Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 09:12
Verwijderd
Deze mag wel weer een keer om het gezellig te maken toch, een oldschool topic!

Misschien een idee om de forummer/forummers boven je te analyseren zodat niet steeds dezelfde voorbijkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 09:16
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Noé: Eg actief en geinspireerd in den vroege ochtend
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 31-03-2004 @ 10:16 :
Noé: Eg actief en geinspireerd in den vroege ochtend
Dat is geen analyse, maar gewoon geslijm
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:17
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Noé

Oeh! Een van de ste forummers! Vanaf dag één was het leuk op MSN, en na de eerste meeting had Noé er ineens twee onbetaalbare accessoires bij! In het begin was ze een beetje verlegen, maar die fase zijn we allang voorbij. Heeft een heerlijke grote mond, en is natuurlijk hipper dan hip Voor de rest is ze gewoon een liefje, maar je moet niet buiten haar straatje vallen! Dat is logisch natuurlijk, want mensen die buiten mijn straatje vallen trek ik ook slecht!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:19
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Chimera schreef op 31-03-2004 @ 10:17 :
Dat is geen analyse, maar gewoon geslijm
O?


ik bedoel 5 topics in de vroege ochtend
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:23
Verwijderd
Noé verveelt zich duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:31
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ga eens ontopic!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:32
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Biep: Lief aardig onzeker maar toch vrij goed gebekt. Best een doorzetter als ze eenmaal weet wat ze wilt op dat zelfde moment kan ze ook erg afwezig zijn . Ze kan ook goed de nodige steun bieen maar dan moet je dr wel ff de juiste en veelal duidelijke hints geven.
Een beetje een paardenfreak wat soms ook erg irri kan zijn. Maargoed wie kan dr nou boos worden op iemand als Biep?

Snoodaard: Altijd wel in voor een feestje, reist dr dan ook makkelijk het halve land voor door Onzinnige net verzonnen zogenaamde quest zijn dan ook het best aan dit soort mensen besteed. Verder is het af en toe een vaag figuur dat het voor elkaar krijgt bijna een hele meeting niks te zeggen, maar als ie eenmaal losgekomen is kun je lachen (rubberen man )b00z en p0t trekt ie ook wel.
De juiste muziek en kledingssmaak zijn ook aanwezig dus een prettig figuur om me te gaan stappen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:38
nova7
Avatar van nova7
nova7 is offline
wat een onzin
__________________
white material will stain, my pocket knife's gotta shiny blade
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:40
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
nova7 schreef op 31-03-2004 @ 10:38 :
wat een onzin
Zei het meisje met 275 posts.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 31-03-2004 @ 10:40 :
Zei het meisje met 275 posts.
Euh, hij heeft een nickchange gehad..
Weet zo niet meer wie het is..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 10:10
Verwijderd
Welja, begin meteen met chatten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 10:24
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-03-2004 @ 10:40 :
Zei het meisje met 275 posts.
Pan Am :

hotty met de goede humor en de looks
is lekker bitchy precies zoals het hoort .
een klassieker op het forum En ook nog eentje met de gaafste baan ever volgens mij

oh : Kennie ik vlieg met Excel naar Cancún, 03-07! Vlieg je mee?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 10:27
nova7
Avatar van nova7
nova7 is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-03-2004 @ 10:40 :
Zei het meisje met 275 posts.
so?
__________________
white material will stain, my pocket knife's gotta shiny blade
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 11:24 :
Onze lifestyle snollie uit Ede, die in tegenstelling tot de rest van de inwoners van dat dorp, zich wel goed kan kleden. Hippe forumster, die nu pas een goede nickname heeft

Tevens het meisje met de zwoelste zoenlippen en het pijpgiegeltje patent staat op haar naam, haar fotoboek is een echte erectie veroorzaker, enfin haar looks zijn dus goed

Mevrouw kan trouwens ook bot uit de hoek komen, maar in de meeste gevallen slaat dat op mensen die toch niet in het Lifestyle forum horen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:16
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ridder: stoere naam en avatar. naar mijn weten altijd goede posts, verder ken ik de heer ridder niet zo.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:32
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Geen idee wie grandmommy is. Nou hij zal wel blij en gelukkig zijn!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:35
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 31-03-2004 @ 12:32 :
Geen idee wie grandmommy is. Nou hij zal wel blij en gelukkig zijn!
Haha , Zjoerd woont in wageningen
Waarschijnlijk heet ie in t echt Sjoerd en volgens mij is hij een ietsiepietsie slechtziend want hij zag niet dat grandmommy dus een meisje was .
Zjoerd zit waarschijnlijk op voetbal en houdt van Tiesto .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2004, 11:58
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 31-03-2004 @ 12:32 :
Geen idee wie grandmommy is. Nou hij zal wel blij en gelukkig zijn!

hij zal wel een zij zijn gnagna! en inderdaad, ik ben blij en gelukkig

oh wacht, Otis: wijst mensen graag op hun fouten
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:11
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-03-2004 @ 12:58 :
hij zal wel een zij zijn gnagna! en inderdaad, ik ben blij en gelukkig

oh wacht, Otis: wijst mensen graag op hun fouten
Grandmommy, zal wel nooit het forumlievelingetje worden. Heeft ADHD (?)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:13
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:14
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
thepinkflamingo: en zo is er altijd wel weer wat te zeiken!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:14
sorry
sorry is offline
: grandmommy een best druk meisje. ze woont in een dorp vlakbij mijn woonplaats. verder ken ik haar niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:14
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
maar heb je nou adhd?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:17
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nee, voor zover ik weet niet. maar je hebt wel gelijk, ik ben tamelijk druk. en dan ook nog eens erg klein, dus dan kan je je de benamingen wel voorstellen.

slender_fungus: vreemde naam, vraagt goede diepte-vragen, is vaak op muziek te vinden als ik het goed heb.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 12:18
Teun
Teun is offline
Citaat:
Ridder schreef op 31-03-2004 @ 11:53 :
Onze lifestyle snollie uit Ede, die in tegenstelling tot de rest van de inwoners van dat dorp, zich wel goed kan kleden. Hippe forumster, die nu pas een goede nickname heeft

Tevens het meisje met de zwoelste zoenlippen en het pijpgiegeltje patent staat op haar naam, haar fotoboek is een echte erectie veroorzaker, enfin haar looks zijn dus goed

Mevrouw kan trouwens ook bot uit de hoek komen, maar in de meeste gevallen slaat dat op mensen die toch niet in het Lifestyle forum horen.
Ik doe ridder!

Ridder is een allemansvriend, kan het met iedereen goed vinden en zal (bijna) nooit uit zijn band schieten. Ridder vindt het leuk om mensen te helpen, zo hielp hij mij aan een shirt dat ik al lange tijd wilde hebben en volgens mij helpt hij ook graag anderen.

Ridder hoort bij de hippe 5% van Groningen en is behalve hip ook slim al moet hij wel wat beter zijn best doen om te slagen dit jaar!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:34
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
James Brown schreef op 31-03-2004 @ 13:18 :
Ik doe ridder!

Ridder is een allemansvriend, kan het met iedereen goed vinden en zal (bijna) nooit uit zijn band schieten. Ridder vindt het leuk om mensen te helpen, zo hielp hij mij aan een shirt dat ik al lange tijd wilde hebben en volgens mij helpt hij ook graag anderen.

Ridder hoort bij de hippe 5% van Groningen en is behalve hip ook slim al moet hij wel wat beter zijn best doen om te slagen dit jaar!
Ik doe Teun!

Teunie is een homie van mij.
hij is sexy en erg hip en het is altijd erg gezellig met hem
hij moet wel altijd vervelende stemmetjes doen en zingt erg veel.

als forummer is het een spammerd maar wel met goede lifestyleverantwoorde posts op zijn tijd.

Hij is een tijdje uit de running geweest om ''af te kicken '' Maar hij is nu weer gewoon terug.
Joepiee
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:36
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
James Brown schreef op 31-03-2004 @ 13:18 :
Ik doe ridder!

Ridder is een allemansvriend, kan het met iedereen goed vinden en zal (bijna) nooit uit zijn band schieten. Ridder vindt het leuk om mensen te helpen, zo hielp hij mij aan een shirt dat ik al lange tijd wilde hebben en volgens mij helpt hij ook graag anderen.

Ridder hoort bij de hippe 5% van Groningen en is behalve hip ook slim al moet hij wel wat beter zijn best doen om te slagen dit jaar!
Teuntje is hip en geilt op zn sjabby look met old school nikes en retro printjes, wat dan wel weer terecht is ... beetje de homeboy van ridder en de scharrel van carmen.. (of andersom ) ...waarschijnlijk ook nog de grootste forum-fanatic, ook al probeert hij af en toe afkick-sabbaticals in te lassen..

Teun = HIP
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:37
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-03-2004 @ 13:34 :
Ik doe Teun!

....sociaal zijn carmie
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:08
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-03-2004 @ 13:14 :
thepinkflamingo: en zo is er altijd wel weer wat te zeiken!
Nou en of. Intens
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 15:20 :
Ik ga Otis analyseren

Otis: vast en zeker wel modebewust en woont kennelijk is een of ander kutdorp.

In dat kutdorp had ze natuuurlijk geen hippe vrienden, dus kwam ze bij dit forum om hippe vrienden te maken.

De complimenten zijn er waaarschijnlijk naar de kop gestegen, waardoor ze soms heeel lelijk uit de hoek kan komen, terwijl zij ook gewoon ultiem clichée afzaklaarzjes draagt.

Maarja, nu heeft ze wel hippe vrienden ...
CB

eerst tyfus irritant
kan er nu wel om lachen
k vind het eng dat ik t de laatste tijd zelfs een paar keer met haar eens ben geweest

lekker rellen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:52
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 15:20 :
Ik ga Otis analyseren

Otis: vast en zeker wel modebewust en woont kennelijk is een of ander kutdorp.

In dat kutdorp had ze natuuurlijk geen hippe vrienden, dus kwam ze bij dit forum om hippe vrienden te maken.

De complimenten zijn er waaarschijnlijk naar de kop gestegen, waardoor ze soms heeel lelijk uit de hoek kan komen, terwijl zij ook gewoon ultiem clichée afzaklaarzjes draagt.

Maarja, nu heeft ze wel hippe vrienden ...

hahahahahahahahhahahahhaa
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:20
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
lepra de clown:

stonie melonie,
ska,
okaaa
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 15:20 :
Ik ga Otis analyseren

Otis: vast en zeker wel modebewust en woont kennelijk is een of ander kutdorp.

In dat kutdorp had ze natuuurlijk geen hippe vrienden, dus kwam ze bij dit forum om hippe vrienden te maken.

De complimenten zijn er waaarschijnlijk naar de kop gestegen, waardoor ze soms heeel lelijk uit de hoek kan komen, terwijl zij ook gewoon ultiem clichée afzaklaarzjes draagt.

Maarja, nu heeft ze wel hippe vrienden ...
Complimenten krijg je niet, maar wat is jou dan naar de kop gestegen beste CharismaticBass?
Overigens vind ik dat iemand met Vero Moda spijkerbroeken niet kan oordelen over iemands hipheidsgehalte.
Verder lijkt me CharismaticBass in het echt best aardig, en heel afentoe maakt ze een grappige opmerking.
Tot zo ver mijn vriendschappelijke moment.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:36
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben al gedaan zie ik, niets van gemerkt. Een vluggertje zeker.

Ik doe straks wel iemand .
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Hmm... Waag misschien wel 'n poging... als ik 'r zin in heb. (de zon roept me.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2004, 16:01
Verwijderd
Chaos... een gast met humor! en zeer relaxt! wel oké dus
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 31-03-2004 @ 17:01 :
Chaos... een gast met humor! en zeer relaxt! wel oké dus
Ja he, Chaos is wel oke. En op die foto met zijn nichtje best een sexy punker! De lifestyle discussie kakker vs alto zal nooit meer opbloeien.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:05
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 15:20 :
Ik ga Otis analyseren

Otis: vast en zeker wel modebewust en woont kennelijk is een of ander kutdorp.

In dat kutdorp had ze natuuurlijk geen hippe vrienden, dus kwam ze bij dit forum om hippe vrienden te maken.

De complimenten zijn er waaarschijnlijk naar de kop gestegen, waardoor ze soms heeel lelijk uit de hoek kan komen, terwijl zij ook gewoon ultiem clichée afzaklaarzjes draagt.

Maarja, nu heeft ze wel hippe vrienden ...
CB ,leuke spontane meid die echter wel eenbeetje met zichzelf in de clinch ligt.Misschien een tikkeltje onzeker en daarom redelijk bot richting anderen die duidelijk wel complimentjes krijgen (kuusssjee)
Over haar hipheidsgehalte is weinig te zeggen maar over haar forumgedrag ben ik niet al te lovend: als je dan toch op lifestyle wil posten.. ga dan ook echt in op de onderwerpen ipv altijd de grappige nerd van de klas uit te hangen.
Oja en ze houdt van Australische toeristen


Thanx voor de vette analyse trouwens en ik ben inderdaad blij met mn hippe forumvrienden, krijg tenminste een beetje het gevoel dat ik erbij hoor, hihi
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:28
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
********** schreef op 31-03-2004 @ 10:58 :
Euh, hij heeft een nickchange gehad..
Weet zo niet meer wie het is..
Na mijn nickchange behield ik gewoon mijn aantal oude posts heur...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:48
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 31-03-2004 @ 10:32 :
Biep: Lief aardig onzeker maar toch vrij goed gebekt. Best een doorzetter als ze eenmaal weet wat ze wilt op dat zelfde moment kan ze ook erg afwezig zijn . Ze kan ook goed de nodige steun bieden maar dan moet je dr wel ff de juiste en veelal duidelijke hints geven.
Een beetje een paardenfreak wat soms ook erg irri kan zijn. Maargoed wie kan dr nou boos worden op iemand als Biep?
hihi
(paardenfreak... tsssk )


~(S-|-)2v!lL~: Steve is lief, soms een beetje te lief, en super aanhankelijk. Hij houdt er over het algemeen volgens mij niet echt van alleen te zijn. Als je echte vrienden met m bent gaat hij voor je door het vuur. Hij wil een grote spierbonk worden, maar hij zou eigenlijk lekker zacht moeten blijven.

Lipglossnblack: Lin is ook lief, maar kan soms wel lekker bot uit de hoek komen Ze doet het goed op de jongensmarkt en maakt daar dan ook af en toe gebruik van . verder houdt ze van Lambrusco, chocola en pizza.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:54
nps
Avatar van nps
nps is offline
cha0s - diehard stoner, grappig, (heel erg) onzeker, gezellig, biervat, sociaal, makkelijk

misschien meer na inspiratie
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 16:56
Teun
Teun is offline
Otis: Mijn lieve homegirl Carmie. Geweldig hip natuurlijk, extreem maf! Heeeeuuujjjjj Geweldig kapsel en superlief.

Noé: Onze modekoningin Lisa. Sexy tot op het bot en altijd vernieuwend!

Pan am: Onze hippe lifestyle-negerin heeft áltijd een scherpe bitchy opmerking klaarliggen en daar moet ik héél veel om lachen.

Bertbart: Onze stylequeen die al hip was toen hij nog een lief onschuldig altootje was!

Guess what: Mijn Doetinchemse homie, zeer slim en leuk gekleed!

Poorleno: Aapje, heeft behalve haar aarbeienobsessie ook een extreme goede muziek en kledingsmaak. zleep

Hermione: Onze Franse lifestyle moeder , altijd hip en altijd een pienter bekkie.

Roos: Onze prachtige flirtgrage Roos ook altijd hip!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 31-03-2004 @ 17:28 :
Na mijn nickchange behield ik gewoon mijn aantal oude posts heur...
is dat alles waar analyseren om draait
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:33
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 31-03-2004 @ 17:54 :
(heel erg) onzeker
mwah, valt tegenwoordig toch wel reuze mee? ik voel me nu alleen soms nog compleet nutteloos
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:33
Verwijderd
oh zo kan ik het ook teunie.
eerst even al mijn vriendjes analyseren dan, daarna de rest.

James Brown: als ik eens in een kutbui ben weet ik wie mij kan opvrolijken met complimentjes! teunie zit een beetje vreemd in elkaar soms snap ik niks van hem, maar soms maakt me dat ook niks uit. sexy oldschool teunie!
Otis: leuk gezelschap om mee te tapassen. mini maar wel heel mooi. soms iets te snel uit haar tent gelokt maar dat wordt goedgemaakt met heel veel andere kwaliteiten.

Marshall: mijn lieve homie. maakt gore ontbijten op bed, maar maakt het wel goed met andere dingen zoals een tour in de smurfmobiel. en nog wat niet nader te noemen andere dingen.

Hermione: de geweldigse mevrouw allertijden. gezellig en praat heeeeeel veel. in hermie heb ik mijn soulmate gevonden, en we gaan snel nachtelijke jamsessies houden bij haar thuis.

Pan Am: lieve gemene pisnicht. kan soms beter zijn opmerkingen voor zich houden als hij een teer zieltje wil sparen, maar mensen zoals kenneth willen geen zieltjes sparen! hij en bart zijn mijn hipste accessoires en ik ga graag met ze uit. oja kenneth danst als een meisje en heeft vaak hordes geile nichten achter zich aan.

bertbart: zoals ik eerder zei, samen met kenneth mijn hipste accessoire. bart is lief en klein en hij wil graag geaaid worden als een poesje. omdat hij zo lief is is dat natuurlijk geen bezwaar. bart maakt zich vaak zorgen terwijl het niet nodig is, en hij heeft hele coole haren.

Hydraulic Funk: dat vind ik nou echt een gentleman, en ook een hele lieve. heeft net als ik een obsessie voor mode en is crea-bea, wat natuurlijk een van de coolste dingen is die een jongen kan zijn.

rodina: stoerder dan ik verwacht had, ik verwachtte een klein schattig meisje met een zachte stem. hanneke had bij mij trouwens ongeveer het omgekeerde. hanneke is ook crea en dat vind ik cool. en ze blijft haarzelf, pluspuntje!

Roos: roos is een hip kak sletje, en ze spreekt mensen nogal eens aan met hoerie, sletje of snollie. (overgenomen van kenneth waarschijnlijk, de uberslet) roos snijd graag in lichamen, waar ik persoonlijk niet aan moet denken, maar ze tikt daar wel een leuke rode krullenbol op de kop. doe je goed roos!

I am Me: emma is lief en soms onzeker terwijl dat waarschijnlijk niet nodig is. ze is puur en dat vind ik cool aan haar. ze heeft ook een leuk vriendje en komt op mij intelligent over.

Susanne: is een kak-trutje die zich vasthoudt aan oeroude principes en gewoontes, een typische boerin dus! ze is slim en krengerig en ze kijkt smiddags alle kinderseries samen met haar tweelingzus. Oja suuhuus is ook wel lief!

Ridder: bij ridder moet ik altijd aan teunie denken. zelfde soort posts en zelfde soort kledingsmaak. toch is hij vast een heel uniek persoon maar ik ken riddie nog niet zi goed, heb hem welgeteld één dag in mijn msn lijstje.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:40
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
<3 at Teun & Lisa
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:51
Susanne
Susanne is offline
Otis: Uhhm ik ken haar nog niet zo goed, ze lijkt me een vriendelijk meisje. Als ik foto's van haar zie in bijvoorbeeld fototopics (nog 1 nachtje slapen mensen ) of in wat heb je aan-topics vind ik haar ondanks dat het niet echt mijn stijltje is erg hip. En natuurlijk haar beroemde pijpgiecheltje <3

Roos: zoals al eerder gezegd; laat een slimme indruk op mij achter; als ik soms post van haar lees op bijvoorbeeld L&G dan denk ik van, zoekt ze dat nu allemaal op of wat Heeft de broek aan in een relatie volgens mij, maar wel grappig. hmm je lijkt me een gezellige praatpartnertje (hoewel dat er nog niet echt van gekomen is)

Noé: Ze lijkt me een leuk meisje om heerlijk ongeremd lomp mensen mee af te zeiken Ik denk dat ze erg slim is alleen dat dat er niet altijd even goed uitkomt.. ik denk aan een tandenpoetsende lisa voor de cam met kwijl in de mondhoeken Je kan opeens een helder lichtje zien dat je opeens allemaal topics opent, meestal leuk heur Ohh en je hebt leuke scheld, stop en bijwoordjes

Ridder: Echt heel cute kereltje, superlief voor z'n vriendin je doet van die kleine dingetjes voor haar die zij volgens mij nog niet helemaal waardeert. Beetje onzeker, soms beetje teveel en heeft nog wel eens de neiging om te lang in z'n down-buien te blijven. Kan leuk met hem over van alles en nog wat pratenn

James Brown & alle andere nicks: leuk dat ie na een tijdje weer regelmatig post, had altijd leuke topics en je voegt wel wat toe aan lifestyle. Uhm volgens mij heb je verder ook echt geprobeerd om je eigen stijltje te creeëren als ik zo foto's zie enzo Naja verder ken ik 'm niet zo goed.

Ninh: Ninh is een lekkerding

Eaglewing: Spreek hem niet erg vaak maar als ik hem spreek is het altijd gezellig, lekker elkaar af zeiken ed Maar wel op een vriendelijke manier natuurlijk Naja uhm feestbeest volgens mij, geniet van z'n stagetijd daar in het verre Tjechië (?) en komt tussen alle pesterijen door, erg geleerd op mij over

I am Me: Is een lief meisje, wil altijd veel weten over je als je het over een bepaald onderwerp hebt, maar die belangstelling is juist wel fijn. Verder.. uhm wil erg veel zien van de wereld kan niet wachten totdat ik ook die kans heb/krijg

Nuck: Zet niet haar studie op de tweede plaats maar houdt met regelmaat wel van een feestjes, en volgens mij valt ze op het stereotype balletje uhm het lijkt me leuk als ze gaat hockeyen in groningen, dat ben ik ook van plan namelijk (over 1.5 jaar maargoed de gedachte is aanwezig ) en je weet het nooit he, misschien worden we wel teamgenootjes

Zoooo het boerinnetje heeft gesproken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:11
Teun
Teun is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 31-03-2004 @ 20:09 :
Bobby James etc - zoals ik al eerder had gezegd, ik heb me ooit zo erg doodgeergd aan jou gecrowdsurf op een bewuste dag op lowlands, dat ik je herkende van op die fotos van je. opzich wel stylish hoor, dat wel.
Awww CB toch<3
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:17
Verwijderd
nope, geen anarchy patches op mijn jas te vinden hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Evaluatietopic
Otis
308 14-06-2005 20:00
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle De grote 'analyseer je medeforummer' topic!
I <3 cock
4 19-06-2004 10:15
Psychologie Analyseer je medeforummer!
Quiana
246 28-05-2003 13:05
Lifestyle analyseer alles & iedereen
~Sjeherazade~
17 23-04-2003 03:46
Lifestyle Analyseer je medeforummers. deel II
Cinamon
239 17-06-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.