Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 11:55
Laudate Dominum
Avatar van Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Beste Lieden,

Je kent dat wel; op een dag komt het moment dat je vriendin nintendogs wil gaan spelen, op zich prima, als je dit op een soepele manier kunt regelen.

Ik zocht naar een emulator voor een nintendo DS en deze vond ik dan ook. Waar het niet dat de bij Emule gedownloade *.nds bestandjes in geen van alle emulators werken. Hij sluit spontaan af of runt en stopt dan plotseling. Heeft dit misschien iets met glide te maken ?

Ik hoor het wel,
Groeten,
Een wanhopig vriendje.
__________________
Naakt ben ik als een half - god. Het gezicht van een Engel nét weggevlogen uit een schilderij van Leonardo da Vinci.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2006, 12:25
Verwijderd
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je geen auteursrechten mag schenden door illegaal gedownloade roms in tot wetsontduiking aanzettende emulators mag gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 12:34
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Volgends mij heeft glide.dll wel er iets mee te maken.
Deze fout kreeg ik ook toen ik een n64 spel probeerde te draaien op een emulator (aangezien dat de nintendo ds een kleine n64 is), waar mijn oude 3dkaart het niet ondersteunde.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:08
Verwijderd
Lijkt me stug dat een nieuwe emulator nog gebruikt maakt van glide.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:20
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Laudate Dominum schreef op 28-05-2006 @ 12:55 :
Beste Lieden,

Je kent dat wel; op een dag komt het moment dat je vriendin nintendogs wil gaan spelen, op zich prima, als je dit op een soepele manier kunt regelen.

Ik zocht naar een emulator voor een nintendo DS en deze vond ik dan ook. Waar het niet dat de bij Emule gedownloade *.nds bestandjes in geen van alle emulators werken. Hij sluit spontaan af of runt en stopt dan plotseling. Heeft dit misschien iets met glide te maken ?

Ik hoor het wel,
Groeten,
Een wanhopig vriendje.
http://www.romhustler.net =) (of .com / .org ofzo, week nie meer)
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 14:47
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 28-05-2006 @ 13:34 :
Volgends mij heeft glide.dll wel er iets mee te maken.
Deze fout kreeg ik ook toen ik een n64 spel probeerde te draaien op een emulator (aangezien dat de nintendo ds een kleine n64 is), waar mijn oude 3dkaart het niet ondersteunde.
Ehduhh. Glide2x.dll en alle volgende versies zijn gewoon de GliDE API's voor 3dFX kaarten. Maar zoals iedereen weet bestaat het bedrijf 3dFX al jaren niet meer (overgenomen door nVidia). Het lijkt me dus ook heel sterk dat een nieuwe emulator als voor een DS nog van GliDE gebruik probeert te maken. Da's tegenwoordig voornamelijk D3D (en straks alléén nog maar D3D, als die kankerhoeren van Microsoft in Vista gewoon allen OpenGL support eruit slopen en het via een D3D wrapper laten lopen )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 17:25
Laudate Dominum
Avatar van Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Nog een post waar ik iets aan heb in de vorm van een andere emulator ? Wat zijn de mogelijkheden !?

b.v.d,
__________________
Naakt ben ik als een half - god. Het gezicht van een Engel nét weggevlogen uit een schilderij van Leonardo da Vinci.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 11:48
WhiteDragon
Avatar van WhiteDragon
WhiteDragon is offline
Een orginele DS kopen met nintendo dogs. Dat werkt altijd
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Laudate Dominum schreef op 29-05-2006 @ 18:25 :
Nog een post waar ik iets aan heb in de vorm van een andere emulator ? Wat zijn de mogelijkheden !?
Dat is wel heel erg niet in lijn met het beleid van dit forum
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 19:50
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
probeer het eens met de emulator visualboyadvance, die doet het bij mij erg goed
Je kunt ook gewoon het spel zoeken samen met een emulator in een zipje, dan doet hij het vast
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 11:27
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Koop een ds en sla die games op in het geheugen van de ds. Is nieuw en werkt goed heb ik gehoord veel sccs
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 13:42
WhiteDragon
Avatar van WhiteDragon
WhiteDragon is offline
Hoe wil je dat opslaan? Ik heb ook een DS maar ik kan alleen maar de data saven van de game op de cartridge. Er zijn nog geen geheugen sticks uit voor de ds.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 16:01
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Kzal het wel even voor je nagaan, een vriend van em kan dat dus ik kom hier later op terug
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games nintendogs
banjer85
187 21-03-2007 11:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.