Oud 04-05-2008, 12:40
Mrs Jester
Avatar van Mrs Jester
Mrs Jester is offline
Ik heb me via Studielink.nl ingeschreven voor een opleiding met numerus fixus, en bevestiging van de inschrijving gekregen. Nu wil ik me nog voor een andere opleiding inschrijven als tweede keus, voor het geval ik wordt uitgeloot. Alleen snap ik niet hoe je dat moet doen. Moet je dan eerst de eerste inschrijving weer intrekken en dan een nieuwe inschrijving doen ofzo?
__________________
...
Advertentie
Oud 04-05-2008, 13:04
tonio
tonio is offline
Klik op ''nieuw inschrijvingsverzoek''.
Dan krijg je dit: Je hebt al verzoeken tot inschrijving ingediend die in behandeling zijn. Dien alleen een nieuw inschrijvingsverzoek in als je voor meerdere opleidingen ingeschreven wilt worden.
Oud 04-05-2008, 13:12
Mrs Jester
Avatar van Mrs Jester
Mrs Jester is offline
Vervalt die nieuwe inschrijving dan ook automatisch als ik bij mijn eerste keus word ingeloot? Of andersom: vervalt eerste keus als het tweede inschrijving wordt?
__________________
...
Oud 04-05-2008, 14:51
tonio
tonio is offline
Citaat:
Vervalt die nieuwe inschrijving dan ook automatisch als ik bij mijn eerste keus word ingeloot? Of andersom: vervalt eerste keus als het tweede inschrijving wordt?
Dien alleen een nieuw inschrijvingsverzoek in als je voor meerdere opleidingen ingeschreven wilt worden.

Dat wil je toch?
Dus neem aan dat er niks vervalt.
Anders nog ff googlen, of stuur een mail naar studielink.
Oud 04-05-2008, 16:14
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Heb ik ook gedaan, gewoon de stappen volgen, de eerste vervalt niet en je behoud gewoon je plek in de lootingslijst (of hoe heetdat ><). Je kan je alleen niet voor twee opleidingen inschrijven die beide nf hebben.
__________________
Konichiwa, bitches.
Oud 04-05-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook gedaan, gewoon de stappen volgen, de eerste vervalt niet en je behoud gewoon je plek in de lootingslijst (of hoe heetdat ><). Je kan je alleen niet voor twee opleidingen inschrijven die beide nf hebben.
Maar dan moet je jezelf toch weer gaan uitschrijven als je ingeloot bent, of dat niet?
Oud 04-05-2008, 20:26
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Jep, als je bij de eerste keuze bent ingeloot is het wel zo netjes je uit te schrijven bij de tweede school.
__________________
Konichiwa, bitches.
Oud 05-05-2008, 12:11
MW
Avatar van MW
MW is offline
Maar is het dan niet handiger om je pas in te schrijven voor je tweede keuze als je hoort dat je bent uitgeloot?
Oud 05-05-2008, 13:39
Voleuse
Avatar van Voleuse
Voleuse is offline
Nee want inschrijvingen sluiten ergens eind mei. Je kunt je dus niet meer inschrijven mocht je in juli horen dat je bent uitgeloot.
__________________
Exchanging body heat, in the passenger seat
Oud 05-05-2008, 14:35
tonio
tonio is offline
Citaat:
Nee want inschrijvingen sluiten ergens eind mei. Je kunt je dus niet meer inschrijven mocht je in juli horen dat je bent uitgeloot.
Volgens mij niet. Je kan nog inschrijven een week voordat de studie begint. Dat is mij althans verteld.
Oud 06-05-2008, 12:43
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Nee want inschrijvingen sluiten ergens eind mei. Je kunt je dus niet meer inschrijven mocht je in juli horen dat je bent uitgeloot.
dat is tg alleen voor een lotings studie?

De rest kan je je volgens mij tot idd een week oid van te voren nog voor inschrijven.
Oud 09-05-2008, 12:00
Verwijderd
deadline is 1 augustus
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.