Oud 15-05-2020, 09:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waren er ook raids tussen Onzin en De Kantine
Advertentie
Oud 15-05-2020, 09:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
OORLOG
Oud 15-05-2020, 10:33
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ach, het was niet kaliber Feyenoord/Ajax of zo, hoor. Meer dat mensen die niet veel trek hadden in botsende kutkarakters met bijbehorend taalgebruik, zaten hier. Het één sloot het ander ook niet uit. Wel lag het meer voor de hand dat een Onzinner naar DK kwam, dan andersom.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 15-05-2020, 11:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik mis DK wel een beetje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-05-2020, 20:16
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
IK HEB JAREN OP DEZE DAG GEWACHT!1
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 15-05-2020, 20:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
saai
Oud 19-05-2020, 08:58
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
wauw
Oud 19-05-2020, 13:18
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
saai
correct
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 19-05-2020, 20:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Saai <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-05-2020, 21:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik wil wel dat er een nieuwe saaitopic komt
Oud 20-05-2020, 00:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Is dat niet saai?
Oud 20-05-2020, 17:28
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
heel boringgg
Oud 20-05-2020, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Saai <3
Je bent zelf Saai <3

Wat vind je van m'n nieuwe Rood?
Oud 21-05-2020, 12:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging speciaal hiervoor naar FB en omg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-05-2020, 14:11
Verwijderd
Hehehe, het is zo'n poepje
Oud 21-05-2020, 15:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
saai
Oud 28-05-2020, 18:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hallo
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-05-2020, 21:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
hoi
Oud 29-05-2020, 07:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hallo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-05-2020, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Hallo
Wie ben jij dan
Oud 29-05-2020, 16:18
Verwijderd
Hallo Fite <3
Oud 13-09-2020, 21:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik was naar Tenet vanmiddag. Zoveel vragen. Ik ga binnenkort voor de tweede keer, kan hier niet mee leven
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-09-2020, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Hallo Fite <3
Oud 13-09-2020, 21:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Haaaai secret agent
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-09-2020, 21:45
Verwijderd
Hoe is het met jouououou?
Oud 14-09-2020, 10:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hoe is het met jouououou?
Best wel goed, gelukkig niet zwanger zoals ik las over meerdere forumers waaronder jij
Wanneer komt je beeb?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-09-2020, 10:26
Verwijderd
Woon je nog in dat leuke witte huis met je niet-echtgenote en je kind? En doe je nog dat werk waar jij (en anderen) zo blij van wordt? Worden? Elke keer als ik een vitara zie moet ik aan jou denken. Je had toch een vitara?

Mijn tweede baby komt, als het goed is, binnen nu en 3 weken. Misschien 5, maar dat geduld heb ik niet.
Oud 14-09-2020, 10:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nee, dat huis hebben we verkocht afgelopen april omdat mijn niet-echtgenote bezig is om een baby te maken en ik heb absoluut geen zin om daarmee opgescheept te zitten. Mijn eigen zoon, die morgen 18 wordt, zit al maanden op stage aan de andere kant van het land dus ik zie hem momenteel erg weinig live.
Ik doe het werk nog, maar alleen voor gehandicapten!
En wat leuk dat jij aan de vitara denkt mn niet echtgenote had een vitara (ik niet, want ik heb geen rijbewijs) maar op een gegeven moment hadden we duizenden euro's kosten per jaar aan dat ding en het was elke dag weer spannend of ie het ging doen. Op het laatst vaker niet dan wel. We denken er echter nog wel vaak aan, vooral met mooi weer over hoe een heerlijke tijd we hadden daarmee.

Wejo 37 weken dus! In deze tijd komen de nieuwjaarswippies ter wereld
Succes het was vast geen lolletje met die hitteweek om preggo te zijn.
Wel een voordeel dat het zo dicht op je andere koter is, dan zit je er nog lekker in en je hebt alles al in huis.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-09-2020, 10:40
Verwijderd
Geen zin om met die baby opgescheept te zitten of met het huis? Heb je nu wel een huis waar je net zo verliefd op bent dan? En waoh, 18 alweer! dat is echt heul snel gegaan moettie nog lang stage lopen? Mis je 'm of is de vrijheid wel lekker?
En jeej voor de gehandicapten ondergeschoven kindje, dus ik vind dat je goed bezig bent

En ja, 37 weken! Deze zwangerschap is sowieso wel een stuk zwaarder dan die van Doris, en die hitteweek. Och. Warm is het toch wel. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Niet zo zeer het zwanger zijn, maar fysiek is het zwaarder en het wordt eerder donker in mijn hoofd. En dat ben ik wel zat. Ik kan maar weinig op dit moment en als dr mini er is, zit er in ieder geval weer een beetje een stijgende lijn in. Nu is het vooral afwachten en dat begint te vervelen.
Oud 14-09-2020, 11:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Geen zin om met die baby opgescheept te zitten of met het huis? Heb je nu wel een huis waar je net zo verliefd op bent dan? En waoh, 18 alweer! dat is echt heul snel gegaan moettie nog lang stage lopen? Mis je 'm of is de vrijheid wel lekker?
En jeej voor de gehandicapten ondergeschoven kindje, dus ik vind dat je goed bezig bent

En ja, 37 weken! Deze zwangerschap is sowieso wel een stuk zwaarder dan die van Doris, en die hitteweek. Och. Warm is het toch wel. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Niet zo zeer het zwanger zijn, maar fysiek is het zwaarder en het wordt eerder donker in mijn hoofd. En dat ben ik wel zat. Ik kan maar weinig op dit moment en als dr mini er is, zit er in ieder geval weer een beetje een stijgende lijn in. Nu is het vooral afwachten en dat begint te vervelen.
Geen zin in baby maar het huis had ook achterstallig onderhoud wat wij zelf niet konden bekostigen, dus dat viel een beetje samen. Nu hebben 2 boomers met geld het gekocht en die zijn al maanden aan het verbouwen en zij zullen het in ere herstellen.
Woon nu in huis waar ik niet verliefd op ben en dat ook niet in Delft staat, wil graag weer terug die kant op maar alles is echt zo krankzinnig duur of al weg zodra ik klaar ben met het lezen van de advertentie. (ik ga particulier huren).

Hij moet nog tot eind van deze maand op stage zijn en ja het is wel lekker rustig

Waarom zwaarder deze zwschap, waar ligt dat aan? En dat is wel lastig dat je gewoon je ei zit uit te broeden en verder niet zoveel kan dan dat kan je dochter het een beetje begrijpen wat er komen gaat?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-09-2020, 19:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik pas op katten van een vriendin in Den Haag en in de albert heijn had een vrouw in haar broek gekakt en op straat zei iemand kankerhoer tegen me omdat ik haar niet voorliet op een plek waar zij random overstak.
Welkom terug in Den Haag
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-09-2020, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Den Haag is sheit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2020, 23:09
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Holy shit dit topic leeft ineens weer
Oud 15-09-2020, 01:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ja wat the fak
Oud 15-09-2020, 01:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hop hop, ik wil een nieuwe topic openen
Oud 15-09-2020, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Geen zin in baby maar het huis had ook achterstallig onderhoud wat wij zelf niet konden bekostigen, dus dat viel een beetje samen. Nu hebben 2 boomers met geld het gekocht en die zijn al maanden aan het verbouwen en zij zullen het in ere herstellen.
Woon nu in huis waar ik niet verliefd op ben en dat ook niet in Delft staat, wil graag weer terug die kant op maar alles is echt zo krankzinnig duur of al weg zodra ik klaar ben met het lezen van de advertentie. (ik ga particulier huren).

Hij moet nog tot eind van deze maand op stage zijn en ja het is wel lekker rustig

Waarom zwaarder deze zwschap, waar ligt dat aan? En dat is wel lastig dat je gewoon je ei zit uit te broeden en verder niet zoveel kan dan dat kan je dochter het een beetje begrijpen wat er komen gaat?
Iets zoeken om te huren nu lijkt me inderdaad echt heel ruk. Waarom wil je particulier huren?
Alssie terug komt, is hij dan weer lang thuis of is er dan weer heel snel stage?
Nou ja, ik heb fysiek best wel wat klachten en wat ik zei - het is wel sneller donker in mijn hoofd. En nu kan ik dat wel hebben, maar het is hondsvermoeiend. Werkelijk rust nemen zit er niet helemaal in want er rent hier een tweejarige rond. En zij is awesome maar ook vermoeiend.
En neuh, ze is pas twee. Mijn buik word geaaid en krijgt kusjes en ze is wel heel lief, maar echt snappen doet ze het nog niet. Maar ze is wel al echt iemand die zorgt- al het bezoek krijgt koffie en cake van haar servies en de pop wordt gevoerd en aan- en uitgekleed en alle baby's krijgen een kusje en een aai.
Oud 15-09-2020, 21:17
Verwijderd
Oh Fittematrule leuk dat je praat
Oud 28-09-2020, 15:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
koekoek
Oud 18-10-2020, 01:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Iets zoeken om te huren nu lijkt me inderdaad echt heel ruk. Waarom wil je particulier huren?
Alssie terug komt, is hij dan weer lang thuis of is er dan weer heel snel stage?
Nou ja, ik heb fysiek best wel wat klachten en wat ik zei - het is wel sneller donker in mijn hoofd. En nu kan ik dat wel hebben, maar het is hondsvermoeiend. Werkelijk rust nemen zit er niet helemaal in want er rent hier een tweejarige rond. En zij is awesome maar ook vermoeiend.
En neuh, ze is pas twee. Mijn buik word geaaid en krijgt kusjes en ze is wel heel lief, maar echt snappen doet ze het nog niet. Maar ze is wel al echt iemand die zorgt- al het bezoek krijgt koffie en cake van haar servies en de pop wordt gevoerd en aan- en uitgekleed en alle baby's krijgen een kusje en een aai.
particulier: omdat ik pas 1 jaar op de wachtlijst sta, dus daar kom ik dan niet heel ver mee helaas!

Hij is terug. We gingen vorige week uit eten. Hij nam een biertje en er werd niet om de legitimatie gevraagd van deze boomlange gozer.
Hij blijft nu in elk geval hier tot april, want toen zou ook zijn oorspronkelijke stage beginnen maar dat ging natuurlijk allemaal niet door.
Hij wil naar het buitenland volgend jaar (dat mag van de opleiding als je 18+ bent en dat is hij nu) maar het is nog maar de vraag of dat allemaal wel door kan gaan. Ah well, in elk geval voorlopig thuis en ik gaf hem een voucher voor zijn verjaardag om rijbewijs te gaan halen dus hopelijk lukt dat aankomend half jaar.

oei nee kan me helemaal voorstellen dat het vreselijk vermoeiend is om met je vette pens achter een peuter aan te rennen.
wat lief dat ze je buik kusjes geeft
Wanneer ben je uitgerekend? Of is je beeb inmiddels al geboren? late reactie
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oh Fittematrule leuk dat je praat
HAAAAAAI deadlock :zwaai:
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb net allemaal peperomia's gestekt, ik haal ze tegenwoordig door de stekpoeder voor beter resultaat. Soort coke voor planten
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Vandaag zou nieuwe vaatwasser worden bezorgd, maar ik zag gister op de factuur staan dat er een droger onderweg was. Ik bellen, oeps foutje zeiden ze, nee er komt echt een vaatwasser jouw kant op.
Nou, 1 keer raden, vanmorgen werd een droger geleverd. Dus nu wacht ik nog op het appje van hoelaat ze komen morgen als de vaatwasser alsnog komt (ik verwacht binnen nu en een half uur een sms) en dan kunnen hier ook de luiken dicht.
Ik kan niet slapen als ik dat niet weet
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
tot zover mijn spannende leventje
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is best ernstig dat jouw zoon eerder zijn rijbewijs gaat halen dan wij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2020, 01:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nah, ik ga hem waarschijnlijk nooit halen, daar heb ik me wel al voor 80% bij neergelged. Die andere 20% zin om te halen is vooral als ik weer eens ergens wegwaai in een of ander tochtig dorp maar het is fijn om een extra chauffeur in mn leven te hebben en het is vooral ook fijn voor hem, dat ie dat al zo lekker vroeg op zak heeft.
Weet nu al dat hij het heel snel zal halen, hij is altijd heel goed in dingen leren en doen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap wat je bedoelt, laatst toen het ernstig regende liep ik er middenin en toen wenste ik ook vurig voor een rijbewijs en auto. Maar goed, ik kan het niet betalen, dus het wacht maar tot ik het wel kan.

Wel vet voor hem. Hoop dat ie het gewoon in een keer haalt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2020, 01:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
yes, de sms is binnen, morgen om half 12 komen ze, toptijd. Oogjes dicht nu, tot sinas!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 01:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trusten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2020, 01:29
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt, laatst toen het ernstig regende liep ik er middenin en toen wenste ik ook vurig voor een rijbewijs en auto. Maar goed, ik kan het niet betalen, dus het wacht maar tot ik het wel kan.

Wel vet voor hem. Hoop dat ie het gewoon in een keer haalt.
ja met regen en pokkeweer is het altijd het ergst. Maar goed, soit. ZWA. Ben blij dat ik het voor hem kan betalen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-10-2020, 09:20
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wow deze is eindelijk bijna dicht
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.