Oud 15-07-2002, 10:30
druiveke
druiveke is offline
Bij het topic "maak een foto van je body" zie ik dat er vele ee mooi, strak buikje hebben. Vinden jullie een dikkere buik ook passen in bikini?
Welke kleur past het best bij een enorm bleek huidje?
Hoe een bikini's verkies je? (eventueel met foto )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
druiveke schreef:

Welke kleur past het best bij een enorm bleek huidje?
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Volgens mij lichtblauw of lichtgroen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:18
Verwijderd
bij een lichte huid kun je het beste een lichte kleur nemen ja, en bij een donkere huid vind ik een felle kleur wel mooi staan....
nu heb ik zelf een lichtblauwe waar ik behoorlijk bruin in lijk als ik in het zonnetje lig dus lichtblauw is mooi bij lichte huid maar ik had een fel geen truitje gekocht en stond wel leuk...dus ik denk dat ik ook eens ga kijken voor een fel gele bikini... kijke of dat toch ook leuk staat bij mijn bruinere huidje
en ik vind meisjes die een dikkere buik hebben ook goed in bikini hoor.... beter als een badpak want daar word alles zo samengepropt lijkt mij.. en dan lijk je best slank maar meestal komen er dan nog van die dikke benen vanonder.... dusja.. volgens mij is een bikini beter vooral een beugelbikini... want dat geef nog wat meer steun als een badpak... nouja.. 'k weet het ook niet hoor... wacht nog maar eens een paar reacties van anderen af..

oh hier nog fotoje van mijn bikini :

http://www.bonaparte.nl/images/katalog/32216s.jpg

Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 12:28.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:06
Verwijderd
Het wordt samengepropt, je ziet er 'gewoon' uit, maar vaak met dikke benen? En idd, met een bikini zou dat er heel anders uitzien. Als ik een bikini aantrek zie je m'n buik heel erg, vaak lijkt het zo van 'ik hang over het randje', bij een badpak is dat gewoon minder. En dikke benen heb ik toch, maakt niet uit of ik een bikini of een badpak aan heb. Maar wat maakt het uit? Doe aan waar je je het prettigst in voelt of wat je het fijnst vind zitten. In mijn geval is dat zonder meer een badpak.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Het wordt samengepropt, je ziet er 'gewoon' uit, maar vaak met dikke benen?
haha jah 'k kan 't nie uitlegge sorry...maar wat ik dus probeer te zeggen..... je hebt een gewoon lichaampje omdat een badpak best strak zit (tenminste dat is bij mij zo, en dan heb je van die dikke benen eronder.. en dan is het zo uit verhouding. en je borsten worden platgedrukt.. en dat ziet er ook niet echt mooi uit... dus vind ik toch ech bikini mooier... maar goed... zoals leonoor zei... je moet doen wat je zelf mooi vind
een badpak kan ook mooi zijn hoor..
heb er zelf ook wel eens een aan, maarja... 'k heb geen zin om me bovenstukje van me bikini te verlieze in zwembad
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:


Dat vraag ik me ook af inderdaad. Volgens mij lichtblauw of lichtgroen ofzo.
Waah, juist niet idioot. Als je een bleke kleur neemt, lijk je nog bleker!!

Je moet juist een kleur die het een beetje ophaalt, warm rood of oranje of zo. Als ik nou ergens zo'n bikini kan vinden is dat ook weer ok *heeft zwart *
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb zowel een badpak als een bikini.
een bikini vink doorgaans mooier staan, maar een badpak vink weer lekkerder zitten, dus kheb het maar zo gedaan dak het kan combineren.

maarre, kheb ook niet zo'n strak buikje alleen in een ander land trek ik me daar meestal niks van aan. pech voor de mensen die het niet mooi vinden hoor! thuis doe ik wel iets vaker m'n badpak aan, maar das dus ook weer omdat die lekkerder zit.

kdenk btw dat morgan gelijk heeft. In een licht iets ben niet alleen jij erg licht, maar ook nogeens je badkleding... dat lijkt het me helemaal zo'n licht geheel worden zeg maar
ik denk dat je dan beter een ' normaal ' kleurtje groen of blauw kan nemen (ook weer niet gelijk de donkere variant)

maar om nou te zeggen dat ik er zoveel verstand van heb.....
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:26
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
als je een beetje een stevigere buik hebt kan je ook een zwart badpak aantrekken, dat kleed wat af. dan lijk je dunner. maar als jij een bikini mooier vind moet je die gewoon aantrekken, ligt er aan wat je zelf wil.
in lichte kleuren lijk je vaak wel bleker, maar aan de andere kant, als je een beetje bruiner ben geworden zie je dat ook beter in een lichte kleur bikini.
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 16:31
niem
niem is offline
Jah als je wit ben en je trekt een witte bikini aan dan lijk je nog witter.. maar als je wit ben en je trekt een zwarte bikini aan lijk je ook witter!!

als je bruiner wordt lijk je echter wel snel bruiner in bv een wittig/lichter iets.

Ik heb zelf een normale blauwe en ook een met licht-blauw-groen-wit... daar lijk je niet superwit in vind ik..

En net zoals Morgan zei.. oranje ensow die maken ook 'bruiner'

dus gewoon beetje de kleuren tussen licht en donker in
Snappen jullie me nog? whaha


Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 16:41.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:23
Verwijderd
Citaat:
niem schreef:

Ik lijk toch bleek in die bikini. Goed, ik lijk overal bleek in, maar dan valt het helemaal op
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:49
Mel P
Mel P is offline
dikke buik kan best in bikini vind ik maar dan moettie nog wel een beetje strak zijn met spiertjes
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:57
Mindfields
Mindfields is offline
Badpak is meer wat voor mijn oma
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 12:06
skatefamke
skatefamke is offline
ik prefereer voor alle soorten figuren bikini boven badpak. moeilijk uit te leggen waarom eigenlijk.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 08:43
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
Mel P schreef:
dikke buik kan best in bikini vind ik maar dan moettie nog wel een beetje strak zijn met spiertjes


Hoe kan je nou een dikke buik hebben die tóch strak is en gespierd? Meestal is dat het probleem, lijkt me, dat een dikke buik vaak een laagje vet over de spieren heen heeft.

/me heeft gewoon een dikke buik, zonder spieren maar mét vet!

Kan me helemaal niets schelen, bikini of badpak, gewoon doen waar je je lekker in voelt. Een slappe buik kan je nog wel verhullen in een badpak maar als je een dikke buik hebt, zie men dat toch wel.

Ik kies voor bikini, ondanks mijn buik, want ik heb het rare idee dat je slanker lijkt als je bruin bent.
__________________
I don't pretend to be cool, I'm hot!! :P
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 17:57
Ingrid3
Ingrid3 is offline
as je dikkere buik hebt is da vaak mooier in bikini dan badpak..
in badpak tekent da helemaal af...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 18:04
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Waah, juist niet idioot. Als je een bleke kleur neemt, lijk je nog bleker!!

Je moet juist een kleur die het een beetje ophaalt, warm rood of oranje of zo. Als ik nou ergens zo'n bikini kan vinden is dat ook weer ok *heeft zwart *
Idd in van die saaie pastelkleuren/beige-kleuren zie je er juist lijk-achtig uit, als je al een lichte huid hebt. Ik vind een lichte huid juist mooi met fel contrasterende kleuren, vooral rood is enorm flatterend.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:11
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Als je wat dikker bent kan je wel een bikini aan, je hoeft geen perfect strak buikje te hebben vind ik. Maar als er echt vetrollen over je bikini hangen is een badpak mooier. Al je dik bent lijk je in een badpak vaak wel slanker volgens mij. Ik draag zelf een rode bikini maar ik heb heel lang in een badpak gelopen omdat ik vond dat ik te dik was voor een bikini, was ook een beetje overdreven maar ja, ik voelde me niet lekker in een bikini.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Van die vage kleurtjes als beige, lichtgeel etc. kunnen je bleek doen lijken.
Verder moet je zelf weten of je een bikini beter vindt staan. Ik vind het nooit zo'n prettig gezicht, een buik die over een bikinibroekje heen hangt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:01
BELLEKE
BELLEKE is offline
tuurlijk past ook n dikker buikje bij n bikini... of omgekeerd...

welk kleurtje daarmee zou 'k je niet kunnen helpen
x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:12
Verwijderd
ik heb een oranje bikini, was in het begin van de vakantie heel bleek (wat heel stom staat tussen al die superbruine grieken) nu ben ik bezz wel bruin ( ) en dat valt xtra op in een knalbikini, tog nie so slim dak een knalbikini heb want ik ben binnen een maand altijd alweer wit.....
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:56
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Ik vind dat mensen die niet zo'n strak buikje hebben, of fors zijn ook een bikini kunnen dragen (ok 100 kilo niet). En ik zou iig gene felle kleuren kiezen bij een wit velletje, maar je wordt toch bruin dus dan staat alles!
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 20:42
Y@NOU
Y@NOU is offline
Ik vind bikini altijd mooier, als je in een badpak loopt met een dikke buik dan rekt het badpak zo uit (iel) en het staat vooral heel onzeker. Een dik meissie in bikini staat veel zelfverzekerder en gewoon leuker!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:
Ik vind dat mensen die niet zo'n strak buikje hebben, of fors zijn ook een bikini kunnen dragen (ok 100 kilo niet). En ik zou iig gene felle kleuren kiezen bij een wit velletje, maar je wordt toch bruin dus dan staat alles!
Jij misschien... ik kan de hele dag in de zon liggen en ik word ongeveer zo bruin als jij in de winter bent...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:30
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik heb een mooie, zwarte bikini met verstevigde triangeltjes (= bescherming tegen vreemde acties van mijn boezem ) en een soort boxer-broekje. Ik vind een bikini in princiepe altijd mooier dan een zwempak, ook als je wat steviger bent. In een zwempak ziet het al snel zo gedrongen uit, dat heb je niet (zo snel) bij een bikini. Ikzelf draag wel altijd van die boxerbroekjes, dan voel ik me 'veiliger'. Mijn kont is mijn minst favo onderdeel
Witte bikini's geven je -volgens mij- al snel een bruinere huid. ..
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:30
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
niem schreef:
Hier, zo'n bikini is toch prachtig als je wat minder strak, gespierd of dun bent? Als je er dan eentje neemt met hele dunne bandjes dan gaat het er al snel blubberig uitzien (ook bij mij).
Enne, je kan best een beetje dik buikje hebben dat gespierd is. Mijn buikje is er niet dunner op geworden nu ik weer oefeningen doe, maar zeker wel een stuk steviger en ook wat beter gevormd. Maar niet plat (who cares, ben geen 14 meer )..

Mij krijg je trouwens niet in een badpak. Ik voel me dan net een champagneglaasje Lang benen en dan zo'n propje erbovenop..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:15
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Mij krijg je trouwens niet in een badpak. Ik voel me dan net een champagneglaasje Lang benen en dan zo'n propje erbovenop..
ik heb ook niet graag een badpak, dan lijk je idd nogal slungelig, ik ben zo al lang genoeg. en dan worden mijn propjes platgedrukt
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Hier, zo'n bikini is toch prachtig als je wat minder strak, gespierd of dun bent? Als je er dan eentje neemt met hele dunne bandjes dan gaat het er al snel blubberig uitzien (ook bij mij).
Enne, je kan best een beetje dik buikje hebben dat gespierd is. Mijn buikje is er niet dunner op geworden nu ik weer oefeningen doe, maar zeker wel een stuk steviger en ook wat beter gevormd. Maar niet plat (who cares, ben geen 14 meer )..

Mij krijg je trouwens niet in een badpak. Ik voel me dan net een champagneglaasje Lang benen en dan zo'n propje erbovenop..
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan me suf oefenen aan buikspieroefeningen, maar het wordt niet strakker....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Jij misschien... ik kan de hele dag in de zon liggen en ik word ongeveer zo bruin als jij in de winter bent...
idem... mijn armen zijn een beetje rozig, neigend naar bruin , en dat is het resultaat van zeventien jaar fietsen in een t-shirtje... de rest is heeeeeeeeeeeeeeelemaal wit. echt wit.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:02
Marilyn
Marilyn is offline
Ik heb een vreselijk witte huid en draag altijd een mooie zwarte bikini! En? Ik vind het prachtig! Waarom wil iedereen bruin zijn???
__________________
Je spiegelbeeld? Ach - het is maar hoe je er tegenover staat...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:53
feline
feline is offline
Citaat:
druiveke schreef:
Bij het topic "maak een foto van je body" zie ik dat er vele ee mooi, strak buikje hebben. Vinden jullie een dikkere buik ook passen in bikini?
Welke kleur past het best bij een enorm bleek huidje?
Hoe een bikini's verkies je? (eventueel met foto )
Ik vind een bikini meestal wat leuker staan dan een badpak bij jonge mensen. maar de laatste tijd zie je ook wel grappige badpakken met een diepe v-hals bijvoorbeeld. Doe gewoon aan waar jij je lekker in voelt. Ik vind oranje inderdaad wel mooi staan bij een lichte huid.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Bikini, tankini of badpak?
Guinie
54 11-07-2011 17:34
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding en gezondheid topic #35
Sappie
500 03-03-2005 05:29
Lifestyle bikini - dik
druiveke
331 05-06-2004 19:29
Lifestyle Hoeveel bikini's/badpakken/zwemshorts/.. ?
Dzjes
85 10-05-2004 16:34
Lichaam & Gezondheid Bikini/Badpak vorm op je huid
Miracle
35 22-09-2003 18:12
Lifestyle Bikini...
x-spekkie-x
66 27-04-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.