Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2017, 16:17
Verwijderd
Ik ken iemand en als we bijvoorbeeld samen aan een tafel zitten of in de zelfde ruime zijn merk ik dat zij regelmatig naar me kijkt en op me let, soms kijk ik ook maar haar en schieten we allebij in de lach. Ook als we samen lopen ergens heen en ik maak een stomme opmerking moet ze lachen en ook wel eens als ik een opmerking maak ergens over is zei vaak wel iemand die lacht. Alleen als ik berichtjes stuur reageert ze soms niet zo snel en soms laat ze t zo lang wachten tot ik wat anders stuur... ik heb mijn twijfels er over, zou iemand mij er mee kunnen helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2017, 19:32
Boyyy073
Boyyy073 is offline
Het enige wat wij nu kunnen zeggen is eigenlijk best simpel: praat met haar
Met citaat reageren
Oud 07-04-2017, 21:29
Verwijderd
We praten regelmatig maar op school ga je t daar niet over hebben als andere mensen d'r bij zijn... en we willen nog een keertje afspreken dus dat is denk ik ook een stap in de goede richting
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 12:47
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Ik zou als meid zijnde zeggen dat ze wel een oogje op je heeft haha. Iets wat élke meid doet, is een lange tijd wachten met reageren op appjes zodat het niet opvalt dat ze je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 18:08
Darrell
Darrell is offline
Het lijkt er inderdaad wel op, maar zou idd gewoon afspreken met haar dan wordt je vast wel wijzer
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zou als meid zijnde zeggen dat ze wel een oogje op je heeft haha. Iets wat élke meid doet, is een lange tijd wachten met reageren op appjes zodat het niet opvalt dat ze je leuk vindt.
Precies dat doet ze ook ja, en ze stuurt ook ineens selfies (opzich is dat niet erg want ze is best knap )
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 04:50
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Citaat:
Precies dat doet ze ook ja, en ze stuurt ook ineens selfies (opzich is dat niet erg want ze is best knap )
Cuteee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.