Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Na de stage, daar zitten we nu. Het was een emotioneel moment om afscheid te nemen ![]() ![]() Volgend jaar begint het 2e jaar op de pabo, en daar begin je met de kleuterstage. Daar heb ik zelf niet echt veel zin in want ik heb veel liever de bovenbouw. In het eerste semester heb je de kleuters, en dan vanaf eind januari is het 2e semester waar je naar groep 7/8. En dat lijkt me wel heel leuk, want dan mag je dus ook meewerken aan de eindmusical!
||
Citaat:
Bovendien zijn er in 2023 veel interessante evenementen gepland in Nederland die de moeite waard zijn om te bezoeken https://nederlandreview.nl/nieuws/le...nd-te-bezoeken Ongeacht je interesses, zul je vast iets vinden dat bij je past. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
"Hopelijk is deze sneller dicht dan de vorige"
#1952: 15/7/2022-24/3/2022 = 252 dagen, ongeveer 2 ppd. #1953: 24/3/2022-15/7/2023 = 113 dagen voor 168 posts, ofwel ~33% vol, en ongeveer 1,5 ppd. Gaat 'm niet worden zo jongens.
|
Wel verdrietig dit. Ik ga meedoen met een 20 kilometer renwedstrijd in maart. Ik pak vandaag een afstand erbij van 11 kilometer, en dan gaat er iets fout in mn voet (onduidelijk wat). Maar nu is ie ingetapet met een kilo plastic ofzo. Waarschijnlijk kan ik 3 maanden niet rennen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|