Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 13:14
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Iedereen die het te vaak niet met ze eens is / die zorgt voor een beetje vermaak op het forum.

Eens/oneens/anders nl.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Advertentie
Oud 05-04-2004, 13:14
jet
Avatar van jet
jet is offline
ach ze houden het ordentelijk
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 05-04-2004, 13:15
Verwijderd
volgens mij ben jij een btje gefrustreerd

ontopic: oneens
Oud 05-04-2004, 13:15
Prometheus.
Avatar van Prometheus.
Prometheus. is offline
Ga weg.
Er zijn gewoon regels, daar heb je je aan te houden.
Zo niet? Dan wor je gebanned.
Oud 05-04-2004, 13:17
Verwijderd
Oneens, ze houden het meestal juist leuk op het forum door ervoor te zorgen dat niet elke topic wordt volgechat zodat andere mensen nog wel de kans krijgen om te reageren.
Oud 05-04-2004, 13:18
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Ja ik heb frustraties, kijk eens naar het aantal uitgedeelde bans.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:19
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Mensen zoals jou moeten gewoon beschermd worden tegen zichzelf...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-04-2004, 13:19
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 05-04-2004 @ 14:17 :
Oneens, ze houden het meestal juist leuk op het forum door ervoor te zorgen dat niet elke topic wordt volgechat zodat andere mensen nog wel de kans krijgen om te reageren.
Waar ligt dan de grens? Welke spammer worden er wel en welke niet gebanned?
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:19
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:18 :
Ja ik heb frustraties, kijk eens naar het aantal uitgedeelde bans.
solero
machiavelli
hasseltboy
goulaises (hoe fout kan je een naam schrijven )


tsja.. tis wel een stuk minder levendig heir
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 05-04-2004, 13:20
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 05-04-2004 @ 14:19 :
Mensen zoals jou moeten gewoon beschermd worden tegen zichzelf...
Coming from you.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:21
jet
Avatar van jet
jet is offline
zoals jij..
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 05-04-2004, 13:22
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Ze moeten eens een beetje het fotoboek cleanen en iedereen eruit flikkeren die foto's posten van anderen dingen enzo...

Ontopic: forumbazen zijn wel nodig denk ik, maar de macht die ze hebben kunnen ze natuurlijk makkelijk voor hun zelf gebruiken. Wie controleerd de forumbazen?
Oud 05-04-2004, 13:22
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
me oneens, ze bannen namelijk niet echt veel. Ze sluiten wel veel topics dat wel. Soms met een beetje zure redenen zoals Tofke gister, maar aaach, wat doe je eraan.
behalve een pixelrevolutie starten

kom we nemen de boel over
__________________
met je neus
Oud 05-04-2004, 13:23
Verwijderd
de beheerders.

en daarbij, ik heb geen problemen met forumbazen of iets dergelijks.
Oud 05-04-2004, 13:23
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ze zijn niet bang om de macht te verliezen, al die FB'ers worden gewoon geil van al dat bannen.. Je moet wat als nooit buiten komt he.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 05-04-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:19 :
Waar ligt dan de grens? Welke spammer worden er wel en welke niet gebanned?
Ze worden niet zomaar geband. Ze hadden al vaker waarschuwingen gehad dat ze het spammen moesten beperken/stoppen. Ze worden dus niet "zomaar" geband.
Oud 05-04-2004, 13:25
Verwijderd
Ach, ze willen gewoon een totale anarchie voorkomen. Soms vind ik het iets te overdreven.
Oud 05-04-2004, 13:25
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 05-04-2004 @ 14:23 :
Ze zijn niet bang om de macht te verliezen, al die FB'ers worden gewoon geil van al dat bannen.. Je moet wat als nooit buiten komt he.
Zo kun je het ook stellen.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Ads door Google
Oud 05-04-2004, 13:27
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Citaat:
Je moet wat als nooit buiten komt he. [/B]
hehe
Oud 05-04-2004, 13:28
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 05-04-2004 @ 14:24 :
Ze worden niet zomaar geband. Ze hadden al vaker waarschuwingen gehad dat ze het spammen moesten beperken/stoppen. Ze worden dus niet "zomaar" geband.
Ik zeg ook niet dat ze 'zomaar' een ban krijgen, maar naar mijn mening leggen ze de grens verkeerd en beoordelen ze niet elke 'spammer' hetzelfde. Hiernaast ben ik van mening dat wanneer ze zo streng optreden tegen gespam een FB zich ook nooit schuldig mag maken aan gespam/offtopic gelul, wat nu toch zeker regelmatig gebeurd.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:29
Verwijderd
Houd je aan de regels (die niet voor niets opgesteld zijn) en er is niets aan de hand
Oud 05-04-2004, 13:29
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Oneens. De forumbazen bannen om ervoor te zorgen dat we gewoon kunnen forummen zonder ons te hoeven ergeren aan mensen die het verpesten.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Oud 05-04-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:28 :
Ik zeg ook niet dat ze 'zomaar' een ban krijgen, maar naar mijn mening leggen ze de grens verkeerd en beoordelen ze niet elke 'spammer' hetzelfde. Hiernaast ben ik van mening dat wanneer ze zo streng optreden tegen gespam een FB zich ook nooit schuldig mag maken aan gespam/offtopic gelul, wat nu toch zeker regelmatig gebeurd.
Tja, het is natuurlijk erg subjectief waar je een grens legt. Maar als jij in 1 topic 400 posts bij elkaar chat vind ik een waarschuwing toch niet meer dan redelijk.
Oud 05-04-2004, 13:34
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
tuulk is dat zo

hier heerst een vorm van dictatuur

een grote vriendjespolitiek

en als je het er niet mee eens bent,

gewoon een ban

geen probleem
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 05-04-2004, 13:35
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 05-04-2004 @ 14:34 :
tuulk is dat zo

hier heerst een vorm van dictatuur

een grote vriendjespolitiek

en als je het er niet mee eens bent,

gewoon een ban

geen probleem
DIT is wat ik bedoel.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Advertentie
Oud 05-04-2004, 13:39
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Oneens. Het is wel zo dat Forumbazen subjectief kunnen bannen, maar ik denk niet dat ze dat doen om de macht te behouden.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 13:46.
Oud 05-04-2004, 13:44
Thomas
Thomas is offline
Wie macht heeft, staat dat niet graag af.

Aan de andere kant heeft dit meer met mmmm, Hasseltboy en Machiavelli zelf te maken. Af en toe een offtopic post op DK moet geen problemen opleveren, maar overmatig geschat en gespam van hun kant doet daar wél afbreuk aan. Die ban hebben ze daarom geheel aan zichzelf te danken.
Oud 05-04-2004, 13:44
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
HOI IK BEN EEN WEZEL





__________________
met je neus
Oud 05-04-2004, 13:45
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Wasbeermeneer schreef op 05-04-2004 @ 14:44 :
HOI IK BEN EEN WEZEL

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!OFFTOPIC BAN BAN BAN!
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:46
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Wasbeermeneer schreef op 05-04-2004 @ 14:44 :
HOI IK BEN EEN WEZEL

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ga ergens anders spelen, mannetje.
Oud 05-04-2004, 13:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:35 :
DIT is wat ik bedoel.
Whaha, accentueren wat je wilt horen en ingaan tegen wat je niet wilt horen.

Ik hoop dat er nog 'n ban aankomt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:49
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Thomas schreef op 05-04-2004 @ 14:44 :
Wie macht heeft, staat dat niet graag af.

Aan de andere kant heeft dit meer met mmmm, Hasseltboy en Machiavelli zelf te maken. Af en toe een offtopic post op DK moet geen problemen opleveren, maar overmatig geschat en gespam van hun kant doet daar wél afbreuk aan. Die ban hebben ze daarom geheel aan zichzelf te danken.
Ik beweer ook niet dat dat niet zo is, sommige fb's mogen dan echter ook wel eens op de vingers worden getikt (Tofke geniet van zijn positie en is af en toe gewoon een gigantische lul). Bovendien vind ik dat vooral Machiavelli genoeg ontopic posts met inhoud plaatst om zijn gespam goed te maken, hij levert genoeg nuttige bijdragen aan dit forum.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:50
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2004 @ 14:47 :
Whaha, accentueren wat je wilt horen en ingaan tegen wat je niet wilt horen.

Ik hoop dat er nog 'n ban aankomt.
Is dat niet waar het forum voor bedoeld is?
Ik maak mijn mening duidelijk en ieder ander kan daar ook weer tegenin gaan.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:49 :
Ik beweer ook niet dat dat niet zo is, sommige fb's mogen dan echter ook wel eens op de vingers worden getikt (Tofke geniet van zijn positie en is af en toe gewoon een gigantische lul). Bovendien vind ik dat vooral Machiavelli genoeg ontopic posts met inhoud plaatst om zijn gespam goed te maken, hij levert genoeg nuttige bijdragen aan dit forum.
*proest*

Dan vind ik dat jij maar meteen 'n permban moet krijgen, iets nuttigs heb ik jou nog nooit zien posten.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:50 :
Is dat niet waar het forum voor bedoeld is?
Ik maak mijn mening duidelijk en ieder ander kan daar ook weer tegenin gaan.
Je mening is het zelfs niet waard om tegenin te gaan. De mensen waar jij overduidelijk naar verwijst hebben hun (amper 2 dagen durende) ban gewoon aan zichzelf te danken.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:53
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2004 @ 14:50 :
*proest*

Dan vind ik dat jij maar meteen 'n permban moet krijgen, iets nuttigs heb ik jou nog nooit zien posten.
Hilariteit alom.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Ads door Google
Oud 05-04-2004, 13:54
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2004 @ 14:51 :
Je mening is het zelfs niet waard om tegenin te gaan. De mensen waar jij overduidelijk naar verwijst hebben hun (amper 2 dagen durende) ban gewoon aan zichzelf te danken.
Machiavelli : 2 weken
Hasseltboy : 1 week
En ik verwijs niet alleen naar deze mensen.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:53 :
Hilariteit alom.
What's up? Niets tegenin te brengen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:55
jet
Avatar van jet
jet is offline
als het je neit bevalt, dan ga je toch
- niet meer forummen
- een revolutie ontketenen
- een topic beginnen op beleidszaken
- klagen bij M&M


in willekeurige volgorde (al kan je niet niet meer forummen en dan nog klagN)
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 05-04-2004, 13:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:54 :
Machiavelli : 2 weken
Hasseltboy : 1 week
En ik verwijs niet alleen naar deze mensen.
Leuk.

Nee? Oh nee, je gaat voor de zoveelste keer in tegen Tofke_H, juist. En voor welke gebande personen neem je het nog op?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:55
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2004 @ 14:54 :
What's up? Niets tegenin te brengen?
Mijn mening was het niet eens waard om tegenin te gaan dus waarom zou ik er in godsnaam op ingaan? Ik vraag me alleen af waarom je nog reply's post in dit topic.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 13:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:54 :
Machiavelli : 2 weken
Hasseltboy : 1 week
En ik verwijs niet alleen naar deze mensen.
Leuk.

Nee? Oh nee, je gaat voor de zoveelste keer in tegen Tofke_H, juist. En voor welke gebande personen neem je het nog op?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 14:55 :
Mijn mening was het niet eens waard om tegenin te gaan dus waarom zou ik er in godsnaam op ingaan? Ik vraag me alleen af waarom je nog reply's post in dit topic.
Ik heb 'n postaantal hoog te houden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 13:57
Verwijderd
Leuk.
Oud 05-04-2004, 13:58
Verwijderd
Wat gezellig allemaal weer.
Oud 05-04-2004, 14:00
graag gedaan
Avatar van graag gedaan
graag gedaan is offline
soms bant een forumbaas wel vreemd ja, maar normaal mogen sommige ook wel gestraft worden
__________________
Monica hoe lang ga JIJ die sig nog houden?
Oud 05-04-2004, 14:01
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2004 @ 14:55 :
Leuk.

Nee? Oh nee, je gaat voor de zoveelste keer in tegen Tofke_H, juist. En voor welke gebande personen neem je het nog op?

Voor de zoveelste keer?
Laat me niet lachen.

En ik bedoelde het in het algemeen al zijn mijn frustraties nu idd naar aanleiding van de bans tegen de eerder genoemden en niet te vergeten Mennuz, met een perm ban die onder andere nick's niets meer deed dan zijn mening verkondigen maar keer op keer weer een ban krijgt.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 14:01
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-04-2004 @ 14:56 :
Ik heb 'n postaantal hoog te houden.
Duidelijk ja.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-04-2004, 14:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-04-2004 @ 15:01 :
Voor de zoveelste keer?
Laat me niet lachen.

En ik bedoelde het in het algemeen al zijn mijn frustraties nu idd naar aanleiding van de bans tegen de eerder genoemden en niet te vergeten Mennuz, met een perm ban die onder andere nick's niets meer deed dan zijn mening verkondigen maar keer op keer weer een ban krijgt.
Tja, ze zoeken 't zelf op. Kan ik niet warm of koud van worden.

Permban = Permban. Trouwens, eerder 'n discussie voor Beleidszaken, waar dat soort dingen sneller 'n slotje krijgt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 05-04-2004, 14:03
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Uhm op zich let ik er niet zo op. Vind wel dat sommige forumbazen zich wat conservatief opstellen. Niet alleen met het banbeleid maar ook wat betreft het invoeren van nieuwe dingen en het proberen van alternatieven.

Ik ben niet voor totale anarchie, maar een beetje beweging mag er wel in zitten.Hoe kan je nou vooruit gaan als je bang bent om de eerste stap te zetten?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.