Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2014, 16:11
BuzzyBeeSBP
Avatar van BuzzyBeeSBP
BuzzyBeeSBP is offline
Hoi

In het kader van onze opleiding moeten wij een kleine business case uitwerken.
Wij moeten dus een eigen bedrijfje (virtueel) starten.

Onderdeel daarvan is een marktonderzoek - en daarvoor heb ik zo veel mogelijk participanten nodig!

Vandaar, mochten jullie een paar minuutjes tijd kunnen vrijmaken om een enquête te beantwoorden dan zouden jullie ons daarmee een hele dienst bewijzen.

Let op! Je moet minstens 16 jaar zijn en zelfs liefst 18!
Gelieve daarvoor op onderstaande link te klikken:
https://www.facebook.com/BuzzyBeeSBP en dan vind je de link daar in de eerste post!


Bedankt
Het BuzzyBee-team
__________________
BuzzyBee!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2014, 19:58
Verwijderd
Moeilijk eah? Linken? https://www.enquetesmaken.com/s/db4cdaf

Citaat:
Ter info: met deze enquête willen wij een inzicht krijgen in hoe wij ons aanbod kunnen afstemmen op de steeds wijzigende markt en wie precies onze dienstverleners zullen worden.
Okay, euh, dus de enquête is voor dienstverleners ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 22:29
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 10-11-2014, 08:00
Verwijderd
Er staat na iedere vraag een sterretje. Af en toe staat vervolgens in het klein meteen onder de vraag een sterretje gevolgd door wat uitleg. Als die uitleg meteen volgt, is het gebruik van een sterretje niet nodig en nogal onnozel*. Nog bevreemdender is het dat bij de meeste vragen er helemaal geen uitleg volgt middels een klein sterretje.

De uitleg is ook wel erg summier. Van "heb je wel eens bijgeklust?" waarbij familie of een vriend helpen verhuizen al geldt, naar "hoe vervoer je je?" naar een premiesysteem voor verleende diensten. Het begint me nu opeens te dagen dat jullie op zoek zijn naar aanbieders van klusjes. Dan ben ik wel de laatste persoon die je wilt vragen dat had iets duidelijker aangegeven kunnen worden.

*voorbeeld:
Citaat:
Kan u zich snel vrij maken? *

*Tijdens de daguren
Typ dan gewoon "kan u zich snel vrij maken tijdens de daguren?"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 14:41
BuzzyBeeSBP
Avatar van BuzzyBeeSBP
BuzzyBeeSBP is offline
Citaat:
Moeilijk eah? Linken? https://www.enquetesmaken.com/s/db4cdaf


Okay, euh, dus de enquête is voor dienstverleners ofzo?
Ja ik kon ineens de link posten, maar op die manier krijgen we nog een beetje reclame met eventuele Likes
__________________
BuzzyBee!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 14:42
BuzzyBeeSBP
Avatar van BuzzyBeeSBP
BuzzyBeeSBP is offline
Citaat:
Ingevuld!
Bedankt!
__________________
BuzzyBee!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2014, 14:45
BuzzyBeeSBP
Avatar van BuzzyBeeSBP
BuzzyBeeSBP is offline
Citaat:
Er staat na iedere vraag een sterretje. Af en toe staat vervolgens in het klein meteen onder de vraag een sterretje gevolgd door wat uitleg. Als die uitleg meteen volgt, is het gebruik van een sterretje niet nodig en nogal onnozel*. Nog bevreemdender is het dat bij de meeste vragen er helemaal geen uitleg volgt middels een klein sterretje.

De uitleg is ook wel erg summier. Van "heb je wel eens bijgeklust?" waarbij familie of een vriend helpen verhuizen al geldt, naar "hoe vervoer je je?" naar een premiesysteem voor verleende diensten. Het begint me nu opeens te dagen dat jullie op zoek zijn naar aanbieders van klusjes. Dan ben ik wel de laatste persoon die je wilt vragen dat had iets duidelijker aangegeven kunnen worden.

*voorbeeld:

Typ dan gewoon "kan u zich snel vrij maken tijdens de daguren?"
Die sterretjes slaan op het feit dat een vraag al dan niet verplicht is. We hebben gebruik gemaakt van dat online enquête-platform dus konden zelf niet zo bijster veel aanpassen.

Alleszins bedankt van de feedback, ik zal proberen het 's nachts eens aan te passen, want overdag kunnen we niet zomaar de enquête onderbreken

En ja het gaat inderdaad om aanbieders van klusjes en in dit geval gaat het om mensen die willen klussen, maar ook de gegevens van mensen die juist niet willen klussen hebben we nodig, zo weten we of er een markt is van mensen die iets willen bijverdienen.

Bedankt!
__________________
BuzzyBee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.