Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2011, 12:46
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Vervolg van Duckdogs drawings

Zeebrapaardjes
Foto verpest t nogal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2011, 16:57
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Braaf aan de schetsen(of hoe heet zoiets)

hoewel dit eigenlijk de bedoeling was:

deze is wel gelukt
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!

Laatst gewijzigd op 05-08-2011 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 17:08
Verwijderd
Verry good.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 16:53
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Vervolg van Duckdogs drawings

Zeebrapaardjes
Foto verpest t nogal
[afbeelding]
Wat een goed idee! Hij is super leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 10:19
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Dit was een opdracht bij tekenles, we moesten een bestaande film vernieuwen door m totaal anders te maken dan ie was.
En qua tekenmanieren moest ik van die leraar maar eens mn polsen wat losser laten en niet alles precies willen doen zoals in de werkelijkheid. Dat lelijke gezicht van shrek was de bedoeling, ik wilde m wat enger maken....
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 14:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
En qua tekenmanieren moest ik van die leraar maar eens mn polsen wat losser laten en niet alles precies willen doen zoals in de werkelijkheid.
Slechte leraar.

De tekening mist vooral diepte. Het ziet eruit als een aantal platte vlakken die op elkaar geplakt zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 15:46
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Uice, dat valt wel mee, maar normaal gesproken is het vooral zo dat ik continu blijf gummen en heel boos op mezelf wordt als ik ook maar 1 microscopisch klein puntje verkeerd heb,

Over die tekening, op die manier had ik het nog niet echt bekeken, maar je hebt wel gelijk, vooral nu ik naar het het straat/schutting gedeelte kijk lijkt het net of die recht op elkaar staan.
Thanx 4 tipping!


OT: was meer om te oefenen met vanalles, niet echt een geslaagd werk:
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 15:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
@Uice, dat valt wel mee, maar normaal gesproken is het vooral zo dat ik continu blijf gummen en heel boos op mezelf wordt als ik ook maar 1 microscopisch klein puntje verkeerd heb,
Dat moet ook, als je begint met serieus tekenen. Ik vind het raar als een tekenleraar zegt dat je minder moet letten op je techniek; dat is net zoals tegen een kind dat leert schrijven zeggen: "Je hoeft het alfabet niet te kennen hoor, doe maar gewoon creatief met letters."

Citaat:
Over die tekening, op die manier had ik het nog niet echt bekeken, maar je hebt wel gelijk, vooral nu ik naar het het straat/schutting gedeelte kijk lijkt het net of die recht op elkaar staan.
Precies. Dat is ook een beetje het probleem met je laatste tekening: dat meertje ziet eruit alsof het rechtop staat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 15:55
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:


Precies. Dat is ook een beetje het probleem met je laatste tekening: dat meertje ziet eruit alsof het rechtop staat.
Klopt, volgens mij had ik er schaduwen in moeten gebruiken, en meer perspectief, maar ik weet nooit waar die verrekte schaduwen moeten staan
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:49
Verwijderd
De gezichtsuitdrukking van de boom is gaaf.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 18:07
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Mutant, Thanx!!
Heb m wel deels uit n boek

Zie nu trouwens ook hoe ik dat meer minder rechtop had kunnen doen, ik denk dat als ik het gras gelijk gemaakt had aan het meer dat het beter gelukt was.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 18:12
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind die meer getekende dingetjes (boom, kabouters) wel leuk, maar het gras en het water niet zo. Dat is echt zo'n... tja, je ziet alle waterverfstrepen (dat zijn het toch? zo zag mijn waterverf er in ieder geval altijd uit) erin staan, en het is zo één groot saai oppervlakte en het komt bij ook een beetje afgeraffeld over.

Ligt het er trouwens ook niet aan dat je geen horizon hebt? Tenminste, voor mijn gevoel 'verdwijnt' de tekening nergens naar (en loopt het dus alsmaar verder omhoog). Alhoewel ik verder geen verstand van diepte en dergelijke heb.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Dat moet ook, als je begint met serieus tekenen. Ik vind het raar als een tekenleraar zegt dat je minder moet letten op je techniek; dat is net zoals tegen een kind dat leert schrijven zeggen: "Je hoeft het alfabet niet te kennen hoor, doe maar gewoon creatief met letters."
Mwah, dat is een nogal klassieke opvatting. Juist vanuit gebrek aan techniek kun je ook heel veel ontwikkelen, vooral omdat je dan voorkomt dat je 'vast komt te zitten' in een bepaalde manier van werken en materiaalgebruik. Bij ons op de academie zie je het heel veel: er zijn vaak veel studenten die heel goed (technisch) kunnen tekenen, maar die hebben de meeste moeite om los te komen ook daadwerkerlijk vernieuwend aan de slag te gaan. Terwijl de mensen die in principe geen techniek hebben en eigenlijk (nog) niet 'kunnen tekenen', juist veel creatiever en origineler zijn in wat ze uiteindelijk doen. Juist uit de losse pols tekenen zorgt ervoor dat je heel veel kunt doen en proberen zonder vast te komen zitten in bijvoorbeeld oneindig gummen.

Dat gezegd hebbende denk ik wel dat Duckdonkey er baat bij zal hebben om modeltekenlessen te gaan volgen bij een goede docent (eentje die oog heeft voor techniek en voor losse polsen ), want ik denk dat ze door heel veel tekenen naar de waarneming wel enorme stappen vooruit zal kunnen doen. Maar dat is niet alléén een kwestie van puur technisch wat je ziet op papier te brengen: door het maar vaak genoeg te doen, ontwikkel je ook gevoel voor compositie en kleur, spanning in een beeld brengen, etcetera. Dus eh, Duckdonkey, als ik jou was zou ik eens kijken of er bij jou in de buurt modelteken/schildercursussen worden gegeven. Ik weet niet hoe het gaat lopen met het PGB, maar misschien dat je op de een of andere manier dat ook daarvoor zou kunnen gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 22:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mwah, dat is een nogal klassieke opvatting.
Ja.

Citaat:
Juist vanuit gebrek aan techniek kun je ook heel veel ontwikkelen, vooral omdat je dan voorkomt dat je 'vast komt te zitten' in een bepaalde manier van werken en materiaalgebruik. Bij ons op de academie zie je het heel veel: er zijn vaak veel studenten die heel goed (technisch) kunnen tekenen, maar die hebben de meeste moeite om los te komen ook daadwerkerlijk vernieuwend aan de slag te gaan. Terwijl de mensen die in principe geen techniek hebben en eigenlijk (nog) niet 'kunnen tekenen', juist veel creatiever en origineler zijn in wat ze uiteindelijk doen.
Ik denk niet dat Duckdonkey in die categorie valt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 23:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat moet ook, als je begint met serieus tekenen. Ik vind het raar als een tekenleraar zegt dat je minder moet letten op je techniek; dat is net zoals tegen een kind dat leert schrijven zeggen: "Je hoeft het alfabet niet te kennen hoor, doe maar gewoon creatief met letters."
Daar ben ik niet mee eens. Als je serieus wilt tekening, begin je oppervlakkig met het tekenen van de compositie en ga je steeds verder gedetailleerder te werk. Zo kun je eerst zien of de verhoudingen en perspectief wel goed in elkaar zit.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 00:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Daar ben ik niet mee eens. Als je serieus wilt tekening, begin je oppervlakkig met het tekenen van de compositie en ga je steeds verder gedetailleerder te werk. Zo kun je eerst zien of de verhoudingen en perspectief wel goed in elkaar zit.
Ik heb het toch ook niet over details? Ik heb het over techniek in het algemeen. Daar vallen verhoudingen en perspectief ook onder.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 08:33
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Mwah, dat is een nogal klassieke opvatting. Juist vanuit gebrek aan techniek kun je ook heel veel ontwikkelen, vooral omdat je dan voorkomt dat je 'vast komt te zitten' in een bepaalde manier van werken en materiaalgebruik. Bij ons op de academie zie je het heel veel: er zijn vaak veel studenten die heel goed (technisch) kunnen tekenen, maar die hebben de meeste moeite om los te komen ook daadwerkerlijk vernieuwend aan de slag te gaan. Terwijl de mensen die in principe geen techniek hebben en eigenlijk (nog) niet 'kunnen tekenen', juist veel creatiever en origineler zijn in wat ze uiteindelijk doen. Juist uit de losse pols tekenen zorgt ervoor dat je heel veel kunt doen en proberen zonder vast te komen zitten in bijvoorbeeld oneindig gummen.

Dat gezegd hebbende denk ik wel dat Duckdonkey er baat bij zal hebben om modeltekenlessen te gaan volgen bij een goede docent (eentje die oog heeft voor techniek en voor losse polsen ), want ik denk dat ze door heel veel tekenen naar de waarneming wel enorme stappen vooruit zal kunnen doen. Maar dat is niet alléén een kwestie van puur technisch wat je ziet op papier te brengen: door het maar vaak genoeg te doen, ontwikkel je ook gevoel voor compositie en kleur, spanning in een beeld brengen, etcetera. Dus eh, Duckdonkey, als ik jou was zou ik eens kijken of er bij jou in de buurt modelteken/schildercursussen worden gegeven. Ik weet niet hoe het gaat lopen met het PGB, maar misschien dat je op de een of andere manier dat ook daarvoor zou kunnen gebruiken?
Dat bovenste is ook waar die leraar idd vooral op doelde, dat ik vaak me vaak urenlang bezig kan houden met 1 klein vakje, en dan vervolgens geen motivatie meer heb voor de rest, daarom zijn bv ook de inktlijnen om de ramen wat minder strak etc.

Dat laatste, je bedoelt denk ik portretten of niet?
Toevallig heb ik daar zelf ook al aan zitten denken, alleen gaat dat via het PGB echt niet lukken. Tijdens het laatste groepsgesprek bij tekenen kwam er wel uit dat we volgend jaar meer zelf willen kiezen wat we willen gaan doen, nu kon dat ook al af en toe maar werd er wat moeilijk over gedaan, en die leraar gaf ook toe dat ie t best moeilijk vond omdat ie normaal op een MBO lesgeeft, hij kwam dit jaar halverwege binnen en had vantevoren nog nooit bij die vereniging gewerkt, dus nam hij maar opdrachten uit de map van de vorige leraar over...
niet echt de manier maarja, hij heeft gezegd dat hij er in de vakantie werk van gaat maken om het volgend jaar anders te laten lopen...

Ik heb wel een aantal boeken over portrettekenen mss kan ik daar in de vakantie al wat mee oefenen, of gewoon foto's van internet de grote lijnen natekenen etc.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Dat bovenste is ook waar die leraar idd vooral op doelde, dat ik vaak me vaak urenlang bezig kan houden met 1 klein vakje, en dan vervolgens geen motivatie meer heb voor de rest, daarom zijn bv ook de inktlijnen om de ramen wat minder strak etc.

Dat laatste, je bedoelt denk ik portretten of niet?
Toevallig heb ik daar zelf ook al aan zitten denken, alleen gaat dat via het PGB echt niet lukken. Tijdens het laatste groepsgesprek bij tekenen kwam er wel uit dat we volgend jaar meer zelf willen kiezen wat we willen gaan doen, nu kon dat ook al af en toe maar werd er wat moeilijk over gedaan, en die leraar gaf ook toe dat ie t best moeilijk vond omdat ie normaal op een MBO lesgeeft, hij kwam dit jaar halverwege binnen en had vantevoren nog nooit bij die vereniging gewerkt, dus nam hij maar opdrachten uit de map van de vorige leraar over...
niet echt de manier maarja, hij heeft gezegd dat hij er in de vakantie werk van gaat maken om het volgend jaar anders te laten lopen...

Ik heb wel een aantal boeken over portrettekenen mss kan ik daar in de vakantie al wat mee oefenen, of gewoon foto's van internet de grote lijnen natekenen etc.
Portretten maar ook hele lichamen, naaktmodellen maar ook met kleren aan. Gewoon, tekenen naar de waarneming. Van foto's zou ik niet doen, want dan staat al veel van de afbeelding vast, je kiest zelf geen hoek of compositie of zelfs vaak kleurgebruik. Foto's kun/moet je gebruiken als hulpmiddel, maar puur en alleen een foto naschilderen/tekenen slaat het uiteindelijke beeld meestal dood. Je kunt ook gewoon je moeder op de bank natekenen, de hond schilderen, een plant in de woonkamer, ga buiten naast een weiland zitten en teken koeien, probeer het eens met geparkeerde auto's, etcetera. Dat is een stuk nuttiger dan boeken en foto's.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ja.


Ik denk niet dat Duckdonkey in die categorie valt.
Dat zeg ik toch ook niet Ik zeg alleen dat goed technisch kunnen tekenen je over het algemeen net zo vaak in de weg zit als dat je er baat bij hebt, op de academie (daar wil ze namelijk heen).
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 10:51
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Freyja, ik wil idd naar een academie, ws eerst SintLucas en daarna een kunstacademie of de UnitAcademy
Volgend jaar is de cursus trouwens ook wat meer gericht op het uitbereiden van je portfolio en toelatingen omdat we dan met 2 van de 6 zijn die dat gaan doen, en t komt wel mooi uit dat die leraar lesgeeft op een van de 2 scholen waar ik toelating wil doen.

OT: nieuw werk, de kunst van de spuitbussen en sjablonen
Let maar niet op de slechte kwaliteit foto, de vernis was nog niet droog, en mn camera werkt niet meer optimaal
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2011, 13:23
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
En als ik me verveel ga ik braaf aan de (mislukte)schetsen, en amputeer ik handen van poppen



__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!

Laatst gewijzigd op 05-08-2011 om 11:36.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 00:03
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hulplijnen zijn niet verboden.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 09:00
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Sjabloon die ik wil gaan gebruiken voor een nieuwe graffiti:

En nog meer nagetekende dingen, dit keer wel uit een boek
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 10:05
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
it's a crazy/lazy hair day


en nee, t gezicht klopt niet helemaal met dat kleine voorhoofd, maar ik vind het hier nu ook weer niet zo storend...
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 10:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind vooral het oog vreemd. Het is bijna meer een derde oog dan een rechteroog.

Maar ik vind dat je leuke dingen maakt. Tenminste, zonder dat je over een überoverdaad tekenskills beschikt (zoals ongeveer de rest van ART ) heb je toch heel kleurlijke en grappige dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2011, 13:00
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Em Thanx!!
Enuuh die tekenskills heb je wel gelijk in, maar de rest is ook bijna 10 jaar ouder dan ik he

Maar thanx voor je compliment!!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!

Laatst gewijzigd op 05-08-2011 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 13:04
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik bedoelde niet dat je slecht bent in tekenen hoor, ik bedoel, ik krijg ook ongeveer gelijksoortige dingen eruit als ik probeer te tekenen (wat ik trouwens weer eens meer zou moeten doen, maar dat terzijde), maar meer dat de dingen bij jou op méér leunen dan alleen wat je aan tekenkunsten hebt. Als iemand anders met dezelfde tekenkunsten een tekening zou maken, denk ik dat het veel saaier zou zijn. Ik ben bijvoorbeeld al te lui om dingen in te kleuren.

Dus laat staan wat jij zou kúnnen doen als je over weet ik veel hoeveel jaar wel heel goed kan tekenen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 13:08
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ah oke op die manier,
zo had ik het nog niet bekeken idd
Maar je hebt ergens wel gelijk vind ik!
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 12:16
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
uit verveling:
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 11:07
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
niemand die het weet??

Hier nog wat oudejaarsfotografie:
wel bewerkt btw.



__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 11:36
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline


lelijk he!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 14:03
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
neuh, maar als je een gezicht van de zijkant maakt moet je wel beter letter op het oog het moet een beetje meer in het gezicht zitten


dit is wat ik bedoel. (tenzij het zo hoort natuurlijk, dan vergeet wat ik heb gezegd)
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 17:13
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Elmp, thanx 4 tipping, daar had ik nog geen rekening mee gehouden maar je hebt wel gelijk!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 17:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat van dat oog is toch eerder gezegd?

In ieder geval vind ik dat gekleurde deel wel tof, en de opmerking 'lelijk he!' niet tof, want als jij niet voor je eigen werk durft op te staan, wie moet dat dan doen? Niet dat ik zelf zoveel zelfvertrouwen heb, maar het bij voorbaat zelf gaan afkraken vind ik niet zo'n goede indruk geven.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 20:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Oefenen doe je vooral door heel goed te kijken en na te tekenen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 09:41
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Kennen jullie deze nog?
Veel mensen vonden m onduidelijk dus ik heb hem vernieuwd.
van:

naar:
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-08-2011, 23:02
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wat
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 23:48
Verwijderd
Ik vind hem niet echt duidelijker geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 01:14
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik heb werkelijk geen fláuw idee hoe dat rode monster in het water terecht komt. En wie is Bombo? De vogel of de rode hagedisachtige? En wat gebeurt er als de vogel bovenop het rode figuur gaat zitten? (Ik zie in je vorige strip de vogel bovenop de grafsteen, dat maakt duidelijk dat het níet de vogel is, dus dat vind ik duidelijker.) Die overgangen snap ik niet echt, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 07:57
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Het is zegmaar de bedoeling dat de vogel de draak onder water duwt zodat die verdrinkt.
en die vogel op de grafsteen kan ik nog wel een keer toevoegen idd.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hoe kan de vogel de draak onder water duwen?

En duidelijk getypte letters in een strip zijn superlelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Het is zegmaar de bedoeling dat de vogel de draak onder water duwt zodat die verdrinkt.
en die vogel op de grafsteen kan ik nog wel een keer toevoegen idd.
Dat vermoedde ik wel, maar:

Citaat:
Hoe kan de vogel de draak onder water duwen?
Daardoor vond ik het niet logisch. Als er een een mus op mijn hoofd gaat zitten, verdrink ik ook niet ineens.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 19:18
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dus Bombo eet Billy op, deze Billy heeft een verweersysteem tegen maagzuur of Bpmbo heeft zwak maagzuur en flink was zuurstof in zijn darmen zitten. Bombo gaat slapen na deze heerlijke snack en bedenkt zich dan om even lekker te schijten in de vroege ochtendkrieken. MAAR!!1! Billy heeft het overleefd, wurmt zich uit de vers gedraaide drol van Bombo.
Billy is niet zomaar een vogel en besluit wraak uit te oefenen op Bombo. Billy krijgt Bombo op de een of andere manier in de zee (of in een meer, zwembad, zeer grote wasbak etc) Bombo kan blijkbaar niet tegen water want hij is nogal verzwakt, of Billy heeft Bombo terwijl hij sliep in het wter gekregen.

Billy is sterker dan het oog doet aanzien en weet de draak Bombo tot wel 10 tellen onder water te houden. Bombo wordt begraven en hierbij is de wraak tot een zoet einde gekomen.

Mysterieus verhaal!
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 17:07
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Het gaat niet alleen om het uiterlijk M-Bas, zelfs de lelijkste tekening kan een inhoud hebben waar je u tegen hebt!
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 17:27
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
begin jij dan maar met inhoud meneer ik-heb-wel-iets-voor-de-Kunstbende
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 17:19
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 15:17
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
niet echt de bedoeling:

wel gelukt:


Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 15:54
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Een schilderij:

En nog wat schetsen:



Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 18:56
Verwijderd
Goedzo. Probeer wel beter te kijken naar het voorwerp dat je aan het tekenen bent. Dat flesje inkt is bijvoorbeeld (naar wat ik aanneem) een cilinder, dus de onderkant volgde waarschijnlijk dezelfde curve als de gebogen lijn erboven, maar jij hebt 'm bijna plat getekend.

Die onderste is een stuk beter dan wat je eerder had. Vooruitgang Dat betekent dat je deze keer beter gekeken hebt, want aan die eerste twee was te zien dat je uit het hoofd dingen hebt ingevuld in plaats van te kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 19:57
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Aan je tekeningen te zien neem je amper tijd om echt goed te kijken naar zowel het object als de tekening.

Tijd nemen is zwaar belangerijk, doe maar eens 10 minuten over 1 schets.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wat voor kleur nagellak heb jij nou op?
darkfairy
198 11-04-2018 10:40
ARTistiek Wat wil je kwijt #1
Verwijderd
478 15-03-2014 16:31
Lifestyle Help! Nikon 55-200 lens?
Verwijderd
3 18-08-2013 12:43
Films, TV & Radio Wie is de Mol 2012
Verwijderd
408 12-03-2012 14:13
ARTistiek Art-wedstrijd Bovenkamer: UITSLAG
Verwijderd
7 03-11-2011 19:35
Software & Hardware Sinterklaas surprise maken (schoolproject)
devil1983
4 27-10-2011 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.