Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2013, 21:23
Verwijderd
Ik wil een aresmeeting.
Advertentie
Oud 15-09-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dát is Thorgal?
Wat? Op het bovenste plaatje zie je Thorgal met een stervende Tjall in zijn armen. Op het tweede plaatje zie je een kleine Thorgal met een groot zwaard in zijn handen. Op het derde plaatje zie je een kleine Aaricia, de grote liefde van Thorgal, op een geblinddoekt paard. Dat geblinddoekte paard is eigenlijk een god. Een hele leuke god, welteverstaan.
Oud 15-09-2013, 21:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wat? Op het bovenste plaatje zie je Thorgal met een stervende Tjall in zijn armen. Op het tweede plaatje zie je een kleine Thorgal met een groot zwaard in zijn handen. Op het derde plaatje zie je een kleine Aaricia, de grote liefde van Thorgal, op een geblinddoekt paard. Dat geblinddoekte paard is eigenlijk een god. Een hele leuke god, welteverstaan.
Oh, ik zie nu op Wikipedia dat het strips zijn. Wist ik veel...
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 15-09-2013, 21:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik neem me al jaren voor om de serie weer eens te lezen, want dat is misschien wel 15 jaar geleden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 21:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En, dat heb ik al wel vaker verteld denk ik, mijn superlieve witte herder heette Jolan, naar Thorgals zoon
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 21:37
Verwijderd
Soms denk ik dat wat meer empathie me niet zou misstaan, maar dan kom ik een site als zelfmoord.nl tegen en lees ik zoiets:

Citaat:
Hallo,ik wil snel dood vanwege dat ik een rotleven heb. Ik wil eigenlijk een pijnloze dood,maar als dat niet kan dan moet het wel op een andere manier?? Kan bijvoorbeeld niet iemand naar noord-holland komen en mij met een pistool door m,n hersenen schieten?? Ik zit er ook aan te denken om mezelf in m,n halsslagader te steken.
07-06-2013 | Naam: d.c.a. | Leeftijd: 16 | Provincie: Noord-Holland
Of zoiets:

Citaat:
ik zal beginnen met mezelf voor te stellen, ik ben mientje en de rest hou ik liever prive. ik ben de laatste jaren emo omdat ik depressief ben geworden, mijn moeder had een ongeluk op een paard en ik zelf heb nare herinneringen aan de manage. ik denk nu de laatste jaren aan zelfmoord maar dat kan ik mijn naasten niet aandoen en mijn paarden ook niet!!

Pleeg geen zelfmoord maar praat erover groetjes mientje
04-07-2013 | Naam: Mientje | Leeftijd: 17 | Provincie: Groningen
Of dit:

Citaat:
hee ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik twijvel tussen zelfmoord en blijfen leven
Ja eh, daar kan mijn geweten niet tegenop, hoor.
Oud 15-09-2013, 21:42
Verwijderd
Maar ook dit:

Citaat:
Hallo, ik ben Sterre

Afgelopen jaar is mijn hele leven op mijn kop gezet. Ik was goed bezig, aan de studie, leuke vrienden en aan het werk. Alles ging goed, ik had een baby halfbroertje gekregen en daar was ik helemaal dol op.

Ondanks de overduidelijke scheuren in mijn geluk (horror-jeugd, moeder die altijd ruzie heeft, minderwaardigheidscomplex en dergelijke) Had ik het best goed. Tot op een dag ik 18 gemiste telefoonberichten kreeg. Het was de politie, mijn broertje werd gereanimeerd en blijkbaar was mijn moeder aangehouden.

Nu dan, het bleek dat ze hem had vermoord. Ik heb ontzettend geschreeuwd en gehuild. En dat doe ik nu nog, maar dan in mijn hart. Sinds mijn broertje dood is heb ik helemaal geen zin meer in het leven. Ik heb in het begin alles laten vallen, werk, school, vrienden. En nu kan ik dat niet meer opbouwen.

De studie wil niet, ik kan maar geen baan vinden en ik voel me vreemd als ik onder vrienden ben. Ik zie geen toekomst voor mezelf. Het liefst zou ik dood willen gaan.. maar helaas heb ik familie die van me houd en die wil ik geen trauma aan doen door zelfmoord te plegen.

Dus ik ga een beetje door, rommel wat aan en heb geen plezier.
Vind je dat dan ook niet een beetje zielig? Aangenomen dat het de waarheid is, dan.
Oud 15-09-2013, 21:42
Verwijderd
Jij verpakt sensatiezucht ook niet als empathie.
Oud 15-09-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Maar ook dit:

Vind je dat dan ook niet een beetje zielig? Aangenomen dat het de waarheid is, dan.
Ja, niet iedereens doodswens is even leuk.

Deze vind ik verdrietig:

Citaat:
GEPEST
ik ben een meisje van 11.
en ik wordt op school gepest door alle pestkoppen. Ze trekken aan mijn haren, ze maken alles kapot, duwen, slaan, schoppen mij, ze gooiden ook een keer vuurwerk naar mij en toen moest ik naar de dokter. De leraren doen helemaal niets en mijn ouders ook niet. Ik weet het nu helemaal zeker! Ik ben klaar met mijn leven. Maar ik ben nog jong dus ik weet niet hoe ik zelfmoord moet plegen
10-05-2013 | Naam: Sanne | Leeftijd: 11 | Provincie: Noord-Holland
Je hebt best veel posts van 10/11/12-jarigen waar waarschijnlijk meer mee aan de hand is dan ze goed kunnen omvatten, verwoorden of overbrengen.

De domme posts van domme mensen vind ik trouwens ook wel zielig, hoor. Bij de kinderen en pubers kun je tenminste nog hopen dat 't met de leeftijd goedkomt, maar bij sommige volwassenen die daar posten straalt het gebrek aan zelfreflectie er zo hard vanaf dat je er gif op kan innemen (;d;;D) dat het nooit veel beter wordt.
Oud 15-09-2013, 22:25
Verwijderd
Helemaal los van de doodswensen en tamelijk v-lid, maar

Spoiler
Oud 15-09-2013, 22:28
Hazel
Hazel is offline
Ik ook Etmakas. Morgen moet haast wel een FANTASTISCHE dag worden want vandaag was echt de kutste dag van het jaar.
Oud 15-09-2013, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ook Etmakas. Morgen moet haast wel een FANTASTISCHE dag worden want vandaag was echt de kutste dag van het jaar.
Ik denk niet dat morgen voor mij beter wordt, maar hoop oprecht dat het bij jou wel gaat lukken.
Oud 15-09-2013, 22:31
Verwijderd
Wat was er vandaag? Deze vraag is voor zowel Etmakas als Margot.
Oud 15-09-2013, 22:32
Hazel
Hazel is offline
Niet echt forummateriaal, vertel het je nog wel eens.
Oud 15-09-2013, 22:35
Verwijderd
Ik heb ruzie met mijn vriend en haat mezelf intens, al weet ik dat dat niet precies terecht is. En verder:

Citaat:
Niet echt forummateriaal.
Oud 15-09-2013, 22:37
Verwijderd
In dat geval:



En dan laten we het er verder bij.
Oud 15-09-2013, 22:41
Verwijderd
*koetjes en kalfjes ter sprake breng*
Oud 15-09-2013, 22:43
Verwijderd
Wat is het verschil tussen koetjes en kalfjes eigenlijk? Koetjes zijn pinken? Of is dat een ondergewaardeerd grapje in ons gezegde? Koetjes hebben repen en kalfjes niet?
Oud 15-09-2013, 22:44
Verwijderd
Je hebt toch ook mensdwergen? Daar zijn koetjes het koeëquivalent van.
Oud 15-09-2013, 22:45
Verwijderd
Oh dus wel volwassen maar mislukt.
Oud 15-09-2013, 22:46
Verwijderd
Dit zeg ik niet over lilliputters.
Oud 15-09-2013, 22:46
Verwijderd
Niet mislukt. Anders gelukt. Wel politiek correct blijven.
Oud 15-09-2013, 22:47
Verwijderd
в настоящее время абонент не может ответить на ваш звонок. Оставьте сообщение после сигнала. *tuuuuuut*

Nou dan niet doei weltrusten ik ook van jou.
Oud 15-09-2013, 22:47
Verwijderd
Op het gebied van koeien mag ik van mezelf wat minder verantwoord praten. Ik let al zoveel op mijn woorden..
Oud 15-09-2013, 22:49
Verwijderd
De ouders van iemand aan mijn klas doen mee aan koeienwedstrijden.
Oud 15-09-2013, 22:49
Verwijderd
Ik dacht, ik meld het.
Oud 15-09-2013, 22:49
Verwijderd
Ban geheimtaal naar paranoďde.
Oud 15-09-2013, 22:49
Verwijderd
Nee, dan had ik er spelfouten in gedaan, zodat jullie het niet in Google Translate kunnen gooien.
Oud 15-09-2013, 22:50
Verwijderd
Maar ik ga dus slapen, dat lijkt me echt het beste voor iedereen. Slaap zacht allemaal doeiixxxzzzz
Oud 15-09-2013, 22:50
Verwijderd
Ja ik vind koosjiete briljant, gebeurt niet meer zoveel tegenwoordig. Wedden in welk vakje de koe gaat schijten en tot die tijd langs de kant staan zuipen als een zuiper.
Oud 15-09-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ga dus slapen, dat lijkt me echt het beste voor iedereen. Slaap zacht allemaal doeiixxxzzzz
Kusjes kebabje van me.
Oud 15-09-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind koosjiete briljant, gebeurt niet meer zoveel tegenwoordig. Wedden in welk vakje de koe gaat schijten en tot die tijd langs de kantsstaan zuipen als een zuiper.
Wat bestaat dit echt?
Oud 15-09-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Wat bestaat dit echt?
Ja oud limburgs volksfeest
Oud 15-09-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
*koetjes en kalfjes ter sprake breng*
Zolang het maar geen geiten zijn, daar kwam net nog een maagomdraaiend filmpje over voorbij op FB.

Ik heb een bibliotheekkamer, maar daar staan ook al mijn naaispullen en larpzooi die niet in de garage kan (iig de wapens en kleding enzo). Ik heb een wand vol boeken en er is eigenlijk geen ruimte meer voor nieuwe


En pfoe, ik zit best wel een hele nare film te kijken, al weet ik goed wat er gaande is. Bah.
Oud 15-09-2013, 22:54
Verwijderd
Ik wilde Googlen op 'can animals be midgets'.



Bedankt voor de hulp, Google.
Oud 15-09-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Wat is het verschil tussen koetjes en kalfjes eigenlijk? Koetjes zijn pinken? Of is dat een ondergewaardeerd grapje in ons gezegde? Koetjes hebben repen en kalfjes niet?
Kalveren hebben liefde
Oud 15-09-2013, 23:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 15-09-2013, 23:37
Verwijderd
Schiet op nare kutfilm Ik wil gaan slapen en dit is nachtmerriemateriaal!
Oud 15-09-2013, 23:47
Verwijderd
Oh wauw, ook nog een ziek einde ook, lekker dan ^^ Morgen kan ik dit vast beter waarderen.
Oud 16-09-2013, 00:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Welke film, Mutant?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-09-2013, 05:47
Verwijderd
Maarreh Etmakas, wat had je gedaan voor de alfabetisering?
Oud 16-09-2013, 06:00
Verwijderd
Ik geef al heel lang taallessen aan buitenlanders en laaggeletterden als vrijwilligerswerk. Na de laatste les was er een soort van feestje.
Oud 16-09-2013, 06:04
Verwijderd
Tof
Oud 16-09-2013, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Welke film, Mutant?
Spoiler


Gisteren ontvoerd meisje teruggevonden, vandaag jongetje van 5 uit coma ontwaakt

Groot-Brittannië gaat plastic geld invoeren, zoveel voordelen dat ik me afvraag hoe het komt dat daar nog niet eerder mee begonnen is.
Oud 16-09-2013, 07:22
Verwijderd
Ik heb geen zin, maar ik ga mezelf nu maar even op een fiets schoppen. Hophop.
Oud 16-09-2013, 07:37
Verwijderd
Ik ga me omkleden en dan yoga'en!
Oud 16-09-2013, 07:40
Verwijderd
Goed om te weten!
Oud 16-09-2013, 07:50
Verwijderd
Ik dacht: Meld het even! Wat ga jij doen vandaag Lusi?
Oud 16-09-2013, 07:51
Verwijderd
Ik reis zo naar Amsterdam voor een akelig studiegesprek en een leuke meneer!
Oud 16-09-2013, 07:52
Verwijderd
Een akelig gesprek? Waarom? Sterkte ermee! En veel plezier met de leuke meneer!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.