Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2011, 20:10
Guinie
Guinie is offline
Wat vinden jullie fijner, een bikini, tankini of badpak? -vraag gericht aan de meisjes.
Ik zou wel graag een bikini willen denk ik, maar dan is het net of je in je ondergoed rondloopt.. en toch loopt iedereen erin op het strand en bij het zwembad..
Zit nog een beetje in dilemma dus, heb nu een tankini maar die vind ik eigenlijk niet mooi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2011, 20:12
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Een badpak vind ik wel fijner omdat het goed blijft zitten als je bijvoorbeeld het water in duikt of met golven, maarja dan wordt je buik weer niet bruin
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 20:22
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik heb het liefst een bikini, dan wordt je het best bruin en o.a. omdat ik ook in de winter een natuurlijk tintje heb, show ik graag mijn lichaam (verder ben ik best wel preuts hoor) Ook accentueer ik graag mijn figuur, vandaar misschien dat ik een monokini soms ook wel mooi vind. Tankini's vind ik er zo sport-achtig uit zien, en badpakken vind ik ongelofelijk lomp, dus die worden het beiden nooit voor mij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 20:59
Catch
Catch is offline
Bikini, zo lang hij maar goed zit. Ik ben niet gewend aan een zwempak maar ik zou dat wel fijner vinden met echt zwemmen. Zonnen lukt het best met een bikini.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 22:00
Verwijderd
Als het puur om het zwemmen gaat, is een badpak fijner. Bikinibroekjes/bovenstukjes raken nou eenmaal gemakkelijker kwijt als je van grotere hoogte duikt/springt. Maar ik vind bikini's en tankini's mooier, meestal... nou ja, niet op iedereen; er zijn wel mensen die wat mij betreft beter een badpak mogen dragen. Maar op mezelf wel.

Tankini's vind ik wel erg leuk trouwens; geen idee waarom.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 23:23
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Even Googelen leerde mij zojuist wat een tankini is, weer wat geleerd vandaag.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 07:42
Verwijderd
Tankini's vind ik best wel leuk, maar ik vind het niet zo fijn zitten. Een badpak is fijn om te zwemmen maar dat vind ik dan weer niet zo leuk. Een bikini vind ik dus het leukste, en daar word je buik ook bruin van tenminste. En een bikini vind ik ook wel lekker zitten!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 08:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij wedstrijdzwemmen draag ik (natuurlijk) altijd een badpak, als ik naar een zwembad ga met glijbanen of een wildwaterbaan ofzo draag ik ook het liefst een badpak. Dat is praktisch. Als ik inactief ga zwemmen (in zwembad of zee) draag ik graag een bikini. Een tankini heb ik nog nooit geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 09:26
Verwijderd
Bikini. Tankini is voor de wat onzekere mensen, badpak vind ik eigenlijk nooit flatterend.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie fijner, een bikini, tankini of badpak? -vraag gericht aan de meisjes.
Ik zou wel graag een bikini willen denk ik, maar dan is het net of je in je ondergoed rondloopt.. en toch loopt iedereen erin op het strand en bij het zwembad..
Zit nog een beetje in dilemma dus, heb nu een tankini maar die vind ik eigenlijk niet mooi.
Bikini met zo'n zwembroek tot knie of gwn zo'n korte zwembroek erover
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 10:02
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik show graag mijn lichaam dus bikini of monokini. En tankini vind ik onzekerheid uitstralen. Badpak vind ik ook heel fijn zitten, maar dan moet het wel een mooi model zijn dat mijn lichaam goed doet uitkomen, dus meestal wordt het dan toch monokini.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 10:44
Verwijderd
Pics van volk in bikini
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:24
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
bikini, maar hij moet wel helemaal goed zitten, gwn dat het op z'n plek blijft zitten zegmaar
tankini is lelijk, badpak gaat wel maar word je niet echt bruin is en is onhandig met naar de wc.

en nog een zwembroek over het broekje van m'n bikini, vind ik toch iets aangekleder als je tussendoor een ijsje gaat halen ofzoiets, en het is prettiger (stom woord)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 15:50
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
(...)
en nog een zwembroek over het broekje van m'n bikini, vind ik toch iets aangekleder als je tussendoor een ijsje gaat halen ofzoiets, en het is prettiger (stom woord)
Voor dat soort dingen kun je btw ook een pareo kopen, dat staat vrolijk en zomers, en is nog handig ook!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 16:02
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb een tankini. Met bikini's voel ik me vaak toch te... naakt. Zal ook wel onzekerheid zijn, ergens. Diep van binnen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tankini. Met bikini's voel ik me vaak toch te... naakt. Zal ook wel onzekerheid zijn, ergens. Diep van binnen.
Dit.

En een badpak vind ik lelijk en je word er niet bruin van. Alleen maar je benen, je armen en je schouders. En ik vind een gebruinde rug en buik altijd wel leuk staan dus.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 21:49
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Ik heb een tankini. Met bikini's voel ik me vaak toch te... naakt. Zal ook wel onzekerheid zijn, ergens. Diep van binnen.
Dit bedoelde ik ja. Ik twijfel nu tussen een bikini en een tankini.. Maar met een bikini heb ik het idee dat ik in m'n ondergoed rondloop, is gewoon niet prettig.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Bikini. Tankini is voor de wat onzekere mensen, badpak vind ik eigenlijk nooit flatterend.
Mwah, er zijn ook gewoon mooie tankini's, hoor. Ik voel me niet zekerder in een tankini dan in een bikini (of andersom); ik koop natuurlijk hoe dan ook alleen iets wat een beetje flatteert...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2011, 22:49
Verwijderd
Ik heb alledrie. Een tankini uit de tijd dat ik puber en onzeker was en dus niet met blote buik maar ook niet in badpak wilde. Een badpak uit de tijd dat ik 80+ kilo woog maar wel een badpak moest hebben. Een hele leuke, eigenlijk. Vrij donker maar wle met verschillende kleurtjes enzo. En sinds afgelopen zomer twee bikini's.
Een tankini doe ik niet meer aan, vind ik onpraktisch, misschien nog wel onpraktischer dan een badpak. Geen idee waarom, misschien omdat ik nog nooit een écht leuke ben tegengekomen die mijn borsten enigszins ondersteunt. Badpak heb ik al heel lang niet meer aangehad, maar is wel handig als ik ga zwemmen met Jong Nederland. Vijftien tienjarige jongetjes in een zwembad om je nek en dan een bikini aanhebben is ook niet alles.
Bikini heb ik sinds deze zomer pas weer en vind ik prima.
Sinds ik 4,5 maanden in Z-Frankrijk heb gezeten en daar bijna dagelijks in bikini rond moest hupsen, ben ikd aar een stuk makkelijker in geworden. Misschien omdat ik wel heb gezien dat het ook écht wel erger kan, mijn figuur is dan best leuk
Daarnaast vind ik monokini's maar raar. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker zit en ik heb er van de zomer toch verschillende gezien waarvan ik er niet een mooi vond. Kwam ook door de mensen die er in zaten, want dat waren bijna allemaal moeders met zo'n 'ik ben zwanger geweest maar krijg het laatste flubbertje buik niet weggetraind' waardoor dat ding overal in sneed. NIet mooi. Het toppunt was een vijftigplus vrouwtje, klein en dik, met overal paarsrode straie (dus bovenbenen, heupen en buik) dat het blijkbaar moeilijk vond om haar bikinilijn bij te houden waardoor ze een aardig struikje had staan. Dat kwam heel erg gezellig goededag zeggen aan de zijkanten van haar felblauwe te kleine monokini. Echt. Gruwel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 08:33
Verwijderd
Tankini met redelijk lang broekje. Ik houd er gewoon niet van om halfnaakt rond te lopen. Buiten zwemmen om heb ik ook altijd keurig bedekte schouders en bovenbenen en alles.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 23:41
Verwijderd
Bikini.
Droogt het snelst

vind natte dingen op mijn huid sowieso verschrikkelijk. daarom bikini
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 12:13
ThunderShock
ThunderShock is offline
Ik draag zelf altijd bikini.
Die bikini moet dan wel een beugel hebben. Ander vind ik het verschrikkelijk zitten bij m'n borsten. Badpak vind ik ook meestal niet lekker zitten.
Tankini heb ik nog nooit geprobeerd. Ik vind ze er vaak wel leuk uit zien eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 14:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
strand -> bikini
zwembad -> badpak
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 17:02
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline

mankini ftw.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 18:41
Verwijderd
Als ik naar een vierkant zwembad ga om baantjes te trekken draag ik een badpak omdat dat het comfortabelst zwemt. Als ik naar een tropisch zwemparadijs ga om van glijbanen te gaan enzo, draag ik een tankini omdat dat wat vlotter staat dan een badpak maar geen lastige losschietende touwtjes heeft zoals een bikini. Als ik naar zee of een zwemvijver ga om er vooral naast te liggen en er alleen af en toe in te spartelen, draag ik een bikini omdat dat het leukst staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Als ik naar een vierkant zwembad ga om baantjes te trekken draag ik een badpak omdat dat het comfortabelst zwemt. Als ik naar een tropisch zwemparadijs ga om van glijbanen te gaan enzo, draag ik een tankini omdat dat wat vlotter staat dan een badpak maar geen lastige losschietende touwtjes heeft zoals een bikini. Als ik naar zee of een zwemvijver ga om er vooral naast te liggen en er alleen af en toe in te spartelen, draag ik een bikini omdat dat het leukst staat.
Dit idd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 21:48
Sv3nie
Sv3nie is offline
Geen badpak dus.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg faal.jpg (102.1 KB, 15x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 08:17
Verwijderd
bikini staat gewoon leuker
ik had ooit een tankini maar dat zat verschrikkelijk als ik had gezwommen, zette dat bovenstuk zo uit en voelt gewoon raar.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 20:27
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Daarnaast vind ik monokini's maar raar. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker zit en ik heb er van de zomer toch verschillende gezien waarvan ik er niet een mooi vond. Kwam ook door de mensen die er in zaten, want dat waren bijna allemaal moeders met zo'n 'ik ben zwanger geweest maar krijg het laatste flubbertje buik niet weggetraind' waardoor dat ding overal in sneed. NIet mooi. Het toppunt was een vijftigplus vrouwtje, klein en dik, met overal paarsrode straie (dus bovenbenen, heupen en buik) dat het blijkbaar moeilijk vond om haar bikinilijn bij te houden waardoor ze een aardig struikje had staan. Dat kwam heel erg gezellig goededag zeggen aan de zijkanten van haar felblauwe te kleine monokini. Echt. Gruwel.
Toch zitten ze echt lekker. Het mooie is dat je gewoon bruin wordt er in, want eigenlijk is alles open op n klein streepje na. Ik ben dan wel moeder, maar ik weeg 57 kg en ben weer in vorm. (dan mag het wel toch ) maar heb n heel klein beetje striae onder mn navel die nog niet mooi gekleurd is. Dus voor mij is het eigenlijk de perfecte oplossing.
Heb deze besteld voor van de zomer:

van phax. Vond m erg leuk .
Daarnaast vind ik ook bikini's erg leuk om te dragen. Badpakken vind ik echt niet leuk. Tankini's ook niet, heel soms zie ik wel een leuke tankini, maar ik zou het zelf niet dragen.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 21:47
Catch
Catch is offline
Citaat:
Toch zitten ze echt lekker. Het mooie is dat je gewoon bruin wordt er in, want eigenlijk is alles open op n klein streepje na. Ik ben dan wel moeder, maar ik weeg 57 kg en ben weer in vorm. (dan mag het wel toch ) maar heb n heel klein beetje striae onder mn navel die nog niet mooi gekleurd is. Dus voor mij is het eigenlijk de perfecte oplossing.
Heb deze besteld voor van de zomer:
[afbeelding]

van phax. Vond m erg leuk .
Daarnaast vind ik ook bikini's erg leuk om te dragen. Badpakken vind ik echt niet leuk. Tankini's ook niet, heel soms zie ik wel een leuke tankini, maar ik zou het zelf niet dragen.
Ik vind dat wel een prachtding (op haar lijf, en met jouw 57 kilo zal dat ook goedkomen ) maar hoe blijft het zitten?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 22:05
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Ik vind dat wel een prachtding (op haar lijf, en met jouw 57 kilo zal dat ook goedkomen ) maar hoe blijft het zitten?
Achterop zit ie geknoopt, kan hij dus zo strak als tot hij blijft hangen, en er zit een los nekbandje bij.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 22:12
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Volgens mij is de officiele term voor zo'n ding trouwens semikini, een monokini is eigenlijk alleen een broekje.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 08:59
Catch
Catch is offline
Citaat:
Achterop zit ie geknoopt, kan hij dus zo strak als tot hij blijft hangen, en er zit een los nekbandje bij.
Oké gaaf, dat zie je helemaal niet. Mooi hoor
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Toch zitten ze echt lekker. Het mooie is dat je gewoon bruin wordt er in, want eigenlijk is alles open op n klein streepje na. Ik ben dan wel moeder, maar ik weeg 57 kg en ben weer in vorm. (dan mag het wel toch ) maar heb n heel klein beetje striae onder mn navel die nog niet mooi gekleurd is. Dus voor mij is het eigenlijk de perfecte oplossing.
Heb deze besteld voor van de zomer:
[afbeelding]

van phax. Vond m erg leuk .
Daarnaast vind ik ook bikini's erg leuk om te dragen. Badpakken vind ik echt niet leuk. Tankini's ook niet, heel soms zie ik wel een leuke tankini, maar ik zou het zelf niet dragen.
Die is idd mooi
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 14:36
Verwijderd
Ik wist niet eens wat een tankini was, maar ik vind ze echt heel leuk! Badpakken houd ik niet van.

Ik snap trouwens niet waarom een tankini onzekerheid zou uitstralen? Het enige dat er extra bedekt wordt is dan toch de buik? Als je een vette pens hebt kun je dat echt niet verhullen, ook niet met een tankini.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Toch zitten ze echt lekker. Het mooie is dat je gewoon bruin wordt er in, want eigenlijk is alles open op n klein streepje na. Ik ben dan wel moeder, maar ik weeg 57 kg en ben weer in vorm. (dan mag het wel toch ) maar heb n heel klein beetje striae onder mn navel die nog niet mooi gekleurd is. Dus voor mij is het eigenlijk de perfecte oplossing.
Heb deze besteld voor van de zomer:
[afbeelding]

van phax. Vond m erg leuk .
Daarnaast vind ik ook bikini's erg leuk om te dragen. Badpakken vind ik echt niet leuk. Tankini's ook niet, heel soms zie ik wel een leuke tankini, maar ik zou het zelf niet dragen.
Die heeft niks over je schouders, toch? Zakt dat dan niet heel erg af?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2011, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Die heeft niks over je schouders, toch? Zakt dat dan niet heel erg af?
bij heeft die nooit afgezakt maar bij de buik werd die erg wijd dus ik had hem maar weggedaan (2 jaar geleden ofzo) hij zat niet meer lekker
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 10:24
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
bij heeft die nooit afgezakt maar bij de buik werd die erg wijd dus ik had hem maar weggedaan (2 jaar geleden ofzo) hij zat niet meer lekker
Ik denk dat dat een heel ander badpak is, want deze is van collectie 2011
Ik had vorig jaar ook een monokini van phax en dat buikstuk is nooit uitgerekt.


@Azeche: Er zit een los halterbandje bij, dus het zakt nooit af. Wel jammer dat er geen beugels in zitten..
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 15:51
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Ik heb het liefst gewoon een bikini, maar ik heb wel zo'n broekje met pijpjes. Nauwelijks, maar dat voorkomt dat het allemaal gaat opkruipen daar en dat vind ik wel een prettig idee tijdens het zwemmen.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 14:26
Imaginairy
Imaginairy is offline
Bikini, maar dan met een surfshort. Vind ik veul leuker.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 22:18
ThomasNL
ThomasNL is offline
Mag ik voor de mannen spreken: Bikini..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 17:28
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ik draag het liefst een badpak, bikini's zijn er niet in mijn maat en het is zoooo bloot. D;
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 06:28
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Mag ik voor de mannen spreken: Bikini..
Deze uitspraak omvat inderdaad de mannelijke voorkeur.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 16:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik wist niet eens wat een tankini was, maar ik vind ze echt heel leuk! Badpakken houd ik niet van.

Ik snap trouwens niet waarom een tankini onzekerheid zou uitstralen? Het enige dat er extra bedekt wordt is dan toch de buik? Als je een vette pens hebt kun je dat echt niet verhullen, ook niet met een tankini.
Ik vind het hetzelfde als meisjes die alleen zwart aantrekken omdat het "afkleedt" of die voorover gebogen zitten/met een arm voor de buik zitten. Het is niet zo dat je niet ziet dat ze daar een buik hebben zitten, in hun hoofd valt het dan alleen minder op. Maar die onzekerheid spat er dan wel vanaf.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 08:53
Verwijderd
Nu heb ik een tankini maar nu zomer wil ik grote zwembroek met t-shirt zo'n surf. Of helemaal niet zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het hetzelfde als meisjes die alleen zwart aantrekken omdat het "afkleedt" of die voorover gebogen zitten/met een arm voor de buik zitten. Het is niet zo dat je niet ziet dat ze daar een buik hebben zitten, in hun hoofd valt het dan alleen minder op. Maar die onzekerheid spat er dan wel vanaf.
Je hebt misschien ook wel gelijk, maar wat ik bedoel is dat je niet aan de kleding kan afzien welke reden erachter zit. Ik bedoel, ik draag voornamelijk zwart. Ook vind ik tankini's op één of andere manier leuker dan bikini's (al wist ik voor dit topic niet eens wat een tankini was ), maar dat heeft voor mij persoonlijk dan weer niets met onzekerheid te maken, want ik heb geen vetrolletje te verbergen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 07:45
Verwijderd
een bikini ligt me het best, en ik heb geen vetrollen dus heb er geen moeite.
kheb wel een broekje eronder met pijpen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 16:00
chick123
Avatar van chick123
chick123 is offline
bikini of monokini zijn mooi
niet van die normaal of halter bikini
gewoon bandeau of strapless
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 22:02
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
Citaat:
Wat vinden jullie fijner, een bikini, tankini of badpak? -vraag gericht aan de meisjes.
Ik zou wel graag een bikini willen denk ik, maar dan is het net of je in je ondergoed rondloopt.. en toch loopt iedereen erin op het strand en bij het zwembad..
Zit nog een beetje in dilemma dus, heb nu een tankini maar die vind ik eigenlijk niet mooi.


Ik zelf draag graag een bekini

ik beredeneer zo:

slank tot normaal figuur bikini
mollig tot dik badpak..

Bij wat oudere vrouwen (40+)
slank tot normaal figuur Tankini
mollig tot dik badpak
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 22:04
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
Citaat:
Geen badpak dus.
huh dat ziet er raar uit..
met dat lichte en da gebruinde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saailicopteren #1819
Verwijderd
500 25-04-2013 18:54
Lichaam & Gezondheid Tips voor kleine borsten
Jootje2097
19 04-08-2012 10:33
Lifestyle Bikini's
palindrome
114 15-08-2007 22:12
Lichaam & Gezondheid Zomer voor een voller figuur!
ikke23
37 29-05-2005 16:55
Lifestyle Wat draag jij
#JumpDaFuckUp!#
82 21-06-2002 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.