Oud 01-06-2005, 12:11
.Pure
.Pure is offline
www.eindexamen.nu staan ze ook
Advertentie
Oud 01-06-2005, 12:12
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
.Pure schreef op 01-06-2005 @ 13:11 :
www.eindexamen.nu staan ze ook
daar staan ze altijd nogal snel, gelukkig
Oud 01-06-2005, 12:13
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 01-06-2005 @ 13:10 :
Hmmm die heb ik dus lekker fout daardoor.
ja ik begon ook fout, maar wij zaten maar met zn 5en in de zaal en een ander meisje begon er over te vragen, dus toen hadden wij het ook door. Ga er wel een klacht over indienen
Oud 01-06-2005, 12:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zucht... Nu heb ik wel de antwoorden van eindexamen.nu (thnx daarvoor he ) maar heb de vragen dus niet en weet niet wat de vraagstelling was Ik was namelijk al klaar na 1½ uur en had geen zin om nog 1½ uur te wachten (we zaten samen met havo maatschappijleer die tot 12 uur door moesten..)

Argh! Ik wil het nu weten en wordt echt gestoord door die domme rode letters op citogroep: DIT IS EEN DUMMY-BESTAND! DE ECHTE BESTANDEN VAN DIT EXAMEN ZIJN HIER TE VINDEN OP: 1 JUNI 2005 VANAF 13.00 UUR

Zucht zucht diepe zucht

edit: ik heb niks gezegd...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-06-2005, 12:29
Verwijderd
Ik vond het moeilijk hoor
Oud 01-06-2005, 12:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een achterlijke antwoorden moet je volgens dat antwoordmodel geven zeg! Zo kan ik dus nooit een voldoende halen...

Over die skyline: de vraag waarom die lichtzuilen nog meer een goed gedachtenismonument zouden kunnen zijn:

mijn antwoord:
1. De zuilen zijn niet te overheersend zodat het niet wordt opgedrongen aan bewoners.
2. Omdat de stad New York een stad van licht is, passen de lichtbundels er goed bij, net zoals de torens dat eerst deden.

FOUT want je moet perse (volgens het antwoordmodel) 1 van hun antwoorden noemen

En o ja, ik wist niet precies meer wat esthetisch betekende... Nou heb ik die vragen over die domme kas verkeerd beantwoord...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-06-2005, 12:50
Verwijderd
Hoeii! Nou het viel me mee, streng gerekend 41 punten dus dat zit wel goed Maar inderdaad sommige antwoorden zijn wel wat ver gezocht. En heb bij de eerste vraag het skelet besproken, omdat ik die toevallig wist, maar die staat er niet eens bij
Oud 01-06-2005, 14:04
.Pure
.Pure is offline
ik heb geklaagd over vraag 8, die fout.

Vond het examen wel meevallen, vergeleken met de stof die je moest leren, maar sommige vragen wist ik ook niet, zoals dat 'trompe l'oeil', wel ooit gehad maar wist het niet meer . Stond dat in de bundel?

dat 'al di sotto in su' heb ik gegokt, en wel redelijk goed geloof ik. Die vragen met Turrell vond ik ook moeilijk en heb ik amper goed ook. Maarjaaaa, gehaald
Oud 01-06-2005, 14:11
*RooSs*
*RooSs* is offline
http://www.eindexamen.nu/actueel/nieuws/2158/




Ik heb een vet punt joh
Oud 01-06-2005, 14:27
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 01-06-2005 @ 15:11 :
http://www.eindexamen.nu/actueel/nieuws/2158/




Ik heb een vet punt joh

relax


Citaat:
Inmiddels heeft de CEVO (Centrale Examencommissie Vaststelling Opgaven) een erratum uitgebracht waarin staat dat bij deze vraag ongeacht het antwoord alle punten zullen worden toegekend. Er had namelijk moeten staan “vergelijk afbeeldingen 2, 3 en 3a".
dus we krijgen de 4 volle punten daarvoor?
Oud 01-06-2005, 15:21
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
.Pure schreef op 01-06-2005 @ 15:27 :
relax




dus we krijgen de 4 volle punten daarvoor?
Yep volgens mij wel..
Oud 01-06-2005, 17:04
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
.Pure schreef op 01-06-2005 @ 15:27 :
dus we krijgen de 4 volle punten daarvoor?
ja, is dat ff mooi, ik had er maar 1
Oud 01-06-2005, 17:12
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik heb 37 punten, dat wordt 5.1~6.6
Oud 01-06-2005, 17:14
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 01-06-2005 @ 18:04 :
ja, is dat ff mooi, ik had er maar 1
ja ik had er ook maar 1 gerekend
Oud 01-06-2005, 17:34
TheMain
Avatar van TheMain
TheMain is offline
Stond trouwens in de tekst bij vraag 30 een gigantische spelfout, 'laadje' met een T!
Oud 01-06-2005, 17:37
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
TheMain schreef op 01-06-2005 @ 18:34 :
Stond trouwens in de tekst bij vraag 30 een gigantische spelfout, 'laadje' met een T!
laatje is goed hoor
Oud 01-06-2005, 23:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
.Pure schreef op 01-06-2005 @ 15:27 :
relax




dus we krijgen de 4 volle punten daarvoor?
Op het correctiemodel heeft men het over 2 punten:

Citaat:
Op pagina 4, bij vraag 8, moeten aan het deelantwoord onder Mantegna altijd 2 punten worden toegekend, ongeacht of er wel of geen antwoord gegeven is, en ongeacht het gegeven antwoord.

toelichting:
Op pagina 3 van het vragenboekje staat op de eerste regel “Vergelijk afbeelding 1, 3 en 3a.” Hier had moeten staan “Vergelijk afbeelding 2, 3 en 3a.”
Bron
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-06-2005, 10:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
TheMain schreef op 01-06-2005 @ 18:34 :
Stond trouwens in de tekst bij vraag 30 een gigantische spelfout, 'laadje' met een T!
Volgens mij is het ook laadje, ja. Want het komt van lade en zo.. Maar ik weet het niet zeker

Ontopic: Waarschijnlijk onvoldoende voor Tekenen, dus ik moet nu heel hard duimen dat ik de rest allemaal wel echt voldoende heb...

En ik heb een klacht ingediend over die eerste vraag, wat een stupide rotvraag was dat. En dan gelijk de eerste, lekker demotiverend
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-06-2005, 11:21
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-06-2005 @ 00:31 :
Op het correctiemodel heeft men het over 2 punten:
Jammer, dan hebben ze het op eindexamen.nu niet goed verwoord

En het is echt laatje!
Oud 02-06-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 02-06-2005 @ 11:10 :
Volgens mij is het ook laadje, ja. Want het komt van lade en zo.. Maar ik weet het niet zeker

Ontopic: Waarschijnlijk onvoldoende voor Tekenen, dus ik moet nu heel hard duimen dat ik de rest allemaal wel echt voldoende heb...

En ik heb een klacht ingediend over die eerste vraag, wat een stupide rotvraag was dat. En dan gelijk de eerste, lekker demotiverend
Ja, ik vond die eerste ook raar. Ik heb trouwens ook lekker raar gelezen, ik had dus begrepen"geef van drie van de afgebeelde figuren..." dus ik deed Jezus, God en Maria. Maar dus alleen Maria en die andere 3 ging het om.
Oud 02-06-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Selien schreef op 02-06-2005 @ 15:25 :
Ja, ik vond die eerste ook raar. Ik heb trouwens ook lekker raar gelezen, ik had dus begrepen"geef van drie van de afgebeelde figuren..." dus ik deed Jezus, God en Maria. Maar dus alleen Maria en die andere 3 ging het om.
Ja want er stond geloof ik wel bijdat je de drie-eenheid niet moest doen, maar ik vond het ook wat vaag. Heb god ook besproken, omdat ik dacht dat jezus de drie-eenheid al opzichzelf was Maargoed de vader is hijzelf natuurlijk ook niet nog eens dus das gewoon stom
Oud 02-06-2005, 17:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ga het niet nakijken hoor. we zien wel.
samen met mn werkstuk moet ik het wel kunnen halen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-06-2005, 12:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
pierpkeblap schreef op 02-06-2005 @ 16:29 :
Ja want er stond geloof ik wel bijdat je de drie-eenheid niet moest doen, maar ik vond het ook wat vaag. Heb god ook besproken, omdat ik dacht dat jezus de drie-eenheid al opzichzelf was Maargoed de vader is hijzelf natuurlijk ook niet nog eens dus das gewoon stom
Ach, het is toch ook Kunstgeschiedenis, geen godsdienst

Ik heb Josef en Petrus en ik moest nog heel lang nadenken hoe Josef ook alweer heette en blegh. Sommige mensen uit mijn klas hebben hun cijfer voor hun tekening al, maar dan moet ik mijn leraar bellen en dat durf ik niet. Ten eerste kan ik de enge bovenbouw conrector (zijn vrouw) aan de lijn krijgen en ten tweede: dadelijk heb ik lager dan een 4,5 en dan ga ik kei erg stressen want dan heb ik misschien een her
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-06-2005, 14:27
Mindlolly
Avatar van Mindlolly
Mindlolly is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-06-2005 @ 13:42 :
Ach, het is toch ook Kunstgeschiedenis, geen godsdienst

Ik heb Josef en Petrus en ik moest nog heel lang nadenken hoe Josef ook alweer heette en blegh. Sommige mensen uit mijn klas hebben hun cijfer voor hun tekening al, maar dan moet ik mijn leraar bellen en dat durf ik niet. Ten eerste kan ik de enge bovenbouw conrector (zijn vrouw) aan de lijn krijgen en ten tweede: dadelijk heb ik lager dan een 4,5 en dan ga ik kei erg stressen want dan heb ik misschien een her
volgens mij krijg je niet zo snel een 4,5 oh zelf ik had een 4,8
__________________
~*you send me to my corner, but you're never there*~
Oud 03-06-2005, 16:26
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-06-2005 @ 13:42 :
Ach, het is toch ook Kunstgeschiedenis, geen godsdienst

Ik heb Josef en Petrus en ik moest nog heel lang nadenken hoe Josef ook alweer heette en blegh. Sommige mensen uit mijn klas hebben hun cijfer voor hun tekening al, maar dan moet ik mijn leraar bellen en dat durf ik niet. Ten eerste kan ik de enge bovenbouw conrector (zijn vrouw) aan de lijn krijgen en ten tweede: dadelijk heb ik lager dan een 4,5 en dan ga ik kei erg stressen want dan heb ik misschien een her
wat sta je gemiddeld dan? En voor je andere werkstukken? Een 4,8 heb je idd niet zomaar
Oud 04-06-2005, 10:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mindlolly schreef op 03-06-2005 @ 15:27 :
volgens mij krijg je niet zo snel een 4,5 oh zelf ik had een 4,8
Dat is erg bemoedigend. Ik heb voor andere tekeningen vaker lager dan een vijf gehad, dus het is bij mij echt wel mogelijk. Ik heb faalangst bij tekenen en ik heb er gewoon geen talent voor, dus mja

Voor schoolexamens tekenen en Kunstgeschiedenis samen sta ik een 6,3.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-06-2005, 11:58
biep
Avatar van biep
biep is offline
haha.

ik heb mijn cijfer voor Practische CSE: 7,5.

dat betekent dat ik maar een -0,1 nodig heb voor kunstgesch. voor een 5,5 gem.

__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 04-06-2005, 18:51
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Citaat:
biep schreef op 04-06-2005 @ 12:58 :
haha.

ik heb mijn cijfer voor Practische CSE: 7,5.

dat betekent dat ik maar een -0,1 nodig heb voor kunstgesch. voor een 5,5 gem.

Sterker nog; als ik een 1 haal, sta ik nog een 7 gemiddeld
__________________
Neen.
Oud 05-06-2005, 12:54
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik had een 8 voor mn cpe en met een 2 voor mn examen sta ik nog een 5.5, maar ik ga geen 2 halen natuurlijk
Oud 07-06-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
pierpkeblap schreef op 02-06-2005 @ 16:29 :
Ja want er stond geloof ik wel bijdat je de drie-eenheid niet moest doen, maar ik vond het ook wat vaag. Heb god ook besproken, omdat ik dacht dat jezus de drie-eenheid al opzichzelf was Maargoed de vader is hijzelf natuurlijk ook niet nog eens dus das gewoon stom
ik wist heel toevallig dat die twee dudes onderaan de geldschieters waren, omdat ik dit schilderij voor de klas moest bespreken. maar verder wist ik alleen wie jesus was
stom schilderij.
Oud 07-06-2005, 19:12
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
trouwens wel de eerste keer dat ik op een examen JEZUS CHRISTUS (SUPERSTAR ) mocht opschrijven, en dan bedoelde ik het et niet eens vloekend.
__________________
liefde is de wijsheid van de dwazen, liefde is de dwaasheid van de wijzen
Oud 08-06-2005, 08:55
Verwijderd
ik vind trouwens wel dat ze een voetnootje bij "de voormalige bebouwing" in new york hadden mogen zetten. als ze dat zelfs bij pim fortuyn (nederlands) doen, dan mochten ze die voormalige bebouwing ook wel uitleggen.

ik begreep het wel hoor, maar je hebt van die mensen.. ;o
Oud 08-06-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
kabouterkop schreef op 07-06-2005 @ 20:12 :
trouwens wel de eerste keer dat ik op een examen JEZUS CHRISTUS (SUPERSTAR ) mocht opschrijven, en dan bedoelde ik het et niet eens vloekend.
och ja, dat was wel de mooiste zin uit m'n hele examen <3
"Jesus Christus in zijn welbekende pose"

en ik mocht van mijn docente als een beeldhouwerk heel 'open' was,
mocht ik zeggen dat je "als het ware je hand er doorheen kan steken"
als je niet meer wist hoe je het moest omschrijven
Oud 08-06-2005, 14:31
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Tering, je hebt er echt moeite mee he ..
Ik kan het begrijpen ik ook hoor, maar ik wil je nu gewoon even zien als dat kan
__________________
bla
Oud 08-06-2005, 16:20
ilovesnow
ilovesnow is offline
Citaat:
Gadje schreef op 05-06-2005 @ 13:54 :
Ik had een 8 voor mn cpe
hoe weet je dat nu al???
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren WO Kunstgeschiedenis
Verwijderd
12 29-11-2007 23:39
Studeren kunstgeschiedenis
iedje
23 31-03-2005 16:22
Studeren Kunstgeschiedenis : vertel hier je mening over deze studie!
devilcat
4 31-03-2005 10:40
Algemene schoolzaken Wie heeft er wel een boek voor kunstgeschiedenis havo5?
jetty
4 25-02-2003 12:49
Huiswerkvragen: Exacte vakken CKV @ Kunstgeschiedenis
Foxy_oud
5 25-11-2001 14:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie CKV @ Kunstgeschiedenis
Foxy_oud
5 23-11-2001 22:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.