Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 16-06-2004 @ 19:55 :
Ik word gebeld tussen 15u en 17u (of ik nou geslaagd ben of niet) en om 17u moet ik dan mn cijferlijst ophalen.
hoe kan je nou tot 5 uur gebeld worden als je al om 5 uur op school moet zijn. straks word je als laatste om 5 ur gebeld en en je toch nooit om 5 ur op school. f is het vnaf 5 uur op school ofzo?
Advertentie
Oud 16-06-2004, 20:43
Zara Elle
Zara Elle is offline
Bij ons moet je 's avonds pas naar school..rond 6/half 7 of zo.

Ik weet nog precies hoeveel punten ik voor eco heb (streng gerekent) en ik ga zeker naar de normering kijken. Dan is de spanning er ook al af als ik weet dat ik gebeld ga worden....en dan maar herkansen he.

Maarre het is nog niet voorbij als je morgen gebeld word hoor! Lang leve de herkansing!!!
Oud 16-06-2004, 22:11
Verwijderd
Ik heb zelfs geen teennagels meer ik ben zenuwachtig terwijl ik de examens toch wel redelijk gemaakt heb en er goed voor stond, hoe krom is dat? Maar vooruit (*zucht*) we zien het morgen wel. Tussen 14.30 en 15.30 denk ik. Iig tot 15.30 en dan om 16.30 op school zijn
Oud 16-06-2004, 22:15
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Fieuw... De vmbo kreeg bij ons tussen 4 en 6 uitslag... en om 4 uur (iets erover) stond al op internet wie er geslaagd waren... kijk wel of ik erbij sta :$
Oud 16-06-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-06-2004 @ 23:11 :
Ik heb zelfs geen teennagels meer ik ben zenuwachtig terwijl ik de examens toch wel redelijk gemaakt heb en er goed voor stond, hoe krom is dat? Maar vooruit (*zucht*) we zien het morgen wel. Tussen 14.30 en 15.30 denk ik. Iig tot 15.30 en dan om 16.30 op school zijn
haha, ik voel het ook al een beetje, terwijl ik ook wel zeker ben dat ik geslaagd ben (of toch niet 99% is toch nog geen 100% zeker).
Helaas moeten wij tot vrijdag wachten. Helemaal verrot is dat we tussen tien en twee uur gebeld worden... kon het niet nog later ofzo
Oud 16-06-2004, 23:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 16-06-2004 @ 20:01 :
hoe kan je nou tot 5 uur gebeld worden als je al om 5 uur op school moet zijn. straks word je als laatste om 5 ur gebeld en en je toch nooit om 5 ur op school. f is het vnaf 5 uur op school ofzo?
das bij ons ook zo.
We worden gebeld (als je gezakt bent) na de examenvergadering. Die is meestal rond half 2 afgelopen, dus half 3 niet gebeld is eigenlijk al geslaagd.
MAAR het zou theoretisch ook uit kunnen lopen, die vergadering. Daarom zegt men dat je tot half 5 gebeld kan worden, zodat mensen dan niet onnodig denken dat ze geslaagd zijn en achteraf alsnog teleurgesteld moeten worden.
Maar om half 5 kun je ook je cijfers al ophalen op school. Dus dat laatste uur is eigenlijk maar voor de zekerheid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-06-2004, 23:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Onze buurvrouw vertelde over haar neefje. Hij wist al zeker dat hij gezakt was, dus hij zat te wachten op het telefoontje. Maar dat telefoontje kwam maar niet.
Hij belde daarom school heel kwaad op met dat ze toch zouden bellen als je gezakt was! Dus op school zei men: ja, dat hebben we ook gedaan. Hij reageerde dat ze hem toch mooi vergeten waren dan en dat ie dat heel slordig vond ed.
Bleek dat hij geslaagd was en hij kon het maar niet geloven
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-06-2004, 23:35
Verwijderd
Ik ga nu al dood van de spanning. En dat terwijl ik eigenlijk niet heel veel te vrezen heb
Oud 17-06-2004, 00:43
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Ik ben meer benieuwd wat mijn mentor precies gaat zeggen: Gefeliciteerd, je bent geslaagd, of het is: Ik wil je meededelen dat je geslaagd ben


Daar benk benieuwder naar dan de uitslag. Kweet tog wel zeker dak geslaagd ben =)
__________________
piggymoo.com
Oud 17-06-2004, 07:30
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
naja als ik nu gezakt ben of een her heb...
moest voor ak en eco goede norm hebben, heb ik...
is GS zo laag ja dan heb ik dat niet gehaald
majaaa 4uur naar de schoolsite kijken
Oud 17-06-2004, 07:41
Jaleesa
Jaleesa is offline
Ik ben eerst een hele tijd in de stad geweest, en een kwartiertje voor ik gebeld kon worden kwam ik thuis. Toen ben ik op msn gegaan, en gelukkig werd ik al heel snel gebeld, maar k was wel zenuwachtig
__________________
Uno besso para siempre
Oud 17-06-2004, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-06-2004 @ 00:29 :
Maar om half 5 kun je ook je cijfers al ophalen op school. Dus dat laatste uur is eigenlijk maar voor de zekerheid.
aha vandaar.
ik weet eig niet of wij op school moeten komen. miss maar even vragen als ik gebeld word vanmiddag.
mijn verstrooide mentor is natuurlijk vergeten ons dit te zeggen...
Oud 17-06-2004, 08:38
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Ik word vanmiddag na 3 uur gebelt, en ik heb werkelijk nog geen idee wat te gaan doen (ik denk dat ik maar even dvd's ga kijken, en zodra de telefoon gaat heel hard naar beneden ren).
Oud 17-06-2004, 09:22
Zara Elle
Zara Elle is offline
Nou bij ons wordt je alleen gebeld als je gezakt bent.....heb liever dat je sowieso gebeld wordt maarja....ga vanmiddag ff naar stad. Als ik gebeld wordt dan weet ik het al, dan heb ik dus niet die 2 punten extra gekregen die ik nodig had voor een 5 met deze normering...dus dat wordt dan herexamen. Niks aan te doen....of ik heb natuurlijk wel die 2 punten extra en dan ben ik geslaag en dan wordt ik NIET gebeld...maar ik ga ervan uit van wel, dan ik de "schok" ook niet zo groot.
Oud 17-06-2004, 09:43
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik hóóp dat ik ná 1 uur gebeld wordt... anders ben ik er niet
__________________
Don't worry, be happy
Oud 17-06-2004, 10:12
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik moet nog minstens 6 uur wachten

maar net was er natuurlijk al een bijdehand familielid
__________________
I love dr Phil :D
Oud 17-06-2004, 10:16
723
723 is offline
Ik word gebeld tussen 14.00u en 15.30 als ik nog niet geslaagd ben. *duimt voor positieve uitslag* Kdenk dat ik ook even een dvdtje ga huren zo.
Oud 17-06-2004, 10:33
jewel4life
jewel4life is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 17-06-2004 @ 10:43 :
Ik hóóp dat ik ná 1 uur gebeld wordt... anders ben ik er niet
Kon je niet je mobiele nummer opgeven op school??? dat heb ik namelijk wel gedaan, aangezien ik morgen niet de hele dag thuis ben......
__________________
its a shame there's no one 2 blame for all the pain that life brings!
Oud 17-06-2004, 11:18
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
jewel4life schreef op 17-06-2004 @ 11:33 :
Kon je niet je mobiele nummer opgeven op school??? dat heb ik namelijk wel gedaan, aangezien ik morgen niet de hele dag thuis ben......
Ik wist niet dat ik niet thuis zou zijn, is pas gisteravond afgesproken.. Ik ben nu alweer thuis, maar er heeft wel iemand gebeld..
__________________
Don't worry, be happy
Oud 17-06-2004, 11:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij mogen helemaal niet weg van huis in de tijd dat je gebeld wordt, je moet zelf aanwezig zijn. Ik kan dus niet even naar de stad ofzo en naar mobieltjes bellen ze ook niet. Naja, ik ga maar tv kijken.

Slapeloze nachten voor de uitslag, nou nee, ik heb tot half twaalf geslapen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-06-2004, 00:07
Verwijderd
nog zo'n tien uurtjes en dan weet ik het (zeker).
Oud 18-06-2004, 00:30
Frank_YY
Avatar van Frank_YY
Frank_YY is offline
nou kreeg uitslag tussen 17 en 18u vandaag (donderdag)
eerst van 9.15 - 13.00 gewerkt..
t0en gemsnt.. duurde vrij lang
ondertussen ff met een vriendin gebeld..
me broertje was ff thuis.. mee ge-xb0xed..

nou door dat msnen ging de tijd vrij snel , heb ik altijd 8er de pc dus das wel lekker.. om 16.15 ff naar een vriend gegaan.. 17.15 was ik alweer thuis.. dus.. lekker dagje.. jum

EN GESLAAGD OOK NOG
__________________
alleeN aan zee iS de kuSt veiliG..;)
Oud 19-06-2004, 18:12
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
ik heb in de tijd dat je gebeld kan worden op msn gezeten. daarvoor nog eventjes een dvd gekeken. Officieel was het zo dat je alleen gebeld werd als je gezakt bent. Maar ondertussen zag ik allemaal msn-namen veranderen in "nickname>> GESLAAGD!!!" (bij de mensen van mijn school uiteraard). En mijn telefoontje kwam maar niet. ik wilde m'n mentor namelijk ook nog wat vragen over een gewaarmerkte cijferlijst. Om half 4 moest ik naar school om m'n cijferlijst op te halen en toen was alle spanning voorbij. Nog voor ik de school binnenging wist ik dat ik geslaagd was, want bij de hoofdingang hing een lijst met mensen die geslaagd zijn. en ik heb m'n gewaarmerkte cijferlijst
Oud 19-06-2004, 20:39
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik moet nog wachten tot donderdag 6 uur, dan moeten we naar school en vertelt de klastitularis ons wie herexamen heeft ofzo.....ZO SPANNEND!
Dinsdag ga ik al weg
Woensdag namiddag naar een Disco
Woensdag avond BBQ van school
Donderdag: heel nerveus zijn .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [WK] Groep H (Spanje, Zwitserland, Honduras, Chili)
WolterB
21 25-06-2010 17:15
Liefde & Relatie wat zegt spanning?
Sangria
12 07-12-2005 21:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Spanje laat duizenden illegalen toe.
Verwijderd
65 08-02-2005 22:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Spanningen tussen allochtone studenten ROC Hengelo
Martin
3 27-11-2003 07:55
ARTistiek spanning [3D]
Verwijderd
16 22-05-2003 21:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokko vs Spanje
Gatara
37 30-07-2002 06:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.