Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 12:02
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:58:
nou nou der moet er ook eentje ongesteld worden zo te horen
dimmeeee
maar goed nu moet ik stoppen
marisa is even wat chips enzo halen benede
dus die komt zo weer terug!!
chips? d00d geef haar wat anders om op te kauwen! Nee even serieus nu, je bent echt, echt een sukkel!
Advertentie
Oud 18-04-2003, 12:03
neeltje
neeltje is offline
WTF, wat een onzin.
Als er zulke mensen bestaan, zonder gevoelens, vreet ik mijn schoen op.
Oud 18-04-2003, 12:05
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:03:
WTF, wat een onzin.
Als er zulke mensen bestaan, zonder gevoelens, vreet ik mijn schoen op.
Nou, jij bent misschien de verkeerde jongens nog niet tegengekomen, (of juiste jongens voor dit voorbeeld), maar die bestaan dus zeker wel. Players. En soms willen players ook een vaste vriendin om kindjes bij te krijgen en om iig iedere avond iets te neuken te hebben. Totdat de arme vrouw het doorkrijgt en er genoeg van heeft. Een goede kennis van me heeft ook eens zo'n jongen gehad die constant loog en vreemdging, maar toen ie onverhoopt iets geligs aan z'n pik had hangen, moest ie het wel vertellen!
Oud 18-04-2003, 12:06
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:03:
WTF, wat een onzin.
Als er zulke mensen bestaan, zonder gevoelens, vreet ik mijn schoen op.
eetsmakelijk
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 18-04-2003, 12:11
neeltje
neeltje is offline
Tis gewoon dat ik dit verhaal niet geloof. Mijn opmerking niet te letterlijk nemen dus...

En ja, ik ben wel eens de verkeerde jongens tegengekomen. Maar daar heb ik al snel een punt achter gezet.
Oud 18-04-2003, 12:14
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:11:


En ja, ik ben wel eens de verkeerde jongens tegengekomen. Maar daar heb ik al snel een punt achter gezet.
bij die vriendin van deze sukkel is er iets mis, want anders had zij dat ook allang gedaan.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 18-04-2003, 12:16
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 13:14:
bij die vriendin van deze sukkel is er iets mis, want anders had zij dat ook allang gedaan.
Ja, idd, als dit verhaal klopt, heeft die vriendin ook wel wat doorgehad.
Oud 18-04-2003, 12:21
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
neeltje schreef op 18-04-2003 @ 13:16:
Ja, idd, als dit verhaal klopt, heeft die vriendin ook wel wat doorgehad.
ik weet niet of het waar is, maar ik weet wel dat die gast ziek is. Als het verhaal waar is lijkt me dat duidelijk, en als het verhaal niet waar is, is hij ziek dat hij zoiets bedenkt!

Maar tis wel leuk om het af te zeiken!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 18-04-2003, 12:23
neeltje
neeltje is offline
Jah, ik ga me toch wel afvragen waarom je zoiets zou bedenken, om commotie te maken?? dingen uit te lokken?
hmzz
Oud 18-04-2003, 12:25
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
SOOOOOOO!!!!

Is die vriendin van je geestelijk niet helemaal 100??? Ze is echt gek dat ze niet al weg is....

En jij bent ook ZIEK in je hoofd!!!!
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Oud 18-04-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:58:
nou nou der moet er ook eentje ongesteld worden zo te horen
dimmeeee
maar goed nu moet ik stoppen
marisa is even wat chips enzo halen benede
dus die komt zo weer terug!!
Weet je zeker dat ze chips aan het halen is? En dat ze zich niet stieken alvast is uit gaan kleden en nu klaar ligt voor je?
Oud 18-04-2003, 12:27
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:29:
Ik wil niet met iedereen neuken, ik houd van mijn vriendin. Het ging gewoon per ongeluK!
flikker toch op vent !

dat heb je toch zelf onder controle of niet dan !?
edit : na alles nog een keer gelezen te hebben denk ik dat dit wel een nepverhaal moet zijn.

wie kan er nu zo ontzettend dom en lomp bezig zijn ?

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 12:33.
Oud 18-04-2003, 12:36
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
David schreef op 18-04-2003 @ 13:27:
na alles nog een keer gelezen te hebben denk ik dat dit wel een nepverhaal moet zijn.

wie kan er nu zo ontzettend dom en lomp bezig zijn ?
daar zit iets in. Maar misschien is die vent echt wel zo dom en lomp. Zulke mensen bestaan nou eenmaal wel.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 18-04-2003, 12:39
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Ik begrijp de topic plaatser wel... ik bedoel, laatst was mijn vriendin een afspraak vergeten en daarom heb ik die middag maar de groentenboer gepijpt, het kaasboerrinnetje op dr ham gegeven, de buurvrouw bevrucht, mijn zusje afgewerkt en de vuilnisman gebaft.
Toen ik dat aan mijn vriendin vertelde heeft ze me vergeven want ik stond ten slotte op haar te wachten en dus was het eigenlijk wel een beetje haar schuld.

Ze komt nu nooit meer te laat.

__________________
beez

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 12:42.
Oud 18-04-2003, 12:39
Thomas
Thomas is offline
Ik herhaal mijn vorige post nogmaals.

Citaat:
Wawl schreef op 17-04-2003 @ 23:24:
Welke forummer is er vandaag weer undercover?
Oud 18-04-2003, 12:39
Verwijderd
Ach kom op, die gozer zit de boel te neppen. Dit bestaat gewoon echt niet.
Oud 18-04-2003, 12:40
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik geloof het zo, ik denk niet dat iemand zo'n lulverhaal wil ophangen. Het is gewoon een sukkel, die de zekerheid en status van een vriendinnetje wil, maar wel zijn geilheid wil bevredigen met anderen. BAH!
Oud 18-04-2003, 12:45
poesiefox
poesiefox is offline
Voor sommige mensen zijn liefde en lust uitstekend te scheiden. Liefde met de een, en dat wordt totaal niet aangetast door lust met de ander.

Ik beheers me, maar ik kan het wel. Kwestie van knop omzetten.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 18-04-2003, 12:50
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 13:45:
Voor sommige mensen zijn liefde en lust uitstekend te scheiden. Liefde met de een, en dat wordt totaal niet aangetast door lust met de ander.

Ik beheers me, maar ik kan het wel. Kwestie van knop omzetten.
Maar ik heb niet het idee dat deze gozer zoveel van zijn vriendin houdt!
Oud 18-04-2003, 12:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 13:50:
Maar ik heb niet het idee dat deze gozer zoveel van zijn vriendin houdt!
tuurlijk wel... hij dacht toch aan haar toen hij een ander befte.... (dat ze stonk welliswaar... maar toch.)
__________________
Tsja
Oud 18-04-2003, 12:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 18-04-2003 @ 13:53:
tuurlijk wel... hij dacht toch aan haar toen hij een ander befte....
Sarcasm, I like that
Oud 18-04-2003, 13:05
smilegirl
smilegirl is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:33:
ok ik heb haar dus na wat twijfelen ook de waarheid verteld, maar wel in mooie bewoordingen
ik hoef het echt niet zo naar te zeggen he anders doe ik haar alleen maar pijn!@
in een mooie bewoording??? whjahaha je hoeft het niet mooier te maken dan dat het is want ze weet heus wel wat je bedoelt.
zeg gewoon heej schat ik hou van je blablabla....ik heb een ander gebeft!!
en als zij dan slim is scheld ze je verrot geef ze je een harde mep in je gezicht en dumpt ze jou!!
want dat er nog zulke ventjes als jij rond lopen is gewoon ZIEK!!!
Oud 18-04-2003, 13:08
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Eigenlijk wel een leuk verhaal voor in een Soap!!!!!!!!!
Oud 18-04-2003, 13:31
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Godverdomme, dat rotwijf! Ik had Marisa net gezegd dat ik haar heel leuk vond maar dat ik nooit meer iets met haar zou kunnen doen, omdat ik dat aan mijn vriendin beloofd had. toen ik naar de wc ging, en terug kwam, had ze haar bloesje en broek echter losgeknoopt en zat ze sexy op mijn bed. natuurlijk wilde ik niet toegeven, maar begon ze over mijn broek te strijken en ze lag er zo lekker bij. ze zei dat ze al tijden verliefd op me was en dat ze het allemaal zo gepland had, en dat ze me geweldig vond, en dat ze me nu eindelijk wel eens in vol ornaat wilde zien. natuurlijk zag ze wel dat er iets klopte in mijn broek, en dat ik geil begon te worden, en toen kon ik het echt niet meer houden, en toen heeft ze me (niet heel lang) maar heerlijk gepijpt. het was echt geweldig, als ik dit vergelijk met wat mijn vriendin doet, is dit veel beter. maar toen ik zei dat we dit echt niet weer konden doen en dat het maar beter was dat ik haar een tijdje niet zou zien, zei ze dat ze het zou vertellen aan mijn vriendin en dat het dan zeker uit zou gaan, tenzij ik het vaker met haar zou doen. ik heb haar flat uitgezet, maar nu moet ik het wel doen denk ik, ik kan niet anders toch, anders gaat het alsnog uit...nee hoe kon ik zo stom zijn
Oud 18-04-2003, 13:36
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 14:31:
Godverdomme, dat rotwijf! Ik had Marisa net gezegd dat ik haar heel leuk vond maar dat ik nooit meer iets met haar zou kunnen doen, omdat ik dat aan mijn vriendin beloofd had. toen ik naar de wc ging, en terug kwam, had ze haar bloesje en broek echter losgeknoopt en zat ze sexy op mijn bed. natuurlijk wilde ik niet toegeven, maar begon ze over mijn broek te strijken en ze lag er zo lekker bij. ze zei dat ze al tijden verliefd op me was en dat ze het allemaal zo gepland had, en dat ze me geweldig vond, en dat ze me nu eindelijk wel eens in vol ornaat wilde zien. natuurlijk zag ze wel dat er iets klopte in mijn broek, en dat ik geil begon te worden, en toen kon ik het echt niet meer houden, en toen heeft ze me (niet heel lang) maar heerlijk gepijpt. het was echt geweldig, als ik dit vergelijk met wat mijn vriendin doet, is dit veel beter. maar toen ik zei dat we dit echt niet weer konden doen en dat het maar beter was dat ik haar een tijdje niet zou zien, zei ze dat ze het zou vertellen aan mijn vriendin en dat het dan zeker uit zou gaan, tenzij ik het vaker met haar zou doen. ik heb haar flat uitgezet, maar nu moet ik het wel doen denk ik, ik kan niet anders toch, anders gaat het alsnog uit...nee hoe kon ik zo stom zijn

Ga ergens anders je zever verkopen!
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Oud 18-04-2003, 13:38
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 14:31:
Godverdomme, dat rotwijf! Ik had Marisa net gezegd dat ik haar heel leuk vond maar dat ik nooit meer iets met haar zou kunnen doen, omdat ik dat aan mijn vriendin beloofd had. toen ik naar de wc ging, en terug kwam, had ze haar bloesje en broek echter losgeknoopt en zat ze sexy op mijn bed. natuurlijk wilde ik niet toegeven, maar begon ze over mijn broek te strijken en ze lag er zo lekker bij. ze zei dat ze al tijden verliefd op me was en dat ze het allemaal zo gepland had, en dat ze me geweldig vond, en dat ze me nu eindelijk wel eens in vol ornaat wilde zien. natuurlijk zag ze wel dat er iets klopte in mijn broek, en dat ik geil begon te worden, en toen kon ik het echt niet meer houden, en toen heeft ze me (niet heel lang) maar heerlijk gepijpt. het was echt geweldig, als ik dit vergelijk met wat mijn vriendin doet, is dit veel beter. maar toen ik zei dat we dit echt niet weer konden doen en dat het maar beter was dat ik haar een tijdje niet zou zien, zei ze dat ze het zou vertellen aan mijn vriendin en dat het dan zeker uit zou gaan, tenzij ik het vaker met haar zou doen. ik heb haar flat uitgezet, maar nu moet ik het wel doen denk ik, ik kan niet anders toch, anders gaat het alsnog uit...nee hoe kon ik zo stom zijn
Ik zou wel willen zeggen dat ik je een sukkel noem, maar ik weet dat ook ik af en toe rare dingen doe als ik geil ben. Ik ben tegen masturbatie, maar als ik opgewonden raak, kan ik ook dat niet stoppen. Ik heb dan ook echter niet het onderpand van een relatie, en jij wel, dus jij zou beter moeten weten. Ga alsjeblieft eens langs de psycholoog, wat je hebt serieus een probleem. Je kunt je niet zomaar te pas en te onpas laten pijpen, en nu heb je jezelf problemen op de hals gehaald, met een meid die je chanteert. Nou, en terecht. Loser!
Oud 18-04-2003, 13:38
phmpruim
phmpruim is offline
ooo, moeten we nu medelijden krijgen. Jij bent echt een idioot weet je dat. Als je ziet dat ze je probeert te verleiden, loop dan gewoon weg, domme idioot!

Of nog een beter idee: maak het uit met je vriendin, dan kun je zo veel je wilt met marissa neuken!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 18-04-2003, 13:40
Verwijderd
Leuk, leuk, Evito. Mooie undercover actie.
Oud 18-04-2003, 13:40
poesiefox
poesiefox is offline
De geest is gewillig maar het vlees is zwak!

Wat vndt je zo opwindend aan die Marisa, of liever gezegd, wat mankeert er eigenlijk aan je vriendin?

Als je MOET kieze, wie kies je? Wie haal je uit dat brandende huis? Wie vertrouw je met je leven? Wat zoek je nou eigenlijk?
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 18-04-2003, 13:41
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 14:38:
ooo, moeten we nu medelijden krijgen. Jij bent echt een idioot weet je dat. Als je ziet dat ze je probeert te verleiden, loop dan gewoon weg, domme idioot!

Of nog een beter idee: maak het uit met je vriendin, dan kun je zo veel je wilt met marissa neuken!
Nee, ik geef om mijn vriendin maar ik raak niet zo opgewonden van haar als van Marisa...in het begin wel, maar dat is nu ook tijden geleden
Oud 18-04-2003, 13:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-04-2003 @ 14:40:
Leuk, leuk, Evito. Mooie undercover actie.

Nee, het is 'm niet.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 18-04-2003, 13:42
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 14:40:
De geest is gewillig maar het vlees is zwak!

Wat vndt je zo opwindend aan die Marisa, of liever gezegd, wat mankeert er eigenlijk aan je vriendin?

Als je MOET kieze, wie kies je? Wie haal je uit dat brandende huis? Wie vertrouw je met je leven? Wat zoek je nou eigenlijk?
mijn vriendin natuurlijk
daarom wil ik ook bij haar blijven!!
Oud 18-04-2003, 13:42
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-04-2003 @ 14:40:
Leuk, leuk, Evito. Mooie undercover actie.
Pardon?!
Oud 18-04-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 14:42:
Pardon?!
Heel onschuldig, maar ik kan ip's bekijken als fb'tje
Oud 18-04-2003, 13:44
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-04-2003 @ 14:43:
Heel onschuldig, maar ik kan ip's bekijken als fb'tje
Ehm
dat is dan raar
of misschien ook niet
want ik zit achter de @home proxy
en als Jij-Jij bij mij in de buurt woont, kan het zijn dat hij die ook gebruikt, misschien?!
Oud 18-04-2003, 13:45
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Marisa maakt me heel geil met de manier waarop ze doet, begrijp je. mijn vriendin is veel koeler en gewoner en de sex met haar is al nbormaal geworden
met marisa is het misschien een beetje stout en verboden en dat maakt hte zo lekker
bovendien is ze helemaal waar ik uiterlijk op val
maar ik kies nog steeds voor mijn vriendin hoorrr
Oud 18-04-2003, 13:46
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 14:42:
mijn vriendin natuurlijk
daarom wil ik ook bij haar blijven!!
Doe dat dan, domme gek. Blijf voortaan met je poten van anderen af! En als zij jou probeert te verleiden, loop dan gewoon weg. Idioot!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 18-04-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 14:44:
Ehm
dat is dan raar
of misschien ook niet
want ik zit achter de @home proxy
en als Jij-Jij bij mij in de buurt woont, kan het zijn dat hij die ook gebruikt, misschien?!
Misschien, maar ik vind het al te toevallig. Jij bent niet zo naief dat je zo'n verhaal zou geloven. Dus.
Oud 18-04-2003, 13:47
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 14:46:
Doe dat dan, domme gek. Blijf voortaan met je poten van anderen af! En als zij jou probeert te verleiden, loop dan gewoon weg. Idioot!
Helemaal gelijk, immers, wat Poesiefox zegt is wel the case hier: Je moet namelijk kiezen, omdat je vriendin geen vriendin ernaast accepteert. Nou, ze lijkt het te gedogen, maar ze wil het liever niet. Zo doe je haar namelijk pijn. En ja, OOK als je het lief brengt.
Oud 18-04-2003, 13:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 14:45:
Marisa maakt me heel geil met de manier waarop ze doet, begrijp je. mijn vriendin is veel koeler en gewoner en de sex met haar is al nbormaal geworden
met marisa is het misschien een beetje stout en verboden en dat maakt hte zo lekker
bovendien is ze helemaal waar ik uiterlijk op val
maar ik kies nog steeds voor mijn vriendin hoorrr
Dan wordt het tijd om de sexuele relatie met je vriendin wat nieuw leven in te blazen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 18-04-2003, 13:48
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 14:47:
Dan wordt het tijd om de sexuele relatie met je vriendin wat nieuw leven in te blazen.
hoe moet ik dat doen dan?
Oud 18-04-2003, 13:49
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 18-04-2003 @ 14:46:
Doe dat dan, domme gek. Blijf voortaan met je poten van anderen af! En als zij jou probeert te verleiden, loop dan gewoon weg. Idioot!
ja maar zei begon en als ik geil ben, ben ik dus duidelijk niet meer te houden
dat weet mijn vriendin ook wel!!! en marisa duidelijk ook
Oud 18-04-2003, 13:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 14:47:
Dan wordt het tijd om de sexuele relatie met je vriendin wat nieuw leven in te blazen.
Ja neem een cursus bij tante Poesiefox!!!
Oud 18-04-2003, 13:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 14:49:
Ja neem een cursus bij tante Poesiefox!!!
Precies, als dat je niet inspireert, weet ik het ook niet meer. Het schijnt wel meer jongens hier danig op te warmen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 18-04-2003, 13:53
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-04-2003 @ 14:46:
Misschien, maar ik vind het al te toevallig. Jij bent niet zo naief dat je zo'n verhaal zou geloven. Dus.
Nou, weet je, er zijn mensen, die zijn werkelijk zo gek. Ik geloof best dat er mensen zijn die keer op keer vreemdgaan. Meer dan je denkt, denk ik. Ik weet natuurlijk niet of dit verhaal waar is, maar het zou best kunnen.
Oud 18-04-2003, 13:53
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
ow wat n kreng die marisa zeg! dat ze je zo durfde te verleiden dat jij gewoon geen keus had om je te laten pijpen. ze zou ervoor gestraft moeten worden..... ow neej wacht dat is al gebeurd want ze kent jou
__________________
one of gods better people
Oud 18-04-2003, 13:54
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 18-04-2003 @ 14:53:
Precies, als dat je niet inspireert, weet ik het ook niet meer. Het schijnt wel meer jongens hier danig op te warmen.
je naam klinkt lekker wulps
heb je een foto?!
Oud 18-04-2003, 13:55
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
annabegins schreef op 18-04-2003 @ 14:53:
ow wat n kreng die marisa zeg! dat ze je zo durfde te verleiden dat jij gewoon geen keus had om je te laten pijpen. ze zou ervoor gestraft moeten worden..... ow neej wacht dat is al gebeurd want ze kent jou
ik ben blij dat jij er ook zo over denkt! ik kon er echt niets aan doen, en toen ze eenmaal begonnen was, was het te lekker om nog te stoppen
maar wat e nu doet is echt sjantage
rotwijf
Oud 18-04-2003, 13:56
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 14:54:
je naam klinkt lekker wulps
heb je een foto?!
OMFG
Oud 18-04-2003, 13:56
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
mn reactie was maar n heeeeeel klein beetje sarcastisch bedoeld, maar ja had van jou ook niet verwacht dat je dat zou begrijpen
__________________
one of gods better people
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seks met vreemde op shortski, liep uit de hand
joooooooooos
7 23-03-2011 19:52
Seksualiteit wil een keer seks met een andere...
Verwijderd
29 04-11-2010 15:41
Seksualiteit sex met het eigen geslacht ?
francisco
55 02-07-2008 17:34
De Kantine weerwolfspel #31
twinkebel
500 03-04-2007 20:36
Verhalen & Gedichten seks in een boek voor 10-13 jarigen?
Teetee
38 27-02-2004 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.