Oud 05-02-2002, 20:23
*InANna*
*InANna* is offline
Ik vind dit echt heel stom klinken maar ik heb in me vagina echt iets raars. Ik weet niet wat het is maar het lijkt of het een blokkade is ofzo maar ik krijg der dus geenees een tampon in ofzo omdat dat er zit en dan kan ik het toch ook nooit met een jongen doen!? daar zit ik echt mee dus. Iemand nog goede raad ofzow??
Oud 05-02-2002, 20:28
DarkCat
DarkCat is offline
Meisjes hebben sowieso een maagdenvlies dat de ingang kleiner maakt. Verder zitten er spieren omheen die, als je ze aanspant, de toegang flink kunnen versperren. Ik denk niet dat jij iets raars hebt..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 05-02-2002, 21:26
broed
broed is offline
ik denk dat het maagenvlies er gewoon nog zit aangezien je 14 ben gewoon ff doordrukken

bloed beetje opruimen en klaar
kan je ook gelijk neuken
Oud 05-02-2002, 21:28
BloodGod
BloodGod is offline
tja...

gewoon eff met vinger erin...
( niet vingeren )

maar gewoon eff proberen met je vinger er door te komen

( ik ken een meisie had `t zelfde probleem ( een ex van mij )
toen ze dat deed was `t over

suc6 & sterkte
__________________
How start a revolution without executions. <><> Slaughter is a filthy business. But when i do it, it's called Art..... /-\()$ Art of
Oud 05-02-2002, 21:29
broed
broed is offline
Citaat:
BloodGod schreef:
tja...

gewoon eff met vinger erin...
( niet vingeren )

maar gewoon eff proberen met je vinger er door te komen

( ik ken een meisie had `t zelfde probleem ( een ex van mij )
toen ze dat deed was `t over

suc6 & sterkte

hey wijf ik wil het ook wel doen voor je hoor ?
Oud 05-02-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
broed schreef:
ik denk dat het maagenvlies er gewoon nog zit aangezien je 14 ben gewoon ff doordrukken
kep geen verstand ervan maar ze zeggen altijd het maagdenvlies helemaal niet iets is waar je door kan prikken...dus volgens mij weet jij er ook nie veel van
Oud 05-02-2002, 21:34
Verwijderd
das gewoon je maagdenvlies (wat idd geen echt vliesje is maar meer een ribbellig stukje aan de binnenkant van de vagina) dat rekt later nog wel uit naarmate je vaker tampons gebruikt enzo..dus ja...
Oud 05-02-2002, 21:53
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
broed schreef:

hey wijf ik wil het ook wel doen voor je hoor ?
Met dat soort taalgebruik denk ik niet dat jij ooit aan iets 'doen' toekomt...
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Oud 05-02-2002, 22:03
broed
broed is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Met dat soort taalgebruik denk ik niet dat jij ooit aan iets 'doen' toekomt...

"doen" is al lang geweest

leuk is dat hoor meisjes ontmaagden
Oud 05-02-2002, 22:08
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
broed schreef:

"doen" is al lang geweest

leuk is dat hoor meisjes ontmaagden
eikel

Oud 05-02-2002, 22:25
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
broed schreef:

"doen" is al lang geweest

leuk is dat hoor meisjes ontmaagden
Nog 1 zo'n domme opmerking als die je in die topic geplaatst hebt en jij doet hier voorlopig even helemaal niks meer, dat je 't even weet.
Oud 05-02-2002, 23:05
broed
broed is offline



roger
Oud 06-02-2002, 09:10
BloodGod
BloodGod is offline
Citaat:
Koen schreef:
Nog 1 zo'n domme opmerking als die je in die topic geplaatst hebt en jij doet hier voorlopig even helemaal niks meer, dat je 't even weet.
uhmm kijk wat broed zegt over "DOEN" was daar verkeerd mee ? mag ie geen meiske ontmaagde ofzo.. iemand andersm komt met `t domme opmerking "ik hoop dat je nooit "doen" toekoemt.. dus wie mot hier gewaarschuwd worden....

dus.. maarja
__________________
How start a revolution without executions. <><> Slaughter is a filthy business. But when i do it, it's called Art..... /-\()$ Art of
Oud 06-02-2002, 18:55
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
BloodGod schreef:
uhmm kijk wat broed zegt over "DOEN" was daar verkeerd mee ? mag ie geen meiske ontmaagde ofzo.. iemand andersm komt met `t domme opmerking "ik hoop dat je nooit "doen" toekoemt.. dus wie mot hier gewaarschuwd worden....
dus.. maarja
Omdat dit een serieuze topic was?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 06-02-2002, 19:39
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
kep geen verstand ervan maar ze zeggen altijd het maagdenvlies helemaal niet iets is waar je door kan prikken...dus volgens mij weet jij er ook nie veel van
neej het maagdenvlies is niet letterlijk een 'vlies' neej, maar dat bedoelde hij ook niet volgens mij. het is een kleine verdikking vooraan in de vagina. als je een beetje doordruk verdwijnt die verdikking. kan een beetje bloeden, maajah boeiuh.

__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Oud 06-02-2002, 19:59
*InANna*
*InANna* is offline
Maja, dat denk ik eigenlijk niet, dat dat het maagdenvlies is want volgens mij zit het wel een stukkie verder, dus jammer genoeg kunnen jullie mij niet geruststellen, ik kan mijn vinger (of tampon) er wel een heel end in krijgen hoor maar dan voel ik dus iets, waarvan ik niet weet wat het is, kan er wel een beetje langs maar niet ver. (ja vaaaag.. maja)
Oud 06-02-2002, 21:24
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
neej het maagdenvlies is niet letterlijk een 'vlies' neej, maar dat bedoelde hij ook niet volgens mij. het is een kleine verdikking vooraan in de vagina. als je een beetje doordruk verdwijnt die verdikking. kan een beetje bloeden, maajah boeiuh.

tjah voor jou als jongen wel ja, maar het kan nog serieus pijn doen ook

Oud 19-01-2003, 18:16
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
*InANna* schreef:
Maja, dat denk ik eigenlijk niet, dat dat het maagdenvlies is want volgens mij zit het wel een stukkie verder, dus jammer genoeg kunnen jullie mij niet geruststellen, ik kan mijn vinger (of tampon) er wel een heel end in krijgen hoor maar dan voel ik dus iets, waarvan ik niet weet wat het is, kan er wel een beetje langs maar niet ver. (ja vaaaag.. maja)
Misschien je g-spot ofzo?

Weet t verder ook niet. Ga ermee naar de dokter als je er je absoluut niet gerust bij voelt. Gaat je heus niet uitlachen.
Oud 22-01-2003, 17:29
Yezzica
Yezzica is offline
Misschien kan je proberen om de tampon een iets andere richting te geven, schuin naar 8eren...
Oud 22-01-2003, 17:45
Verwijderd
euhm is het erg pijnlijk als je er aan komt? want dan zal het wel je baarmoedermond zijn ofzo want wanneer 'k droog ben en 'k doe mijn vinger erin, kom ik ook niet ver.. maar zodra je nat ben enzo, dan gaat je vagina uitrekken.. dus zit je baarmoedermond verder..

'k weet het ook nie hoor. 't zou het kunne zijn.. hou je er wel rekening mee dat je vagina richting je rug gaat? dus nie recht naar boven..
Oud 22-01-2003, 18:03
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
misschien vinden ze het gewoon interessant of wil iemand anders het ook weten. de volgende keer als zo'n vraag komt dan weet ik het antwoord. en als dit opnieuw geweest was wist ik er nog niks over
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 23-01-2003, 04:18
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ehh ff dat jullie het weten, dit topic is al een jaar oud.

gepost op 05-02-2002 @ 21:23
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 23-01-2003, 12:11
Verwijderd
Citaat:
*InANna* schreef:
Maja, dat denk ik eigenlijk niet, dat dat het maagdenvlies is want volgens mij zit het wel een stukkie verder, dus jammer genoeg kunnen jullie mij niet geruststellen, ik kan mijn vinger (of tampon) er wel een heel end in krijgen hoor maar dan voel ik dus iets, waarvan ik niet weet wat het is, kan er wel een beetje langs maar niet ver. (ja vaaaag.. maja)
Hoe ver kun je je vinger erin krijgen? Want ongeveer een vinger diep kun je je baarmoeder al voelen (daar kun je zelfs een eindje langs, en die 'trekt zich ook terug' als je opgewonden raakt). Daarvoorbij kun je idd geen tampons meer doen... is ook niet echt nodig, zo diep hoeven die nou ook weer niet, gewoon ver genoeg om ze niet meer te voelen zitten.
Oud 23-01-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
broed schreef:

"doen" is al lang geweest

leuk is dat hoor meisjes ontmaagden
Je maakt nu vooral ook een heel geloofwaardige indruk, lieve schat.
Oud 23-01-2003, 18:06
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Als degene die dit poste er nog steeds last van heeft, kan ze een nieuw topic openen. Maar vooralsnog,

Topic gesloten
__________________
http://www.scholieren.com
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Verslag Duits das Leben der Andern
estellecarlijn
3 29-06-2010 18:36
De Kantine Lekker vrouwen verhandelen in Saailand #416
Uice
500 11-11-2008 15:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie is er goed in Duits? (conversatie en tekst)
Loor
6 05-02-2007 21:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duitse naamvallen
Lychee
2 22-01-2007 18:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen duits-samenvatting/uittreksel
DiaNNe>!!!
1 03-09-2003 22:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kan iemand mij alsjblieft naamvallen Duits uitleggen?
LadyApocalyps
4 23-01-2003 11:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.