Oud 19-03-2003, 17:43
Verwijderd
Hoe lang ben jij op je vriendin/vriend echt verliefd geweest en wanneer ging het over in houden van. Door welke dingen krijg je weer dat warme gevoel? Kortom maak er een mooi verhaal van.

Ik zelf zag haar begin augustus 2002 voor het eerst en zag meteen dat het een leuke meid was en natuurlijk is.
Daarna is het vrij snel gegaan, ik was ook al vrij snel verliefd, na 2 maanden is het uitgegaan, ik probeer haar te vergeten maar dacht elke dag nog aan haar. Na 2 maanden is het weer aan gegaan en nu hebben we weer 3 maanden, ik ben echt verliefd, het houden van is ongeveer na een maandje gekomen in de 2e relatie, ik wou het al een keer eerder zeggen, ze maakte een move ( ik bracht haar naar huis en toen fietste ik weg, ze riep me nog even terug voor een kusje, dat was echt sweet!!!! )en wou het echt zeggen maar ik wou er een mooi moment van maken. En nu heb ik haar al een paar daagjes niet gezien en moet haar nu echt zien, dat warme gevoel heb ik ook nog heel vaak kortom ben echt verliefd en hou echt van haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 17:51
Bounce
Bounce is offline
Bij mij ging het zo:
Hij was verliefd op me, ik niet op hem. Toch wat gekregen en na 3 dagen weer uit. Bleven wel vrienden. En steeds gingen we ietsje verder. Toen werden we samen verliefd. Nu ben ik nog steeds helemaal totally verliefd op hem maar al snel ging het ook houden van worden. Nu hoop ik dat hij na 8 maanden ook nog verliefd op mij is..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:22
Verwijderd
Bij mij zo:

Ik ging eerst altijd skaten... toen kreeg een vriendin van me verkering met hem... in de tijd dat hun verkering hadden, was ik flieft op hem, en hij was nog flieft op zn vriendin (duhh )... Na een maand werden we hele goede vrienden... en spraken we ook wat af enzo... toen ging het uit met zn vriendin... en 2 maanden erna had ik verkering met hem... het ging ook heel erg vaag aan majahz
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:38
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik zag em voor et eerst toen ik met mn broer ging vissen Ik heb em toen beter leren kennen op een feest waarop we allebei heel erg aangeschoten waren, was niet zo slim,
Want we wisten allebei niet meer hoe we moesten doen tegen elkaar en we wonen zo'n halve minuut van elkaar vandaan... Toen ben ik iets voor em gaan voelen, dat heeft zo'n 3 maanden geduurd denk ik. Toen hebben we een keer met elkaar gepraat , zijn we uitgegaan en toen hadden we iets.
Mja, toen was ik allang verliefd op em en hij nog langer dan mij.
Maar dat durfde die niet te vertellen omdat die bang was dat et niet wederzijds was...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:14
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
bij mij ging het als volgt:

we zagen elkaar voor het eerst op een verjaardagsfeestje van een vriend... en waren direct verliefd echt superleuk! nou ja, na een maand ging dat uit, gewoon omdat hij verliefd geworden was op een ander meisje ... Daarna had ook ik een ander vriendje, maar die relaties bleven nooit lang duren... bij geen van ons beide, omdat we steeds tot het besef kwamen dat we elkaar nog graag zagen... dan hebben we 5 maand later kregen we dan weer wat, maar dat duurde maar 2 weekjes ... en nu, 11 maand later, zijn we ondertussen alweer 3 weekjes samen en het gaat echt super!!!
wanneer de verliefdheid overging in liefde is moeilijk te zeggen, maar voor mij lag dat eigenlijk ergens tussen de eerste en de tweede keer... denk voor hem ook...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:19
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
hij vond me al vet lang leuk, ik heb niet.. toen later pas echt na twee jaar ofzo wel, en toen kregen we wat en nu is het allemaal lief en leuk
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
eigenlijk was het een overgangsfase:

verliefd-verliefd/houden van- houden van- verliefd/houden van- houden van.

tja vraag me maa rniet uit te leggen hoe de vork in d esteel zit
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:41
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Na 11 maanden ben ik nog een beetje verliefd. Dat voel je in vlagen nog en ik houd nu vooral veel van hem.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:39
Piccola
Piccola is offline
30 December 2002 zag ik hem voor het eerst, maar die avond/nacht hebben we niet met elkaar gepraat ofzo. We kwamen eigenlijk per ongeluk aan elkaars telefoonnummer, maar jah wel lekker handig! 3 Januari hebben we wat afgesproken en we zoenden eigenlijk al meteen. We werden al vrij snel verliefd. We zijn ondertussen 2,5 maand samen. Hij zegt al wel 'ik hou van je', maar ik voel me er nog niet goed bij om dat te zeggen. Die woorden zijn zo speciaal.. Daar wacht ik mee totdat ik het zeker weet en het goed voelt enzo! Na 2,5 maand vind ik zoiets eigenlijk nog niet eens echt kunnen ofzo!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 18:48
schizofrenic
schizofrenic is offline
ik had een vriendje(rob) toen ik hem tegen kwam, mijn vriendje had me laten zitten die avond en ik was behoorlijk boos.. najah 1 week later had ik het uitgemaakt en toen zag ik jos weer (nu mn vriend) een paar weken later dan, leuk met elkaat zitten flirten. En een maand later was het oud en nieuw en toen hebben we voor het eerst gezoend, we kenden elkaar nouwelijks. hihi. en toen gingen we vaak met elkaar uit enzo, vonden mn pa en ma niet zo leuk, omdat hij een aantal jaren ouder is dan mij.. en sinds anderhalve maand hebben we echt iets officieel iets, en nu ben ik heeeelemaal blij !! en hij heeft me nog noiit laten zitten en hij is vet lief !!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 21:02
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-03-2003 @ 15:11:
eigenlijk was het een overgangsfase:

verliefd-verliefd/houden van- houden van- verliefd/houden van- houden van.

tja vraag me maa rniet uit te leggen hoe de vork in d esteel zit
Heb ook zoiets, alleen bij mij is het steeds als ik m weer gezien heb (is maar 1 keer per week, wonen een eind uit elkaar) dan ben ik weer helemaal verlieft, dat gevoel neemt langzaam een beetje af en hou ik vooral van m en als ik m dan weer zie...
Hmmzz vaag....maar wel leuk!
__________________
Such a shame, my defenses have become my own restrictions....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 21:08
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
aangezien mijn vriend eerst 3,5 jaar mijn beste vriend was, hield ik al heel lang van hem en hij van mij...maar nu zijn we ook verliefd!!!! Omgekeerd dus eigenlijk...maar wel heel leuk!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 14:26
romytjuh
romytjuh is offline
Hmm is verschillend.. Ik spreek niet over houden van.. Ik kan het niet zeggen op 1 of andere manier.. Ik zeg tegen iedereen die het wil horen I love you maar als het op Ik hou van je uitkomt krijg ik het me strot niet uit ben ik nou een uitzondering?
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig?
Verwijderd
87 13-07-2007 17:32
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 17:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 19:35
Liefde & Relatie [vragenlijstje] verliefdheid
Fleur
168 28-10-2003 22:04
Liefde & Relatie te lang verliefd.......
Rosiehessie
23 19-06-2003 21:22
Liefde & Relatie Hoe lang al verliefd?
Verwijderd
63 19-06-2003 01:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.