Oud 05-09-2007, 22:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Haha. Ik had ook een Kipling tas, een groene. Maar dat was best stoer bij ons, want iedereen wist hoe duur die krengen waren en het aapje was leuk. Pas in de bovenbouw raakten die tassen uit.
En mijn kamer hing vol met GTST, ONM en Goudkust posters. Elk stukje behang was bezet en zelfs elk stukje deur was verdwenen onder de posters. Vooral Ferri Somogyi vond ik leuk toen.


Ik zat trouwens meteen in 1vwo, dus officieel ook geen brugklas. Hoewel we het jaar erop atheneum/gymnasium werden, omdat we latijn mochten laten vallen en er zodoende mensen geen gymnasium meer deden. Maar dat is uiteindelijk toch ook vwo. Maar in die zin begon mijn brugklas pas in de 2e
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.

Laatst gewijzigd op 05-09-2007 om 22:13. Reden: Ik wilde er nog wat bij vertellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, briefjes, die schreven wij ook We namen niet veel later een schrift waarin we om beurten iets in schreven/tekenden. We hadden ook een verhaalschriftje, met een vervolg verhaal, iedereen schreef telkens een bladzijde of iets meer. Zeer cool En we probeerden een geheimschrift te bedenken, of code-woorden.
Oeh, ik zou dat schrift best eens terug willen vinden; ik kan me vaag nog iets herinneren van plaatjes en stickers van de smurfen met vunzige teksten erbij En we schreven ook vunzige verhalen, mijn moeder vond er ooit eentje en zei toen;'Dat is wel heel anders dan die Kippenvel boeken die jij leest, he?' Het was een vunzig piemelverhaal ofzo

Ha, 13 zijn, wat een heerlijke tijd was het toch
Haha, ja, dat hadden wij ook, de reden waarom ik ook nooit gepest werd - mijn idee en het sloeg ontzettend aan (Eh, ik had dus eigenlijk altijd goede ideeën, niet dat dit ene idee nu de reden is waarom iedereen me tolereerde Had sowieso een te grote bek om gepest te kunnen worden). Heb dat schrift ook nog wel, maar het is niet vunzig. In de tweede schreef ik vooral briefjes met een bepaalde vriendin, hoewel we met nog twee ofzo ook een schrift hadden. En dan als je naast elkaar zit ook, haha.

Ik vond 15 trouwens geweldiger dan 13, maar dat komt omdat wij op ons 15e voor het eerst uitgingen en met jongens zoenen enzo, en oh, geweldig, wat een enorme tienermeisjes waren we, van die giebelkonten en jongensgekken
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:13
Verwijderd
Ohja, ik vond de Spice Girls toen ook nog leuk.
Ik had ook een trui met hun afbeelding waar ik mee liep in de eerste. En later kwamen er bij de Dolcis van die Spice schoenen uit, met zo'n gekke hoge zool. Die had ik toen ook.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:20
Verwijderd
Ik leerde overdreven goed (dat is ergens halverwege m'n middelbare school carrière nogal veranderd) en was erg braaf.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:22
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Oh ja, briefjes, die schreven wij ook We namen niet veel later een schrift waarin we om beurten iets in schreven/tekenden. We hadden ook een verhaalschriftje, met een vervolg verhaal, iedereen schreef telkens een bladzijde of iets meer. Zeer cool En we probeerden een geheimschrift te bedenken, of code-woorden.
Dat heb ik altijd verschrikkelijk kinderachtig gevonden. Maarja, aan de ene kant was ik best wel zo'n Mavo-doosje die zich vooral bezig hield met kleding en make-up. Ook vond ik andere brugklassers best nog wel kindjes. En dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk. Aan de andere kant was ik de best in wiskunde en tekenen en later ook in natuurkunde en scheikunde. Sowieso was ik vrij serieus, maakte ik altijd braaf huiswerk en ging ik nooit spijbelen.

Oja, ik had een oranje Kipling tas en ik was absoluut niet geïnteresseerd in boybands. Ik luisterde toen vooral naar electronische muziek zoals Moby, Dune en The Prodigy.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik werd trouwens in een van de eerste weken al direct naar de directeur gestuurd. Ik had een meisje geslagen en een docente had dat gezien. Dus zij zei dat ik naar mijn docent moest gaan en moest zeggen dat ik wat later de les in zou komen, omdat ik naar de directeur moest. Ik vond dat volkomen onterecht, want dat meisje dat ik sloeg had er gewoon om gevraagd.
Dus ik naar mijn docent om te vertellen dat ik naar de directeur moest. Hij vroeg me even mee te lopen terwijl hij wat ging halen en hij vroeg vervolgens waarom dat was dan. Dus ik vertelde dat ik iemand geslagen had en dat ze er zelf om gevraagd had. Hij vroeg toen: 'Maar jij bent normaal toch een heel lief meisje?' Uiteraard vond ik van wel en zijn antwoord was dat ik maar gewoon lekker naar de klas toe moest gaan.

Topdocent
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:30
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ohhh ik was altijd zo bang dat ik eruit gestuurd zou worden
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ohhh ik was altijd zo bang dat ik eruit gestuurd zou worden
En is dat wel eens gebeurd?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik was de eeste dag gelijk te laat En ik was nog heel kinderachtig enzo, maar dat komt ook een beetje doordat in mijn groep 8 iedereen nog veel minder volwassen was dan in m'n eerste klas ofzo
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:45
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Echt een nerdje. Beginnende puistjes, amper bezig met uiterlijk. Beetje slonzige kleren. Verder was ik ontzettend kinds, liet heel makkelijk over me heen lopen en was een Brave Hendrik van heb ik jou daar.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:57
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
En is dat wel eens gebeurd?
In de brugklas niet, in de tweede wel en dat vond ik zo eng toen, maar toen was ik gelukkig niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:10
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
Ohhh ik was altijd zo bang dat ik eruit gestuurd zou worden
Haha, ik ook, het is in de eerste geloof ik een keer gebeurd. Was helemaal in paniek
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:03
Verwijderd
Ohja, ik moest een keer strafregels schrijven
voor levensbeschouwing ofzo
en toen zei ik dat ik dat maar geestdodend vond en toen moest ik maar een hypercreatief sinterklaasgedicht over kangoeroes schrijven
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:06
Verwijderd
Ik was sowieso heel slim en braaf enzo.
En ik had kort haar, eerst heel hip, een kapsel net als dat van Natalie Imbruglia (zo had ik het ook van de kapper geëist ), daarna stekeltjes En dat was echt verschrikkelijk, sommigen zagen niet of ik een jongen of een meisje was... Dus dat heb ik snel weer aan laten groeien.
En ik had een lelijke knaloranje tas van Kipling, en rode Dr. Martens, en toen was ik altijd 'Het meisje met de rode schoentjes', want dat was in die tijd nog heel raar.
En ik was natuurlijk zo kunstzinnig en artistiek enzo, maar dat waren er meer bij ons in de klas, want ik zat op de 'muzische afdeling'.
En ik had een heel goede vriendin waarmee ik praktisch alles samendeed, maar zij was niet zo populair in de klas, dus wilden andere vriendinnen van mij mij de hele tijd van haar weg houden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ohja, ik moest een keer strafregels schrijven
voor levensbeschouwing ofzo
en toen zei ik dat ik dat maar geestdodend vond en toen moest ik maar een hypercreatief sinterklaasgedicht over kangoeroes schrijven
haha

Ik was eerst ook als de dood om er uit gestuurd te worden. Maar na dat directeur verhaal vond ik er uit gestuurd worden eigenlijk al een heel stuk minder erg. Bovendien bleek bij m'n eerste keer dat het super gezellig was in het 'straflokaal'! Achteraf bleek dat aan de docent te liggen die er toen zat, want de tweede keer was het maar saai. En ik weet ook nog een keer dat ik er uit gestuurd werd, omdat ik lachte. En lachen mocht die les niet van de docent Uiteindelijk werd meer dan de helft van de klas eruit gestuurd, wat juist weer erg grappig was in het straflokaal. We hielden er met z'n allen wel een berg strafregels aan over.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Voor je gevoel duizend keer alle tijden van etre en avoir schrijven voor Frans, de naamvallen voor Duits... aargh.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 16:24
Verwijderd
Ik was klein, had puistjes en droeg mijn haar strak in een staart en met veel te veel gel. Ook had ik een beugel en droeg sandalen omdat mijn moeder die ook droeg, maar op een gegeven moment werden daar zoveel opmerkingen over gemaakt dat ik er (gelukkig maar) mee gestopt ben . Verder was ik alles behalve populair, hoewel ik wel een soort van vriendengroepje had. Daar ging ik alleen mee om zodat ik in de pauze niet alleen hoefde te staan, want dat vond ik een ramp. Ik was verschrikkelijk verlegen en onzeker, en ik moest een keer nakomen omdat ik in de les moest lachen en doordat de leraar daar boos om werd ik helemaal de slappe lach kreeg. Oh ja, en ik was fan van Gareth Gates en hing mijn kamer vol met posters van hem en schreef op alles 'I love Gareth'. Aan foto's doe ik niet.

Leuk topic trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 16:28
Verwijderd
Ik was trouwens ook heel erg fan van Sita en vooral van KOtic en Starmaker.
En wij schreven inderdaad ook briefjes, op een gegeven moment zat heel je etui dan vol met propjes. Dat heb ik trouwens heel mijn middelbare schooltijd wel gedaan.
Ohja, en in de eerste hadden we de gewone nog best kinderlijke kinderen, en "The Gang" Dat was dan een groep jongens en meisjes die elkaar al kenden, en die ook al veel volwassener waren. Ze hadden bijvoorbeeld een keer drank meegenomen naar een feest, wat echt schokkend was, en op een gegeven moment lachten ze mij en een paar anderen ook uit, omdat we op een feestje gingen kaarten maken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:04
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
ik was de kleinste en moest dat compeseren met een grote mond en had regelmatig met een hogere jaars aan de stok. :')
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:12
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
1,50m
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Agossie
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:47
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
Citaat:
1,50m
ik was ook zoiets met timberland boots aan
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:01
Verwijderd
Ik was 1,40 meter en nam elke dag veel meer boeken mee dan nodig en maakte huiswerk in de pauzes en haalde negens en werd gepest, je kent het soort vast wel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:06
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik had een enorme buitenboordbeugel, was mager en had een veel te grote boekentas. Ook was (ben) ik verlegen en stil.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik was 1,40 meter en nam elke dag veel meer boeken mee dan nodig en maakte huiswerk in de pauzes en haalde negens en werd gepest, je kent het soort vast wel.
*troost*

Mijn brugklas was wel te doen. Ik haalde redelijk goede punten, maar viel wel een beetje door de boot (geen merkkleding enz.), maar ik heb het goed overleefd, en heb er weinig slechte herinneringen aan.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 19:29
Verwijderd
oh ik was wel een schatje hoor
en ik ging in de tweede naar een andere klas, dat hielp
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 20:04
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik deed mijn haar met water, droeg kleding die moeders voor me had gekocht, deed altijd braaf mijn huiswerk en werkte soms op voor.

Maar nu is dat gelukkig anders.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ik deed mijn haar met water, droeg kleding die moeders voor me had gekocht, deed altijd braaf mijn huiswerk en werkte soms op voor.

Maar nu is dat gelukkig anders.
Oh God, heet je Daniël? Er zat een jongen in mijn klas die precies zo was. Ook met dat water.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 20:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oh ik was wel een schatje hoor
en ik ging in de tweede naar een andere klas, dat hielp
Je verhaal doet me een beetje denken aan een meisje dat bij mij in de tweede en derde zat, dat ook altijd overal negens en tienen voor haalde.
Maargoed, nu word je wel dokter, ik denk dat veel van die pestkoppen daar nu wel jaloers op zijn (of ontzag voor hebben).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Je verhaal doet me een beetje denken aan een meisje dat bij mij in de tweede en derde zat, dat ook altijd overal negens en tienen voor haalde.
Maargoed, nu word je wel dokter, ik denk dat veel van die pestkoppen daar nu wel jaloers op zijn (of ontzag voor hebben).
Daar zal je nog van staan te kijken hoor Ik haalde in m'n laatste jaren ook altijd goede cijfers, werd er ook mee gepest; als mensen nu horen dat ik op de universiteit zit (het grootste gedeelte is met HBO begonnen, maar heeft het niet afgemaakt) dan doet ze dat echt compleet níets. Het is nooit hun ambitie geweest naar de universiteit te gaan, dus waarom jaloers zijn op iemand die er wel zit?
Maar bij Sarah zal 't wel anders zijn, want zij zat op het VWO en veel mensen zullen daar toch naar de universiteit zijn willen gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:27
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Oh God, heet je Daniël? Er zat een jongen in mijn klas die precies zo was. Ook met dat water.
Nope, ik heet geen Daniël.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik voel me stiekum wel heel goed van binnen om te zien dat een van de rottigste populaire meiden nu dik, lelijk en geblondeerd is en fulltime in de cafetaria werkt. Ha.

Uh ja, issues enzo
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me stiekum wel heel goed van binnen om te zien dat een van de rottigste populaire meiden nu dik, lelijk en geblondeerd is en fulltime in de cafetaria werkt. Ha.

Uh ja, issues enzo
Dat heb ik ook Een heel arrogant meisje dat in groep 8 en de brugklas altijd zei dat ze naar de universiteit zou gaan en cum laude zou afstuderen is nu dik en lelijk en heeft alleen haar Havo diploma Ik vond het ook fijn om te zien dat ze in groep 8 heel populair was; bergen vrienden om zich heen, maar in de brugklas had ik ineens meer vrienden
(Maar dan bedenk ik me weer dat daar misschien een reden voor is; misschien is ze ziek geworden ofzo, en dan vind ik het wel weer sneu en hoop ik dat er toch niets is en ze gewoon gelukkig is zo )
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
(Maar dan bedenk ik me weer dat daar misschien een reden voor is; misschien is ze ziek geworden ofzo, en dan vind ik het wel weer sneu en hoop ik dat er toch niets is en ze gewoon gelukkig is zo )
Jij bent te lief voor deze wereld.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 22:33
Verwijderd
Ik was braaf en stuudterig (gvd, hoe schrijf je dat?). Net als mijn ''vriendinnetjes'' had ik een agenda vol met stickers en in ieder weekend was door iemand anders iets geschreven in tien kleuren gelpennen, waar we allemaal vol trots onze etui's mee volopropten. Met die gelpennen schreven we ook duizenden briefjes met ontzettend interessante info.
Omdat we in een havo/vwo klas zaten viel het op dat ik hoge cijfers haalde, maar gelukkig was ik niet de enige.
Het schijnt dat ik nogal assertief was, op het botte af. Ik hield niet van mensen/klasgenoten en als een vreemd iemand een praatje met me probeerde te maken vatte ik dat haast als een ''aanval'' op. (hoe het kan dat ik vier vriendinnen had weet ik echt niet...)
Erg modieus liep ik er niet bij, maar vergeleken met de rest was het nog niet zó erg. Als ik nu die klassenfoto bekijk liep iedereen er debiel bij. En oja, ik had make-up van de hema, van die smeerbare in potjes van drie verdiepingen, dat vond ik reuze interessant. Feit was alleen dat ik er niet zo héél goed mee om gaan dus het zal wel als een carnaval uit hebben gezien. En het állersneuste: in de kantine kon je los snoep kopen en soms kochten we (ja, ik was niet de enige) een paar smily's maar die knipten we dan in vier stukken, want dan had je ''meer''.
Gelukkig ben ik nu reuze hip.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 23:28
Verwijderd
hoe meer ik over die tijd nadenk, hoe minder ik me ervan wil herinneren...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Je verhaal doet me een beetje denken aan een meisje dat bij mij in de tweede en derde zat, dat ook altijd overal negens en tienen voor haalde.
Maargoed, nu word je wel dokter, ik denk dat veel van die pestkoppen daar nu wel jaloers op zijn (of ontzag voor hebben).
Oh in de tweede en derde haalde ik geen negens en tienen meer hoor. De extreem hoge cijfers kwamen pas nadat het pesten begon, omdat ik daar mijn zelfvertrouwen uit haalde en alles. Dus toen ik naar een andere klas ging en daar wel vrienden kreeg (waaronder Andijvie ), daalden mijn cijfers naar normaal niveau omdat ik me niet meer zo uitsloofde.
En ik zat in een tweetalige havo/vwo brugklas, dus ik denk dat er wel meer mensen nu een goede opleiding doen. Het meisje dat de aanstichtster was is trouwens wel afgezakt naar vmbo
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 14:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
pwnd
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 15:24
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Rustig, en onopvallend.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 19:36
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Haha, de burgklas was echt geweldig!
Ik als Brugpieper 20 minuten voor de les naar school toe, die om de hoek lag..
En dan daar tussen ook eerst nog iemand ophalen, omdat ik niet alleen naar school wilde/durfde..
Toen wilde je ook echt geen les missen!
En urenlang blokken en altijd huiswerkmaken ook al is het tijd om te gaan slapen!
Ik was wel vrij onzeker als brugpieper, en mijn eerste toets had ik meteen een 4..
Je tekeningen werden toen nog mooi gevonden, jammer dat je een jaar daarna alleen nog maar onvoldoendes kreeg..
Oja, en gooien met voedsel tijdens de pauze! En in die pauze nog snel naar huis om boeken op te halen die ik natuurlijk weer vergeten was.. En 3x het rooster checken, want stel je voor!
__________________
Dus..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me stiekum wel heel goed van binnen om te zien dat een van de rottigste populaire meiden nu dik, lelijk en geblondeerd is en fulltime in de cafetaria werkt. Ha.

Uh ja, issues enzo
Wheheh, oh, met die ben ik het ook helemaal eens.

Oh ja en dat het meisje dat mij zielig vond omdat ik nog geen borsten had nu vadsig en lelijk is.

Sowieso, wtf, alsof ik in de brugklas al borsten wou. Ik wilde toen nog helemaal niet groot en vrouwelijk zijn, ik wilde hutten bouwen en paardrijden en boeken lezen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 20:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het meisje dat de aanstichtster was is trouwens wel afgezakt naar vmbo
Wraak Rechtvaardigheid komt in de vorm van een slecht eindrapport.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 18:13
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
bleeeeeeeeeeeeeeh it was an amazing time
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik dacht altijd dat gewoon het eerste jaar de brugklas was.
Ik ben iig gestart in klas 1 havo/vwo (is dat dan volgens jullie wel of geen brugklas)
ik zat met een meisje in de klas van groep 8. ging voorheen nooit echt met haar om, maar toen wat meer.
Ik was op de basisschool heel stil, verlegen en werd gepest. in een poging om dat tegen te gaan was ik nu vrij luidruchtig en bijdehand (maar ook weer onzeker, maar ik dacht dat ze dat niet zouden zien). ik droeg idd nog de kleren die mijn moeder voor me uitkoos (gelukkig ben ik me daar heel erg tegen gaan verzetten want anders zou ze die nog steeds voor me uitkiezen). De vanaf-nu-ga-ik-niet-meer-gepest worden poging mislukte vrij snel en halverwege het eerste jaar begon alles van vooraf aan. Ik gaf de moed op, ging alleen naar school en alleen naar huis. Tja, mensen in de klas hebben van de basisschool is niet altijd handig. Die gaan natuurlijk vertellen wat voor n kind je nog was in groep 8 waardoor je ineens nu 'nep' werd gevonden en dus opnieuw gepest.
Ik vond het verschrikkelijk en kwam steeds minder op school. ging met hakken over de sloot naar 2 havo/vwo en met hakken over de sloot van 2 havo/vwo naar 3havo.
Nee, ik vond de brugklas niet zo geschikt
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:05
Verwijderd
Ik was denk ik een beetje vreemd. Achteraf zal dat ook wel de reden zijn geweest waarom ik altijd in de clinch lag met het 'populaire groepje.'
Geen idee meer welke kleding ik droeg, gewoon welke ik lekker vond zitten. En welke rugtas ik had weet ik ook niet meer. Aan merkkleding deed ik in ieder geval niet, nog steeds niet. Ik vond het wel heel leuk om mijn haar iedere dag in een ander kapsel te hebben. vind ik nog steeds, maar ik kom er niet echt aan toe.

Maar ik wilde mijn leraar van groep 8 laten zien dat hij me te laag had ingeschat, en daarom haalde ik alleen maar hoge cijfers. Ben met dat rapport nog naar die vent toegeweest om hem dat even in te wrijven Die hoge cijfers constant zullen me vast niet populair gemaakt hebben (al was dat na de brugklas ook meteen over, want toen waren er opeens veel meer leuke dingen dan school )
Daarbij kon ik het ook altijd wel vinden met de leraren en was ik toen al vrij bijdehand. Ik ging rustig de discussie aan met een leraar, wat mijn klasgenoten vast niet zo intressant van me zullen hebben gevonden. Ook bleef ik wel eens na de lessen hangen om gezellig te kletsen.
Maar ik deed ook van die afwijkende dingen telkens. Zoals weigeren mee te doen met de meditatie bij Godsdienst omdat ik dat niet zuiver vond. Dat zweverige gevoel van 'ga naar het licht' enzo. Ging zover dat ik naar de directeur werd gestuurd, maar vervolgens kreeg ik weer bijval van een andere Godsdienstleraar met wie ik het goed kon vinden. Hele les opgehouden door mij. Achteraf gezien had ik dat ook niet zo leuk gevonden
Of dat ik acuut uit de les opstapte omdat een leraar me beledigde. Whoppa, ook naar de directeur. Vonden ze dat ik me aanstelde.
Leuke directeur trouwens, altijd goed mee kunnen vinden.

De term 'kat uit de boom kijken' zei en zegt me helemaal niets, dus ik kwam binnen als het wervelstormpje dat ik was (en nog steeds ben) Ook niet handig.
Helemaal fout ging het toen ik het 'beste vriendinnetje afpakte' van het populairste meisje van het populaire groepje. Ik had met haar inderdaad ook zo'n schriftje waarin we iedere dag schreven en onder de les enzo, en dat werd me niet in dank afgenomen. Ik was al bijdehand, ging ik dat nog doen ook nog! Dat resulteerde in de enige worsteling/vechtpartij ooit op de middelbare school

Veel vrienden had ik in mijn klas niet, maar dat compenseerde zich ruimschoots in de vriendschappen met anderen daarbuiten. Ik deed mee in de musical, kerstproducties en dergelijke en stond regelmatig op het podium te zingen. Daar heb ik heel wat vrienden opgepikt, die gelukkig mij te hulp schoten als ik weer eens werd lastig gevallen door het 'popigroepje' Opwachten na schooltijd enzo, heel irritant.
Of zo had ik wat vrienden bij het schoolblad en we vonden het grappig om dan strips te bedenken om die anderen dan weer een hak te zetten waar dan de hele school van kon genieten
In de pauze zat ik dan ook nooit bij mijn klasgenoten, maar meer bij vrienden uit de hogere groepen, waardoor mijn klasgenoten weer bedacht hadden dat ik me 'te goed' voor ze voelde. Maar in plaats van het braaf allemaal over me heen te laten komen heb ik toen een 'klacht' ingediend bij mijn mentor waardoor ze op het matje moesten komen. Vanaf dat moment werd het gelukkig wel minder. De enige reden die ze konden aanvoeren voor hun gesar was dat ik zo 'anders' was. En ik denk ook wel dat ze daarin gelijk hadden.

Al met al was het best een leuke tijd, dat eerste jaar. Veel leuke dingen gedaan, veel vrienden gemaakt, goede cijfers, goed contact met de leraren, maar ja, die klasgenoten.
Raar genoeg kan ik het nu met heel veel van hen wel goed vinden of is er in ieder geval een contact waarbij een normale begroeting mogelijk is. Zelf weten ze ook niet zo goed waar het allemaal op sloeg.

Eigenlijk was mijn hele middelbare schooltijd wel cool
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:03
GRAUW!!
Avatar van GRAUW!!
GRAUW!! is offline
lang, iritand, grote mond, rasistisch.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 11:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mijn kleding was nog enigzins toonbaar soms, ik had gewone spijkerbroeken en shirts en vestjes. En ik was heel stil en verlegen en ik werd gepest om mijn naam en omdat ik lelijk was enzo, door klasgenoten maar zelfs onbekenden onderweg op de fiets. ;x Ik had wel een vriendengroepje maar die zeiden er vaak niets van enzo. Mijn klas vond het leuk dat ze als ergste klas van de hele school werden geprofileerd. :') En nou ja, toen ik ouder werd, begon ik wel minder stil te worden. Ik had bij Frans zelfs vaak strafwerk omdat ik teveel praatte. Verder was ik heel braaf. En nou ja, de klas werd ook steeds leuker, maar pas richting het eind van de middelbare werd ie steeds geweldiger. Ik schreef ook altijd met een paar jongens op zo'n briefje die dan rond ging, maar dat was volgens mij mee na de brugklas. Oeh en ik had een grote groene kiplingtas. :') Wel laag op mijn rug hangen, maar toch!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:31
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik was 11 en kwam uit een heel klein dorpje waar iedereen altijd erg beleefd was tegen de meester en kreeg echt een wereldschok op de middelbare. Ik zat als enige van mn school daar op de MAVO en dat vond ik niet leuk. De hele schooltijd heb ik me met niemand bemoeit want ik vond ze allemaal stom, alle groepjes en ook alle 'losse' mensen. Daarom werd ik wel een beetje gepest maar niet zo erg want ik vond het eigenlijk niet echt boeiend dus was het voor hun niet zo interessant. En in de pauze ging ik altijd alleen eten in een bos in de buurt want ik wilde bij niemand zitten en ik wilde ook niet alleen, ofzo, waardoor een vrouw die daar de hond ging uitlaten vroeg aan mij of ik bij haar wilde eten omdat ik altijd zo alleen was maar dat durfde ik niet.
En ik was heel slecht gekleed, had geen merkkleding en de mode interesseerde me niet (nog steeds niet). En make-up enzo vond ik echt vervelend om op te hebben en ik vond het overdreven staan.
Ik maakte iedere dag mijn huiswerk en haalde best goede cijfers. Vaak een van de hoogsten van de klas. En mijn klas was echt de ergste van de hele school, ze hebben menig leraar aan het janken gemaakt. Waardoor we weer moesten nablijven ofzo. Ik deed daar nooit aan mee.
Verder was ik nogal onopvallend en saai. En foto's; dat wil je echt niet weten!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat me trouwens ook opvalt is dat de mannelijke brugklassers dit jaar erg klein zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:44
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ze worden elk jaar steeds kleiner.
Of de tassen groter.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd zijn op een jonger iemand
MelliesLegacy
15 13-01-2016 23:26
De Kantine Wat saai zeg #24
Verwijderd
500 21-09-2007 00:02
De Kantine Vroeger. Toen je nog heel klein was (lees: een brugger)...
Anne
114 11-05-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.