Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2010, 22:22
anoniempje16
anoniempje16 is offline
Citaat:
ah je maakt de classic fail TE ONGEDULDIG ZIJN

het kan 2 uur duren voordat het inslaat
dag erna voelde ik nog effecten, zoals bibberen enzo alleen minder hevig. En nu heb ik meer zo een depressieve gevoel terwijl de andere weg zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2010, 22:22
anoniempje16
anoniempje16 is offline
Citaat:
ah je maakt de classic fail TE ONGEDULDIG ZIJN

het kan 2 uur duren voordat het inslaat
kweetet ma me dealer zij 45 minuten dus ik dacht van wtf wrm werkt het nog niet
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
kweetet ma me dealer zij 45 minuten dus ik dacht van wtf wrm werkt het nog niet
je dealer is een domme idiioot dan

het kan echt binnen 20 minuten inslaan of na 2 uur+ dus bijslikken voor je iets merkt is een dikke
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 00:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
je dealer is een domme idiioot dan

het kan echt binnen 20 minuten inslaan of na 2 uur+ dus bijslikken voor je iets merkt is een dikke


Het depressieve gevoel 2 dagen later is vrij normaal. Dat hebben veel meer mensen en wordt veroorzaakt doordat er niet genoeg serotonine in je hersenen wordt aangemaakt. Vaak is het na een of 2 dagen wel weer weg. Ik heb ooit een keer op een avond 5 vrij sterke pillen geslikt en me 3 dagen kut gevoeld.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 11:05
Verwijderd
De beruchte suicide tuesday inderdaad, al heb ik het idee dat die ik ook erger wordt naarmate je vaker gebruikt. De eerste 2 keren had ik namelijk helemaal nergens last van
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 12:31
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
De beruchte suicide tuesday inderdaad, al heb ik het idee dat die ik ook erger wordt naarmate je vaker gebruikt. De eerste 2 keren had ik namelijk helemaal nergens last van
Dat hangt er vanaf hoe vaak je het gebruikt. Het duurt geloof ik een maand of 3 voordat je serotonine peil weer op orde is en als je voor die tijd weer gebruikt zul je er waarschijnlijk meer last van hebben. Hoe vaker je gebruikt in een korte tijd hoe meer last je ervan krijgt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 12:47
Verwijderd
Mja, precies. Wat het ook is, het blijft niet zo'n geweldig gevoel
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 13:53
Verwijderd
ik heb daar dus nooit last van
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 06:40
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Pure MDMA capsules
150 gr schat ik weet het niet zeker kan ook 200 - 250 of meer zijn geweest. (was 10 euro per pil)
Ohja want als het 10 euro per pil kost moet het wel puur zijn
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 08:36
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
^^

nouja zo puur was het niet als ze er 150 gram van nodig had
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 14:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Helemaal puur is er toch sowieso niet?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 15:43
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Helemaal puur is er toch sowieso niet?
XTC kan puur zijn, als er enkel MDMA-kristallen worden gebruikt. Dit tref je eigelijk alleen aan in capsulles, of gewoon een zakje.

Speed kan níét helemaal puur zijn omdat speed maximaal 73% amfetamienes is (Amfetamines is de actieve stof, zoals je vast wel weet ) De rest is in onversneden vorm sulfiet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 02:14
Verwijderd
Citaat:
XTC kan puur zijn, als er enkel MDMA-kristallen worden gebruikt. Dit tref je eigelijk alleen aan in capsulles, of gewoon een zakje.

Speed kan níét helemaal puur zijn omdat speed maximaal 73% amfetamienes is (Amfetamines is de actieve stof, zoals je vast wel weet ) De rest is in onversneden vorm sulfiet.
voor mdma geldt hetzelfde als voor speed. de mdma die je meestal in vaste vorm in handen hebt is mdma.hcl (of een ander zout); er is een zout aan toegevoegd om het voor consumptie geschikt te maken. als ik het goed heb is mdma (alleen dus) een vloeibare olie waar je lichaam niets mee kan. je zou kunnen berekenen wat de maximale zuiverheidsgraad is van de gebruikelijke mdma en speed, als je het gewicht van een mdma-molecuul deelt door het gewicht van mdma.hcl.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 15:43
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Puur MDMA is inderdaad niet geschikt voor consumptie. Na toevoeging van bindmiddel ligt de maximale zuiverheid van MDMA ergens tussen de 78 en 82% als ik me niet vergis.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 16:06
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Puur MDMA is inderdaad niet geschikt voor consumptie. Na toevoeging van bindmiddel ligt de maximale zuiverheid van MDMA ergens tussen de 78 en 82% als ik me niet vergis.
84%
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 21:04
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
voor mdma geldt hetzelfde als voor speed. de mdma die je meestal in vaste vorm in handen hebt is mdma.hcl (of een ander zout); er is een zout aan toegevoegd om het voor consumptie geschikt te maken. als ik het goed heb is mdma (alleen dus) een vloeibare olie waar je lichaam niets mee kan. je zou kunnen berekenen wat de maximale zuiverheidsgraad is van de gebruikelijke mdma en speed, als je het gewicht van een mdma-molecuul deelt door het gewicht van mdma.hcl.
Oh oké, dat kan ook. Ik dacht dat het puur was omdat ze wel eens praten over "pure" mdma kristallen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 12:26
pampeloerus
Avatar van pampeloerus
pampeloerus is offline
Ik heb laatst met 3 vrienden mdma,alcohol en wiet gebruikt ik had ongeveer 200 miligram mdma, 3 gram wiet, 7 biertjes en een glas rozé
ik had rond 10 uur de eerste 100 mg m ingenomen daarvoor al wat gedronken en gesmoked en ik denk een uurtje later de rest van de mdma te hebben genomen en de wiet en alcohol verspreid over de hele avond.
je begrijpt denk ik wel dat ik die avond wel kk hard spacede, alles voelde nice en ikzelf voelde me gewoon zo fakking chill, dat is egt niet in woorden uit te drukken. ik heb met m'n vrienden egt hele serieuze gesprekken gehad en had een soort van verlieft gevoel. ik voelde over heel m'n lichaam een tinteling lopen en alles wat ik aanraakte voelde zacht. ik zat de hele tijd met met m'n bek heen en weer te gaan en te kauwen op niet dat is wel egt raar maar had er niet zo veel last van.

ik wil wel ff zeggen tot nu toe is dat egt de beste avond van m'n leven en ik zou het zo weer doen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 13:48
Verwijderd
maar als je het binnenkort al weer doet voelt het een stuk minder
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 02:55
Vivian.
Vivian. is offline
met mdma, werd ik spontaan verliefd op iedereen. tot zover mijn ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 12:43
Elecdruid
Avatar van Elecdruid
Elecdruid is offline
dit topic bloedt een beetje dood... niemand leuke drugservaringen meegemaakt en die even op wilt schrijven? vast niet

iemand geinteresseerd in een grappige 2cb trip op 28mg op een goa festival?
__________________
goa goa goa mpu, jah!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 15:09
Verwijderd
Post maar ^^
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 12:36
Wickedd
Avatar van Wickedd
Wickedd is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
half mdma pilletje, na een uurtje de andere helft
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Het was de eerste keer. Een vriend van mij was erbij en hij was zelf nuchter. Hij was erbij om me in de gaten te houden en af en toe een flesje water te geven.
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Het was op een house feest. M'n vriend zorgde ervoor dat ik af en toe water dronk, en ik had zo nu en dan een flesje water bij me. Ik heb ondertussen ook geen alcohol gedronken.
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Vrienden
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
geslikt
- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
Leeftijd: 19

Het was een top ervaring! Voordat we naar binnen gingen nam ik een helft van het pilletje en na een half uur voelde ik een soort van energie kick. Daarna werd alles leuk, wilde ik met zoveel mogelijk mensen praten en danste ik de hele nacht door. Ik vond iedereen aardig, zelfs de mensen waar ik ooit ruzie mee heb gehad en alles werd veel duidelijker. Normaal heb ik een bril, maar die hoefde ik niet eens te gebruiken.

Nadat ik me wat rustiger voelde heb ik de andere helft van het pilletje gebruikt en ik genoot er met volle teugen van. Zo nu en dan dronk ik wat water. De dag erna voelde ik de kater wel, maar dat is goed te begrijpen als je serotonine haast 'op' is. Een dag later voelde ik er al niets meer van. Ik ga het niet regelmatig doen, maar twee keer in een maand of alleen tijdens een groot feest lijkt het me wel een geweldige ervaring.

De volgende keer ga ik paddo's (truffels) proberen. Ook dit keer met een nuchtere vriend erbij. We hebben echt heel veel onzinnige troep gekocht zoals ballen, knuffeltjes, kussens, rare plaatjes (illusies etc), rare beelden opgenomen met de camera om ze later op een groot scherm af te spelen en een behang met rare patronen opgehangen. Kijken wat er allemaal gebeurd haha!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 00:58
Korpiklaani
Avatar van Korpiklaani
Korpiklaani is offline
Ik ben 15 jaar en heb like, 2 maanden geleden voor het eerst tripmiddelen gebruikt. Ben de naam er alleen van vergeten :'D samen met een vriend opgerookt, door een aardappel omdat we geen pijpje konden vinden XDDD maar het werkte wel!

Eerst zei de vriend iets tegen me als; hey, ik heb drugs bij me, zullen we dat vanavond oproken? Ik dacht dat hij een grapje maakte, dus ik zei iets van 'ja is goed man', toen liet hij die drugs zien en wist ik dat hij het meende xD maar ik wou het zelf ook best wel een keer proberen, dus ik zei dat als hij het deed, ik het ook wel zou doen, omdat ik wist dat ik anders spijt zou krijgen dat ik het niet had gedaan (ik ken mezelf al langer dan vandaag).

Dus in de avond gingen we op zoek naar een pijpje of iets. Hadden we niet (die vriend was bij mij te logeren, hij komt helemaal uit zuidholland en ik woon in noordholland dus is best wel ver weg). Van aluminiumfolie kon je ook een pijpje maken volgens hem. Maar dat hadden we ook niet. Van een appel kon het ook. En je raadt het al, de appels waren op. Aardappel dan maar.

We liepen naar een oud schuurtje van een basisschool. Toevallig zat hij niet op slot (het was 11 uur 's avonds en zomervakantie, dus dat was best wel raar). In het schuurtje was alles donker enzo, wat achteraf best mooi was omdat je de kleuren en dingen van de trip beter kon zien enzo.

Bij de eerste hijs van de aardappel gebeurde er niks bij mij, maar bij de tweede hijs ging ik al helemaal weg zegmaar. Ineens een kleine rush-iets, en het voelt alsof er 'iets' weggaat in je lichaam waardoor je allemaal andere dingen kan zien. Bij mij leek het alsof ik in een soort tunnel was, en het laatste wat die vriend van me zei werd de hele tijd herhaald in mijn hoofd, dat was echt heel raar. Ik had ook van die dingen dat ik praatte, maar dat ik niet zeker wist of ik het nou alleen maar dacht of ook echt gezegd had. Na die 2 hijsjes ben ik maar gestopt, want ik wou niet helemaal weg zijn, ik was best wel bang dat ik 'bad' zou gaan enzo. Een paar uur later voelde ik me nog steeds heel sloom en zwaar, maar lekker was het zeker en ik wil het ook zeker nog een keer doen!
__________________
Keelhaul that filthy landlubber send him down to the depths below
Make that bastard walk the plank with a bottle o'rum and a yo-ho-ho!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 09:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik ga het niet regelmatig doen, maar twee keer in een maand of alleen tijdens een groot feest lijkt het me wel een geweldige ervaring.
Twee keer in de maand vind ik behoorlijk vaak...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 20:59
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Hierbij een report van mijn 1e keer XTC gisteren op Intents Festival!

Ik ben 16 jaar, 1,84m groot en 66,5kg zwaar.
Ik ging met 2 vrienden, R. en B. , waarvan B. ook voor de eerste keer ging slikken. R. bleef nuchter.

Het binnenkrijgen van de pillen was niet moeilijk, B. en ik hadden elk een zakje met daarin 5 rode Defqon pillen in onze onderbroek gestopt en de fouillering was dramatisch, een keertje op de broek en het t-shirt kloppen en we konden doorlopen.

Eenmaal binnengekomen, rond 12:15u, hebben we even een rondje over het terrein gelopen en zijn 4 andere vrienden tegen gekomen, toen zijn we bij hun gaan staan. Om 13:00u zijn B. en ik naar de wc gegaan en hebben we allebei ong. 2/3e van een pil gepakt. Ik wou eigenlijk met een halfje beginnen, maar ik beet de pil doormidden en 2/3e ervan belande in mijn mond dus heb het maar gewoon doorgeslikt met een slokje water. Wat een vreselijke smaak overigens. Toen zijn we weer teruggegaan naar ons groepje, waar zich inmiddels nog 4 andere vrienden hadden aangesloten, waarvan er 3 ook slikken en al meer ervaring hadden. Na ong. 45 minuten ben ik met eentje, M., een flesje water gaan halen. Ik vroeg wanneer ik wist dat ik hem voelde, hij zei dat het dan leek alsof ik een duwtje in m'n rug kreeg bij het lopen. En jawel, ik draaide me om bij de bar en ik liep ineens heel gemakkelijk, wel toevallig! Vlak daarna zag ik opeens de lasers in HD en kreeg een heel gelukkig gevoel door me heen. Ik en M. (die een uur daarvoor een halfje had gepakt) keken elkaar aan en vertelden elkaar hoe goede vrienden we wel niet waar, het voelde echt geweldig! Weer bij de groep stonden nog 2 anderen van onze groep ook al goed strak, zij hadden tegelijk met M. een hele pil genomen. Twee uur na inname voelde B. nog steeds niks, wat wel jammer was omdat ik nu niet optimaal kon genieten want ik vond het zo zielig voor hem dat hij dit gevoel nog niet meemaakte. Hij had een kwartje genomen, en M. vond toen dat hij beter het andere kwartje er ook maar bij kon nemen omdat ie nog steeds niks voelde. Hun dus samen naar de toiletten gegaan waar B. nog een kwartje pakte. Ze zijn toen nog even gaan zitten en waren na 20 minuutjes ong. weer terug, ik merkte gewoon aan B. dat hij hem nu wel goed voelde en we begon samen lekker te stampen. Na 15 minuten dansen ben ik naar de wc gegaan en heb daar de rest (1/3) van de pil genomen, deze sloeg echt meteen in als een bom en ik voelde me nóg geweldiger! Ik liep de wc's uit en zag overal mooie mensen. Het leek trouwens wel echt alsof iedereen me raar aankeek, terwijl ze gewoon om zich heen aan het kijken waren. Maar ik heb mezelf in een spiegel gezien en stond echt zwaar strak, aan mijn ogen/kaken kon je overduidelijk zien dat ik had geslikt. Als ik nuchter ben merk ik het alleen aan iemand als die geslikt heeft als diegene echt heel strak staat, maar nu kon ik gewoon echt aan mensen zien of ze wel of niet geslikt hadden. Dit was echt heel fijn, met mensen waarvan ik bijna zeker wist dat ze iets ophadden heb ik ook nog veel praatjes gemaakt voordat ik weer bij mijn eigen groep uitkwam. Toen ik weer bij de groep stond stonden iets verderop twee jongens met bellenblaaspistooltjes. Dat vond ik zó mooi, ik heb wel 10x tegen een nuchtere jongen van onze groep verteld hoe mooi die bellen wel niet waren en hoe hoog ze wel niet gingen. Toen ze ermee ophielden ben ik er heen gelopen en vroeg ik of ik ook even mocht. Het mocht gelukkig, ik was echt een klein kind op dat moment, ik vond het echt geweldig! Toen nog maar een flesje water gehaald. Ik heb echt de hele dag op de rand van de plastic flesjes lopen kauwen omdat ik dit zo lekker vond. Toen is M. een raketje voor me gaan halen en hij zei dat ik op het stokje moest gaan kauwen aangezien ik een stuk plastic afgebeten had. Ik wou weer bijpakken maar wist dat het geen goed moment was, dit zei ik tegen M. en heb mijn overige 4 pillen aan hem gegeven, waarvan hij er zelf eentje overkocht. We zaten toen in het gras en M. vertelde me dat ik mijn shirt uit moest doen. Ik deed wat hij zei en de zachte wind die er stond voelde echt goddelijk aan op mijn rug! Ik heb ook 10 minuten lang met de ene hand door het haar op mijn achterhoofd zitten wrijven en met de andere over mijn arm, want die was zo lekker zacht Een uur en drie kwartier na het innemen van de 1/3 pil voelde ik het iets afzwakken, ik zei dit tegen M. en hij beet een pil voor me door de helft. Zelf slikte hij de ene helft, ik nam de andere. Na ongeveer 20 minuten voelde ik het geweldige gevoel weer versterken. Ik ben nog even naar de bar gelopen, en ik was zéér blij dat ik mijn pillen bij M. had ingeleverd want ik zag opeens 10 meter verderop een paar drugshonden staan. Een jongen waarmee ik nog geen 10 minuten daarvoor heb staan praten was opgepakt, hij had me daarvoor verteld dat hij nog 80 pillen bij had om te verkopen, erg jammer voor hem... Maar dat is het risico wat je neemt als je gaat verkopen. Eenmaal teruggekomen bij de groep heb ik de mensen met pillen gewaarschuwd voor de honden en ben toen in mijn eentje weggelopen naar de hardcore tent, want ik had zin om lekker te hakken. Opeens zag ik een groepje meisjes zitten in het gras, ik ben er gewoon in kleermakerszit tussen gaan zitten. Ze vroegen of ik wat had gebruikt en of ik last had van mijn kaken, heb toen nog een heerlijke kaakmassage gekregen van een meisje Er kwamen nog 2 andere jongens bijzitten, de sfeer op dat moment was zo mooi omdat de meisjes en de 2 jongens ook geslikt hadden. Opeens vlogen er twee luchtballonen over, vooral toen het vuur aanging vond ik het zooooo mooi, ik was gewoon echt verliefd op die luchtballonnen leek het wel Heb toen nog een discussie gehad met één van die jongens waarom de ene kleiner was dan de andere, hij dacht dat het kwam omdat de kleinste een magneet had waardoor ie dichter bij de sterren kwam en ik dacht dat ze gewoon minder lucht in de kleinere hadden gelaten, echt geweldig zulke discussies als ik eraan terugdenk De andere jongen zei toen dat ik eens naar mijn geslachtsdeel moest kijken op de wc, gelijk naar de wc gerend en ik schrok gewoon toen ik zag hoe klein opeens, toen ik dit vol verbazing vertelde toen ik terugkwam begon iedereen te lachen, wat best aanstekelijk werkte en ik begon zelf ook mee te lachen.
Verder niet heel veel bijzonders gebeurd, heb nog 2 keer bijgepakt en heb om 20:30u mijn laatste halfje gepakt, de andere pil heb ik verkocht. Heb nog wel heerlijk lopen stampen en ook 10 minuten lang bij B. op zijn rug gezeten, tering wat een aanblik van bovenaf, als je 12.000 man ziet losgaan! Toen om 23:30u snel een frietje gaan halen wat een kwartiertje daarna begon de eindshow. Helaas kwam dit frietje er weer even snel uitvliegen als ie erin zat... Ben toen even vijf minuutjes misselijk geweest maar dat is ook het enigste minpunt van de trip! Ik heb overigens wel gehallucineerd, is dit normaal? Ik zag bijvoorbeeld allemaal mensen van mijn school lopen terwijl het volledig onbekenden waren, heb zo ook een paar mensen met een naam van een schoolgenoot aangesproken, wat me veel rare blikken heeft opgeleverd. Maar eigenlijk vond ik dat best wel grappig In de auto heb ik me best normaal kunnen gedragen, versprak me een paar keer en heb een paar keer wat wartaal uitgekraamd maar de beste man achter het stuur zei lachend tegen me dat ik de volgende keer maar een pilsje minder moest drinken. Ik heb trouwens van veel mensen gehoord dat ze erg slecht slapen de nacht nadat ze gebruikt hebben, maar ik supergoed geslapen! Heb in de auto zelfs nog een kwartiertje geslapen. Toen kwamen we rond 01:30 bij B. thuis aan, ik bleef bij hem slapen. Hij was alleen thuis en had nog een pil over dus we hebben allebei nog een halfje gepakt gelijk toen we binnen waren, we hebben toen een Planet Earth dvd gekeken van Discovery Channel, normaal gesproken doodsaai maar we vonden het echt fascinerend en helemaal geweldig nu! Uiteindelijk rond 04:00u gaan slapen en tot 12:00u vanochtend heel vast doorgeslapen!

Al met al, een ge-wel-dige eerste keer gehad! Misschien wel wat veel gepakt voor een eerste keer en het waren best zware pillen, maar alles is heel goed verlopen op het overgeef momentje na, maar als ik geen friet had gegeten was het ook niet gebeurd.

Tot zover mijn eerste maar zéker niet mijn laatste keer! Heb vandaag eigenlijk niet echt ergens veel last van, ondanks de kauwgum helaas wel mijn wangen een beetje kapot gebeten en heel klein beetje kaakpijn, maar verder voel ik me top! Op 9 september staat Q-Base voor de deur, daarvoor op 10, 11 en 12 augustus nog 3 dagen The Qontinent Festival maar dan ga ik niet slikken aangezien ik wil wachten tot Q-Base. Ik hoop echt dat ik het daar ook zo geweldig ga beleven!

Laatst gewijzigd op 05-06-2012 om 00:40.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 21:27
Verwijderd
Topervaring Fijn dat je het zo leuk vond.
Jammer dat het nooit meer zo geweldig wordt als de eerste keer, maar wel nog steeds erg leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 21:35
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Het klinkt echt heel erg leuk en herkenbaar. Ik hallucineer ook vaak. Zie inderdaad allemaal bekende, tafels en krukken, mensen met brillen en allemaal opstapjes.

Ja, je piemel wordt altijd zo klein als je gebruikt. Maar dit komt helemaal goed weer hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 21:36
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Topervaring Fijn dat je het zo leuk vond.
Jammer dat het nooit meer zo geweldig wordt als de eerste keer, maar wel nog steeds erg leuk hoor
Weetje, zo nu en dan voel ik me net zo als de eerste keer. Mijn eerste keer nam in nog niet eens een kwart en ik was klap en klapvaag! Dus als ik nu een forse kwart neem heb ik het héél leuk!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 21:44
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Topervaring Fijn dat je het zo leuk vond.
Jammer dat het nooit meer zo geweldig wordt als de eerste keer, maar wel nog steeds erg leuk hoor
Ik hoop het!


Is het overigens normaal dat ik moest overgeven nadat ik gegeten had? Of kwam het omdat ik pas om 23:30 weer ging eten en dat ik daarvoor sinds 11:00 niet meer gegeten heb? Heb toen 2 Big Macs op.

Kan ik overigens rond 20 juli nog 1 keertje slikken als ik daarna tot 9 september weer wacht? Na 9 september zit er minstens 3 en een halve maand tussen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 22:50
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Ja, de meeste kunnen niet eten als ze aan de xtc zitten. Als je zo lang niks eet en dan ineens heel veel (terwijl de xtc nog niet uitgewerkt ik) kan je overgeven inderdaad.

Ja, dat kan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 23:29
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Oké bedankt voor je reactie!
Ik had btw ook helemaal geen honger, ik vraag me nu eigenlijk ook af waarom ik überhaupt een frietje heb gehaald toen... Ik heb trouwens helemaal niet veel gegeten, echt 4/5 frietjes en toen werd ik misselijk dus heb ik het afgegeven.

Dacht zelf ook wel dat het kon maar ik hoorde iets van dat je 3 maande stop moet houden? Ofja, niet moeten natuurlijk, maar dat dan pas je serotonine weer volledig is hersteld.
Als ik dan maar anderhalve maand word zal de day(s)-after wel iets erger zijn denk ik dan?
Heb trouwens geen last vandaag van chagrijnig zijn of gestresst ofzo, op dit moment doen alleen m'n wangen nog een beetje pijn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop het!


Is het overigens normaal dat ik moest overgeven nadat ik gegeten had? Of kwam het omdat ik pas om 23:30 weer ging eten en dat ik daarvoor sinds 11:00 niet meer gegeten heb? Heb toen 2 Big Macs op.

Kan ik overigens rond 20 juli nog 1 keertje slikken als ik daarna tot 9 september weer wacht? Na 9 september zit er minstens 3 en een halve maand tussen.
Citaat:
Oké bedankt voor je reactie!
Ik had btw ook helemaal geen honger, ik vraag me nu eigenlijk ook af waarom ik überhaupt een frietje heb gehaald toen... Ik heb trouwens helemaal niet veel gegeten, echt 4/5 frietjes en toen werd ik misselijk dus heb ik het afgegeven.

Dacht zelf ook wel dat het kon maar ik hoorde iets van dat je 3 maande stop moet houden? Ofja, niet moeten natuurlijk, maar dat dan pas je serotonine weer volledig is hersteld.
Als ik dan maar anderhalve maand word zal de day(s)-after wel iets erger zijn denk ik dan?
Heb trouwens geen last vandaag van chagrijnig zijn of gestresst ofzo, op dit moment doen alleen m'n wangen nog een beetje pijn
Misschien morgen/overmorgen (dinsdagdip)

Het verschilt per persoon. Ik heb nog nooit moeten kotsen van XTC, mijn vrienden ook niet. Hopelijk was dit voor jou eenmalig
Je lichaam heeft ongeveer 2 maanden nodig om je serotonine helemaal te herstellen. Op 20 juni weer XTC nemen is niet optimaal, maar bijna 3 weken rust is in ieder geval al een hoop. Het gaat er meer om dat het effect van XTC bij teveel gebruik steeds minder leuk wordt. Maar ik zou je er niet te druk om maken, als je voortaan maar wel meer "rust" pakt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 01:05
Verwijderd
Citaat:
lang
Ik zowaar nog meer zin om een keer XTC te proberen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 13:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
@TythorZeth; 20 juli, niet juni haha Dus bijna anderhalve maand rust!

@Sabir; Ik kan het je zeker aanbevelen, maar je moet het echt pas doen als je er volledig achterstaat, en niet in je eentje want ik merkte echt een verschil wanneer we met een groep stonden waarvan er 10 geslikt hadden dan wanneer we in een groep stonden waar er misschien 4/5 geslikt hadden, de sfeer was echt beter! Ik heb op mijn 15e al een keer eerder met een halve pil in een wc hokje gestaan in de plaatselijke discotheek, maar ik twijfelde dus heb het niet gedaan. Achteraf ben ik daar ook blij om want in een kleine discotheek waarin vrijwel niemand drugs gebruikt is het natuurlijk lang niet zo leuk als op een groot festival met 12.000 mensen waarvan er behoorlijk wat strak staan!

Edit: Inderdaad vandaag TythorZeth, ik weet niet of het door de X komt maar op dit moment heb ik nergens zin in en vind ik alles saai

Laatst gewijzigd op 04-06-2012 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 13:49
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Oké bedankt voor je reactie!
Ik had btw ook helemaal geen honger, ik vraag me nu eigenlijk ook af waarom ik überhaupt een frietje heb gehaald toen... Ik heb trouwens helemaal niet veel gegeten, echt 4/5 frietjes en toen werd ik misselijk dus heb ik het afgegeven.

Dacht zelf ook wel dat het kon maar ik hoorde iets van dat je 3 maande stop moet houden? Ofja, niet moeten natuurlijk, maar dat dan pas je serotonine weer volledig is hersteld.
Als ik dan maar anderhalve maand word zal de day(s)-after wel iets erger zijn denk ik dan?
Heb trouwens geen last vandaag van chagrijnig zijn of gestresst ofzo, op dit moment doen alleen m'n wangen nog een beetje pijn
Het is niet vreemd hoor, ik krijg helemaal niks weg. Zelfs de geur maakt me al misselijk.

Het duurt ongeveer 2 maanden, dus 1.5 maand is prima te doen.

Ik heb nog nooit een kater gehad van xtc. Sommige mensen hebben spierpijn, zere wangen/tong of zijn gewoon heel moe!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 00:44
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik vertelde in mijn report dat ik een paar drugshonden heb zien staan, ik las vanmiddag overal dat er slechts één drugshond is geweest Toch wel grappig, want op het moment zelf wist ik zéker dat er echt een stuk of 5 honden stonden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:36
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Leuk Het lijkt wel alsof je best veel hebt genomen voor je eerste keer, maar goed, daar mag ik neit over meepraten. :')
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Leuk Het lijkt wel alsof je best veel hebt genomen voor je eerste keer, maar goed, daar mag ik neit over meepraten. :')
Een vriend van me is groot voorstander van de maximum recommended overdose; zoveel 'teveel' dat het nog leuk is zeg maar
Ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 11:00
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Je voel zelf het beste hoe het gaat en wat je wilt toch. Ik vind het niks om met een klapperkaak ergens rond te lopen (dat maakt me niet bepaald mooi)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 11:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Een vriend van me is groot voorstander van de maximum recommended overdose; zoveel 'teveel' dat het nog leuk is zeg maar
Ben er nog niet over uit wat ik daarvan vind
Dat is vaak voor mensen zelf heel leuk, maar voor de omgeving minder imo.

en leuk tripreportje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 13:39
Asemoon
Asemoon is offline
Citaat:
Report
Wow dit klinkt echt geweldig, ik kan zelf al niet meer wachten om het volgende maand weer te doen hehe. Dat is het leuke van zulke reports, je krijgt er zelf ook weer zin in

Zo te zien heb je het heerlijke gevoel ook goed kunnen rekken, das mooi.

Citaat:
Dacht zelf ook wel dat het kon maar ik hoorde iets van dat je 3 maande stop moet houden? Ofja, niet moeten natuurlijk, maar dat dan pas je serotonine weer volledig is hersteld.
Als ik dan maar anderhalve maand word zal de day(s)-after wel iets erger zijn denk ik dan?
Heb trouwens geen last vandaag van chagrijnig zijn of gestresst ofzo, op dit moment doen alleen m'n wangen nog een beetje pijn
Ik heb het een keer twee weken achter elkaar gedaan. Ik voelde het nog wel goed, maar achteraf denk ik dat ik toch nog harder en lekkerder had kunnen gaan als ik even gewacht had. Het maakt het veel leuker en rust is bovendien goed voor je.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 14:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
quote
Klinkt als een prima feestje!

Je heb wel super veel gebruikt dude! Ik doe het zelf met enige regelmaat en ik roll echt mijn face eraf als ik 2 rode defqon heb genomen (1.87 en 80kg). Goed dat je nu wacht tot 9 september, ook al raad ik mensen onder de 18 meestal aan om 4 tot 6 maanden te wachten voor veiligheid en tolerantie.

Vergeet ook niet dat je binnen veel harder gaat dan buiten en probeer jezelf niet aan te wennen zulke hoeveelheden te gebruiken.

Edit: hoe voel je je vandaag eigenlijk?
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 20:31
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Leuk dat iedereen het een leuk report vond

Heb van meer mensen te horen gekregen dat ik best veel heb genomen, maar ik heb mijn pillen al bewust aan een ervaren gebruiker gegeven en ik heb op momenten dat ik wel bij wou pakken maar wist dat ik het beter niet kon doen, dit ook bij hem aangegeven. Op de momenten dat ik bij pakte was ik er dus ook echt verzekerd van dat het 'nodig' was. Was overigens wel 'wat' vaag in m'n hoofd waardoor ik heel veel momenten heb gehad dat ik niet aan het feesten was maar gewoon gesprekken had met vrienden en onbekenden. Ondanks dat deze gesprekken echt top waren, pak ik de volgende keer denk ik toch max. 2 omdat ik naar een feest kom puur om los te gaan.

@Sherlock: Ik voel me helemaal geweldig, op dit moment in ieder geval! Vanochtend behoorlijk chagrijnig, maar dat zal er alles mee te maken hebben dat ik in mijn zomervakantie om 07:45 uit m'n nest moest om naar de ortho te gaan Verder wel op zondag en maandag behoorlijk moe geweest, vandaag ook nog wel wat maar niet meer heel erg, dat moe zijn is morgen denk ik ook wel voorbij.

De ortho vroeg trouwens wel vanochtend hoe het kwam dat mijn wangen er zo kapot uitzagen terwijl de draden helemaal niet uitsteken en waarom ik m'n mond niet zo ver openkreeg

Ondanks deze topervaring denk ik overigens niet dat dit mijn beste keer zal zijn, zoals velen over de eerste keer zeggen! Dit komt omdat ik naar een festival ging en maar de helft van de tijd heb gefeest en de andere helft heb gepraat. Op mijn volgende feest neem ik er 2 mee zodat ik ook niet meer kan pakken, misschien ben ik dan wat minder vaag en bestaat m'n dag uit 80% feesten en 20% gesprekken

Desondanks toch een topervaring geweest en een drug die ik iedereen die erover twijfelt zou kunnen aanraden!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Leuk dat iedereen het een leuk report vond

Heb van meer mensen te horen gekregen dat ik best veel heb genomen, maar ik heb mijn pillen al bewust aan een ervaren gebruiker gegeven en ik heb op momenten dat ik wel bij wou pakken maar wist dat ik het beter niet kon doen, dit ook bij hem aangegeven. Op de momenten dat ik bij pakte was ik er dus ook echt verzekerd van dat het 'nodig' was. Was overigens wel 'wat' vaag in m'n hoofd waardoor ik heel veel momenten heb gehad dat ik niet aan het feesten was maar gewoon gesprekken had met vrienden en onbekenden. Ondanks dat deze gesprekken echt top waren, pak ik de volgende keer denk ik toch max. 2 omdat ik naar een feest kom puur om los te gaan.

@Sherlock: Ik voel me helemaal geweldig, op dit moment in ieder geval! Vanochtend behoorlijk chagrijnig, maar dat zal er alles mee te maken hebben dat ik in mijn zomervakantie om 07:45 uit m'n nest moest om naar de ortho te gaan Verder wel op zondag en maandag behoorlijk moe geweest, vandaag ook nog wel wat maar niet meer heel erg, dat moe zijn is morgen denk ik ook wel voorbij.

De ortho vroeg trouwens wel vanochtend hoe het kwam dat mijn wangen er zo kapot uitzagen terwijl de draden helemaal niet uitsteken en waarom ik m'n mond niet zo ver openkreeg

Ondanks deze topervaring denk ik overigens niet dat dit mijn beste keer zal zijn, zoals velen over de eerste keer zeggen! Dit komt omdat ik naar een festival ging en maar de helft van de tijd heb gefeest en de andere helft heb gepraat. Op mijn volgende feest neem ik er 2 mee zodat ik ook niet meer kan pakken, misschien ben ik dan wat minder vaag en bestaat m'n dag uit 80% feesten en 20% gesprekken

Desondanks toch een topervaring geweest en een drug die ik iedereen die erover twijfelt zou kunnen aanraden!
Als je pilletjes op een keer op zijn en je feest duurt nog wel even, dan ga je inkakken
De energie gaat weg en je voelt je alleen nog heel lekker. Dat is juist niet een feeststemming
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 00:26
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als je pilletjes op een keer op zijn en je feest duurt nog wel even, dan ga je inkakken
De energie gaat weg en je voelt je alleen nog heel lekker. Dat is juist niet een feeststemming
Gewoon beter plannen hoe laat je gaat nemen kan ook.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 00:52
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Ik zag bijvoorbeeld allemaal mensen van mijn school lopen terwijl het volledig onbekenden waren, heb zo ook een paar mensen met een naam van een schoolgenoot aangesproken, wat me veel rare blikken heeft opgeleverd.
haha, elke keer weer. leuk report, krijg er zelf ook weer zin in.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 23:06
Asemoon
Asemoon is offline
Citaat:
Ondanks deze topervaring denk ik overigens niet dat dit mijn beste keer zal zijn, zoals velen over de eerste keer zeggen! Dit komt omdat ik naar een festival ging en maar de helft van de tijd heb gefeest en de andere helft heb gepraat.
Praten is juist leuk! De eerste drie keer dat ik had gebruikt was bij iemand thuis en op straat (dus niet op een feest), ik raad het iedereen toch wel aan om het ook buiten een feest te gebruiken. Het is ook heel leuk, eigenlijk is het gewoon leuk wat je er ook mee doet hehe. Als je het maar niet te vaak doet natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:16
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ja het praten was ook wel leuk ja, maar ik ga natuurlijk niet naar een feest om de helft van de dag te praten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 17:38
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik, en veel mensen om mij heen, gaan juist niet los. Daarom doen we het ook meestal bij iemand thuis, dan kun je lekker op de bank zitten met een dekentje en als je zin hebt dan ga je even een stukje wandelen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 00:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik moet zeggen dat een paar keer flink veel M wel gaaf is hoor. Maar merk aan mezelf en veel mensen dat het later toch wel terug gaat naar af en toe een likje, en dat echt flink hardgaan te heftig word ofzo

En thuis is idd wel leuk, maar wel in feestje vorm. Banken, dekentjes en lopen doet me toch veel meer aan acid denken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
Prospect
99 20-07-2012 15:26
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.