Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een scriptblocker. Die blockt standaard alle javascript, en moet je toestemming geven om iets af te laten spelen. Dus als ik m restore, dan krijg ik die pagina met een melding dat er shizzle geblockt is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus dat werkt niet echt. het is dus gewoon ctr alt del als ik zoiets open :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw, ergens in de comments van een nieuwsbericht over dat epilepsiegebeuren: "This is so very, Very wrong. My wife has epilepsy. I can't stop laughing." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() omg ![]() ![]()
|
[onbewuste consument]Ik drink nu melk met 'koudgeslagen honing' en ik weet niet wat dat is[/onbewuste consument]
Ik ga maar naar bed, morgen weer een drukke dag voor de boeg. Eerst twee colleges, AH KUT IK HAD ER EENTJE VOOR MOETEN BEREIDEN WANT HET IS EEN WERKCOLLEGE nou ja dat doe ik nog wel even, dan mijn oude huis teruggeven aan de honingbouwvereniging en dan naar Zombi Holocaust in de Melkweg. ![]()
|
Oke, ik wil de dag toch een beetje leuk afsluiten, dus ik ga gewoon QI kijken. Stephen Fry, dat is toch wel de beste mens die er is. Als hij er was in de Tweede Wereldoorlog hadden we nooit de Tweede Wereldoorlog gehad.
||
Citaat:
![]() In Geuzenveld, dus ik kan baden in de moslims, maar het is een fijn huis verder. En ik woon niet alleen, want op mijn balkon zit een duif te broeden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is Geuzenveld zoiets als de Schilderswijk in Den Haag? En ligt dat een beetje centraal? Een balkon inclusief duif is prima ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() En ik ken de schilderswijk niet echt, maar het is een wijk waar voornamelijk moslims wonen die de hele dag binnenblijven, en het ligt heel erg west. Citaat:
![]() Je moet bij 1 goed op de achtergrondfiguren letten, vooral in aflevering drie in de scène op het gemeentehuis, die gast die naast Lisa zit. En tijdens Homer z'n speech in die aflevering loont het om hem op pauze te zetten en iedereen in het publiek te bekijken. De achtergrondtekenaars gaven zichzelf toen heel wat meer creatieve vrijheid. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat klinkt wel als de Schilderswijk ja, hoewel het daar altijd stikdruk is. wel luxe voor een student toch, om kamers over te hebben ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ja, Smithers als neger, dat soort grappen. En de eerste verschijning van Krusty op een beveiligingstelevisie. En in dat eerste seizoen had je ook nog die kapper als vast 'personage'.
Maar, ik wil niet echt verhuren hoor. Daar zijn die andere kamers ook te klein voor, en ik gebruik ze nu als opslagruimte want ik heb heel veel spullen. QI is interessant, trouwens. Weten jullie wat je moet doen als je een hongerige ijsbeer tegenkomt?
|
Verwijderd
|
Oh, ghe. Eigenlijk is dat goed, want bij nader inzien wil ik hem helemaal niet helpen omdat het zijn schuld is dat ik m'n paper niet kon inleveren en het vak misschien moet overdoen.
![]() Het schilderij boven de bank is ook anders. ![]() Wat is QI? En wat dan, met de ijsbeer? |
![]() |
|
Krusty zit geloof ik al in aflevering 3, ergens op in de achtergrond.
QI is een vette wetenschapsquiz met Stephen Fry. En als je een ijsbeer tegenkomt, zo heb ik daar geleerd, moet je naar achteren lopen terwijl je een voor een al je kleren uittrekt en neerlegt. Hij gaat dan eerst aan al je kleren snuffelen en dan heb jij tijd om weg te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En QI klinkt wel kijkwaardig ![]() |
![]() |
|
Wat als het een ijsbeer is? Dan is het vet koud om je kleren uit te doen. En dat gaat je niet in de koude kleren zitten. HAHahahaHAhAaha
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 20:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 22:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 11:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 13:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 17:43 | |
De Kantine |
Lucky Lusaaiano #221 Uice | 500 | 29-05-2008 00:05 |