Oud 02-05-2008, 16:17
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wow Nijn jij bent echt superver dan hoor! Ik heb veel minder gedaan nog.
Ik heb nu natuurkunde helemaal geleerd, niets meer aan doen.
Scheikunde is een ramp, alles wel geleerd en de cijfers voor de oefenexamens vallen wel mee, ik snap alleen niets van wat ik aan het doen ben. Kan me er níet op concentreren. Eerst wel, toen deed ik best veel goed (ik kijk volgens mij veel te soepel na) alleen daarna zakte het cijfer in een diep dal
Advertentie
Oud 02-05-2008, 17:13
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Net bij de bibliotheek mijn gereserveerde ''Samengevat'' opgehaald. Even doorgenomen en om eerlijk te zijn vind ik samengevat veel beter. Misschien komt het omdat ik al weet waar mijn zwakke punten liggen met scheikunde en daarom samengevat doelgerichter is. Vandaag wiskunde doorgenomen, ging wel. Economie strakjes en vanavond dan weer BINAS maken. Gelukkig alleen BINAS want de overige vakken gaan wel goed

EDIT: Scheikunde toets gemaakt zonder leren, eindcijfer 6.4. Dus ik hoop op een 7.5 als ik wel leer. Het ging over zuren en basen
__________________
Haters gonn' hate

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 17:32.
Oud 02-05-2008, 17:31
Verwijderd
Slecht! Ik moet alles nog. Zometeen 2006-I Nederlands afmaken (op aanraden van dark*dizzie* , maar geen idee wat ik er van gemaakt heb). Hebben jullie serieus vakken al af?
Oud 02-05-2008, 17:36
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Slecht! Ik moet alles nog. Zometeen 2006-I Nederlands afmaken (op aanraden van dark*dizzie* , maar geen idee wat ik er van gemaakt heb). Hebben jullie serieus vakken al af?

En hoe gaat ie?
Ik heb Engels al helemaal af (nouja voorbereid dan). Nederlands ga ik misschien nog 1 examen maken, maar ik weet dat niet zo zeker meer. Vandaag heb ik natuurkunde stuk geleerd (dat ging echt voor geen meter). Hebben jullie ook gebrek aan motivatie? Gelukkig heb ik een super soepele planning, dus ik hoop dat het geen verdere gevolgen zal hebben.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 02-05-2008, 17:42
Verwijderd
Citaat:
En hoe gaat ie?
Redelijk, tekstverklaring dan, en nu even de samenvatting maken!
Oud 02-05-2008, 18:36
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Ifeellikerain: Nee, ik loop me nu kapot te stressen want heb nog vrijwel niets serieus gedaan. Of nee, niets eigenlijk. AAH! Vanaf morgen/overmorgen echt heel hard werken en aan de slag en serieus leren in plaats van een beetje samenvattingen relax doorlezen. Help. Waar is die concentratie van twee jaar terug toch heen?
Oud 02-05-2008, 19:39
Verwijderd
heb ook nog geen kont gedaan
Oud 02-05-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
@ Ifeellikerain: Nee, ik loop me nu kapot te stressen want heb nog vrijwel niets serieus gedaan. Of nee, niets eigenlijk. AAH! Vanaf morgen/overmorgen echt heel hard werken en aan de slag en serieus leren in plaats van een beetje samenvattingen relax doorlezen. Help. Waar is die concentratie van twee jaar terug toch heen?
*steekt hart onder de riem*
Samenvattingen doorlezen is wel iets, iig, en er zijn ook nog zoveel mensen die niks gedaan hebben. En je hebt nog even! Maar ik heb dus ook nog niks 'helemaal af' hoor, hmmm, en daar baal ik wel van. Morgen maar weer wat doen, vandaag bijna hele dag weggeweest...

oh en de hierboven genoemde samenvatting is nog niet af :/
Oud 02-05-2008, 23:00
tonio
tonio is offline
Nederlands ga ik niks meer doen.
Natuurkunde groot deel gedaan, maar gaat nog niet heel erg goed
Denk dat ik nog ff het boek ga doorbladeren, want ik weet welke bladzijdes belangrijk zijn en welke niet. Dan nog een examen maken, kijken of het dan beter gaat.
Scheikunde nog niks aan gedaan, wil wel deze week nog samengevat door hebben gelezen.
Engels, 3 oefenexamens gemaakt (2x voldoende, 1x onvoldoende), dus nog wel wat oefenen.
Economie 1, nog niks aan gedaan, maar ga daar ook niet zo heel veel voor doen. Gewoon samengevat doornemen plus 1 of 2 examens maken. Eco is gewoon beetje logisch nadenken.
Wiskunde tsjaa.. nog niks aan gedaan. Komt volgende week wel.
Oud 02-05-2008, 23:29
MW
Avatar van MW
MW is offline
Voor Frans ben ik klaar.. ik ga alleen nog een examen maken op de dag voorafgaande aan het CE.
Voor wiskunde B12 ken ik het B1 deel met uitzondering van kansrekening en meetkunde (dat laatste onderwerp doe ik denk ik niet) en van B2 ken ik rijen. Voor natuurkunde 12 ken ik 3 hoofdstukken van PMN, gassen en warmte. Verder moet ik nog beginnen aan Grieks, biologie en scheikunde. Voor Engels en Nederlands ga ik waarschijnlijk niets doen.
Oud 03-05-2008, 09:05
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Voor Frans ben ik klaar.. ik ga alleen nog een examen maken op de dag voorafgaande aan het CE.
Voor wiskunde B12 ken ik het B1 deel met uitzondering van kansrekening en meetkunde (dat laatste onderwerp doe ik denk ik niet) en van B2 ken ik rijen. Voor natuurkunde 12 ken ik 3 hoofdstukken van PMN, gassen en warmte. Verder moet ik nog beginnen aan Grieks, biologie en scheikunde. Voor Engels en Nederlands ga ik waarschijnlijk niets doen.
Is het wel slim om een dag voor je examen nog een examen te gaan maken? Volgens mij word je dan helemaal gek van die examens.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 03-05-2008, 10:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik heb ontdekt dat het niet mogelijk is om 5 dagen achter elkaar constant de hele dag aan examens te werken. Ik heb serieus hersenspierpijn, blijkbaar heb ik tevéél discipline, wist niet dat dat mogelijk was. Kan iig niets meer opnemen op dit moment, even een dag of twee rust. Bluh.
Oud 03-05-2008, 18:42
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Vandaag wiskunde voor de helft geleerd. Ik begin wat meer vertrouwen er in te krijgen.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 04-05-2008, 10:43
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ flyaway: Goed dat je even een dag, of een paar dagen, rust neemt. Het is knap dat je zo hard kunt werken, maar kijk wel uit dat je jezelf niet al uitput voor dat je examens daadwerkelijk beginnen!

Gisteren gewerkt dus niets kunnen doen, moet vandaag écht veel gaan doen. Heb nu net al Duits examen 2007-II afgemaakt, daar zou ik een 6,8 voor hebben, wel redelijk dus!
Moet vandaag ook een Nederlands examen maken van mezelf, maar daar heb ik echt helemáál geen zin in. En ik moet superveel gaan ondernemen voor aardrijkskunde en kunstgeschiedenis, want daarmee loop ik echt achter. De motivatie is er opzich wel, maar nou ja.. het is ook zúlk lekker weer
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-05-2008, 11:30
Verwijderd
ja, ik ga vandaag ook beginnen.. het is gewoon oneerlijk dat het zulk lekker weer is!
vandaag doe ik maatschappijleer! het zijn drie boeken, ik lees eerst 1 boek door, dan lees ik samenvattingen van die andere en dan maak ik een examen.
Oud 04-05-2008, 12:46
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Net een examen engels gemaakt, had een 7.7, maar dat vind ik eigenlijk nog te laag. Dus ik blijf door oefenen. Straks beginnen met wiskunde, daar heb ik nog niks voor gedaan. Ook moet ik nog een hoofdstuk filosofie doorlezen, en dan moet ik nog zoveel. Maar daar begin ik wel eerst mee.
Oud 04-05-2008, 13:13
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Natuur en Scheikunde gedaan. Scheikunde ging heel goed dit keer, er waren 2 reactievergelijkingen en van één weet ik zeker dat ik 'm goed heb en van de andere weet ik het niet zeker ( ). Natuurkunde ging top, over geluidssnelheid enzovoorts. Snap ik goed
__________________
Haters gonn' hate
Oud 04-05-2008, 21:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ben van plan morgen aardig wat te leren. In ieder geval Aadrijkskunde en een paar kleine beetjes voor andere vakken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 04-05-2008, 21:56
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ok ik ben zoooo blij dat ik er twee vakken op heb zitten!
Mijn plan voor morgen:
Wiskunde-samengevat doornemen. 'S avonds moet ik het snappen.
En daarna niet examens gaan oefenen, maar is biologie mijn volgende vak. Want die heb ik veel eerder. Daar ga ik vluchtig de bundel van doorlezen en daarna aan de examens. En daarna Nederlands oefenen en als laatste Engels. Tussendoor nog wiskunde herhalen en daarna examens maken.
Oud 04-05-2008, 21:59
Verwijderd
jeetje, flyaway wat ben je goed bezig zeg
vandaag wilde ik ma2 doen, maar ik vind het zo nutteloos blegh
Oud 04-05-2008, 22:09
Verwijderd
ma 19-05 13.30 - 16.30 Nederlands

di 20-05 09.00 - 12.00 geschiedenis

wo 21-05 09.00 - 11.30 aardrijkskunde
wo 21-05 13.30 - 16.00 Engels

do 22-05 13.30 - 16.00 economie 1 / economie 1-2

------------ weekend

ma 26-05 09.00 - 11.30 Frans 1-2


di 27-05 09.00 - 12.00 maatschappijleer






ah, dit is mijn rooster. ik leer maatschappijleer wel in dat weekend! dan ben ik tenminste niet meer zo gestressed!
Oud 04-05-2008, 23:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bah, had vandaag de tijd om achterstallig werk in te halen, maar dat natuurlijk niet gedaan Heb voor Duits examen gemaakt, heel Actieve Aarde van aardrijkskunde doorgelezen en geleerd en nog een oefenexamen voor Nederlands gemaakt. Dat was maf, had er een 9,4 voor en zelfs met echt SUPERstreng nakijken nog een 8,1 ! Dus dat zit wel goed! Morgen moet ik toch echt inhalen wat ik nu nog achterloop. Grr, dat mooie weer zorgt ook echt voor een motivatiedip..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-05-2008, 13:02
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Urgh. Planten bij Biologie is echt . Het is best veel hoor. Mitose, meiose, zelfbestuiving, kruisbestuiving etc etc. Vandaag maar eens beginnen met Nederlands.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 05-05-2008, 13:32
tonio
tonio is offline
Ben bezig met scheikunde samengevat, maar wil niet echt opschieten. Wil van natuurkunde2 ook nog ff het boek doornemen plus wat opgaven maken.
Oud 05-05-2008, 22:42
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Net natuurkunde en scheikunde gedaan . Natuurkunde ging eerst véél te stroef. Het wilde gewoon niet lukken . Daarna even pauze genomen. En weer begonnen, ik snapte de formules helemaal niet (T = 1/f en f = 1/t) maar ik snap het al iets beter Scheikunde ging wel goed alleen irritant dat ik steeds bij elke gebeurtenis de optredende reactie moet opschrijven
__________________
Haters gonn' hate
Oud 06-05-2008, 09:49
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Pffff bijna klaar met wiskunde. Ga toch maar een examen oefenen. En daarna Nederlands.
Oud 07-05-2008, 00:54
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Paar uur geleden wat oefentoetsen/examens gemaakt voor scheikunde en natuurkunde, op de CD-rom (geweldige dingen, speciaal voor examen kandidaten ). En m'n cijfers kwamen er als volgt uitrollen.

Natuurkunde:
  • 6,2
  • 7,1
  • 7,9


Scheikunde:
  • 8,8


Voor natuurkunde moet ik wel nog wat dingen doornemen en leren, maar als ik alles doe volgens planning kan ik nog met iets hoger dan een 7 slagen. Voor scheikunde moet ik koolstofchemie en zuren en basen even doornemen + rekenen aan reacties en dan denk ik dat ik wel met een magere 8 kan slagen En misschien komen de tegenvallende natuurkunde-cijfers door het feit dat ik altijd veel te haastig door de lesstof werk en ik mijn BINAS niet vaak genoeg gebruik .
__________________
Haters gonn' hate

Laatst gewijzigd op 07-05-2008 om 01:07.
Oud 07-05-2008, 10:46
weetweinig
weetweinig is offline
Het gaat nog steeds verrot.
Uitleg-antwoorden en andere antwoorden in woorden zijn bij mij per definitie fout.
Oud 07-05-2008, 13:56
tonio
tonio is offline
Net examen van economie (2006-I) gemaakt, zonder geleerd te hebben en had een 7.4. Daar hoef ik dus niet meer zoveel aan te doen .
Wou eigenlijk vandaag nog een scheikunde examen maken, maar moet ook nog werken, dus dat komt morgen wel.
Oud 07-05-2008, 14:00
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Vandaag ga ik denk ik een Engels en Duits examen maken. Moet niet zo heel moeilijk zijn. Haal alleen maar hoger dan een 7 voor die talen .
__________________
Haters gonn' hate
Oud 07-05-2008, 14:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Net een examen van Engels gemaakt (2005-I) en daar had ik een 8,5 voor en daarna Nederlands gedaan (2006-I) en daar had ik een 8 voor! Dat zijn mooie voorspellende cijfers. Verder moet ik zeggen dat het leren vandaag eindelijk iets beter lijkt te gaan, nadat ik er gisteren even helemaal uit ben geweest. Zometeen maar eens weer wat aan aardrijkskunde doen en ook kunstgeschiedenis moet ik nog ZEER veel voor leren.. Nog maar 23 dagen en dan zijn de examens alweer over jongens!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-05-2008, 15:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jeuj ik heb wiskunde geleerd! Nu nog oefenen en daarna aan Nederlands beginnen. Bio komt daarna.
Oud 07-05-2008, 15:27
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik moet zeggen dat ik echt compleet perplex sta als ik dit zo lees. Ik sta er niet bijster goed voor (gemiddeld 7.4 geloof ik) maar ik ben echt nog niet begonnen.
Hebben jullie op school dan nooit examens gemaakt dat je dat nu allemaal (compleet gestresst) moet doen ofzo?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 07-05-2008, 15:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Dith: een 7,4 gemiddeld is toch hartstikke goed? Ik heb heus wel op school wat oefenexamens gemaakt, maar ik zou voor sommige vakken niet weten hoe ik ze anders voor moet bereiden (bijv. talen), dus maak ik er gewoon nog een aantal extra. Dat is de enige voorbereiding die ik voor sommige vakken heb en ik wil graag zo goed mogelijk voorbereid mijn examen in gaan, is dat zo vreemd dan? En over compleet gestresste personen heb ik hier nog niets gelezen hoor. Tuurlijk is iedereen stressig, maar dat lijkt me alleen maar een normale reactie? Iedereen leert toch op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-05-2008, 16:11
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ja uiteraard, mijn zusje is ook drukker bezig dan ik maar zoals flyaway vind ik gewoon echt ehm, apart. Zoiets heb ik gewoon nog nóóit van iemand gehoord of meegemaakt, zelfs niet van de grootste strebers, dus vandaar.
Maar een vraagje dus voor de mensen die nu al hard aan het leren zijn; leerden jullie dan ook altijd dagen van te voren al voor proefwerken en schoolexamens? Want dan begrijp ik het misschien iets beter aangezien ik meer van de laatste avond/dezelfde dag ben .
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 07-05-2008, 16:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Dit leren is compleet nieuw voor mij, en daarom vlot het ook nog niet zo goed. Ik kan eigenlijk alleen goed leren en presteren onder stress dus voor proefwerken en schoolexamens ben ik nog nooit eerder dan twee dagen van te voren begonnen met leren, behalve oefenen voor wiskunde ofzo. Alleen ik heb het gevoel dat ik nu ECHT heel hard moet leren omdat ik het anders niet haal ofzo, en dat zou ik mezelf nooit vergeven!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-05-2008, 17:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmpf, heb ik eindelijk een examen scheikunde1 af, is het een 5.2 . Ik dacht dat ik het wel wat beter had gedaan, maar ja.
Ook slechte concentratie e.d. maar goed.
Morgen weer een dag! Ik ga morgen natuurkunde doen denk ik. Daar moet ik maar eens aan beginnen -_-'.
Oud 07-05-2008, 17:45
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
@Dith:
Ik heb altijd al veel geleerd, maar dat heeft te maken met dat ik een achterstand had in het begin vanwege veel problemen buiten school. En daarna is dat gebleven omdat ik merkte dat ik het gewoon echt nodig heb om hard te werken, anders blijft het niet hangen. Ik heb heel veel herhaling en oefening nodig om even goede cijfers te halen als mensen die dat met weinig oefening en leren kunnen. Ik kan niet de laatste avond beginnen met leren, dan heb ik er niets aan en blijft het niet hangen voor de volgende keer. Wat ik nu meemaak is dat ik van diep ergens opeens dingen bovenkrijg en dat geeft me dan inzicht.
En ik leer inderdaad veel, maar dat heb ik altijd al gedaan. Ik weet niet of het normaal is. Maar de grootste reden dat ik op dit moment hard werk is dat ik al dit hele jaar niet op school ben geweest vanwege ziekte, waardoor ik alles thuis heb moeten doen. Ooit geprobeerd te leren met griep? Nou dan duurt het dus uren voor je het simpelste ding snapt. Zo ongeveer. En ik wil heel graag een 8 gemiddeld, zodat ik niet zit met 'o ik ben ingeloot! maar ik kan niet meedoen want ik ben nog niet beter.' Zou het gewoon wat makkelijker maken.
Oud 07-05-2008, 17:45
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik zit mn plan echt de hele tijd om te gooien, irritant. Ben nu Nederlands aan het doornemen, wiskunde moet maar wachten want dat is een week later. Ik wil alles tegelijk doen! Maarja komt wel af.
Oud 07-05-2008, 18:10
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik gooi ook telkens mijn plan door elkaar. Eerst bedenk ik wat ik die dag ga doen, maar vaak veranderd dat in de loop van de dag. Vandaag heb ik scheikunde afgemaakt. Ik heb niet super veel gedaan dus. Maar ik moest vandaag ook een middag naar school (foto maken, examen instructie, cijfers controleren), dus ik vind het voor vandaag wel mooi geweest.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 07-05-2008, 18:50
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Vandaag in de bibliotheek Economie en Nederlands goed doorgenomen en het lukt wel goed. Wiskunde hier en daar nog een beetje moeite maar dat moet wel opgehelderd zijn voor de examens.
@ Dith: Ik wil veel leren, ik moet eigenlijk veel leren. Mijn ouders komen uit voormalig Joegoslavië en daar zijn ze echt, iets van 9 keer strenger dan hier (daar lopen de cijfers dan ook van 1 tot 5, en niet tot 10 ). Als ze ook maar merken dat ik mijn best niet doe krijg ik op m'n kop. Het ging bij hun altijd met de strakke hand, wie niet horen wil, moet voelen. Mijn moeder vertelde vroeger hoe de leraren daar waren, echt een trauma. Ze sloegen je gewoon met een vlakke hand op je gezicht, en als ze naar de moskee ging en ze haar hoofddoekje niet goed genoeg om had schreeuwde die imam naar meisjes altijd iets van ''Bedek je zelf, stomme kutkinderen''.

Heeft ze echt een soort van mini-trauma aan overgehouden, en m'n ouders vinden dus dat ik hier van geluk mag spreken met het onderwijs. Dat veel minder streng is en dingen beter uitlegt. En daarom ook dus heel veel mijn best moet doen.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 08-05-2008, 09:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb gisteren in de tuin twee biologieboeken gedaan. Nja, de eerste twee, dus de ene was dik en de ander dunnn. En ik ben hard aan het oefenen met allemaal examens want dat is tenminste een béétje leuk, maar mijn concentratie is ver te zoeken...
En ja verder hoef ik eigenlijk niet zoveel te doen, alle cijfers voor proefexamens zijn prima. Behalve voor biologie (of ja, dat zit dan rond de 75 en dat vind ik te laag :x ) maar hoe léér je dat in godsnaam?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-05-2008, 10:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Vandaag Engels examen afmaken. Dan vind ik Engels en Nederlands wel prima. De rest van de week aan economie, wiskunde, geschiedenis en MO.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-05-2008, 11:31
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Vandaag aan de natuurkunde...
Oud 08-05-2008, 11:42
Verwijderd
oh gaat hier behoorlijk slecht. Telkens als ik ergens aan begin is mijn concentratie weer weg. Al ging het oefenen van een engels examen prima. Ik 36 van de 44 vragen gemaakt en nu al 32 van de 55 punten, das toch al mooi 6,7. Ga nu maar weer natuurkunde 1 leren, bah. Mooi dat ik wiskunde B1 doe in het weekend voor dat examen. Hoef ik dan alleen daarvoor te stressen.
Verder helpt het af en toe toeteren op mijn "electrische" saxofoon wel vet goed, dan word mijn hoofd echt ff helemaal leeg. Alleen moet ik wel uitkijken dat ik niet te lang ga spelen.
Oud 08-05-2008, 14:34
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik vind het niet leuk! Het is niet eerlijk! Heb het hele jaar al geen school kunnen volgen vanwege ziek, dan mag ik nu toch wel me even goed voelen om mn examens te kunnen leren?! Gelukkig heb ik natuurkunde en scheikunde al geleerd, ik moet maar genoegen nemen met een lager cijfer. Kan niet meer doen dan ik kan he. Wiskundesamengevat ook helemaal doorgenomen. Nederlands moet ik 1 keer oefenen en dan is het verder gewoon schijt hebben aan lagere cijfers dan ik normaal gehaald zou hebben. Ik kan gewoon niet meer doen dan ik nu gedaan heb. Voel me sinds gisteren goed genoeg, krijg niets mn hoofd in. Gelukkig bestaat er een tweede tijdvak. Ik hoop zo dat ik me tijdens mn examens goed genoeg voel om de vragen te begrijpen!
Vandaag dus maar weer niet leren. Rotbeslissing.
Oud 08-05-2008, 15:51
tonio
tonio is offline
Vandaag begonnen met sk 1,2 examen van 2007-II, best pittig moet ik zeggen . Heb nu 3 van de 4 sommen gemaakt en pas 24 van de 54 punten . Waarom is sk examen nou zo moeilijk...

EDIT: Is een 4.3 geworden..

Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 16:59.
Oud 08-05-2008, 17:11
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Bagger joh! Maar gwn nog ff doorleren en dan wordt het vast nog veel hoger!

Ik heb net mijn eerste hoofdstuk wiskunde gedaan. Ging best goed. Ik begin weer een beetje gemotiveerd te raken. Woehoe.
Oud 08-05-2008, 17:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Je moet gewoon nog ff wennen aan de vraagstelling van de examens, wedden dat de volgende sowieso beter gaat?
Oud 08-05-2008, 17:34
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
zow, engels ik heb wat teksten gemaakt uit mn examenbundel, ongeveer 2 op 6 punten.. en ik moet dan wel maar een 4 halen.. Maar daar ga ik nog goed mn best op moeten doen! (nederlands hetzelfde..) wiskunde daarentegen ga ik niks aan doen examen van vorig jaar gemaakt en zowat alles goed.. Scheikunde wil ik een 6,9 halen en moet ook wel lukken denk (lees: hoop) ik. Natuurkunde is wel veel heb ik het idee, maar ik begin het door te krijgen, verder heb ik eco 12 waar ik niet zoveel (meer) aan ga doen. En M&O waar ik volgende week mee begin, ga vooral mn GR daar eens goed voor gebruiken En bio hebben we in de klas een examen gemaakt, 6.7 dus das genoeg, en er valt niet veel voor te leren, alleen binas goed snappen Al met al moet ik dus nog (veel) aan nederlands en engels doen, waar nou niet bepaald mn interesses liggen...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
VWO Je examens tot nu toe
blubblubblub
22 19-05-2006 20:12
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 22:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.