Oud 17-12-2018, 12:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zo ja, wat zat er in en ben je daar tevreden mee?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 17-12-2018 om 16:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2018, 12:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg een bol.com bon. Mijn vriend kreeg een kerstpakket met een slowcooker en wat eten en drinken. Wel heel leuk!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 12:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geen idee!

Met Sinterklaas kreeg ik een groot pakket met allemaal lekker, en daar was ik heel blij mee.

Ik hoop eigenlijk op een bol.com bon of boekenbon voor kerst.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 12:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ja. Wat etenswaren. Een houten opschept lepel en een kom. Het bij elkaar komen op het werk is leuker. Live pizza bakker. Snert. muziek. Gewoon gezellig.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 12:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wij hebben nog wel een kerst lunch trouwens!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 13:25
Verwijderd
Ja, maar ik heb nul care voor die onzin; mijn kerstpakket gaat dan ook naar een Goed Doel. Niet omdat ik zo nobel ben, maar vooral omdat ik niet zit te wachten op een doos met kutzooi.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 13:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg dit jaar een kerstpakket voor vrijwilligers! Mijn buurvrouw werkt als begeleider in een huis waar een voormalig medewerker van mij woont. Sinds hij weet dat wij elkaar kennen, wil hij mij soms even bellen. Dus wij bellen elke maand, geen diepgaande gesprekken, want hij heeft een zware verstandelijke beperking, maar hij wordt er blij van en ik vind het leuk. Er wonen daar nog meer oud medewerkers waar ik soms nog mee klets. Blijkbaar sta ik dus in zijn dossier als belvrijwilliger en kreeg ik een kerstpakket er zitten tuinierspullen in, dus daar kan ik niet zo heel veel mee behalve doorgeven, maar dit was mijn eerste kerstpakket ooit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 19:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Tot nu toe nog niets gehad, maar deze week 3 kerstborrels dus wie weet komt het nog! Wel laatst met de dag van de vrijwilliger 2 pakketten gehad: 1 vd Dille&Kamille en 1 met kaarsen en zeepdingen en thee enzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 19:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Niet tevreden zijn met je kerstpakket vind ik trouwens zo ondankbaar! Het is een gift, niet iets waar je recht en medezeggenschap in hebt ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 19:43
Verwijderd
Er was een grote kerstmarkt georganiseerd met allemaal kraampjes. Rituals, delicatessenzaak, boekhandel, interieuraccessoires, kunst uit de ateliers van de organisatie, drankenhandel en nog wel meer. Iedereen kreeg muntjes twv 35 euro en daar kon je wat voor uitzoeken. Er was een bar en muziek en weetikwat. Best veel teams gingen daar samen naar toe. Best gezellig. Ik koos voor het kookboek Simpel van Ottolenghi en iets van de delicatessenzaak. Dikke prima, ik ben er enorm blij mee!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 20:49
Verwijderd
Ik had een snackpakket en daar zat verdomd lekkere wijn in!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 20:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik had een klappakket en ik kreeg klappen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 21:06
Verwijderd
Je zult het wel verdiend hebben, snotneus.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Niet tevreden zijn met je kerstpakket vind ik trouwens zo ondankbaar! Het is een gift, niet iets waar je recht en medezeggenschap in hebt ofzo
Aldus iemand die niet al voorzien is van zeven Chinese wok-setjes, drie Italiaanse pastavergieten en vijf tapas-aardewerksetjes voor twee personen. Serieus, tyft op met je 'ondankbaarheid', de geste is in 95% van de gevallen een standaardklikje op een webshop door een HR-medewerker en dat komt omdat HR denkt dat mensen het 'gebaar' (moeten) waarderen. Maar goed, de kinderhand is gauw gevuld eah.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 05:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Op mijn vorige werk kregen we altijd vvv-bonnen. Niks voor mij. Nu staat er een berg echte kerstpakketten!!! Ik voel me net weer een klein kind. Maar we krijgen ze donderdag pas
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 08:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Aldus iemand die niet al voorzien is van zeven Chinese wok-setjes, drie Italiaanse pastavergieten en vijf tapas-aardewerksetjes voor twee personen. Serieus, tyft op met je 'ondankbaarheid', de geste is in 95% van de gevallen een standaardklikje op een webshop door een HR-medewerker en dat komt omdat HR denkt dat mensen het 'gebaar' (moeten) waarderen. Maar goed, de kinderhand is gauw gevuld eah.
Tyf zelf op met je ondankbaarheid.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 09:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb geen ontvangen. Niemand op mijn school heeft dat... Het leven van een scholier is zwaar...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Tyf zelf op met je ondankbaarheid.
Integendeel; de plaatselijke voedselbank krijgt mijn kerstpakket in de vorm van een functionele bijdrage zoals ik al eerder schreef in dit topic. Daar ben ik tevreden over, de mogelijkheid hier voor te kiezen in plaats van veel te dure Xenos-kutzooi en het obligate flesje wijn, pakje spaghetti, en pasteitjes, Simpleton.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2018, 09:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je kan ook gewoon het kerstpakket niet aannemen of terugsturen omdat je hem niet nodig hebt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 09:58
Verwijderd
Ergens op internet kan je ook vinden hoe je het beste Bonsai-boompjes kweekt. Misschien heb je daar wat aan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 10:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kuzu:
1. Die grap is oud
2. Die grap is slecht
3. Die grap hoort bij een ander topic, laat het ook daar.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 10:18
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
maar dit was mijn eerste kerstpakket ooit
huh?? heb je nooit bij W. een kerstpakket gekregen?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 10:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Je kan ook gewoon het kerstpakket niet aannemen of terugsturen omdat je hem niet nodig hebt
hoe is dat beter dan het naar de voedselbank sturen waar mensen er daadwerkelijk wat aan hebben?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 10:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik krijg als ZZP geen kerstpakket, maar ik ben desondanks toch al goed verwend door sommige klanten met extra geld, bioscoopbonnen en lekkers
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 10:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Integendeel; de plaatselijke voedselbank krijgt mijn kerstpakket in de vorm van een functionele bijdrage zoals ik al eerder schreef in dit topic. Daar ben ik tevreden over, de mogelijkheid hier voor te kiezen in plaats van veel te dure Xenos-kutzooi en het obligate flesje wijn, pakje spaghetti, en pasteitjes, Simpleton.
Ik vind dit wel een goede manier om met de dingen die je toch niet gebruikt uit je kerstpakket te doen

Bij ons hebben ze 2 jaar geleden een andere weg ingeslagen en delen ze geen 'vreetpakketten' meer uit.
De dingen die wij de afgelopen 2 jaar kregen waren dan wel weer zo specifiek dat een groot deel op Marktplaats belandden en de algehele mening was dat het zonde van het geld was om voor deze kerstpakketten te kiezen.

Dan kan je veel beter de keuze geven om aan een goed doel doneren, een markt om een x bedrag uit te geven of alsnog een pakket met eten zodat je zelf kunt bepalen of je het opeet of doneert.

Ben benieuwd wat ze dit jaar doen. Hoop dat ze van de feedback van afgelopen jaren geleerd hebben en niet, hoe goed bedoeld ook, iets uit gaan delen dat over een paar dagen richting kringloop of Marktplaats gaat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2018, 11:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij mijn moeder op het werk kregen we een boekje, waarin we dan zelf iets konden uitzoeken. Heel gevarieerd aanbod, beviel erg goed
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 11:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Er was een grote kerstmarkt georganiseerd met allemaal kraampjes. Rituals, delicatessenzaak, boekhandel, interieuraccessoires, kunst uit de ateliers van de organisatie, drankenhandel en nog wel meer. Iedereen kreeg muntjes twv 35 euro en daar kon je wat voor uitzoeken. Er was een bar en muziek en weetikwat. Best veel teams gingen daar samen naar toe. Best gezellig. Ik koos voor het kookboek Simpel van Ottolenghi en iets van de delicatessenzaak. Dikke prima, ik ben er enorm blij mee!
Wat een tof idee!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 12:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
huh?? heb je nooit bij W. een kerstpakket gekregen?
Nee, daar was nooit geld voor. Tot ik weg was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 13:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar heb je dan bij je nieuwe werk wel een kerstpakket? of heb je nu geen werk?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 13:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar heb je dan bij je nieuwe werk wel een kerstpakket? of heb je nu geen werk?
Nee, ik heb nog nooit een kerstpakket van mijn werk gekregen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 13:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vervelend! Mis je dat eigenlijk wel? of vind je het prima zo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben nu wel geneigd om een kerstpakket voor LP te gaan samenstellen

Ik kreeg trouwens een slagroomtaart van m'n werk. Van een goede bakker, dus waarschijnlijk hartstikke lekker, maar wel een klein beetje lastig op de fiets. Dat laatste besefte mijn baas trouwens ook toen hij mij en een andere collega met de taart richting fiets/ openbaar vervoer zag vertrekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu wel geneigd om een kerstpakket voor LP te gaan samenstellen
Er is vast een organisatie in jouw buurt die zich bekommert om arme gezinnen die je blij kunt maken met een kerstpakket.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 15:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook nog een kerstkrans gekregen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 16:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er is vast een organisatie in jouw buurt die zich bekommert om arme gezinnen die je blij kunt maken met een kerstpakket.
Het leek me juist leuk om iets voor LP te verzamelen, niet omdat ze zielig is ofzo, maar omdat me dat gewoon leuk lijkt.

Ik ben al behoorlijk betrokken bij een kerk die veel doet voor "arme gezinnen", en probeer daar al regelmatig mensen blij te maken (met spullen of juist praktische hulp).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Niet tevreden zijn met je kerstpakket vind ik trouwens zo ondankbaar! Het is een gift, niet iets waar je recht en medezeggenschap in hebt ofzo
Ik slaaf verdomme het hele jaar, het werk mag éénmalig een cadeautje geven met een maximale waarde van 1,2% van je fiscale jaarloon waar mogelijkerwijs al andere dingen inzitten. Kom je er bovenuit dan mag je 80% loonbelasting aftikken.

Ik bepaal zelf wel of ik tevreden ben met de sigaar uit eigen doos.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2018, 20:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vervelend! Mis je dat eigenlijk wel? of vind je het prima zo
Ik vind kerstpakketten altijd wel leuk, maar wat je niet hebt, kun je ook niet missen
Citaat:
Ik ben nu wel geneigd om een kerstpakket voor LP te gaan samenstellen
Citaat:
Het leek me juist leuk om iets voor LP te verzamelen, niet omdat ze zielig is ofzo, maar omdat me dat gewoon leuk lijkt.
Aww, dat hoeft niet hoor, lief van je! Laten we gewoon hopen dat ik volgend jaar ergens werk waar ik er wel eentje krijg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 20:48
Verwijderd
Ik zou dat opnemen in je eisenpakket en die vraag stellen tijdens het sollicitatiegesprek. Geen kerstpakket, geen Phoebe.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou dat opnemen in je eisenpakket en die vraag stellen tijdens het sollicitatiegesprek. Geen kerstpakket, geen Phoebe.
Dat klinkt als een solide plan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 21:48
Hazero
Hazero is offline
Ik krijg een cadeaubon van een hele grote internetwinkel van werk, wel echt het allerchillste om te krijgen want je kan er alles mee
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 14:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Leuk toch? Wat haal je ervan?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 14:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Update: ik kreeg een tweede slagroomtaart, omdat niet iedereen een taart wilde. Geen kerstpakket dus, maar twee taarten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 14:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Lekker! Eet je die helemaal zelf op? Of bewaar je ze voor het kerstdiner?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 15:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kreeg een biologisch/fairtrade kerstpakket met wat eetdingen, een spel en een heel mooi zacht kleedje.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 15:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Welk spel?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 16:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Lekker! Eet je die helemaal zelf op? Of bewaar je ze voor het kerstdiner?
Ik doe (zowel ik weet) niet echt aan een kerstdiner. En zo lang kan je die taarten ook niet lekker houden, denk ik

De eerste taart is al bijna op, want die eten we nu als toetje. En vrienden hebben ook al een stuk op.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 17:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Welk spel?
Jenga
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 18:09
frats
Avatar van frats
frats is offline
Ik kreeg een pakket met kleine flesjes shampoo, bodylotion en douchegel, een kruik, lichtsnoertje van sterretjes, dun kleedje, kartonnen gouden kerstster en luchtverfrisser/fancy spray. Maar die ruikt chemisch.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 19:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hier dus uiteindelijk een doos met een rugtas en een Dopper.
Rugtas heb ik recent zelf nog flink in geïnvesteerd, eentje waar ook een laptop en andere dingen wel in passen.
Doppers hebben we er al drie van, maar die komt nog wel van pas.

Voor derde jaar op rij helaas weer iets wat bij een handvol mensen goed zal vallen en verder doorgegeven of verkocht gaat worden. Ik had het bedrag dat dit pakket gekost heeft veel liever naar een goed doel zien gaan eigenlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 19:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En misschien klink ik nu super ondankbaar en ben ik dat voor sommigen ook wel, want wij krijgen iets van het werk en het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Maar het kan allemaal veel beter geregeld en op die manier hoeft er niet zo veel verspild te worden /wegwerpcultuur
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.