Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 18:59
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Het is twee maande geleden (vlak voor kerst nog wel) uitgegaan met mij en mijn vriend. Hij heeft het uitgemaakt. WE hadden bijna 2 jaar.

de reden is dat ik hem te weinig zie, weinig tijd voor hem heb wegens mijn opleiding, musicalacademie. Alles draait om musical/theater en ik ben vaak weg....maar ja dat wist hij vanaf t moment dat we iets kregen omdat ik dat meteen duidelijk had gemaakt om teleurstellingen bij een iedere te voorkomen.

Nu is het dus 2 maanden uit, we houden nog ontzettend van elkaar, we zien elkaar nog regelmatig. Maar telkens belanden we in bed. Het is niet pure lust, begripj me niet verkeerd. Telkens zegt ie dat ie me zo ontzettend mist (door de telefoon ook) en dat hij vaak nog aan me denkt en nog heel veel van me houd en dit altijd zal blijven doen. Ik ookvan hem.

Maar gisteravond was ik dus weer bij hem en wéér konden we niet van elkaar afblijven. Verder is het alsof we gewoon nog verkering hebben als we bij elkaar zijn, we lopen hand in hand zowat, zitten bij elkaar op de bank, knuffelen, af en toe spontaan kusje, omhelzing, kortom alles wat we deden toen we nog een relatie hadden toen we nu nog, inclusief seks. Ergen svind ik dit zwaar fout, maar aan de andere kant weet ik dat t van beide kanten niet alleen de lust is.

Het is dan ook niet uitegaan omdat een van ons vreemd is gegaan of wat dan ook, er is geen haat of woede bij. Pure liefde nog, het is uit omdat mijn vriend (ga ik weer, ex) geen toekomst ziet in onze relatie. Omdat ik vaak weg ben voor repetities, laat uit school savonds pas, uitvoeringen, etc...

maar nu zei hij gister dat hij erover na zou denken, dat t misschie ntoch te combineren valt.

Wat moet ik van hem denken? En waar t omgaat......moet ik hem terugnemen? ik moet natuurlijk niks. Maar ik wil hem hele graag terug.......aan de andere kant wil ik helemaal vrij zijn in het ontwikkelen van mijn toekomst in het theatervak. Zonder verplichtingen, verantwoordingen naar mijn vriend toe.

Wat kan ik doen? wat raden jullie mij aan/af? Hoe denken jullie hierover? ik heb echt raad nodig van verschillende mensen omdat ik er zelf niet meer uit kom.

Ik hield heel veel van hem, doe ik nog steeds, gaat geen dag voorbij dat ik aan hem denk, en omgekeerd precies hetzelfde, maar mijn passie voor musical is groter dan wat dan ook. Ik zal dat ook nooit aan de kant zetetn, voor niemand, niet voor hem, me ouders, of iemand anders. Dat weet hij...

Wat kan ik doen? help me please. bedankt
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2004, 19:04
Mish
Mish is offline
Als je van hem houdt, kun je het toch proberen?

Hij heeft het gewoon moeilijk met de situatie, omdat hij graag bij je wilt zijn, maar dat niet altijd kan.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Is er een mogelijkheid om ergens tijd te sprokkelen, al is het maar een half uurtje?

Zo te horen zijn jullie beiden nog heel verliefd en willen jullie beiden weer een relatie aangaan, maar het is niet voor niets uitgegaan. Ik zou dus kijken of het mogelijk is om iets te veranderen aan de reden dat het uit is gegaan.
Dat kan dus zijn:
- Je vriend neemt genoegen met het feit dat jij niet zo heel vaak tijd voor hem hebt.
- Jij maakt meer tijd voor hem vrij.

Hij zegt aan het eerste te willen werken, is het mogelijk dat jij aan het tweede werkt? Zoals ik al zeg, al gaat het maar om een half uurtje! Het is toch net weer een half uurtje dat je elkaar kan zien.
Bekijk samen met je vriend waar jullie dit kunnen verbeteren en probeer het vervolgens weer samen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:08
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Mish schreef op 22-02-2004 @ 20:04:
Als je van hem houdt, kun je het toch proberen?

Hij heeft het gewoon moeilijk met de situatie, omdat hij graag bij je wilt zijn, maar dat niet altijd kan.
Meer kan ik niet zeggen.. je houdt not zoveel van elkaar, kan elkaar niet missen maar zult weer op weg moeten gaan met t feit dat je weet dat je soms minder tijd hebt..

ik zou het proberen, nu besef je alweer wat je mist..

succes
x
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:08
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
het is waarschijnlijk wel het proberen waard. maar misschien doe je hem en jezelf daar nog meer pijn mee, als het niet blijkt te werken. ik weet niet hoe vaak jullie elkaar zien/ zagen, maar er moet toch op de een of andere manier een tussenweg te vinden zijn!?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:09
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-02-2004 @ 20:07:
Is er een mogelijkheid om ergens tijd te sprokkelen, al is het maar een half uurtje?

Zo te horen zijn jullie beiden nog heel verliefd en willen jullie beiden weer een relatie aangaan, maar het is niet voor niets uitgegaan. Ik zou dus kijken of het mogelijk is om iets te veranderen aan de reden dat het uit is gegaan.
Dat kan dus zijn:
- Je vriend neemt genoegen met het feit dat jij niet zo heel vaak tijd voor hem hebt.
- Jij maakt meer tijd voor hem vrij.

Hij zegt aan het eerste te willen werken, is het mogelijk dat jij aan het tweede werkt? Zoals ik al zeg, al gaat het maar om een half uurtje! Het is toch net weer een half uurtje dat je elkaar kan zien.
Bekijk samen met je vriend waar jullie dit kunnen verbeteren en probeer het vervolgens weer samen!

we willen heel graag proberen ja! Als hij met t eerste genoegen neemt wilt ik aan het tweede werken..zeker weten. Ik bedoel ik hou zielsveel van hem, ik ben nu twee maanden zonde hem en ben echt amper buiten, ik heb nergens zin in, ben erdrietig, huil om niks (ja om hem maar vor de buitenwereld huil ik te snel) ik mis dus ontzettend. hijs echt mijn wederhelft..
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:11
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 22-02-2004 @ 20:08:
het is waarschijnlijk wel het proberen waard. maar misschien doe je hem en jezelf daar nog meer pijn mee, als het niet blijkt te werken. ik weet niet hoe vaak jullie elkaar zien/ zagen, maar er moet toch op de een of andere manier een tussenweg te vinden zijn!?
ja het is ook waard dat weten we beide. hij is inderdaad bang om weer pjin gedaan te worden als het weer mis gaat. maar als je va elkaar houdt, echt houdt, dan ga je er toch voor! We zagen elkaar eerst altijd vrijdagavond, zaterdag over en avond/nacht en zondag hele dag. Nu zit ik op zondag op school waardoor ik zaterdagavond op tijd in bed lig.

Dus zien/zagen we lkar vrijdagavond, zaterdagoverdag, avond beetje en zondagavnd heel ffiez....

maar ja het valt te doen..
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik denk dat jullie het wel weer kunnen proberen. Jullie houden nog van elkaar en doen dingen die je doet als je verkering hebt.
Hij zegt dat het misschien wel te combineren valt en als jij probeert wat meer tijd vrij te maken, kan dat toch lukken?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:14
Mush
Mush is offline
Ik zou het gewoon proberen En gaat het niet, dan ga je gewoon verder maar het is toch jammer als je het niet probeert terwijl jullie zo verliefd zijn
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:14
elledc
elledc is offline
Dus je moet hem terugnemen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:36
@Moon
@Moon is offline
Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Probeer gewoon wat meer tijd voor hem vrij te maken. Al is het maar voor een uurtje bijvoorbeeld. Jullie houden toch nog steeds zoveel van elkaar. Ik zou het anders echt zonde vinden. Jullie hebben het immers toch ook al bijna twee jaar kunnen volhouden.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:13
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Waarom hou je het gewoon niet zoals het nu gaat?
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:20
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als je niks verandert, niet terugnemen...dat gaat zeker fout.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:47
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Kijk, op dit moment hebben jullie officieel niks, maar zien jullie elkaar wel en is dat fijn, heel fijn zoals jij het beschrijft.
Maar ook nu als 'vrienden' zit je nog met het probleem dat jij niet altijd tijd hebt, maar toch gaat het goed en hebben jullie het fijn samen...

dus waarom zouden jullie niet gewoon samen blijven...
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:00
vivaldi
vivaldi is offline
Ik zou weer met hem gaan als ik jou was.
Volgens mij zagen jullie elkaar vaker dan ik en mijn vriend elkaar zien. Natuurlijk wil hij graag bij je zijn, maar kan hij de rest van de tijd dan ook geen ander nuttig tijdverdrijf vinden. Dan voelt hij zich tenminste ook happy als jij geen tijd hebt en heeft hij niet het gevoel dat hij 'afgewezen' wordt, maar kan hij net zo goed zeggen dat hij geen tijd heeft om af te spreken.
Jullie geven zo te horen echt veel om elkaar en ik zou het dus ook gewoon weer proberen, anders heb je er later altijd spijt van dat je het niet gewoon geprobeert hebt. Ik zou er wel veel met hem over blijven praten, zodat je precies weet wat hem precies dwars zit.
__________________
Why isn't life always fun
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:41
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik zou het eens even goed met hem bepraten. Duidelijk uitleggen dat je hem niet kwijtwil, zielsveel van hem houdt, maar dat als jullie weer iets willen hebben dat jij ook nog je opleiding hebt en dat die tijd kost en wel voor gaat. Als hij daarvan op de hoogte is, dat kan begrijpen en ermee accoord gaat, dan gaan jullie gewoon lekker verder met waar jullie gebleven waren, kan hij hier niet mee leven, dan punt erachter en dan ook echt achter alles. Contact houden oke, maar dan niet meer het stelletje uithangen zou ik zeggen. Dat maakt het voor jullie beiden niet makkelijker.
Maar da's mijn bescheiden mening.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:13
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Liefde gaat niet over rozen en zou wel alles moeten kunnen overwinnen!

Praat er met hem over. Zet alles goed op een rijtje en bekijk dan of jullie verder willen....
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:18
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Probeer het zou ik..

Het lijkt alsof jullie nog steeds gek zijn op elkaar en nu gata het toch ook gecombineerd met je opleiding dus waarom niet als jullie beide hebben ingestemd met een vaste relatie.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2004, 16:42
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 23-02-2004 @ 15:13:
Waarom hou je het gewoon niet zoals het nu gaat?
omdat we nog zielsveel van elkaar houden en elkaar echt ontzettend missen. Heb jij een idee waarom ik dit zo zou kunnen houden dan/
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:43
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
vivaldi schreef op 23-02-2004 @ 16:00:
Ik zou weer met hem gaan als ik jou was.
Volgens mij zagen jullie elkaar vaker dan ik en mijn vriend elkaar zien. Natuurlijk wil hij graag bij je zijn, maar kan hij de rest van de tijd dan ook geen ander nuttig tijdverdrijf vinden. Dan voelt hij zich tenminste ook happy als jij geen tijd hebt en heeft hij niet het gevoel dat hij 'afgewezen' wordt, maar kan hij net zo goed zeggen dat hij geen tijd heeft om af te spreken.
Jullie geven zo te horen echt veel om elkaar en ik zou het dus ook gewoon weer proberen, anders heb je er later altijd spijt van dat je het niet gewoon geprobeert hebt. Ik zou er wel veel met hem over blijven praten, zodat je precies weet wat hem precies dwars zit.

ja je hebt gelijk. Ik blijf ook met hem praten. En we geven inderdaad nog supervele om elkaar, telkens als iemand vraagt 'heb je een vriend' zeg ik automatisch 'ja' ik praat ook constant van 'mijn vriend ' ipv ex......ken je nagaan.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:49
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-02-2004 @ 16:41:
Ik zou het eens even goed met hem bepraten. Duidelijk uitleggen dat je hem niet kwijtwil, zielsveel van hem houdt, maar dat als jullie weer iets willen hebben dat jij ook nog je opleiding hebt en dat die tijd kost en wel voor gaat. Als hij daarvan op de hoogte is, dat kan begrijpen en ermee accoord gaat, dan gaan jullie gewoon lekker verder met waar jullie gebleven waren, kan hij hier niet mee leven, dan punt erachter en dan ook echt achter alles. Contact houden oke, maar dan niet meer het stelletje uithangen zou ik zeggen. Dat maakt het voor jullie beiden niet makkelijker.
Maar da's mijn bescheiden mening.
ik heb heel vaak met hem gepraat, En er kwam telkens uit van 'ik kan niet leven met iemand die vaak weg is bijna nooit tijd voor m e heeft'

Maar wat ik dan vreemd vindt is dat hij bijv de afgelopen week ook niet eerder dan 8 soms 9 uur savonds thuis was omdat hij dan zelf moet overwerken. Zo zit dat bij mij ook, dus ik kan net zo goed zeggen dat hij vaak weg is, en etentjes, besprekingen, curcussen, dagjes uit heeft van zijn werk.

En hij weet dat mijn opleiding tijd gaat kosten, daarom kon hij er niet tegen, maar ik denk persoonlijk dat hij in een nogal verdrietig, nietwetend moment besloten heeft er maar een punt achter te zetten. beetje drastisch na bijna 2 jaar. Merkt hij nu zelf ook wel denk ik.

Hij zei dat hij na zou denken, ik hoop vanuit mijn hart dat het goed komt want ik mis hem nog elke dag en ik zie hem nog steeds als mijn vriend. En ik zal er ook heus wel voor hem zijn, en ik ben soms avonds weg, of een week lang repeteren, of soms kan ik gewoonweg niet bij hem zijn omdat ik iets moet doen voor school. maar hij heeft toch precies hetzelfde voor zijn werk?
overwerken, dagjes uit, etentjes, avondcursussen...

tja...ik ga even behoorlijk met hem praten, we moeten het gewoon opnieuw proberen.

Want als ik gewoon kijk naar de afgelopen 2 jaar.

Wat we hebben meegemaakt, samen gedan hebben, hoe we ons door situaties heen geslaan hebben, wat voor leuke en fijne dingen we samen hebben gehad, en hoeveel we nú nog om elkaar geven, van elkaar houden en als we dan samen zijn, dat gevoel van houden van er nog zo sterk is, denk ik echt 'lieve schat wat heb je in godsnaam gedaan!'.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 23-02-2004 @ 17:13:
Liefde gaat niet over rozen en zou wel alles moeten kunnen overwinnen!

Praat er met hem over. Zet alles goed op een rijtje en bekijk dan of jullie verder willen....
ik heb weleens gedacht ''houd hij echt wel zoveel van mij als hij zegt' omdat hij t uitmaakte.

maar juist omdat ij van me houdt heeft hij t uitgemaakt zei hij. Om pijn bij mij en hem te voorkomen.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:31
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Euh stomme vraag misschien maar je opleidiong is maar 1 dag toch ... waar gaat al je tijd dan naar toe?
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:54
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 22-02-2004 @ 20:11:
Dus zien/zagen we lkar vrijdagavond, zaterdagoverdag, avond beetje en zondagavnd heel ffiez....
In mijn ogen is dat nog best vaak. Omdat mijn vriend best wel ver weg woont, zie ik hem sowieso alleen maar in t weekend, behalve in de schoolvakanties dan. Maar soms slaan we ook een weekend over omdat het ff niet anders kan. Natuurlijk is dat vervelend, maar je merkt dan wel hoe ontzettend veel je om de ander geeft.

Als ik jou was zou ik het zeker nog proberen. Maar dan moeten jullie er natuurlijk alletwee rekening mee houden. Zal voor beide best moeilijk zijn, maar, nogmaals, als je echt van elkaar houdt (en dat maak ik wel op uit je verhaal), dan zijn dit niet onoverkomelijke problemen!!

Sterkte met je beslissing!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 20:07
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 23-02-2004 @ 18:31:
Euh stomme vraag misschien maar je opleidiong is maar 1 dag toch ... waar gaat al je tijd dan naar toe?
nee mijn opleiding is 3 dagen op di, woe en zondag. En de verdere dagen werkt hij, dus zou ik natuurlijk gewoon naar hem toe kunnen gaan, maar heb er weinig aan aangezien hij tot laat op ze werk is. Snap je? en savonds is hij dan heel moe etc etc beetje gezeur eigenlijk he
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 21:03
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Twee keuzes...

- Jullie leren ermee leven dat je elkaar voorlopig weinig ziet en je begint weer wat.
- Jullie houden ermee op en dan ook echt ermee op. Dus uit met het stelletje spelen.

De huidige situatie is niet goed en krijg je geheid problemen mee.

Overigens vind ik dat jullie elkaar nog vrij veel zien. Als ik meer als een jaar een relatie kon hebben met iemand die ik maar 1 weekend in de 4/5 weken zag, moet dit toch ook lukken? Helemaal als jullie zo gek zijn op elkaar als je blijkbaar bent.

Maar geef hem die keuze. Wel of niet. Niet 'een beetje', want jullie hebben nu in alle opzichten een relatie behalve dat je het niet zo noemt, en nu is het opeens wel acceptabel dat je elkaar weinig ziet? Dat begrijp ik dus niet.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 21:20
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Vrienden van mij wonen ook nogal uit elkaar vanwege hun studies. Zij zien elkaar dus eigenlijk alleen maar in het weekend...
En dan nog heb je in het weekend niet altijd tijd voor elkaar, omdat je ook wel eens andere verplichtingen hebt en voor zo ver ik weet gaat het nog steeds super tussen die twee!
Ze missen elkaar wel heel erg, maar houden een dagboekje bij zeg maar...erg lief!
Het kan dus best wel!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:32
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 23-02-2004 @ 22:03:
Twee keuzes...

- Jullie leren ermee leven dat je elkaar voorlopig weinig ziet en je begint weer wat.
- Jullie houden ermee op en dan ook echt ermee op. Dus uit met het stelletje spelen.

De huidige situatie is niet goed en krijg je geheid problemen mee.

Overigens vind ik dat jullie elkaar nog vrij veel zien. Als ik meer als een jaar een relatie kon hebben met iemand die ik maar 1 weekend in de 4/5 weken zag, moet dit toch ook lukken? Helemaal als jullie zo gek zijn op elkaar als je blijkbaar bent.

Maar geef hem die keuze. Wel of niet. Niet 'een beetje', want jullie hebben nu in alle opzichten een relatie behalve dat je het niet zo noemt, en nu is het opeens wel acceptabel dat je elkaar weinig ziet? Dat begrijp ik dus niet.
je hebt echt helemaal gelijk. Ik ga hem di allemaal vertellen. Vooral die keuzes, maar ook wat je zegt dat we nu elkaar 'een beetje zien' en dan toch alles doen als eerst. Alleen noemen we t nu geen relatie. Maar dan elkaar wel heel weinig zien, dat kan dan wel. En als je dan het woord 'relatie' eraan toevoegt, kan het opeens niet?? Terwilj we dezelfde dingen doen/deden als dat we nog hadden.

Het is uit zegt hij, maardan moet het echt uit zijn, en niet half, dus niet nog wel seksen. Wil me daar ook niet voor laten lenen. Maar zo ziet hij dat niet en ik ook nie want het is echte liefde. en toch is het niet goed wat we doen.

Of we proberen het opnieuw met alles erop en eraan en hebben dan weer een relatie.

Of het is uit, maar dan ook echt uit, en dan blijven we gewoon van elkaar af. Punt uit.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
hij heeft de hele week niet gebeld of wat dan ook ik kreeg alleen een smsjes van 'Nog bedankt voor de gezellige avond kusje van mij'.

IK misstte hem zo dus belde hem net op alleen hij was nog op ze werk. Hij deed een beetje vaag. Zo voelde het, beetje onverschillig klonk hij. Hij vond mij nogal kortaf overkomen maar ik zei dat ik hem gewoon erg mistte. Ik begreep dat hij moeiljk een uitgebreid gesprek kon voeren aangezien hij nog op zijn werk was en aan het werk. Wou hem ook niet van zijn werk houden, maar vroeg alleen 'Heb je er nog over nagedacht' waarop hij antwoord gaf met 'Nee niet echt tijd voor gehad, maar we houden wel ff contact' Ik zei dat ik dat raar vond overkomen dat 'ff contact' Toen zei hij 'anders hebben we t er vant weekend nog wel over' ik zei dat ik dat goed vond. toen hing ik op.

Ik heb net hele tijd zitten huilen omdat ik hem zo mis. Het gekke was dat het momenet waarop hij het uitmaakte, mij dat bijna niks deed. Heb er de afgelopen twee maanden ook helemaal niet omgehulid, ja 1 minuut misschien. Ik heb t dan ook superdruk, misschien heeft t daaraan gelegen.

maar net was ik constant aan het huilen, foto's aan het kijken, ik besef nu dat het uit is. En wat me ook verdrietig maakt is dat gevoel wat hij mij gaf door de telefoon. IK had t idee dat hij nu zoites heeft van 'Ja de seks is lekker met je, maar verder hoef ik niks meer met je'

Wat moet ik denken? duidelijk is dat ik er nu erg meezit en hem mis, en gewoon wil weten hoe hij dit verder wilt. Maar het lijkt erop alsof hij niet weet wat ie wilt. Dit kan ook mij liggen.

Omdat ik dus niet goed weet wat ik moe doen, en of het aan mij ligt zet ik dit verhaal hier neer. IK wil niet achter zijn reet aan gaan lopen, als een of ander hopeloos trutje.

Aan de andere kant weet ik dat hij zielsveel van mij houdt nog en omgekeerd, en dat hij t heus wel wilt proberen. maar waarom krijg ik opeens zon vreemd gevoel?

Wat moet ik wel doen en wat absoluut laten?

xxx......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:06
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 25-02-2004 @ 18:05:
Wat moet ik wel doen en wat absoluut laten?
Wel: Even afwachten totdat je met hem gepraat hebt. Probeer voor het gesprek al je gevoelens even op een rijtje te zetten. Schrijf op een briefje de dingen die je met hem wil bespreken/vragen, zodat je niet door je emoties de helft van het gesprek vergeet.

Niet: Voor het gesprek gaan piekeren en allerlei (doom)scenario's bedenken over hoe het kan lopen. Je schiet er niets mee op om jezelf onnodig ongerust te maken.

Verder lijkt mij het gevoel wat je nu hebt een enorme bevestiging over wat jij voor hem voelt. Probeer goed je best te doen dat aan hem duidelijk te maken, en te laten zien dat jij ook je best gaat doen de relatie in stand te houden. Als hij dat ziet, zal dat hem misschien net dat zetje in de rug geven wat hij nodig heeft.

Veel succes ermee! En, denk erom, niet piekeren!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:22
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 25-02-2004 @ 19:06:
Wel: Even afwachten totdat je met hem gepraat hebt. Probeer voor het gesprek al je gevoelens even op een rijtje te zetten. Schrijf op een briefje de dingen die je met hem wil bespreken/vragen, zodat je niet door je emoties de helft van het gesprek vergeet.

Niet: Voor het gesprek gaan piekeren en allerlei (doom)scenario's bedenken over hoe het kan lopen. Je schiet er niets mee op om jezelf onnodig ongerust te maken.

Verder lijkt mij het gevoel wat je nu hebt een enorme bevestiging over wat jij voor hem voelt. Probeer goed je best te doen dat aan hem duidelijk te maken, en te laten zien dat jij ook je best gaat doen de relatie in stand te houden. Als hij dat ziet, zal dat hem misschien net dat zetje in de rug geven wat hij nodig heeft.

Veel succes ermee! En, denk erom, niet piekeren!!
dank je voor je advies.....ik zal het opvolgen..........je snapt me goed. weet verder niet zoveel te zegen ben nogal verrot.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:43
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
beetje dom geweest misschien van me, maar in een impuls heb ik hem net weer gebeld. om 21.30 hij zei dat hij net thuis was en aan het eten was. Ik zei van 'Oh ga maar verder eten dan' hij zei alleen 'oke dank je wel' Ik was meer of min aan het wachten op 'Ik bel je zo wel terug/je kan zo terugbellen' maar hij was stil en zei 'oke.? nou doei'....

voelde me écht heel raar! hij zegt altijd ik bel zo terug of je kan zo terugbellen nu was t echt zo van 'rot nou maar op'.....

ik voel me kut.......wil niet achter zijn reet aanlopen, maar hij maakt t eerst uit, dan vervolgens wel mij blijven zien en seks met me hebben, en als ik dan voorstel t opnieuw te proberen vaag gaan doen...

wat wilt ie nou! iemand reageer please.....speelt hij een spelletje met mij? ik ben verdrietig...
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:50
lso
Avatar van lso
lso is offline
verdikke.. lijkt me een verschrikkelijke situatie.. zoals je t hier vertelde in je laatste berichtjes lijkt t alsof ie echt met je voeten speelt.. maar mocht k jou zijn, ik zou t m vlakaf vragen.. misschien vanavond niet meer bellen.. maar hoor je hem morgen of overmorgen weer niet.. vraag t m vlakaf, moet ie maar eerlijk zijn.. misschien moeilijk en hard maar dat ie jou aan t lijntje houdt moet je vermijden..

succes

x
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:55
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
lso schreef op 25-02-2004 @ 21:50:
verdikke.. lijkt me een verschrikkelijke situatie.. zoals je t hier vertelde in je laatste berichtjes lijkt t alsof ie echt met je voeten speelt.. maar mocht k jou zijn, ik zou t m vlakaf vragen.. misschien vanavond niet meer bellen.. maar hoor je hem morgen of overmorgen weer niet.. vraag t m vlakaf, moet ie maar eerlijk zijn.. misschien moeilijk en hard maar dat ie jou aan t lijntje houdt moet je vermijden..

succes

x

dank je.

vind jij dat hij dan een spelletje speelt? omdat toen t net uit was zei hij constant ik hou nog heel veel van jou etc....

en we hadden ook seks. En ik weet dat hij echt geen spelletjes speelt en dat hij niet zon type is..

maar waarom nu dan opeens dit gedrag? ik ga m bellen......ik wil t nú weten.......anders kom ik niet in slaap. ik vraag m gewoon wat er aan de hand is waar hij mee bezig denkt te zijn......

ik ben geen spelendingetje.....uit de kast halen wanneer je zin hebt, en weer terugstoppen als er genoeg van hebt....en mocht je er nooit meer zin in hebben......voor goed laten liggen......

jezus wat moet ik nou!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:58
lso
Avatar van lso
lso is offline
k weet t niet... ik kon me erg goed vinden in je situatie en dat je allebei nog zoveel van elkaar houdt.. lijkt me ook vanzelfsprekend dat je t als je samen bent nog zo moeilijk hebt.. maar wat betreft die seks dat ie zei aan telefoon (*maar dat je niet goed had verstaan*) en dat ie zo kortaf is dat begrijp k niet..

is hij misschien kortaf omdat hij denkt dat t zo makkelijker en beter zou gaan om wat afstand te houden..?

Je mag m gerust bellen.. t houd je bezig..
laat wel even wat weten

x
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
lso schreef op 25-02-2004 @ 21:58:
k weet t niet... ik kon me erg goed vinden in je situatie en dat je allebei nog zoveel van elkaar houdt.. lijkt me ook vanzelfsprekend dat je t als je samen bent nog zo moeilijk hebt.. maar wat betreft die seks dat ie zei aan telefoon (*maar dat je niet goed had verstaan*) en dat ie zo kortaf is dat begrijp k niet..

is hij misschien kortaf omdat hij denkt dat t zo makkelijker en beter zou gaan om wat afstand te houden..?

Je mag m gerust bellen.. t houd je bezig..
laat wel even wat weten

x

wat bedoel je met 'wat betreft die seks dat ie zei aan telefoon'??

ik ga hem nu even bellen laat t je zo weten......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2004, 21:04
lso
Avatar van lso
lso is offline
IK had t idee dat hij nu zoiets heeft van 'Ja de seks is lekker met je, maar verder hoef ik niks meer met je'

niks.. verkeerd gelezen.. verkeerd geďnterpreteerd.. dat dacht je maar. Zal zo wel niet zijn. Ik ben iemand die zich altijd veel te snel ongerust maakt. Ik hoop dat dit nu tzelfde is in jouw geval..

ik hoor je straks
x

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:39
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
lso schreef op 25-02-2004 @ 22:04:
IK had t idee dat hij nu zoites heeft van 'Ja de seks is lekker met je, maar verder hoef ik niks meer met je'

niks.. verkeerd gelezen.. verkeerd geďnterpreteerd.. dat dacht je maar. Zal zo wel niet zijn. Ik ben iemand die zich altijd veel te snel ongerust maakt. Ik hoop dat dit nu tzelfde is in jouw geval..

ik hoor je straks
x

ik had gebeld maar hij nam niet op. Nu heeft hij me net teruggebeld en zei dat er helemaal niks aan de hand was maar dat hij het gewoon superdruk had op zijn werk en dat hij er vanuit ging dat ik da allemaal wel zou begrijpen. Hij zei dat hij me van het weekend zou bellen om het er dan over te hebben. En hij zei ook van 'Kijk 2 maanden geleden is het uitgegaan, en niet zomaar, dus het is moeilijk voor mij om over alles na te denken, wat jij hebt gezegd en wat ik vindt ect etc.'...

Dus er was niks zei hij, alleen heel moe en hij vond alles heel moeilijk. Verder zei hij dat hij absoluut geen spelletje speelde en dat ik wist dat hij nog heel veel van me hield en dat ik een speciaal plekje in zijn hart heb.

Dus eigenlijk is er niks aan de hand, ik maakte me teveel zorgen. TOch heb ik t gevoel dat hij t niet opnieuw wilt proberen...
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:47
lso
Avatar van lso
lso is offline
.. nu kan je niet anders dan wachten tot het weekend, ik hoop voor je dat hij toch een beetje overtuigend was. Hij was eerlijk in het feit dat t voor hem ook moeilijk is. Probeer niet te veel veronderstellingen te maken in afwachting van een telefoontje dit weekend. Veronderstellingen zijn meestal doemdenkend en ze leveren niets op, enkel een warhoofd

Meid, hoop dat jullie er samen uitkomen en dat jullie dit weekend allebei s de tijd nemen voor een goed gesprek. Lees in afwachting hiervan nog zeker en vast eens de bovenstaande posts want er zit veel wijsheid en raad in.

belle
x
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Inderdaad, even alles goed uitpraten op moment dat jullie er allebei ruim de tijd voor hebben, en anders maken jullie die mar een keertje. Dan kan het alsnog zijn dat je moet wachten op zijn uiteindelijke beslissing. Kan ook zijn dat je die meteen krijgt. Ik zou je wel aanraden om dat gesprek niet over telefoon te doen,maar persoonlijk. Dan kan je ook beter emoties van elkaar aflezen en er op inspringen.
Je moet alleen wel zorgen dat je hem niet in zekere zin dwingt om jou terug te nemen, opdringerigheid is absoluut een taboe.

Verder kan ik alleen zeggen: verwacht niets, praat jezelf ook geen valse hoop aan, leef van minuut op minuut en laat het allemaal maar komen, anders ga je jezelf alleen maar slopen. Daar hebben jullie beiden niets aan.

Veel succes en we horen het graag!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:42
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
dank jullie wel voor de reacties. Ik zal inderdaad maar afwachten, en niets hopen inderdaad.

Ik ga gewoon lekker me dingen doen, probeer vrolijk te doen en te blijven en te genieten van wat ik nu wel heb, en niet wat ik niet heb (hem).

Diep in mijn hart weet ik dat t ooit goedkomt, natuurlijk is dat ook hoop maar ook een supersterk en natuurlijk gevoel wat er al was vanaf t moment dat ik hem zag. Zo'n gevoel van, jij bent het helemaal, jij bent alles, jij bent wat ik zoek, jij hoort bij mij. Kortom, gewoon mijn levenspartner

Maar oke, ik zal niet teveel verdre wegdromen.....ik zal afwachten, rustig blijven, en gewoon van minuut tot minuut leven......en de tijd zal t uitwijzen....wat de uitslag ook mag zijn, het zal voortbestemd zijn.

jullie horen het hoor en bedankt voor de lieve welgemeende reacties.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 09:06
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 25-02-2004 @ 23:42:
Ik ga gewoon lekker me dingen doen, probeer vrolijk te doen en te blijven en te genieten van wat ik nu wel heb, en niet wat ik niet heb (hem).
Kijk eens aan! Dat is de juiste instelling!! Het zal misschien wel moeilijk zijn, maar aan de andere kant, het is nu al donderdag, nog maar 2 dagen voordat het weekend is!

Hopelijk heeft hij je toch nog een beetje gerust kunnen stellen. En dat het ook moeilijk voor hem is, is natuurlijk niet meer dan logisch, zeker niet als je alletwee nog van elkaar houdt.

Succes, en ik ben heel benieuwd hoe jullie gesprek van komend weekend gaat verlopen!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
heel vaag wat ik nu ga vertellen maar eigenlijk meer lullig dan vaag.


Hij heeft niks van zich laten horen. Nou ben ik niet t type die achter iemands reet aan gaat baggeren dus ik heb ook niet gebeld, gesmst, of ook maar iets ondernomen van mijn kant.

Hij zou bellen had hij gezegd want we zouden praten. Heel vreemd dit. Het weekend is nu toch echt wel om......aangeizen hij zei 'ik bel je zaterdag of vant weekend wel om te praten'..

Nu weet ik niet wat ik moet denken, 1 ding is zeker ik bel hem niet eerder. Misschien is er iets tussen gekomen iets ergs of wat dan ook. Maar ik ken mijn (vriend) ex al bijna 2 jaar en ik weet dat hij altijd zo attent is om even te smsen of dergelijk om te laten weten waaróm hij niet belde of langskwam zeg maar.

Heel lullig, vaag en vreemd dit..

Hij belt mij maar eerder.....en als hij niet belt is t over en uit met dit spelletje. Hij zei dat hij geen spelletje speelde dat hij me belde, maar dat hij t gewoon superdruk had. Maar dat hij zou bellen vant weekend.....

Niks gehoord...


Wat moet ik hiervan denken?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 12:04
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 29-02-2004 @ 23:02:
Wat moet ik hiervan denken?
Tsja, kweenie eigenlijk. Ik vind het ook wel heel vaag ja. Maar, ik heb het idee dat je voor jezelf de situatie wel een beetje meer geaccepteerd hebt. Je 'klinkt' (voor zover dat kan met tekst) niet meer zo verdrietig/wanhopig als de vorige keer.

Ik denk dat het wel heel goed is om nu even niets meer van je te laten horen. Wacht af of hij nog reageert. Als hij dat niet doet, dan is het eigenlijk ook wel duidelijk.... Ga jezelf in ieder geval niet gek maken door de hele dag op een telefoontje/smsje te wachten. En probeer hem er ook niet aan te helpen 'herinneren' dat hij nog wat van zich zou laten horen. Waarschijnlijk krijg je dan alleen maar een reactie van 'oh ja...vergeten...', en dat is nu juist wat je niet wilt horen.

Dus: Hoe moeilijk het ook is, afwachten op een reactie van hem, en proberen de situatie voor jezelf een beetje te accepteren, is het beste wat je nu kunt doen. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 12:48
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Nou vreemd genoeg belde hij mij vanochtend heel droog op om mij eraan te herinneren dat ik 11 bij de Riagg moest zijn. Hij klonk heel nietsvermoedend en omdat ik haast had heb ik hem er ook nig aan herinnerd van 'Je zou me bellen weet je nog'
Komt ook zo 'ik loop achter jou reet aan achtig over' En dat is nou 'net niet de bedoeling.

Verder zei hij van ik bel je vanavond wel even. Dus het zal wel....


Vreemd, niet?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hij herinnerde je eraan dat je om 11 uur bij het RIAGG moest zijn? Heeft hij dan die afspraak voor je gemaakt ofzo? Ik vind het anders zo vreemd dat hij je eraan herinnert. Maar goed, hij heeft nu dus wel gezegd dat hij je vanavond zou bellen. Dat is al iets. Ik vind trouwens dat je best zoiets mag zeggen als "Goh, ik dacht eigenlijk dat je dit weekend al zou bellen.", hij is je daar toch wel een verklaring voor verschuldigd.

Succes met je telefoongesprek vanavond. Hopelijk geeft het jou wat meer duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:47
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 01-03-2004 @ 14:50:
Hij herinnerde je eraan dat je om 11 uur bij het RIAGG moest zijn? Heeft hij dan die afspraak voor je gemaakt ofzo? Ik vind het anders zo vreemd dat hij je eraan herinnert. Maar goed, hij heeft nu dus wel gezegd dat hij je vanavond zou bellen. Dat is al iets. Ik vind trouwens dat je best zoiets mag zeggen als "Goh, ik dacht eigenlijk dat je dit weekend al zou bellen.", hij is je daar toch wel een verklaring voor verschuldigd.

Succes met je telefoongesprek vanavond. Hopelijk geeft het jou wat meer duidelijkheid.

Nou in onze verkeringstijd ging ik ook alitjd al naar het Riagg en áltijd vergat ik het. Toen is het een gewoonte geworden dat hij mij altijd uurtje van te voren op belde om te herinneren. Maar da doet hij nu nog steeds dus.

Ik ga vananavond ook echt wel zeggen dat hij me zou bellen, maar vanochtend had ik haast en ik was boven snel nog iets aant zoeken terwijl me zusje nog lag te slapen. Dus uitgebreid bellen was er niet bij.

Hij belt vanavond, zegt ie, dus.......ben benieuwd.....
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:07
sail fan
sail fan is offline
Vreemde gozer. Ik ken de situatie niet, maar als ik dit zo lees, zal ik ook zeggen dat je gewoon moet afwachten, en erniet teveel over moet piekeren.

Veel succes
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:12
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Klinkt een beetje alsof hij gewoon wilt horen dat hij belangrijker is dan je musicalacademie.

Dat hij wel van je houd maar als jij je zo op gaat stellen dat je musicalacademie belangrijker is dan hem, dat hij dan er geen toekomst in ziet en geen zin in heeft, omdat je elk moment dus kan vertrekken uit z'n leven. Tenminste dit is wat ik allemaal daarboven lees.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:41
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Niet te veel over piekeren.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex wil me terug
theycallmes
20 11-03-2016 07:05
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie ex terug nemen?
druiveke
13 27-12-2004 09:21
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Omdat je een mongool bent...
tiram
19 15-07-2004 10:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.