Oud 29-12-2018, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blijf je lekker thuis, ga je spelletjes doen met vrienden, naar een spetterend feest, veel vuurwerk afsteken of vroeg naar bed?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2018, 19:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nieuwjaarsdag dienst en ook mijn vriend moet werken. We waren uitgenodigd bij vrienden van vrienden maar mijn vriend zag dat niet zo zitten omdat ie er bijna niemand kende en ik kan heel slecht tegen vuurwerklucht dus ik wil eigenlijk niet nog lang onderweg zijn naar huis door de buitenlucht. We zijn nu gewoon thuis, hebben vrienden uitgenodigd en bij de bovenburen zijn we ook welkom (en zij bij ons). We zien het nog wel. Vuurwerk doen we sowieso niet.

Nieuwjaarsdag gaan we pannenkoeken eten bij vrienden en denk nog even langs de schoonouders.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 20:03
Verwijderd
Niks. Ik heb zowel oudjaarsdag als nieuwjaarsdag vroege dienst, van 0700 tot 1500. We zijn allebei niet van die feestgangers. Daarnaast is het nog maar de vraag hoe dochter van 6 maanden gaat reageren op het vuurwerkgeweld. Ik verwacht op z'n laatst om 1 uur in bed te liggen en in het vervelendste geval lig ik vanaf 2000 met een krijsend kind in bed. We gaan het zien.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 20:06
Verwijderd
Ik ben in Denemarken bij zoef en ik ge obstinaat stoned en lam worden, waarschijnlijk met een dutje midden in de nacht van een uur en ik doe niet m'n nette kleren aan dit jaar lekker puh.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 20:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Eerst gourmetten bij vrienden, en dan bij andere vrienden de jaarwisseling meemaken. Op nieuwjaarsdag gaan we naar opa in Veenendaal en oma in Nijkerk (mogelijk in andere volgorde).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 22:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wolter en ik gaan bij vrienden chillen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2018, 17:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Lekker thuis aan het chillen en vuurwerk steken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2018, 21:21
meisjeJ
meisjeJ is offline
Bij vrienden zitten
Met citaat reageren
Oud 31-12-2018, 02:33
Coen00
Coen00 is offline
Slapen en ergens s nachts wat mensen ergens heen brengen en ophalen met mijn rijbewijs die ik vorige week gehaald heb
Met citaat reageren
Oud 31-12-2018, 08:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Slapen en ergens s nachts wat mensen ergens heen brengen en ophalen met mijn rijbewijs die ik vorige week gehaald heb
Succes! Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste paar keer in de auto van mijn ouders nog wel even moest wennen. (Ik had les in een luxe diesel, mijn ouders hadden een lompe benzine auto.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-12-2018, 11:34
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Succes! Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste paar keer in de auto van mijn ouders nog wel even moest wennen. (Ik had les in een luxe diesel, mijn ouders hadden een lompe benzine auto.)
Dankje

We waren deze week op vakantie en heb er dus al wel ongeveer 1500 kilometer opzitten. Komt goed
Met citaat reageren
Oud 31-12-2018, 11:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankje

We waren deze week op vakantie en heb er dus al wel ongeveer 1500 kilometer opzitten. Komt goed
Dan komt het vast goed
Chill ook dat je zo snel na het afrijden al je rijbewijs had, dan kan je tenminste gelijk de weg op!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-01-2019, 05:46
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Dan komt het vast goed
Chill ook dat je zo snel na het afrijden al je rijbewijs had, dan kan je tenminste gelijk de weg op!
Heb er wel 35 euro extra voor moeten betalen
Maar ja is helemaal goed gekomen net.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.