Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2018, 12:49
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
hallo

ik wil heel graag een keer met een jongen sex hebbe

alleen ik heb nog geen vriendje

wat zou ik kunnen doen en hoe moet dat enzo
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 13:03
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ehh nou zoek een vriendje en vraag of hij wilt. Vooral niet te snel doen of zonder erover na te denken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 14:24
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
dankjulliewel
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 15:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je nog helemaal geen ervaring hebt kan je misschien beter wat rustiger beginnen, eerst iemand eens naakt zien, wat strelen, elkaars geslachtsdelen aanraken. Direct seks hebben is misschien wel een grote stap als je eigenlijk nog geen idee hebt hoe dat werk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 16:00
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Citaat:
Als je nog helemaal geen ervaring hebt kan je misschien beter wat rustiger beginnen, eerst iemand eens naakt zien, wat strelen, elkaars geslachtsdelen aanraken. Direct seks hebben is misschien wel een grote stap als je eigenlijk nog geen idee hebt hoe dat werk
dankuwel
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 16:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En zorg dat je het sowieso veilig doet, je wil geen SOA oplopen, of het risico lopen zwanger te raken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Als je nog helemaal geen ervaring hebt kan je misschien beter wat rustiger beginnen, eerst iemand eens naakt zien, wat strelen, elkaars geslachtsdelen aanraken. Direct seks hebben is misschien wel een grote stap als je eigenlijk nog geen idee hebt hoe dat werk
Gheh je vergeet zoenen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 19:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gheh je vergeet zoenen
Die stap was ik in mijn gedachtegang al voorbij, oeps. Goede aanvulling!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 20:43
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Er zijn ook jongens die net zo nieuwsgierig zijn en een beetje willen experimenteren maar kijk uit dat je niet verblind wordt door je seksuele gevoelens: je wilt niet misbruikt worden. Denk er eerst goed over na en stel grenzen voor jezelf... het zou zonde zijn als je er vervolgens spijt van krijgt en er mee blijft zitten
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 12:37
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Wat is je leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 18:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Wat is je leeftijd?
Wat maakt dat uit voor haar vraag?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 18:46
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Wat maakt dat uit voor haar vraag?
Als je iemands leeftijd weet kun je beter advies geven (dat zou je moeten weten als forum baas )
Er is nog al een groot verschil of ze 8 is of 16.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 18:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je iemands leeftijd weet kun je beter advies geven (dat zou je moeten weten als forum baas )
Er is nog al een groot verschil of ze 8 is of 16.
Het maakt uiteindelijk niet uit hoe oud ze is. Dat doet niets af aan haar behoefte aan seks. Vragen naar haar leeftijd komt in combinatie met al jouw andere posts meer over alsof je keurt of je eropaf moet gaan.

Verder haak ik aan bij de andere adviezen die gegeven zijn in dit topic; prima adviezen in deze situatie. Pas op je grenzen, geef je grenzen aan en duik niet zomaar met Jan en alleman het bed in als je niet weet of deze persoon te vertrouwen is.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 18:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je iemands leeftijd weet kun je beter advies geven (dat zou je moeten weten als forum baas )
Er is nog al een groot verschil of ze 8 is of 16.
Onder of boven de 16 of 18 is inderdaad relevant, maar iemand van 8 kan op dezelfde manier nieuwsgierig zijn naar seks als iemand van 13. Dat is prima, want niet iedereen ontwikkelt zich op hetzelfde tempo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:07
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Dus dan is haar leeftijd relevant...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus dan is haar leeftijd relevant...
Er zijn (zoals je hierboven kunt zien) al hele goede leeftijds-neutrale adviezen gegeven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:24
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Bovendien staat op een van haar andere topics haar leeftijd
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:26
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Helaas kijk ik niet naar alle topics. Niet iedereen heeft daar tijd voor.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:33
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Je kunt op iemands naam klikken. Dan staan alle topics en comments van diegene er. Maar nu weer on topic
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Helaas kijk ik niet naar alle topics. Niet iedereen heeft daar tijd voor.
Gelukkig heb je wel genoeg tijd om hier over je geweldige *kuch* adviezen te delen.

Goed, we weten nu dat de topicstarter 13 jaar oud is. Ik verwacht nu wel een geweldig goed advies van jou, Sjaak.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2018, 12:32
Assieklapper2
Assieklapper2 is offline
Citaat:
hallo

ik wil heel graag een keer met een jongen sex hebbe

alleen ik heb nog geen vriendje

wat zou ik kunnen doen en hoe moet dat enzo
ik zou eerst een aubergine dr helemaal in doen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2018, 15:51
jaap11
jaap11 is offline
Haha, au au au
Met citaat reageren
Oud 24-02-2018, 16:15
gewooniemand123
gewooniemand123 is offline
Zoek iemand die je leuk vind vraag hem verkering lekker niks overhaasten en gewoon jullie ding doen. na een tijdje ga je wel zoenen en elkaar rustig aan betasten, en komt alles vanzelf wel mits je beide interesse hebt. en gebruik natuurlijk een voorbehoedsmiddel, je moet er niet aan denken nu al moeder te worden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2018, 20:48
jaap11
jaap11 is offline
Ik wil ook sex hebben
Met citaat reageren
Oud 27-02-2018, 00:43
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Ik wil ook sex hebben
wie niet
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 27-02-2018, 09:17
Verwijderd
Best veel mensen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 21:01
Onbekend21
Onbekend21 is offline
Wil ik ook wel (jongen)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 12:25
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Wat maakt dat uit voor haar vraag?
Stel ze was 10... Lijkt me niet helemaal oke. Nu weet ik wel dat ze geen 10 is maar het maakt wel degelijk uit want ze mag niet op een datingsite vanwege 18+.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 12:28
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Gelukkig heb je wel genoeg tijd om hier over je geweldige *kuch* adviezen te delen.

Goed, we weten nu dat de topicstarter 13 jaar oud is. Ik verwacht nu wel een geweldig goed advies van jou, Sjaak.
XD de laatste zin
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 12:31
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
ik zou eerst een aubergine dr helemaal in doen
Oke... Overbodig! Kan ook gewoon je vingers of dildo
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 12:37
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Wil ik ook wel (jongen)
Jongens denken gemiddeld (gisteren gelezen) om de 5 minuten aan seks(!) Wetensaschappelijk bewezen voordat ik weer haat reacties krijg. Zelf geloof ik het bijna niet maar de wetenschap zegt wat anders.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 18:21
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik moet eerlijk toegeven dat dat 100% waar is. Ikzelf kom denk ik wel aan 2-3x per 5 minuten, en dat geldt ook makkelijk voor de meeste van mijn vrienden volgens mij. En ik ben 15 . Ik verlang er ook wel naar maar misschien is het voor mij beter om nog even te wachten. En nog geen vriendin/meisje om mee te experimenteren .
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 20:44
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven dat dat 100% waar is. Ikzelf kom denk ik wel aan 2-3x per 5 minuten, en dat geldt ook makkelijk voor de meeste van mijn vrienden volgens mij. En ik ben 15 . Ik verlang er ook wel naar maar misschien is het voor mij beter om nog even te wachten. En nog geen vriendin/meisje om mee te experimenteren .
Haha XD
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 20:52
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Dat geldt alleen voor geile jongetjes.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Jongens denken gemiddeld (gisteren gelezen) om de 5 minuten aan seks(!) Wetensaschappelijk bewezen voordat ik weer haat reacties krijg. Zelf geloof ik het bijna niet maar de wetenschap zegt wat anders.
Link?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 11:01
Ankevg
Ankevg is offline
Die kan ik niet meer vinden maar deze is nog erger. 😂 https://mannengeheim.nl/hoe-vaak-man...n-seks-denken/.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 11:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Die kan ik niet meer vinden maar deze is nog erger. 😂 https://mannengeheim.nl/hoe-vaak-man...n-seks-denken/.
Ik vind dit nou niet echt een betrouwbare website, Anke. Deze mensen proberen volgens mij vooral geld te verdienen aan wanhopige vrouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 11:11
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Ik vind dit nou niet echt een betrouwbare website, Anke. Deze mensen proberen volgens mij vooral geld te verdienen aan wanhopige vrouwen.
En deze? https://www.gezond.be/denken-mannen-...nden-aan-seks/
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 11:17
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Jongens denken gemiddeld (gisteren gelezen) om de 5 minuten aan seks(!) Wetensaschappelijk bewezen voordat ik weer haat reacties krijg. Zelf geloof ik het bijna niet maar de wetenschap zegt wat anders.
Soms moet je verder lezen dan de titel, want dit ontkracht alles wat jij beweerde. Dit stukje komt van een site die jij zelf doorstuurde.

Mannen en vrouwen denken bijna even veel aan seks

Deze verrassende conclusie was het resultaat van een grootschalig onderzoek. Mannen denken meer aan seks dan vrouwen, maar niet veel meer. Ze denken gemiddeld 19 keer per dag aan seks. De gemiddelde vrouw denkt ongeveer 10 keer per dag aan seks. Het verschil lijkt dus helemaal niet zo groot te zijn. Mannen en vrouwen lijken meer op elkaar dan je zou denken. Het libido van vrouwen is zelfs even hoog als het libido van mannen. Hoe komt het dan dat vrouwen iets minder aan seks denken?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Die kan ik niet meer vinden maar deze is nog erger. 😂 https://mannengeheim.nl/hoe-vaak-man...n-seks-denken/.
Oh ik dacht dat er nu een artikel kwam uit een journal met een zeer hoge impact factor waarbij je ook nog even de material and methods en statistics bekritiseerde. En ook niet belangrijk; dat ze in de discussion ook nog even de bias bespreken. Maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 11:48
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Oh ik dacht dat er nu een artikel kwam uit een journal met een zeer hoge impact factor waarbij je ook nog even de material and methods en statistics bekritiseerde. En ook niet belangrijk; dat ze in de discussion ook nog even de bias bespreken. Maar helaas.
*grinnik* Welkom terug.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 13:14
Verwijderd
https://www.psychologytoday.com/us/b...hink-about-sex
Citaat:
but you might be surprised to learn that there is absolutely no research to back that claim
Ja, ontzettend verrast.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2018, 13:15
Verwijderd
Hier iets voor de lijst met grappige "onderzoeken": http://www.bbc.com/future/story/2014...hink-about-sex
19 keer per dag.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik wil seks
Ikblijfanoniem0
32 09-12-2015 02:22
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Seksualiteit Bizarre gebeurtenis? Help me.
Wingswag
36 26-07-2012 21:13
Seksualiteit Seks niet leuk vinden...
Icqfreak
23 27-01-2005 17:28
Liefde & Relatie De passie van liefde en seks
Sol-v
9 06-11-2002 18:56
Seksualiteit De passie van liefde en seks
Sol-v
15 06-11-2002 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.