Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 14:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
waarom heb je deze nick? en zegt het iets over jou of je lifestyle??
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 14:39
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
heb hem al een aantal jaren, was toen veel met shrooms bezig..
en jah.. zegt wel wat over mijn lifestyle
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:48
Verwijderd
De broer van een vriendin van me en een vriend van hem noemden me om de een of andere reden steeds Pebbles in plaats van Peggy.. en in die tijd was ik net een nickname aan het zoeken en toen heb ik die maar gebruikt.. is nou al een paar jaar zo en een aantal van mn vrienden noemen me ook vaak zo
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:59
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
mijn naam is loes, dus dit is een vergemakkeling daarvan. Wordt door veel mensen laatste tijd ook wel loesje genoemd! Ik heette eerst lovely_loeske.....maar die vond ik bij nader inzien toch niet zo leuk!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:00
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
jah het zegt iets over mij: ik ben nogal tactloos
jah het zegt iets over mijn lifestyle: Ik ben nogal tactloos

__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:02
Alet
Alet is offline
Het is een afkorting van mijn naam: Alette. Ik word overigens vaak Alet genoemd.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Komt van het nummer 'Vampiria' van Moonspell. Vind ik een te gek nummer.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:13
utopian me
utopian me is offline
oke, mijn naam komt NIET van dat computerspel utopia ofzo... daar hoorde ik later pas over, maar een paar weken geleden (zit hier pas ongeveer een week..) kregen we zo'n tekst (met nederlands) en dat ging over utopia, (dat was dus weer een soort van gedachtengang over naar dingen toestreven, ach beetje veel werk uit te leggen en ik wil zwemmen ) en iedereen vond het saai behalve ik want ik was het er nogal mee eens..... dus toen ik vorige week een naam zocht waren natuurlijk eigenlijk bijna alle namen die ik bedacht vol..... dus tja, toen vond ik dit wel ok..
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:24
Faery
Faery is offline
een utopie is iets geweldig moois.. ossow.. :]

Mijn nick komt fein wel van Utopia, aangezien ik dat 2ennunhalfjaar nu sown beetje heb gespeeld en vrijwel elke ronde wask als race Faery.. mja, blaat, utopia is saai geworden en ben gestopt, maargoed
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:25
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ehh nee... ik kan me de dag dat ik geregistreerd heb niet herinneren, toen had ik waarschijnlijk een reden om deze nick te nemen, achteraf gezien had ik liever iets anders gehad, maar opnieuw registreren is zon gedoe
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:37
ShadowLady
ShadowLady is offline
mjah het geeft aan dat ik een donker persoon ben.. nouja eigenlijk meer was. maar ben nu dus echt te gehecht aan deze nick om een andere te nemen he
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:43
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
mn naam...tsja..er is een band bij ons in de buurt die zo heet en ik vond het wel een leuk naampje dus toen heb ik dit maar gekozen...het zegt niet echt iets over mn lifestyle..toch?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:57
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Nou... ik ga altijd allerlei vervormingen van namen maken (hmmmkeey) en dus ook van m'n eigen naam (wat moet je anders als je je verveeld )

Ik heet dus Anne. Daarvan hadden we gemaakt Annebel, toen Anzjebel, en toen Anzjeboown, dat klonk vernieuwender .

En nee, het heeft niks met m'n lifestyle te maken eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:57
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Ik heb hem al een jaar of drie.... Komt uit een liedje van Joni Mitchell
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:21
Verwijderd
derde keer dat ik het hier vertel

Ooit heel lang geleden, toen masj nog niet zo ontzettend internetverslaafd was als nu, maakte ze kennis met icq. Daar heette ze gewoonlijk Nirves, maar op een gegeven moment vond ze dat saai worden. DUS ging ze maar op zoek naar een nieuwe nick die ze leuk zou vinden. Na heel lang zoeken, had ze de hoop opgegeven en toen kwam het zinnetje 'just bacause you're paranoid don't mean they're not after you' uit een nummer van nirvana. Daar zag ons aller masj de grootste filosifische betekenis in (en die zie ik nog steeds, maar het is heel lang uitleggen) waarna ze spontaan Paranoid wilde heten. Maar met al haar intellect van een twaalfjarig meisje kon ze er niet bij hoe Paranoid nou werd geschreven, dus schreef ze het verkeerd. Een jaar later kwam ze er achter dat ze het al die tijd verkeerd had geschreven, maar ja.. Toen was ze er al aan gewend, en dus liet ze het maar zo.

einde verhaal
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:22
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Zo word ik vaak genoemd door veel mensen. Ik heet nml Florien en daar komt dan Floosje uit. Vandaar
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:35
Darkwell
Darkwell is offline
is naam van een band, vond m wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:35
Ditchie
Ditchie is offline
Ik was iets leuks aan het bedenken. En toen kwam ik op deze nick en ik vond het wel leuk klinken. Het heeft verder niks met mezelf of mijn lifestyle te maken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2002, 16:39
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
chaos, uh, ja... dat ben ik gewoon, shit eh, hoe zeg je dat... als ik mezelf met 1 woord moest omschrijven is chaos het woord dat ik zou gebruiken.
chaos is soms de perfecte omschrijving van wat er in m'n hoofd omgaat, m'n doen en laten ervaren anderen soms als een chaos... ik weet niet, 't past gewoon bij me, die naam.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:46
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
uhm? ik was in een van mn onintelligente buien.. heeft helemaal niks met mn lifestyle te maken
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:53
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Op de dag dat ik mijn nick moest bedenken was ik ontzettend stout. En stout vond ik toch ook wel weer lief klinken. Het zegt wel een beetje iets over mijn lifestyle als ik er zo over nadenk omdat ik net altijd even "meegaand" ben... ik doe niet altijd wat mensen verwachten maar echt extreem stout ben ik niet...
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:03
Verwijderd
Hm, het heeft in ieder geval met mijn voorliefde voor muziek te maken, dat zeker. Ik heb deze naam al een paar jaar, geloof ik, en daarvoor werd ik al zo genoemd door m'n beste vriend. Toendertijd begon ik met zangles, had ik net Jewel ontdekt, en zong daar heel veel van, 'kwas er helemaal verslaafd aan.. En.. ach, ik heb 't er maar ingehouden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik heette ooit eens strawcherry (gewoon een crea bea nick).

Toen vond ene McLaren dat ik evil moest worden, dus dan maar Evil-Cherry he (geloof dat het verhaal zo ongeveer is gegaan )

Draakje heb ik omdat ik eens een draakjes-gekte had
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:35
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Door= een lief meisje uit een "poortenfamilie" ( zo van; portia, tempel etc. dat de rest heet) uit het boek "neverwhere"

Gewoon dubbelzinnige betekenis, want hoofdpersoon moet uitkijken voor deuren...nou ja...---> Door... etc. Eigenlijk alleen te snappen als je het gelezen hebt

Maar ik heb wat met andere kanten van deurzijden ofzo
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:38
Verwijderd
uhm goeie vraag ik heb gewoon wat zitten puzzelen enzo. en toen kwam ik op Pollore ik weet bij god nog steeds niet hoe maar vind hem zelf wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 17:45
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
zelfspot he
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:48
Verwijderd
Mja, komt van vroeger, uit de tijd van de 10-mbit ISA-lannetjes onder DOS (voor de insiders )

Het komt erop neer dat vrienden en ik vroeger altijd computerspellen tegen elkaar speelden over een netwerk, en de ene was gemene kerel, de ander enge vent, ik nare man..eigenlijk komt het daarvan

Mja ik ben soms ook wel naar, misschien..eigenljk heeft het vrijwel niks met mijn persoon of levensstijl te maken, maar ik ben eraan gehecht (veel mensen noemen mij IRL ook gewoon nare) en ik heb 'm al lang, dus...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:02
shanli
shanli is offline
komt van een winkeltje uit gent,komt de jouwe niet uit een of ander boek,euh,je hebt Heksenkind maar dat is een vervolg op een boek en daar komt ook de naam Ninnoc in voor,is een doran.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
shanli schreef:
komt van een winkeltje uit gent,komt de jouwe niet uit een of ander boek,euh,je hebt Heksenkind maar dat is een vervolg op een boek en daar komt ook de naam Ninnoc in voor,is een doran.
inderdaad Ninnoc is de hoofdpersoon het kinderboek ‘Juniper’ en de een na belangrijkste persoon in het boek wat 'Juniper' opvolgt, ‘heksenkind’. Vroeger was Juniper mijn lievelingsboek.
Juniper was als naam al bezet dus vandaar ninnoc


Ninnoc is een keltisch prinsesje----> een meisjesnaam dus italianboy!
Ter afronding van haar opvoeding wordt Ninnoc, de dochter van koning Marc van Cornwall, naar haar meter Euny gestuurd. Euny is een doran, een wijze vrouw die over magische krachten beschikt. Juniper, zoals Ninnoc door Euny wordt genoemd, heeft het niet gemakkelijk. Het sobere en harde leven in het hutje ver van het kasteel valt haar zwaar. Euny is een strenge onderwijzeres, maar langzaamaan leert Juniper steeds meer over de natuur en de geheimen van de magie. Na een jaar en een dag keert Juniper als een volleerd doran terug naar huis. Daar worden haar kennis en wijsheid al snel op de proef gesteld. Ze moet haar krachten meten met een echte heks, die het rijk van haar vader te gronde wil richten.
Die machtige doran die haar magie op een negatieve manier gebruikt is de oudere zus van haar vader die het niet kan verdragen dat zij de macht niet heeft gekregen en wil dat haar zoon nu koning wordt. Dit leek te lukken aangezien ninnoc als meisje geen troonopvolgster is maar hier komt ze tegen in opstand.



Het zegt eigenlijk weinig over mijn lifestyle of mijzelf behalve dat het boek een enorme indruk op me maakt en dat ik als meisje zijnde ook ertegen zou strijden als ik vanwege mijn vrouw-zijn geen troonopvolgster mocht wezen. En ik heb vage fascinatie voor kastelen, ridders, schotten, ieren ed
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:09
Piccola
Piccola is offline
Vrienden van mij in Italië noemen me altijd piccola. Piccola betekent kleintje. Sommige vrienden hier in NL noemen me ook wel eens kleintje. Toen wou ik eerst Kleintje als nick, maar omdat ik helemaal gek ben van Italië besloot ik het toch in het Italiaans te doen, Piccola dus! Vandaar...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:17
shanli
shanli is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


inderdaad Ninnoc is de hoofdpersoon het kinderboek ‘Juniper’ en de een na belangrijkste persoon in het boek wat 'Juniper' opvolgt, ‘heksenkind’. Vroeger was Juniper mijn lievelingsboek.
Juniper was als naam al bezet dus vandaar ninnoc

juust,ik kon er niet meer opkomen.
't Is idd een heel erg mooi boek!
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:19
June bug
June bug is offline
Uhm... Nou ja, spreekt eigenlijk een beetje voor zich... Nirvana vinnik gwn een coole band, en voor ik hier kwam ging ik vaak op een site over Nirvana kijken, die van iemand was die zichzelf ook Nirvanafreak noemde. Ik vond de combinatie met freak wel leuk, heb freak altijd een geinig woord gevonden waarom weet ik niet, en om toch niet precies na te apen dat apestaartje ertussen
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:30
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
k dacht er niet bij na toen k deze nick nam, om hoe mijn lifestyle is, maja, black... kdraag veel zwart, dus dat komt wel overeen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:34
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
waarom heb je deze nick? en zegt het iets over jou of je lifestyle??
Ja het zegt wel iets ja.........
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:36
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
tis een nummer van A Perfect Circle...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:44
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
mun vader noemde me altijd jodokus en de wijze jodokus vind ik onglovenlijk melig door het contrast tusen wijs zijn en het nogal dom klinkende jodokus.. hellaasch gaat de melige ondertoon menigeen voorbij..
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2002, 19:02
mcsun
Avatar van mcsun
mcsun is offline
Man Called SUN

niks geen Mac dus
__________________
to look at the world as we find it, not as we want it to be * cassavecrackers
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:02
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Dúúúúúúúúúde ... sweet


ja, de film ja .. ennuh .. nuja, die gasten hebben gewoon zo'n coele levenskijk .. niet helemaal haalbaar ben ik bang .. maar ik doe mn best
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
hellaasch gaat de melige ondertoon menigeen voorbij..
*herkent*

mijn nick is dus echt niet omdat ik me zóó punk voel ofzo.
tis gewoon een geintje... ik ben geen forum user maar een forum punk, ik lul een beetje irritant hier....(af en toe)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:51
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
me favo personage uit secret of mana is dyluck
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:03
Mindfields
Mindfields is offline
..is een liedje van Bad Religion
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:21
Verwijderd
Mijn nick hier: McLaren, totaal geen reden..
gebruik 'm anders nooit..


Mijn gebruikte nick: **********
Stelt ook niks voor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:26
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
uhm nix speciaals hahaha
had gewoonw at nodig
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
waarom heb je deze nick? en zegt het iets over jou of je lifestyle??
Lol, bij het registreren was dit echt het eerste wat mij te binnen schoot
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:44
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ben ouwe naam beetje zat
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Is een liedje van Switchblade Symphony, waarvan de txt me aanspreekt

Mjah, t zegt wel iets over mn lifestyle, want muziek hoor bij mn lifestyle.. ossow..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:21
punkyfish
punkyfish is offline
punkyfish is een merk. mensen denken dat ik punk ben oid, maar punkyfish is gewoon een koel merk imho. wat dit over mij zegt, uhm, dat ik wijde broeken vind en uhm, graag in winkels kom waar ze punkyfish verkopen? weet ik het.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 23:40
Verwijderd
Mm omdat ik redelijk bekend sta om mijn 'temperamentvolle' reacties is sommige situaties (slechte scheidsrechters, lastige ouders, je kent het wel ) Tja gewoon 'heethoofd' eigenlijk maar vroeger werd ik al Maximiliaan Bliksem genoemt.. nou en zo kom ik aan mn nick he.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 00:10
Bean
Avatar van Bean
Bean is offline
Bean komt van dat ik heeeeeeel vroeger een Tshirt had met MR. Bean erop... En een stel dronken gasten die ik ook eigenlijk alleen maar van gezicht kon, gingen me toen bean noemen...
Nu doet bijna het hele dorp het
__________________
Ik ben niet gek, Ik ben een PADDESTOEL!!!!!!! een WEGWIJSBORD!!!!!!!! een HARDLOPERRRRRRRRR!!!!!!!!! zie http://members.chello.nl/i.ruiter2
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 00:11
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
- je bent puber
- je wilt een originele naam hebben
- je wilt laten zien dat je 'anders' bent
- je voelt je wijs

je komt op Embraced Pale Death

tis een klotenaam, maar ondertussen is het mijn trademark geworden... tja...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe kwam je tot je nick/sig/ava?
Daboman
66 13-05-2007 18:45
De Kantine Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic
Hulk
89 17-05-2006 09:12
Lifestyle je nick
Ninnoc
158 28-08-2003 18:18
Games nicks bij onlinegames.
Korsakoff
37 22-05-2003 15:50
Software & Hardware Wat vindt google van je nick?
sgoku01
6 03-11-2002 18:43
De Kantine je nick?
Verwijderd
78 05-05-2002 15:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.