Oud 13-11-2019, 01:14
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Hoi allen,

Zo ongeveer een maand geleden is mijn relatie uitgegaan na 3.5 jaar waarvan 1.5 jaar samenwonen.

Het is uitgegaan omdat ik heb gelogen tegen haar over me financiën. Verder was de relatie altijd goed, we hebben veel privé omstandigheden meegemaakt, maar door die leugen zou ze me nooit meer kunnen vertrouwen.

We hebben elkaar sindsdien niet meer gezien. We hebben een week lang wanhopige gesprekken gehad, maar toen verbrak het contact.

Ik zou het graag goed willen maken en een doorstart willen maken. Maar mijn vraag is meer hoe?

We hebben 3 weken lang geen app contact gehad en ik had haar vandaag een appje gestuurd met een filmpje wat ik zag en wat me aan haar liet denken op een grappige manier. (Ik wou de ban breken). Ze heeft het gezien, maar er niet op gereageerd.

Ik werd wel wanhopig waarom ik niets terug kreeg, maar heb het er maar bij laten zitten.

Op social media heb ik haar op alles verwijderd, maar op mijn insta stories staat ze contstant bovenaan van de eerste kijkers (ze volgt me niet). Ik ben wel actiever geworden op insta en post nu meer. Ik sport nu meer en heb een boel positieve dingen over mezelf op insta gezet. Mijn lichaam is groter en sterker geworden en daar post ik veel over en gewoon af en toe dingen die ik dagelijks doe en wat ik heb bereikt in het leven. (Nieuwe auto, nieuwe studie, etc.) Ik post niks over haar of iets wat aan haar te linken is.

Waarom kijkt ze contstant op me insta, maar reageert ze niet op mijn appje?

Ik ben nogal verward. Ik wil graag een frisse start doen, maar geen idee hoe ik dit bereik. Ik heb het voor mezelf verwerkt wat er allemaal is gebeurd. Misschien zij nog niet? Ik vindt het erg lastig omdat ik haar nu niet kan peilen. Ik wil dit soort vragen ook niet aan haar stellen, want dan kom ik wanhopig over en zielig. Ik wil graag positief en gemotiveerd over komen.

Iemand een idee, ik zou het zonde vinden om na zo lange relatie met iemand anders te moeten gaan..

Iemand die me kan helpen?? Kan ook aanvullende informatie geven over bepaalde dingen.

Groeten
Een radeloze jongen..
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2019, 06:59
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ze reageert niet. Dus is ze niet toe aan nieuw contact. Laat haar gaan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 12:18
Verwijderd
Zij heeft het uitgemaakt, het contact verbroken, en reageert niet. Dat is toch duidelijk? Ze heeft geen behoefte aan contact. Dat ze wel op je instagram kijkt is logisch, het is natuurlijk niet alsof ze opeens 3,5 jaar samen vergeten is. Dat wil niet zeggen dat ze je terug wil of dat ze eigenlijk wel contact wil.

Laat haar met rust en maak je zelf niet gek door steeds te checken of ze je instagram bekeken heeft.

Er is een kans dat ze op enig moment weer contact zoekt. Er is weinig dat jij kan doen om die kans te vergroten, dat ligt vooral bij haarzelf.

Moet je überhaupt willen dat jullie weer bij elkaar komen? Ik snap heel goed dat je dat gevoelsmatig wil, ik heb zelf ook een paar keer in die situatie gezeten. En genoeg mensen om me heen ook. Maar daarom kan ik je ook vertellen dat het maar uiterst zeldzaam is dat een tweede keer op de lange termijn werkt. En als dat werkt, dan is dat omdat de eerste breuk was omdat men nog niet aan een relatie toe was of zoiets. Niet een vertrouwensbreuk. Ik ken zelf geen voorbeelden van relaties die uitgaan vanwege een vertrouwensbreuk, die daarna weer goed kwamen en nu nog samen zijn. Het is vast niet onmogelijk, maar vertrouwen weg is iets dat je hele relatie blijvend verneukt.

Dus: leer hiervan. Over sommige dingen moet je altijd eerlijk en integer zijn. Doe er je voordeel mee in een volgende relatie. En sterkte met het verwerken van de breuk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2019, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Hoi allen,

Zo ongeveer een maand geleden is mijn relatie uitgegaan na 3.5 jaar waarvan 1.5 jaar samenwonen.

Het is uitgegaan omdat ik heb gelogen tegen haar over me financiën. Verder was de relatie altijd goed, we hebben veel privé omstandigheden meegemaakt, maar door die leugen zou ze me nooit meer kunnen vertrouwen.

We hebben elkaar sindsdien niet meer gezien. We hebben een week lang wanhopige gesprekken gehad, maar toen verbrak het contact.

Ik zou het graag goed willen maken en een doorstart willen maken. Maar mijn vraag is meer hoe?

We hebben 3 weken lang geen app contact gehad en ik had haar vandaag een appje gestuurd met een filmpje wat ik zag en wat me aan haar liet denken op een grappige manier. (Ik wou de ban breken). Ze heeft het gezien, maar er niet op gereageerd.

Ik werd wel wanhopig waarom ik niets terug kreeg, maar heb het er maar bij laten zitten.
Waarom ga je ineens een appje sturen over een film? Dat het aan haar doet denken, terwijl je daarvoor alleen maar wanhopige gesprekken hebt gehad? Natuurlijk reageert ze niet! Wat moet de daar nu weer mee, alsof er niks aan de hand is.

Verder, waarom lieg je in godsnaam over je financiën? Je hebt schulden ofzo?

En jullie hebben veel meegemaakt, tja, wat dan? Crises? Sterfgevallen? Of hadden jullie veel intense ruzies gehad? Samen dingen meemaken is nooit een reden om bij elkaar te blijven. Ik vind dat zo'n bullshit. "Ja hij heeft toen wel een kopje thee voor me gezet, dan mag hij wel liegen over zijn schulden".

Citaat:
Op social media heb ik haar op alles verwijderd, maar op mijn insta stories staat ze contstant bovenaan van de eerste kijkers (ze volgt me niet). Ik ben wel actiever geworden op insta en post nu meer. Ik sport nu meer en heb een boel positieve dingen over mezelf op insta gezet. Mijn lichaam is groter en sterker geworden en daar post ik veel over en gewoon af en toe dingen die ik dagelijks doe en wat ik heb bereikt in het leven. (Nieuwe auto, nieuwe studie, etc.) Ik post niks over haar of iets wat aan haar te linken is.

Waarom kijkt ze constant op me insta, maar reageert ze niet op mijn appje?
Alles is te linken naar haar, omdat je instagram een schreeuw om aandacht is. Verder zegt bovenaan staan bij de kijkers in je stories helemaal niks. Bovenaan staat de laatste kijker, ze staat altijd als laatste kijker, omdat je om de zoveel seconden controleert of ze je story al bekeken heeft.
Waarom bekijkt ze je stories en je instagram? Tja waarschijnlijk om op je te haten. Is lekker. En ook om dingen over jou naar haar vrienden te sturen.

Ze reageert niet op je appje, omdat ze klaar met je is.

Citaat:
Ik ben nogal verward. Ik wil graag een frisse start doen, maar geen idee hoe ik dit bereik. Ik heb het voor mezelf verwerkt wat er allemaal is gebeurd. Misschien zij nog niet? Ik vindt het erg lastig omdat ik haar nu niet kan peilen. Ik wil dit soort vragen ook niet aan haar stellen, want dan kom ik wanhopig over en zielig. Ik wil graag positief en gemotiveerd over komen.

Iemand een idee, ik zou het zonde vinden om na zo lange relatie met iemand anders te moeten gaan..
Nee, want ze wil je niet meer. Je hebt haar voorgelogen, dat is voor haar een issue. Het kan zijn dat je ook over andere dingen liegt.

Zonde om met een ander te gaan? Installeer tinder. Het is geen zonde.

Citaat:
Iemand die me kan helpen?? Kan ook aanvullende informatie geven over bepaalde dingen.

Groeten
Een radeloze jongen..
Laat haar gaan. Leer er van. Lieg nooit meer en huil goed uit.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2019, 09:01
Verwijderd
Oh goeie, helemaal overheen gelezen. Ja, laten we maar weer bij elkaar komen want het is zo zonde om met een ander te gaan. wtf
Met citaat reageren
Oud 16-11-2019, 11:45
Verwijderd
Ik vind je maar een naar mannetje en hoop dat je ex verstand heeft en jullie neit weer opnieuw beginnen samen. Flapdrol.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik wil me Ex terug
Max078
1 03-03-2014 08:05
Liefde & Relatie me ex wil me terug help wat nu
**~yvie~**
5 27-10-2002 18:48
Liefde & Relatie ben ik vreemd?? dat sommige dingen van me ex nog zo gevoelig ligt bij mij??
**~yvie~**
10 10-10-2002 20:36
Liefde & Relatie ik heb geen zin meer in sex omdat ik nog steeds verdriet heb van me ex?? help..
**~yvie~**
3 09-10-2002 20:25
Liefde & Relatie ik heb een neiuwe vriend maar hou nog steeds ee beetje van me ex help wat nu!!!
**~yvie~**
8 31-08-2002 13:44
Liefde & Relatie bijna twee maanden uit me ex en dan al een nieuwe vriend ben je dan voorzichtiger of
**~yvie~**
3 20-08-2002 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.