Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 11:55
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
'Penisval' moet verkrachters afschrikken
Bron: Algemeen Dagblad / Times Online
Gepubliceerd: woensdag 8 juni 2005 @ 17:01


Een soort van vaginaal ingebrachte 'penisval' moet verkrachters gaan afschrikken. Het apparaatje is een Zuid-Afrikaanse vinding van ontwerpster Sonette Ehlers. Ehlers kwam op het idee toen een verkrachte vrouw haar toevertrouwde dat zij wenste tanden in haar vagina gehad te hebben.

Het anti-verkrachtings-apparaatje wordt ingebracht als een tampon, en hecht zich met haken aan het mannelijk lid. Het is zo geconstrueerd dat alleen artsen het kunnen verwijderen van de penis. Het apparaatje komt in doosjes van tien op de markt, en gaat ongeveer tien cent per stuk kosten. Het voorkomt overdracht van bloed en sperma, zodat besmetting met aids wordt voorkomen.

Critici waarschuwen voor de wraak van verkrachters, als zij aan hun lid de gevolgen zien van het apparaat. Zelfs vrouwengroepen lieten weten niets in de 'penisval' te zien. "Dit vergroot juist het gevaar voor vrouwen, die tijdens een verkrachting al het nodige te verwerken krijgen. De regering moet de verkoop hiervan verbieden", stelt een slachtoffer, die tijdens een verkrachting tevens twee steekwonden opliep.

Een nationale commissie schatte onlangs dat 1,69 miljoen vrouwen per jaar worden verkracht in Afrika. Slechts 52.000 vrouwen doen aangifte. "Meer dan veertig procent van de slachtoffers zijn kinderen, en ongeveer 65 procent betreft groepsverkrachtingen", stelt Charlene Smith, een bekende vrouwenactiviste. De politie in het land staat niet bekend om een vrouwvriendelijke houding. Slachtoffers die wel aangifte doen trekken deze vaak weer in als aan hun ouders een schadevergoeding is betaald.


wat vinden jullie ervan??
ik vind het niet erg slim. ik wil volgens mij niet weten wat die verkrachter met zijn slachtoffer gaat doen.....
(de cijfers zijn zoizo al ziek )
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2005, 12:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Was zoiets ook al niet ooit bij seksualiteit?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:03
Wawl
Wawl is offline
Ik dacht dat dit een urban legend was.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:03
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
moet alleen nog gif bij zodat de verkrachter binnen 2 seconde dood neervalt.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:11
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-06-2005 @ 13:02 :
Was zoiets ook al niet ooit bij seksualiteit?
daar heb ik aan zitten denken.
Maar eigelijk vind ik het meer nieuws.... kijke wat de FB's er van vinden.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
JCG schreef op 09-06-2005 @ 13:03 :
moet alleen nog gif bij zodat de verkrachter binnen 2 seconde dood neervalt.
Dan heb je de penis van een lijk in je vagina. Klinkt best wel vies en raar.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-06-2005 @ 13:30 :
Dan heb je de penis van een lijk in je vagina. Klinkt best wel vies en raar.
iig beter dan dat je daarna zelf door die gast in elkaar wordt gerost
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 09-06-2005 @ 13:38 :
iig beter dan dat je daarna zelf door die gast in elkaar wordt gerost
Dat is waar.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:49
Verwijderd
Tsja. Jammer dat dit nodig is (als het waar is), net zoals het jammer is dat nog zo veel mensen 'sowieso' niet juist kunnen spellen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 12:56
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2005 @ 13:49 :
Tsja. Jammer dat dit nodig is (als het waar is), net zoals het jammer is dat nog zo veel mensen 'sowieso' niet juist kunnen spellen.
zoizo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 14:04
Verwijderd
Hiermee bereik je alleen nog maar dat verkrachters die eenmaal met dat ding bekend zijn, nog gewelddadiger te werk zullen gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
JCG schreef op 09-06-2005 @ 13:03 :
moet alleen nog gif bij zodat de verkrachter binnen 2 seconde dood neervalt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als verkrachters hier vanaf weten, rukken ze dat ding er toch gewoon uit?

Daarbij lijkt het me een beetje vreemd dat je zelf gewoon met zo'n ding in je vagina kan rondlopen, maar dat een penis ervan stukgaat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-06-2005 @ 16:25 :
Als verkrachters hier vanaf weten, rukken ze dat ding er toch gewoon uit?

Daarbij lijkt het me een beetje vreemd dat je zelf gewoon met zo'n ding in je vagina kan rondlopen, maar dat een penis ervan stukgaat.
Beantwoord jij je pm's 'ns een keer!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 15:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Whahahahahahaha wat mensen allemaal al niet verzinnen. Dit is natuurlijk te idioot voor woorden. Hier bereik je niets mee. Ja dat verkrachters nu eerst gaan nadenken over of ze de vrouw die ze gaan verkrachten niet eerst eens goed moeten pijnigen om dat ding er uit te krijgen voordat ze te werk gaan. Als je als verkrachter zijnde al zo dom bent om dat niet eerst te doen dan heeft de vrouw in kwestie het daarna waarschijnlijk alleen nog maar moeilijker en acht ik de kans klein dat ze het daadwerkelijk overleeft.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:05
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als we nou gewoon alle (op heterdaad betrapte) verkrachters chemisch castreren hoeven vrouwen niet met vreemde "penis-vallen" rond te lopen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:23
MB
Avatar van MB
MB is offline
Raar en zinloos
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:30
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 17:05 :
Als we nou gewoon alle (op heterdaad betrapte) verkrachters chemisch castreren hoeven vrouwen niet met vreemde "penis-vallen" rond te lopen.
Wat doe je moeilijk, gewoon met een roestig aardappelschilmesje de zak eraf snijden
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2005, 16:31
Verwijderd
Leuk voor je vriendje als je een keer vergeet dat ding uit te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:38
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Snees schreef op 09-06-2005 @ 17:31 :
Leuk voor je vriendje als je een keer vergeet dat ding uit te doen.
Dacht ik ook al aan!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:46
Go
Avatar van Go
Go is offline
Het lokt alleen nog maar meer agressie uit. Verkrachters zullen hem er met geweld uitrukken of als ze dat niet gedaan hebben en dat apparaat toeslaat, de vrouw ernstig mishandelen of misschien wel erger, als wraak.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:48
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
gerwin schreef op 09-06-2005 @ 17:46 :
Het lokt alleen nog maar meer agressie uit. Verkrachters zullen hem er met geweld uitrukken of als ze dat niet gedaan hebben en dat apparaat toeslaat, de vrouw ernstig mishandelen of misschien wel erger, als wraak.
Nouja... Als je ineens een paar haken in je lul hebt dan ben je eerst wel een paar minuten bezig met het schreeuwen van d epijn, lijkt mij
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 16:54
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 09-06-2005 @ 17:48 :
Nouja... Als je ineens een paar haken in je lul hebt dan ben je eerst wel een paar minuten bezig met het schreeuwen van d epijn, lijkt mij
Met een behoorlijke wraakactie tot gevolg. Als de verkrachter bewapend is ziet het er nog slechter uit voor het slachtoffer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:21
Project 50
Project 50 is offline
Dokter, Dokter! Ik heb een penis-val om m'n lul en ik krijg 'm er niet af!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 17:05 :
Als we nou gewoon alle (op heterdaad betrapte) verkrachters chemisch castreren hoeven vrouwen niet met vreemde "penis-vallen" rond te lopen.
Ja, want natuurlijk gaat de geestelijke stoornis waardoor ook veel verkrachters vrouwen niet alleen verkrachten maar ook mishandelen dan meteen ook weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2005, 17:42
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Als een vrouw eenmaal ontsnapt is van haar verkrachter, loopt ze met stukjes penis rond in haar vagina.
__________________
Hikikomori {T_T}
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:19
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Copycat schreef op 09-06-2005 @ 18:42 :
Als een vrouw eenmaal ontsnapt is van haar verkrachter, loopt ze met stukjes penis rond in haar vagina.
Nee, want dat geval kon alleen maar uit de penis verwijderd worden door een dokter, dus ik neem aan dat de 'penis-val' blijft hangen aan de piemel.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:25
doodoohead
Avatar van doodoohead
doodoohead is offline
Vind ik niet kunnen hoor, je moet de verkrachters tegen zichzelf in berscherming nemen, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze verkrachten.
Die wijven lokken het zelf uit met de blote buikjes.. gooi maar gewoon een mooie burka over ze heen..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Michael Jackson schreef op 09-06-2005 @ 19:25 :
Vind ik niet kunnen hoor, je moet de verkrachters tegen zichzelf in berscherming nemen, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze verkrachten.
Die wijven lokken het zelf uit met de blote buikjes.. gooi maar gewoon een mooie burka over ze heen..
Ga ergens anders de semi lolbroek uithangen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:31
Verwijderd
Als er nou een cursus zelfverdediging bij inbegrepen is
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:36
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 09-06-2005 @ 19:19 :
Nee, want dat geval kon alleen maar uit de penis verwijderd worden door een dokter, dus ik neem aan dat de 'penis-val' blijft hangen aan de piemel.
Een penis is wel makkelijker los te rukken dan een arm. Zo stevig zit een penis zit een penis ook weer niet vast.
Waarschijnlijk bedoelen ze dat een dokter de penis uit de val kan verwijderen zonder dat de verkrachter ernstige letsel eraan overhoudt.
__________________
Hikikomori {T_T}

Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:53
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Michael Jackson schreef op 09-06-2005 @ 19:25 :
...zij kunnen er ook niets aan doen dat ze verkrachten.
Ben jij nu serieus?
__________________
Hikikomori {T_T}
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 19:24
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zo krijg je dus een nog grotere oorlog, of alle verkrachters gaan anaal doen, of krijg je dan een anul plug met tandjes?

Zoiets flopt gegarandeerd.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 19:58
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
makelville schreef op 09-06-2005 @ 19:28 :
Ga ergens anders de semi lolbroek uithangen
Nou. Als ik soms in Utrecht loop en ik zie die dames lopen met die naveltruitjes, grote oorbellen, hoerige tasjes en zware make-up dan denk ik eerlijk gezegd ook wel eens: niet gaan janken als je nu wordt verkracht, je lokt het zelf uit. Niet dat ik met m'n handen aan ze zou komen, maar het gaat om het principe he. Wel de hoer uithangen, en het gek vinden dat mensen je ervoor uitschelden, of je proberen in bed te krijgen.

Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:12
Vitamintje
Vitamintje is offline
Ik vind dat iedere vrouw moet kunnen dragen wat ze wil. Die vieze verkrachters moeten gewoon hun handen/penis thuis houden!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 20:58 :
Nou. Als ik soms in Utrecht loop en ik zie die dames lopen met die naveltruitjes, grote oorbellen, hoerige tasjes en zware make-up dan denk ik eerlijk gezegd ook wel eens: niet gaan janken als je nu wordt verkracht, je lokt het zelf uit. Niet dat ik met m'n handen aan ze zou komen, maar het gaat om het principe he. Wel de hoer uithangen, en het gek vinden dat mensen je ervoor uitschelden, of je proberen in bed te krijgen.

Ik heb het altijd al geroepen, maar nu is het officieël: you're a retard. En 'Michael Jackson' is zeker je undercover?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2005, 20:54
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-06-2005 @ 21:12 :
Ik heb het altijd al geroepen, maar nu is het officieël: you're a retard. En 'Michael Jackson' is zeker je undercover?
Ik weet zeker dat veel mensen het met me eens zijn. Ik vind verkrachters erg ziek, wat mij betreft worden ze allemaal gecastreerd. Maar zeg nou zelf, een meisje die om het maar even simpel te zeggen: "seks uitstraalt" kan het vaak ook verwachten. Een kledingstijl geeft een signaal af naar anderen. Dat ik zeg dat meisjes die zich zo kleden zelf de gevolgen...zouden..moeten..inzien is niet wereldvreemd

toch?

En ik heb geen klonen op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 21:54 :
Ik weet zeker dat veel mensen het met me eens zijn. Ik vind verkrachters erg ziek, wat mij betreft worden ze allemaal gecastreerd. Maar zeg nou zelf, een meisje die om het maar even simpel te zeggen: "seks uitstraalt" kan het vaak ook verwachten. Een kledingstijl geeft een signaal af naar anderen. Dat ik zeg dat meisjes die zich zo kleden zelf de gevolgen...zouden..moeten..inzien is niet wereldvreemd

toch?

En ik heb geen klonen op dit forum.
Dus in feite zou iedereen zijn eigen gezicht moeten verminken zodat ze lelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 21:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 21:54 :
Ik weet zeker dat veel mensen het met me eens zijn. Ik vind verkrachters erg ziek, wat mij betreft worden ze allemaal gecastreerd. Maar zeg nou zelf, een meisje die om het maar even simpel te zeggen: "seks uitstraalt" kan het vaak ook verwachten. Een kledingstijl geeft een signaal af naar anderen. Dat ik zeg dat meisjes die zich zo kleden zelf de gevolgen...zouden..moeten..inzien is niet wereldvreemd

toch?

En ik heb geen klonen op dit forum.
Ja, dat is wereldvreemd. Kijk, dat jij nou zo conservatief bent wat betreft kleding...

Het al dan niet 'hoerig' kleden (definieër 'hoerig') van een meisje geeft niemand het recht om met z'n tengels aan haar te zitten. Het is geen uitnodiging. Het meisje wil niet dat een wildvreemde kerel ongevraagd en met bruut geweld zijn lul in haar ramt. Al loopt ze in haar beha en slip over straat! Voor verkrachting is nooit, nooit! een excuus. Nooit een uitvlucht. Nooit een uitnodiging.

Jouw gedachten hierover zijn erg gevaarlijk en komen helaas bij teveel (allochtone) jongens voor die vinden dat ze meiden mogen verkrachten omdat ze er 'sletterig' uitzien. Tegen de muur met dat soort volk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 21:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 21:54 :
Ik weet zeker dat veel mensen het met me eens zijn. Ik vind verkrachters erg ziek, wat mij betreft worden ze allemaal gecastreerd. Maar zeg nou zelf, een meisje die om het maar even simpel te zeggen: "seks uitstraalt" kan het vaak ook verwachten. Een kledingstijl geeft een signaal af naar anderen. Dat ik zeg dat meisjes die zich zo kleden zelf de gevolgen...zouden..moeten..inzien is niet wereldvreemd

toch?

En ik heb geen klonen op dit forum.
wat een bullshit is dat, als ik een fiets van een oud mannetje zie staan zonder slot neem ik het toch ook niet mee
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 21:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-06-2005 @ 21:54 :
Ik weet zeker dat veel mensen het met me eens zijn. Ik vind verkrachters erg ziek, wat mij betreft worden ze allemaal gecastreerd. Maar zeg nou zelf, een meisje die om het maar even simpel te zeggen: "seks uitstraalt" kan het vaak ook verwachten. Een kledingstijl geeft een signaal af naar anderen. Dat ik zeg dat meisjes die zich zo kleden zelf de gevolgen...zouden..moeten..inzien is niet wereldvreemd

toch?

En ik heb geen klonen op dit forum.
Het zijn meestal de onzekere meisjes die verkracht worden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 22:05
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ja idd, onzekere mensen.
Het is echt niet dat ze seks uitstralen hoor, want mensen die dat uitstralen zijn ook vaak zeker

Mijn zus bijvoorbeeld (tja niemand kent me hier dus ik vertel het maar gewoon) die is aangerand op haar 15e. Nou toen straalde ze echt geen seks uit hoor...

Maar ontopic; Je weet toch nooit wanneer iemand verkracht wordt? Betekent dat dan dat je altijd over straat moet lopen met zo'n ding in
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Leuk idee, die lui zullen hem al schijten

Fuckers, schiet je niets mee op...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:08
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2005 @ 21:56 :
Dus in feite zou iedereen zijn eigen gezicht moeten verminken zodat ze lelijk zijn.
In feite hoeven de meeste mensen niets met hun gezicht te doen om lelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:23
The Plague20
The Plague20 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-06-2005 @ 22:07 :
Voor verkrachting is nooit, nooit! een excuus. Nooit een uitvlucht. Nooit een uitnodiging.

Ja uiteraard niet. Maar je moet de feitelijke omstandigheden wel erkennen. Een halfnaakte bimbo heeft een grote kans ten prooi te vallen aan een verkrachter dan een meid die er normaal bij loopt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:28
The Plague20
The Plague20 is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 09-06-2005 @ 12:55 :
'Penisval' moet verkrachters afschrikken

wat vinden jullie ervan??

Ik vind een land waar 1,7 tot 2 miljoen verkrachtingen per jaar plaatsvinden zwaar ziekelijk.

Lijkt me dus een puik plan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:32
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
The Plague20 schreef op 10-06-2005 @ 00:28 :
Ik vind een land waar 1,7 tot 2 miljoen verkrachtingen per jaar plaatsvinden zwaar ziekelijk.

Lijkt me dus een puik plan.
Dude, Afrika is niet 'een land'.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:38
The Plague20
The Plague20 is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 10-06-2005 @ 00:32 :
Dude, Afrika is niet 'een land'.
Dude, de OP klopt niet. Check het originele bericht uit de Times online maar eens.

Zuid-Afrika staat berucht om de vele verkrachtingen die er plaatsvinden. Ze laten zelfs de VS ver achter zich.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:43
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-06-2005 @ 22:07 :
Ja, dat is wereldvreemd. Kijk, dat jij nou zo conservatief bent wat betreft kleding...

Jouw gedachten hierover zijn erg gevaarlijk en komen helaas bij teveel (allochtone) jongens voor die vinden dat ze meiden mogen verkrachten omdat ze er 'sletterig' uitzien. Tegen de muur met dat soort volk.
Het enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat er:

1. meisjes zijn die zich soms wel erg bloot (gewaagd) kleden.
2. Er kerels zijn, die dat soort meisjes zien als makkelijker prooi.

Die 2 dingen kunnen nooit goed gaan. Natuurlijk moet je van iemand afblijven, maar ga dat liever tegen verkrachters zeggen i.p.v. tegen mij.
Je gaat mij niet wijs maken dat je als meisje geen signaal naar mannen afgeeft wanneer jij in je naveltruitje en bijbehorende accessoires op straat loopt.

En ga me niet vergelijken met een allochtoon a.u.b
Ik zeg dat een meisje zich normaal moet kleden, omdat ze anders kans loopt op ongewenste intimiteiten, zo is dat nou eenmaal in deze maatschappij. De 'allochtoon' waar jij het over hebt verkracht haar, omdat hij vindt dat ze daar om vraagt.

Maar woorden verdraaien, daar ben je goed in.

Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 00:14
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
The Plague20 schreef op 10-06-2005 @ 00:38 :
Dude, de OP klopt niet. Check het originele bericht uit de Times online maar eens.

Zuid-Afrika staat berucht om de vele verkrachtingen die er plaatsvinden. Ze laten zelfs de VS ver achter zich.
Oke, sorry dat ik dacht dat je extreem dom was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #3
bloodyb
500 20-09-2015 19:46
Seksualiteit Afwijking penis, daardoor sex moeilijk.
Alistar
10 01-10-2009 00:59
Seksualiteit De penis, erectie en de voorhuid
JMfan
30 29-01-2007 11:56
Seksualiteit Vreemdvormige penis
Roman Dvarenko
51 06-06-2006 18:07
Seksualiteit condooms-> slappe penis
marabella
41 13-12-2005 15:39
Seksualiteit wat is de verhouding lengte/breedte van de penis?
Verwijderd
18 12-11-2005 18:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.