in de tijd dat ik hier rondhang en omdat dat al best even is mag het van mij wel. ik ga later wel posten ;p
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 03:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
denk dat ik dat eigenlijk helemaal niet van mezelf wil zien
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 11:49
Verwijderd
12jr: alcohol, boeit me heel weinig tot niet
13jr: blowen, prima


19/23jr:

xtc: heel fijn, herhaling vatbaar
paddo's: zwaar, hoeft van mij niet meer.
LSD: de beste, de fijnste, de liefste <3
coke: nooit meer
speed: liefde <3
poppers: crap
2cb: zware bodyload, verder wel fijn.
mdmakristallen: liefde
mdacapsules: <3 liefde
dmt: niks voor mij
ketamine: klaar mee.

ooit willen proberen:
GHB

nou dat was het ff in speed (huhu) tempo
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 12:27
Verwijderd
ik vind dat je wel moet weten hoe je iets schrijft voordat je het inneemt hoor hihi.

Gedaan: alcohol, nicotine, xtc, mdma, salvia, ayahuasca, opium, lsd, paddo's, hasj, wiet, lachgas. Nog te doen ooit uit nieuwsgierigheid: DMT, ketamine. maar ik zie wel wat er op mn pad komt

Laatst gewijzigd op 27-07-2009 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 13:01
Verwijderd
gedaan: alcohol, nicotine, mdma (zowel kristallen als xtc), speed, coke, salvia, lsd, paddo's, hasj, wiet, lachgas, ritalin, dxm. Meeste wel voor herhaling vatbaar eigenlijk, maar de een liever dan de andere. Heb nu alweer veeeel zin in volgende keer lsd. Paddo's heb ik nog liggen dus zal zeer binnenkort wel zijn. Speed staat dan weer erg laag op mijn wishlist....ik weet dat ik het echt nog wel eens ga doen maar daar ga ik duidelijk geen haast mee maken, zelfde geldt voor coke. Vooral omdat ik het zonder meestal nog beter naar mijn zin heb dan met. Met tripmiddelen is dat natuurlijk anders.

to do: alles behalve hero meth en crack maar bv keta en 2cb staan wel hoog op mijn verlanglijstje
Citaat:
maar ik zie wel wat er op mn paD komt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 13:16
Verwijderd
Done: alcohol, nicotine, wiet, hasj, lachgas
To do: geen verlanglijst, maar wie weet
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 13:40
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
To do: mescaline!

Done: eh, alcohol, wiet, mdma, paddo's, salvia, lsd.

Don't: speed.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
DMT, ketamine. maar ik zie wel wat er op mn pad komt
dat gaat zo hard op je pad komen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:40
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En toch maar een lijsje maken

gedaan:
Alcohol: De effecten zijn overrated, maar naast thc de enige drug die lekker is om in te nemen O ja, ook duur
Absinth en Tequilla: Misschien op papier hetzelfde, maar tering jantje, hoop dat soort avonden nooit meer mee te maken
nicotine: De kutste (en duurste) van allemaal
xtc: In het begin was ik er weg van, maar eigenlijk iets te speedy voor mij. Wel enige drug die ik mensen 'aanraad' als ze iets willen proberen.
Mdma: Toch wat fijner dan xtc, warmer, lomer maar door manier van inname wel stukje gevaarlijker
Salvia: tja, deed bij mij niet zo veel, ook geen behoefte nog eens te doen eigenlijk
lsd: Koning!
paddo's: eerlijker, zwaarder en viezer dan alle andere drugs. Zeer gebruiksonvriendelijk, maar de trip is warmer, organischer en meer 3d dan andere psychedelica.
hasj: Enige wat ik mezelf over 10 jaar nog zie doen
wiet: Alleen leuk met negers, hiphop en zoete mixdrankjes, anders niet mijn ding.
Ketamine: Weet nog niet wat ik er precies aan vind, rauw maar erg intrigerend.
2cb(pil vorm): Als je graag wil trippen en uitgaan, en niet kan kiezen, dan is het leuk.
rithalin(pil vorm): erg verleidelijk, je blijft wakker, maar voelt je totaal niet druged.
rithalin(snuiven): Bah
Speed: Bah

Wil graag doen:
DMT
KLM vlucht (keta, lsd, mdma)
Hippy hero (lsd,lachgas)
Hippy heroine (lsd, keta)
Hippy flippen (paddo's in je mdma uitroes)
mescaline

wil niet:
GHB (ik weet hoe ik er zelf soms bij loop, maar op je mensen op de ghb ziet. Verder vind ik het opgewonden gevoel wat ik krijg van alcohol al vrij vervelend, laat staan dit)
Coke (is maar 1 persoon (forummer) aan wie ik geen hekel krijg na inname van coke, kan me niet voorstellen dat ik er zelf dus blij van zal worden
Morphine (enige substantie waarvan ik echt als de dood ben compleet hooked aan te raken)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:59
Verwijderd
Citaat:
dat gaat zo hard op je pad komen
daar houd ik je aan!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:37
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 19:21
Verwijderd


oh ja en mescaline idd was ik helemaal vergeten <3
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 20:49
Verwijderd
lachgas? vertel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 21:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Gedaan:

Nicotine: Op m'n 15e ben ik begonnen met roken. Op een schoolfeestje zat een vriend van me te roken en ik vroeg of ik ook een hijsje mocht. We hebben die avond samen het hele pakje leeg gerookt. Dat heeft zich langzaam opgebouwd. Nu rook ik ongeveer 8 jaar gemiddeld 1 pakje per dag.

Ooit wil ik er mee stoppen maar dat komt vanzelf wel een keer.

Alcohol: Toen ik 16 was dronk ik alleen op feestjes en voornamelijk om dronken te worden. Nu drink ik het omdat ik het op sommige momenten lekker vind. Bijvoorbeeld een biertje in de kroeg of een glas wijn bij het eten.

Dit zal ik waarschijnlijk nog heel lang blijven doen.

Wiet/hash: Toen ik 17 was ben ik begonnen met blowen. Eerst alleen op feestjes maar toen ik iemand leerde kennen die ook blowde werd dat al heel snel elke dag. Nu doe ik het sinds 1,5 jaar gemiddeld 3 keer per week en dat vind ik wel prima. Ik vind het fijn om een avondje thuis of met een paar vrienden stoned te computeren of film te kijken.

Zoals het nu gaat gaat het mij wel prima.

Poppers: Heb ik 1 keer gedaan toen ik 18 was ofzo en vind ik echt kut. Alles ging trillen en na een minuut hield het weer op.

Duidelijk niet voor herhaling vatbaar.

LSD: Heb ik op m'n 22e voor het eerst gedaan. Ik heb het nu 5 keer gedaan en het is mijn lievelings. De 3e keer was het beste. We hadden een bellenblaas ding en elke keer dat ik een zeepbel liet knappen hoorde ik een geluidje. <3

Dit hoop ik snel weer een keer te gaan doen.

Paddo's: Bijna hetzelfde als LSD maar het viel bij mij een stuk zwaarder. Van LSD word ik heel licht in m'n hoofd (alsof je zweeft zegmaar) en de Paddo's waren juist zwaarder waardoor het een stuk minder zweefde.

Op zich voor herhaling vatbaar maar ik heb liever LSD.

MDMA: Dit heb ik vorig jaar op Lowlands gedaan en was heel fijn. Ik werd er heel vrolijk van en alles was heel fijn. MDMA kristallen is duidelijk het smerigste spul dat ik ooit naar binnen heb gewerkt en ook een van de weinige (naast alcohol) waar ik van over m'n nek ben gegaan.

Wel voor herhaling vatbaar.

XTC: Ik heb 2 dagen na oud en nieuw dit jaar voor het eerst XTC gebruikt en 5 pillen geslikt. Ik had om de zoveel tijd het gevoel alsof er een motortje in m'n hoofd gestart werd en alles ineens heel snel ging en heel fijn was.

Duidelijk voor herhaling vatbaar maar niet in zo'n grote hoeveelheid.

Salvia: Een keer geprobeerd maar ik kon de rook niet inhouden en het deed geen fuck. Ik hoef het niet perse nog een keer te proberen.

To do:

Niet zo veel meer. Op zich ben ik nieuwsgierig naar 2cb, en Ketamine.

Don't: Coke, Speed, Heroïne, Meth.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:49
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
laat ik ook maar eens mee doen.
gedaan:

nicotine: ik ben rond mijn 14de begonnen met roken. ben begonnen, omdat een vriend van mij altijd rookte. ben net voor ik 17 werd gestopt. en net voor ik 18 werd weer begonnen. ik miste mijn wandeling naar het park en het bankje met het mooie uitzicht.
ik moet er eigenlijk wel mee stoppen want' elke keer als ik rook wordt ik ontzettend misselijk.

alcohol: rond mijn 13de begon ik af en toe tte drinken als mijn ouders weg waren. en op mijn 14 ben ik best veel dronken geweest"O" en nu drink ik heel af en toe.

wiet begonnen op mijn 15/16de in plaats van alcohol.een. nu blow ik regelmatig met en vriend. altijd gezellig en dat al ik wel blijven doen.

salvia jammer genoeg de keren dat ik het gebruikte het niet sterk genoeg was. maar het effect vond ik zeker niet verkeerd. nu nog een keer tijd hebben om een halve dag in de bus te zitten om nieuwe te halen.

lachgas een oude vriend had het een keer is denk ik een jaartje geleden. jammer genoeg kwam mijn lunch weer naar boven en heb ik het vrij misselijk moeten doormaken. dus ga het nog een keer doen als ik de kans krijg en dan hoop ik dat mijn lunch binnenblijft.

to do's
lsd paddo's, xtc, MDMA, mescaline, morning glory,baby woodrose en eigenlijk zijn de meeste psychedelische midellen wel welkom.

Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 01:43
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Op zich ben ik nieuwsgierig naar 2cb, en Ketamine. .
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 01:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Vooral je beschrijving van 2cb in pilvorm klinkt interessant.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2009, 11:47
AlBundy
Avatar van AlBundy
AlBundy is offline
Nou, ook mijn lijstje even

Alcohol
Sinds mijn 14e. Met carnaval aan de bessenjenever, bier lustte ik toen nog niet Leuk, gezellig in de kroeg en af en toe op een terrasje.
Voor herhaling vatbaar: Ja hoor

Nicotine
Sinds mijn 16e, meerdere malen ook gestopt geweest, maar gewoon te fijn om even tot rust te komen Elk uur weer voor herhaling vatbaar :')

Wiet
Sinds mijn euhm, 17e ofzo denk ik, iig op vakantie in Oostenrijk, na het uitgaan groepje mensen ontmoet die na Pinkpop wat nederwiet mee naar huis hadden genomen
Altijd wel fijn spul, lekker kalmerend en zorgt wel voor de nodige lol ook
Zeker voor herhaling vatbaar.

hasj
Sinds ongeveer mijn 18e , voor mij meestal wat activerender dan wiet, brengt de gedachtenmachine op gang, wat ik niet altijd kan waarderen Toch ook wel fijn, vooral met uitgaan/feestjes.
Ook zeker voor herhaling vatbaar.

mdma/xtc
Voor mij hetzelfde, hoewel mdma kristal toch een wat zachtere uitwerking heeft. Van wat ik gebruikt heb toch wel de meest fijne, meest geweldige, mooiste en liefste en zachtste, knuffeligste en tot meest vreemde situaties leidende drug Eerste keer op mijn 20e, op een drum n bass feestje, waar ik het kreeg van iemand die ik kende. Vantevoren wel Uit je bol! en Erowid doorgespit, alvorens ik het durfde. Erg grappig met een groepje vrienden thuis, leidt tot geweldige gesprekken die nergens over gaan, of steeds weer uitkomen op 'Wat was ik nou ook alweer aan het vertellen?' Nog veel fijner op feestjes waar gedanst wordt, liefst goa/psy feestjes, vanwege de toffe, openminded mensen die daar zijn waar je altijd een knuffel van kan krijgen als je die nodig hebt

Paddo's
Mexicaanse, in Amsterdam, waar ik toen woonde, op mijn 21e. Kraakpandje, relaxte lui en heel veel gelachen, dingen in andere kleuren zien, mooie paarse lucht en energie ontvangen/overbrengen naar planten Verder geen kabouters of bloemetjes op muren e.d. Heb nooit echt dingen gezien die er niet zijn met de psychedelica die ik gebruikt heb, blijkbaar ben ik daar niet gevoelig voor ofzo
Voor herhaling vatbaar: ja, misschien wel (zie verderop)

Philosopher's stones + mdma
Hippie flipping dus, op mijn euhm, 21e denk ik. Samen met een goede vriend. Veel gepraat, later naar buiten gegaan, nog 10 minuten lang een lantaarnpaal staan bewonderen en vervolgens zeker een uur in het gras gelegen om naar de lucht te staren
Erg hip en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

Salvia
Met dezelfde vriend, op mijn 21e. Gerookt in een pijpje. Blijkbaar verkeerd gedaan, deed niks. Wie weet doe ik het ooit nog eens over.

Paddo's again, maar hawaiiaanse (dacht ik)
Ook met dezelfde vriend, ook op mijn 21e. Begon leuk, maar toen we buiten gingen wandelen raakte ik in een soort time-loop. Steeds gebeurde hetzelfde stukje van een minuut of 5 opnieuw, en wist ik op een gegeven moment dus precies wat hij al ging zeggen, en dat was erg eng Dus besloot ik ff een andere kant op te lopen, waardoor ik hem kwijt was en de hele nacht door Landgraaf heb gewandeld, wat ik helemaal niet goed ken. Kreeg allerlei negatieve gedachtes (die ik net had getypt maar dat werd een te lang verhaal ), maar wist later toch wel weer de positiviteit terug te vinden alsmede de weg naar zijn huis
Voor herhaling vatbaar? Nee niet echt, heb het later wel nog eens gedaan, maar de angst om weer zo'n trip te krijgen, bleef toch wel aanwezig wat dit ook geen aangename ervaring maakte.

Cocaine
Puur uit interesse. Op mijn 21e, klein lijntje, deed weinig, behalve wat pijn in mijn neus. Op mijn 25e opnieuw, voelde me heel zelfverzekerd, best fijn gevoel omdat ik daar niet zo bekend mee ben. Verschrikkelijk klotegevoel als het is uitgewerkt, verklaarde voor mij gelijk waarom het zo verslavend is. Nooit meer dus.

LSA
Op mijn 22e. Hawaiian Woodrose zaadjes. Vermalen en kauwen. Heel vies, een uur na inname overgeven is normaal. LSA is verwant aan LSD, uitwerking moet op elkaar lijken. Effect was meer vergelijkbaar met 2c-b.
Zal het niet gauw nog een keer doen denk ik.

2c-b
Op mijn 25e. Heel leuk, vooral als je het neemt vlak voordat je mdma gaat uitwerken. Maakt de trip namelijk een stuk positiever. Erg kleurrijk, zeker vanaf 30mg. Vooral leuk tijdens goafeestjes met mooie aankleding.

Ketamine
Op mijn 25e. 2x een lijntje, 2x niks, dosering blijkt erg persoonlijk te zijn, dus blijkbaar beide keren te weinig gehad. Heb nog over, maar denk niet dat ik gauw in de gelegenheid ben om het nog eens te proberen

Poppers
Op mijn 25e. Grappig, licht in mijn hoofd, alleen van erg korte duur Voor herhaling vatbaar? Als ik het ergens tegenkom, waarom niet

To do:
  • LSD al dan niet in combinatie met MDMA.
  • Ayahuasca, want dit was verkeerd gebrouwen de vorige keer, waardoor we het weg konden gooien :')
  • Mescaline
  • APK, opvolger van Explosion, ervaring goed te vergelijken met MDMA, verkrijgbaar in de smartshop. Goede ervaringen van vrienden dus eens het proberen waard
  • DMT en DXM tussen haakjes, ben er wel nieuwsgierig naar, maar de risico's staan me minder aan

Don'ts:
  • GHB, dat interesseert me gewoon weinig
  • Heroine
  • Crack
__________________
Please keep in mind that YOU are living in MY reality.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 14:28
Verwijderd
Citaat:
LSA
Op mijn 22e. Hawaiian Woodrose zaadjes. Vermalen en kauwen. Heel vies, een uur na inname overgeven is normaal. LSA is verwant aan LSD, uitwerking moet op elkaar lijken. Effect was meer vergelijkbaar met 2c-b.
Zal het niet gauw nog een keer doen denk ik.
Maar was het wel leuk? Aanrader, of meer zoiets van leuk om te proberen maar je mist er niet veel aan? Heb het hier toevallig voor me liggen voor een vriend van me, ik denk dat ik wel mee ga doen. Vergelijkbaar met 2cb zeg je, wel veel kleurtjes en visuals dus?
Citaat:
[*]APK, opvolger van Explosion, ervaring goed te vergelijken met MDMA, verkrijgbaar in de smartshop. Goede ervaringen van vrienden dus eens het proberen waard
Interessant, nog nooit van gehoord. Lijkt me wel vet, ik zal morgen eens langs de smartshop gaan, hopen dat ze het er hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 14:31
Verwijderd
Is dat APK nog steeds te krijgen? Want dan ga ik ook even zoeken
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 15:06
AlBundy
Avatar van AlBundy
AlBundy is offline
Citaat:
Maar was het wel leuk? Aanrader, of meer zoiets van leuk om te proberen maar je mist er niet veel aan? Heb het hier toevallig voor me liggen voor een vriend van me, ik denk dat ik wel mee ga doen. Vergelijkbaar met 2cb zeg je, wel veel kleurtjes en visuals dus?
Interessant, nog nooit van gehoord. Lijkt me wel vet, ik zal morgen eens langs de smartshop gaan, hopen dat ze het er hebben.
Ik was alleen, in een stil huis (waar ik me wel op mijn gemak voelde). Ik denk dat het leuker was geweest op een feestje met muziek e.d., maar je zou beter voor 2c-b kunnen gaan. Hoewel de LSA-zaadjes natuurlijk wel een stuk makkelijker verkrijgbaar zijn. En je moet het moeten overgeven dan voor lief nemen
En mja, wel kleurtjes enzo, vind het lastig te omschrijven. Ook een beetje dat vaste objecten als muren en plafonds een beetje golven, dat heb ik met 2c-b ook altijd


Citaat:
Is dat APK nog steeds te krijgen? Want dan ga ik ook even zoeken
Ik weet dat ze het iig hebben in de Smartshop in Deventer, maar ik durf zo even niet te zeggen welke. Er zijn er iig vast nog wel meer

Het wordt verkocht als slijpmiddel voor messen en scharen iig

Hou er wel rekening mee dat je op 1 zo'n flesje echt wel zeker 5 uur kan doorgaan. 1 van mijn vrienden kon na het feestje, de hele dag nog niet moe zijn en sliep pas in de avond weer :')
__________________
Please keep in mind that YOU are living in MY reality.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 15:49
Verwijderd
Hmmm klinkt goed, maar Deventer = ver weg toch eens in de buurt kijken dan. Thenks!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ik was alleen, in een stil huis (waar ik me wel op mijn gemak voelde). Ik denk dat het leuker was geweest op een feestje met muziek e.d., maar je zou beter voor 2c-b kunnen gaan. Hoewel de LSA-zaadjes natuurlijk wel een stuk makkelijker verkrijgbaar zijn. En je moet het moeten overgeven dan voor lief nemen
En mja, wel kleurtjes enzo, vind het lastig te omschrijven. Ook een beetje dat vaste objecten als muren en plafonds een beetje golven, dat heb ik met 2c-b ook altijd
oke 2cb is lastig inderdaad, dusja bij gebrek aan beter dan maar naar alternatieven zoeken, maar dit klinkt ook leuk gemiddelde dosis hawaian baby woodrose is 4-8 zaadjes lees ik, maja 10 zaadjes kosten hier in de smartshop maar 8 euro dus dan vreet ik wel gewoon zo'n zakje in mijn eentje op. schijnbaar is het niet heftiger dan lsd dus als ik dat ook nog redelijk kon handelen moet dit zeker lukken
edit: hoeveel had jij er toen genomen, en was dat heftig of kun je er best wel wat van eten?

Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 14:12
AlBundy
Avatar van AlBundy
AlBundy is offline
Citaat:
oke 2cb is lastig inderdaad, dusja bij gebrek aan beter dan maar naar alternatieven zoeken, maar dit klinkt ook leuk gemiddelde dosis hawaian baby woodrose is 4-8 zaadjes lees ik, maja 10 zaadjes kosten hier in de smartshop maar 8 euro dus dan vreet ik wel gewoon zo'n zakje in mijn eentje op. schijnbaar is het niet heftiger dan lsd dus als ik dat ook nog redelijk kon handelen moet dit zeker lukken
edit: hoeveel had jij er toen genomen, en was dat heftig of kun je er best wel wat van eten?
ik heb me vergist, het was geen hawaiian woodrose, maar morning glory zaadjes. Daar had ik iets van 150 zaadjes van gebruikt

Geen idee hoe het voor de Hawaiian woodrose zit, maar volgens Azarius is een normale dosis 4-8 zaadjes, en kan je als beginner het beste met 3 zaadjes starten
__________________
Please keep in mind that YOU are living in MY reality.

Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 15:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2009, 20:25
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb nog niet zoveel gedaan, maargoed

Nicotine/alcohol/wiet/hasj/morning glory (LSA)/baby woodrose (LSA)

Allemaal wel leuk en aardig, alleen de morning glory vond ik erg tegenvallen, de baby woodrose is véél beter hoewel het om dezelfde stof gaat
De baby woodrose ga ik zeker nog eens halen

Nog te doen:
Paddo's, mescaline.

Ik heb ook zitten denken aan salvia, maar ik weet nog niet zeker of ik dat nog wil doen
Verder sta ik constant open voor eventuele nieuwe dingen, mits ze makkelijk te krijgen zijn. Ik ken geen betrouwbare mensen waar ik dingen als lsd/xtc kan halen en met zulk spul wil ik wel zeker weten dat het goed is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
edit: hoeveel had jij er toen genomen, en was dat heftig of kun je er best wel wat van eten?
Ik had er zelf 5 (ze gaan per 10 en deed het samen met iemand anders), maar had er opzich wel iets meer willen hebben. Volgende keer ga ik er 7/8 doen
Hoewel 5 voor mij als leek op drugsgebied al aardig zwaar was had ik het gevoel meer te kunnen hebben en vond het ook erg jammer dat er niet meer waren
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 02:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik ken geen betrouwbare mensen waar ik dingen als lsd/xtc kan halen en met zulk spul wil ik wel zeker weten dat het goed is
Mensen met mescaline ken je dan wel??
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 09:02
AlBundy
Avatar van AlBundy
AlBundy is offline
Citaat:
Mensen met mescaline ken je dan wel??
Het is niet zo moeilijk om aan een peyote of el pedro cactus te komen toch
__________________
Please keep in mind that YOU are living in MY reality.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 11:47
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Inderdaad, maar
Citaat:
Als aanvulling op mescaline bevatten de bovengenoemde cacti een groot aantal gerelateerde actieve bestanddelen, die ervaringen veroorzaken die kwalitatief verschillen van die van pure mescaline.
en dit soort werk ligt niet iedereen.

Een beetje zoeken op dit forum leert dat je voor een goeie trip een 'flinke hamburger' aan ranzige bittere taaie zooi moet eten, die er vervolgens allemaal ook weel uitkomt tegen de tijd dat het begint te werken.

De enige betrouwbare mensen waar je lsd/xtc/etc kunt halen zijn mensen die weten wat ze verkopen omdat ze het hebben getest of laten testen. En dan nog.
Als je je zorgen maakt over de betrouwbaarheid van dealers of drugs moet je al-tijd alles wat je aanschaft laten testen, ongeacht van wie je het koopt.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 13:19
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
idd, en krijg paddo's al met moeite weg
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 19:44
Verwijderd
Gedaan: alcohol,nicotine,wiet,hasj,xtc,mdma,speed,coke,ghb,lachgas,keta.

Ben eigenlijk niets meer van plan, LSD en Paddo's waag ik me niet aan omdat het effect me niets lijkt. Van de dingen die ik gedaan heb vond ik in principe alles voor herhaling vatbaar m.u.v g (merk weinig van het effect is me toch iets te link) en coke( vind het effect verwaarsloosbaar en ik voel me altijd down tot enkele dagen na gebruik).Ook wiet rook ik niet meer want daar word ik paranoia van (het gevoel dat mensen het over mij hebben,zelf compleet dichtslaan,geen relaxed effect).
Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 00:36
Verwijderd
Ik houd het alleen bij alcohol. Daar ben ik denk met m'n 16e mee begonnen. Het leuk van alcohol is dat je losser wordt en daardoor dingen doet die je normaal nooit zou doen en waarom je later hard kan lachen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 11:29
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Alcohol, vanaf mijn 16 steeds meer en meer. Maar de laatste jaren gelukkig niet zo veel meer. Hoe ouder je wordt hoe erger de katers.

Wiet: vanaf mijn 16e wel eens gedaan. Rookte niet, dus deed alleen maar waterpijp en shotjes.
Hasj: zelfde als met wiet. Opzich wel fijn dat je er niet draaierig van wordt, maar het effect is ook minder sterk.

xtcpil: op mijn 17e ofzo op een schoolfeest, wel vet maar te veel bij gezopen en te van de kaart.
mdma: 3 jaar terug met oud en nieuw, supervet

truffels: op mijn 18e ofzo. Supervette ervaring
paddo's: ook een aantal keer gedaan maar toch minder heftig dan truffels.

Salvia: keer of 7 geprobeerd en 3 keer goed gelukt en dat was echt te vet, maar nu lukt het niet meer.

LSA zaadjes: werkte niet

Kratom: werkte niet
Herbalx: 1 soort gehad die goed werkte, rest niet echt

Speed, ja opzich wel leuk, maar ik bereik nooit de top die ik wil bereiken
LSD: zei altijd dat ik het nooit ging doen, vorig jaar voor het geerst gedaan, hoe vet is dat

Lachgas, los beetje saai. In combinatie met paddos of lsd het wauste wat er bestaat.
Poppersaai

Ketamine: paar keer geprobeerd, maar weinig van gemerkt. Nog maar eens proberen.
Coke: zelfde als met ketamine

4Flour Amfetamine: Ja wel leuk maar prijs/effect verhouding beetje zoek.
Methylone: Zelfde als 4 Flour.

Pillen met Mcpp: bahbah
2ci: beetje duur maar supervet.

Combia van LSD en 2ci is ook supervet.


GHB: kan leuk zijn, maar kan ook gaar zijn. En toch te gevaarlijk.

Wishlist: paddo's+xtc
Coke en ketamine nog een keer goed proberen.
Ayawasca, mescaline

Don't alles wat ik zou moeten spuiten. Heroine sowieso.

Denk dat dat het wel ongeveer was
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:
4Flour Amfetamine: Ja wel leuk maar prijs/effect verhouding beetje zoek.
is dat zo duur dan?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 17:50
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
is dat zo duur dan?
Mjah wat is duur. Het kost iets van 50 euro per gram wat niet perse super duur is. Maar als je nagaat dat een gram ongeveer 5 tot 8 porties zijn dan vind ik het niet echt goedkoop. Komt nog bij dat het effect opzich wel subtiel en leuk was, maar niet echt spectaculair ofzo.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2009, 20:04
Rationeel
Rationeel is offline
done:

alcohol:
wiet:
coke: één keer gedaan. ik was direct uit mijn dipje en had er weer zin in. echter loeiduur.
speed: één keer gedaan. coke x 2.
xtc: één keer gedaan. heeft weinig effect op mij, ik hou sowieso al van iedereen
poppers: een keer een potje onder mijn neus gehad van een kerel die zei "ruik eens aan mijn potje". aangezien ik vroeger al gefascineerd aan potjes tipp-ex zat te ruiken liet ik mij dat geen twee keer zeggen. zeer heftig, zeer warm, maar binnen een minuut weer weg. later kwam ik er bij een uitzending van s&s achter wat het precies was en in wat voor kringen het populair is

to do:

paddo's: altijd nog eens willen doen.


alle harddrugs dus éénmalig gedaan en nergens was ik zó onder de indruk van dat ik het nog een keer wil. alcohol en wiet zijn meer mijn ding. en dus ooit nog een keertje trippen op paddo's.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 00:16
TraXarT
Avatar van TraXarT
TraXarT is offline
hey ff tussendoor... (k zit nu met ouders in FR) en zag vandaag een salviaplant staan... en me ma zij dus dat zij dit ook in de tuin heeft, en gebruikt om te koken... dus ik njah iig weet iemand hoe je zelf (veilig) een extract kan maken

OT: fijn van alle reacties, en ik zie wel dat mense (net als ik) toch veelal (lees: niet iedereen) lekker puberaal zijn en al vroeg met drugs in aanraking komen, ik dacht echt dat dat anders zou zijn
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 02:36
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
4Flour Amfetamine: Ja wel leuk maar prijs/effect verhouding beetje zoek.
huh, wat maf, laatste paar keer had ik die als xtc vervanger, net zo duur als normaal pilletje en prima te doen

edit: had er wel beide keren mdma bij, dus niet helemaal eerlijk te vergelijken
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 09:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hey ff tussendoor... (k zit nu met ouders in FR) en zag vandaag een salviaplant staan... en me ma zij dus dat zij dit ook in de tuin heeft, en gebruikt om te koken... dus ik njah iig weet iemand hoe je zelf (veilig) een extract kan maken
hahaha dat lijkt me echt niet de salvia die jij denkt dat het is hoor (of je moeder moet op kookcursus ). het keukenkruid salie is uit de salvia familie en goed te eten. de planten lijken ook op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 10:41
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
@TraXarT: Salvia divinorum komt niet in het wild voor, wel in tuintjes.
Zelf een extract maken is op zich niet zo lastig, maar kost tijd, geld en inspanning.
En je moet veilig met wasemende alcohol kunnen werken.
Beter koop je gewoon een potje.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:58
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
huh, wat maf, laatste paar keer had ik die als xtc vervanger, net zo duur als normaal pilletje en prima te doen

edit: had er wel beide keren mdma bij, dus niet helemaal eerlijk te vergelijken
Ik ken het sowieso niet in pilvorm. Alleen in poeder ken ik het, tis dan wel helemaal puur maar toch voor mij niet boeiend genoeg.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 02:01
Honk4gayrights
Honk4gayrights is offline
Wiet: Gedaan, niks aan. Kudt drug.

XTC: Leuk voor un keer.

Alcohol: Leuk.

Tabak: Zinloos, maar gewoonte.

Speed: verslaafd.

Verder ben ik wel nieuwschierig naar Meth, maar eigelijk te link, en gewoon niet te krijgen in NL.

Voor de rest.. nee geen verdere intresse naar andere drugs eigelijk. LSD misschien eens voor de fun, en heroïne om te weten wat er nou zo "speciaal" aan is. Maar verder geen intresse in.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 10:36
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Speed: verslaafd.
omg, de openhartigheid

Ik krijg nu zo'n beeld van je dat je met bloeddoorlopen ogen overgeëngageerd je posts op je keyboard zit in te rammen in dit subforum
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 13:36
Verwijderd
roken : op m'n 13e begonnen om het eens te proberen. eigenlijk nooit meer gestopt.

alcohol : m'n ouders hebben altijd een eigen kroeg gehad en ik mocht al heel jong drankjes proeven. Op m'n 14e voor het eerst dronken, op m'n 18e voor het laatst (totaal 3 of 4 keer dronken geweest). Ik vind drank niet chill, word er heel moe van, ik drink bijna nooit en anders 1 of 2 glaasjes.

wiet/hasj : lekker, op m'n 15e m'n eerste trekjes op school. Vond het niet zo lekker toen, ben ook weleens out gegaan :') . Op m'n 18e dagelijks gaan blowen.

Poppers : rare ervaring, alsof ik in een opstijgend vliegtuig zat. Kreeg erna ontzettende hoofdpijn. Niet echt boeiend genoeg om het nog een keer te doen.

Paddo's (mexicaanse en hawaiiaanse) : 3 keer gedaan, 3 keer een fantastisch trip gehad. Voor herhaling vatbaar.

Heb ook een tijdje Dexamfetamine voorgeschreven gekregen, dat was ook geweldig spul. In de bijsluiter stond dat je er 'bewegelijk' van zou worden, ik wist niet wat ik me daar precies bij moest voorstellen, maar na een paar dagen zat ik op de fiets en dacht ineens 'wtf ik haal echt iedereen in en ik fiets echt megahard '.
M'n spieren hadden ineens zoveel meer kracht terwijl ik daar minder voor hoefde te doen, moest toen een tijdje echt m'n eigen kracht weer onder controle krijgen. Ik werd er ook heel scherp en geconcentreerd van, kon uren achtereen dingen doen zonder afgeleid te raken. Oh ja en m'n hongergevoel was totaal verdwenen wat voor iemand met mijn figuur heel erg leuk is.

Ik zou nog weleens coke en speed willen gebruiken, maar eigenlijk ook niet want het lijkt me veel te lekker
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 11:21
Honk4gayrights
Honk4gayrights is offline
Citaat:
omg, de openhartigheid

Ik krijg nu zo'n beeld van je dat je met bloeddoorlopen ogen overgeëngageerd je posts op je keyboard zit in te rammen in dit subforum
Ja.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 15:44
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik denk ik up deze even als dat mag van mrboot of wammus
wat hebben onze nieuwe drugs gebruikers gedaan en voor de vaste wat heb je het afegelopen halfjaar gebruikt dat niet in deze lijst staat.

die van mij.
nicotine: ik ben rond mijn 14de begonnen met roken. ben begonnen, omdat een vriend van mij altijd rookte. ben net voor ik 17 werd gestopt. en net voor ik 18 werd weer begonnen. ik miste mijn wandeling naar het park en het bankje met het mooie uitzicht.
ik moet er eigenlijk wel mee stoppen want' elke keer als ik rook wordt ik ontzettend misselijk.

alcohol: rond mijn 13de begon ik af en toe tte drinken als mijn ouders weg waren. en op mijn 14 ben ik best veel dronken geweest"O" en nu drink ik heel af en toe.

wiet begonnen op mijn 15/16de in plaats van alcohol.een. nu blow ik regelmatig met en vriend. altijd gezellig en dat al ik wel blijven doen.

salvia jammer genoeg de keren dat ik het gebruikte het niet sterk genoeg was. maar het effect vond ik zeker niet verkeerd. nu nog een keer tijd hebben om een halve dag in de bus te zitten om nieuwe te halen.( heb het later opnieuw geprobeerd met sterker extract en dat beviel me prima dus vaker doen is wel zeker

lachgas een oude vriend had het een keer is denk ik een jaartje geleden. jammer genoeg kwam mijn lunch weer naar boven en heb ik het vrij misselijk moeten doormaken. dus ga het nog een keer doen als ik de kans krijg en dan hoop ik dat mijn lunch binnenblijft.

ketamine: ik ga het zeker nog wel eens doen. naar mijn mening wel een beetje kil maar toch voor herhaling vatbaar

speed: nooit van me eigen verwacht dat ik het zou doen maar vond het te interessant om te laten liggen toen ik de kans kreeg. het is me zeker goed bevallen en ga het waarschijnlijk wel weer doen als ik eraan kan komen

to do's
lsd paddo's, xtc, MDMA, mescaline, morning glory,baby woodrose en eigenlijk zijn de meeste psychedelische midellen wel welkom.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:32
silentbob
silentbob is offline
leeftijd: 15
done:
wiet 1e joint dag na mn 15e verjaardag, maar niks gemerkt tot 5e keer ofzo, was ook 1e keer puur
zeker voor herhaling vatbaar, die herhaling gebeurt ook regelmatig
is tot nu toe nog het leukste wat ik ooit gebruikt heb
nicotine 1 keer een trekje van een sigaret gehad, vlak na die 1e joint, vond er niks aan
voor de rest en paar keer tabak door een joint gehad
niet veel aan, niet voor herhaling vatbaar en vooral zware tabak doet zeer aan mn keel
alcohol 1e slokje bier op mn 8-10e ofzo, toen heel smerig, weer geprobeerd op mn 14e ofzo, toen ineens veel lekkerder en sindsdien drink ik het af en toe, maar niet vaak genoeg om er echt wat van te merken
voor herhaling vatbaar dus


to do:
nog niet echt heel erg in verdiept, maar paddo's of peyote lijkt me nog wel es wat
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 18:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Done

Alcohol; Ik heb heel mijn leven lang slokjes van alle soorten alcohol gekregen. Op mijn 14de ontdekte ik kanon en dat ik goed kon zuipen. Toen brak een periode aan van met z'n 3en 2 trays halve liters halen en die opdrinken en dan op zoek gaan naar meer. Gelukkig was ik daar op mijn 15de weer mee gestopt. Nu drink ik af en toe, vooral sterke drank. Maar zat hoeft ik niet te worden. Aangeschoten eigenlijk ook niet, ik doe het vooral voor de smaak. Liefst whiskey en wodka (allebei puur)

Wiet: op m'n 15de wilde ik mijn eigen mening vormen over wat ik van wiet vond dus heb ik het geprobeerd. Was leuk en voor herhaling vatbaar. Op mijn 17de, toen ik uit huis ging, en dus niet alleen tijdens school kon blowen maar ook thuis ben ik daar ook een beetje in doorgeslagen. Ik denk dat we makkelijk de 50 joints op een dag haalden. We voerden toen geen ene flikker uit en het enige wat we deden was blowen en films kijken. In die periode heb ik wel mooi mijn havo diploma gehaald zonder onvoldoendes, met een van de beste cijfers van mijn klas. Nu blow ik nog dagelijks, maar zijn dat niet meer dan 5 joints op een dag.

Tabak: behalve in joints dan. Ik heb anderhalf jaar gerookt. Maar op een dag had ik er geen zin meer in en ben ik van de een op andere dag gestopt. Het kostte me ook te veel. Ik kon makkelijk meerdere dagen doen met een pakje, maar op de een of andere manier willen mensen graag schooien en deelde ik meer uit dan dat ik zelf rookte.

Paddos: Alle soorten die mijn smartshop verkocht. Zeker voor herhaling vatbaar. Mijn favo drug. Helaas doe ik dat niet vaker dan zo'n 4 keer per jaar. Maar dat houdt het speciaal. (hoewel ik me niet kan voorstellen dat het niet speciaal meer zou zijn)

XTC; Ik wou 1 keer 1 pil proberen. Is uitgelopen tot 5 keer en de laatste keer dat ik gebruikte had ik er 6 op (ik was ook reclamebord). Niet goed, ik wou niet worden als vrienden van me die ondertussen zijn weggerot dus daar ben ik ook mee gestopt. Wil wel graag nog maar omdat ik weet hoe het de vorige keer ging, liever niet.

Iets: Ik heb laatst voor het eerst iets gesnoven. Ze zeiden dat het ketamine is maar ik herken keta en dat was het niet. Speed ook niet. Volgens mij was het niet eens echt iets en was die maat van me opgelicht. Eh, was dus niet boeiend, ga ik ook niet herhalen. Ik wil geen harddrugs meer gebruiken. Behalve een keer in de maand een glaasje whiskey ofzo.

To do;
Alle nieuwe truffeltjes en psychedelische dingen die mijn smartshop heeft.

Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 20:30. Reden: Vergeten dat alcohol ook HD is
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:04
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Ik houd het alleen bij alcohol. Daar ben ik denk met m'n 16e mee begonnen. Het leuk van alcohol is dat je losser wordt en daardoor dingen doet die je normaal nooit zou doen en waarom je later hard kan lachen.
Dat eerste ja.

Ik weet niet hoe oud ik was toen ik voor het eerst een slokje mocht, 4 denk ik. Ik was iig 20 toen ik voor het eerst een heel glas op had en dat werden er meteen 3. Maar verder nergens last van gehad.
Was niet van plan ooit iets anders te gaan proberen, tenzij het moet van een dokter ofzo.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Said And Done update: 7"/MCD preview / European trip / Distro update
Malfunction
13 21-05-2008 13:23
Levensbeschouwing & Filosofie Why science fails to explain God
gallil
11 02-01-2006 13:21
Verhalen & Gedichten Nagash's 2nd Rebirth
Verwijderd
5 17-05-2003 01:44
Verhalen & Gedichten Time to do what's right!
the Comebackkid
0 11-04-2002 16:26
Verhalen & Gedichten Talking to a wall
AngelLena
12 01-09-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.