Oud 24-09-2001, 18:11
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Via dat BMI gedoe heb ik ff uitgerekend of ik 'goed' zat qua gewicht.. Nou kwam ik uit op 17,5. Dan zit je tog onder het gemiddelde? Hoe word je nou gezond dikker of zeggen die cijfers verder niet zoveel..?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 19:30
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Zwanger worden?
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 19:40
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Zwanger worden?
nix typen?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 19:41
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Ow weer zo iemand hoor...het is toch gewoon zo, van die dunne meisjes die ineens een kind hebben zijn ook meteen voller overal.
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 19:51
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Zijn er ook nog mensen die echte tips hebben..?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 19:53
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
ja dat soort dingen moet je aan de dokter vragen, er is namelijk wel iets voor. kzou de kennis van de mensen op het forum nie vertrouwen
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Roxanne01 schreef:
Zijn er ook nog mensen die echte tips hebben..?
Een dietiste om hulp vragen. Dan weet je tenminste (bijna) zeker dat het op een verantwoorde manier gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 20:38
Verwijderd
als je echt een behoorlijke vetlaag erbij wilt hebben, kan dat volgens mij alleen op een "ongezonde" manier. Maarjah als je gewoon goed in beweging blijft en elke dag wat vette dingen eet of dingen met suiker....zo slecht is dat allemaal ook weer niet. Alleen als je dikker wilt worden, dan heb jij blijkbaar geen aanleg om dik te worden (snelle stofwisseling) en dan zul je dat van een paar koekjes ook niet worden.

-x-

Alicia
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 00:10
woeitje
woeitje is offline
Citaat:
Roxanne01 schreef:
Via dat BMI gedoe heb ik ff uitgerekend of ik 'goed' zat qua gewicht.. Nou kwam ik uit op 17,5. Dan zit je tog onder het gemiddelde? Hoe word je nou gezond dikker of zeggen die cijfers verder niet zoveel..?
zolang jij gewoon normaal gezond eet heeft het geen nut om dikker te worden toch?
Hoe oud ben je eigenlijk en ben je al aan de pil?
wacht maar over een tijdje word je vast zwaarder... en dan wil je dat je weer slanker bent
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 16:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
bijv. kaas is best wel vet, dingen als croissantjes hebben ook best veel caloriën, enz...
op www.overgewicht.nl (niet echt van toepassing op jou....) staat bij alle voedingsstoffen hoevel caloriën en hoeveel gram vet erin zit... misschien het proberen waard? succes!
ik weet hoe je je voelt, als je nergens dik van wordt, is best irri... ik kan ook eten wat ik wil, zonder aan te komen...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 17:44
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Ik zou naar een dietist gaan; die weet er echt alles van, en ik denk dat zoiets meer zin heeft dan allemaal vette dingen te eten. Misschien heb je gewoon snelle spijsvertering, dan heeft vet eten nog geen zin. Gewoon even naar dietist gaan; misschien hoef je wel niet aan te komen enzo..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 16:08
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Thanks allemaal!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 15:14
as15
as15 is offline
Als je gewoon naar de sportsch0ol gaat, worden je spieren getraind en dus ook dikker.
je komt qua gewicht wel aan maar krijgt geen vetrandje.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 15:19
Woutz
Woutz is offline
Zwaarder willen worden? Je gaat toch niet ongezond zitten schransen om dikker te worden?

Het is in dit topic al genoemd, maar als je nog niet aan de pil bent is dat misschien een mogelijkheid. Ik beweer niet dat je daar gegarandeerd dikker van wordt, maar misschien heb jij aan die hormoontjes genoeg om een wat 'voller' lichaam te krijgen.

Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetprobleem?
girl-in-trouble
180 20-09-2006 01:27
Eten & Drinken Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten?
murwari
72 27-01-2006 17:20
Verhalen & Gedichten Deel 1 langer verhaal (nog titelloos)
Tovenaar
5 19-11-2005 19:28
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.