Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2016, 19:41
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Wie heeft via deze site spullen gekocht? Betrouwbaar? Zijn leveringen echt gratis (indien vermeld op site)?

Wil heel graag zo een tekenboek kopen (hier is dat boek duizend keer duurder)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2016, 19:44
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Onderdeel van Alibaba toch? Volgens mij is dat een portaal, dus verzameling van verkopers. Altijd even op de reviews letten dan k Heb een keer 3 vlaggen besteld: € 25, lekker goedkoop. Kwam nog wel € 50 porto bij, maar nog altijd goedkoper dan hier bestellen. En toen kwam er nog een naheffing van de douane € 25
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 15-12-2016, 19:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb er allerhande kleren en prullaria gekocht. Als het onder een bepaald bedrag is betaal je geen invoerkosten (Ik dacht 25 euro, maar blijkbaar dus niet?)
Idd checken of er reviews bij staan. En als het supercheap is 't er gewoon op wagen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2016, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang je niet meer dan 20 euro (iets meer maar ik weet het exacte bedrag niet meer) koopt betaal je geen invoerrechten en is het prima als je het niet erg vindt om er lang op te moeten wachten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 00:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn buurvrouw zweert erbij, als je het inderdaad oké vindt om wat langer te wachten. Check even wat de invoerrechten kosten en dat soort dingen, dan komt het vaak wel goed.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 09:10
pj eilander
pj eilander is offline
Kleding past vaak niet en is vaak van slechte kwaliteit, dus de reviews lezen is echt noodzakelijk. Verder kun je je bij sommige producten afvragen waarom het zo extreem goedkoop is. Iemand die ik ken is kunstenaar en haar spullen worden via Aliexpress als namaak verkocht, waarbij ze wél haar foto's gebruiken. Verder zullen de arbeidsomstandigheden niet altijd even goed zijn.

Maar... prijs klopt en het is heel goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 09:19
Verwijderd
Electronica raad ik zelf ten zeerste af. De CE en FCC logo's zijn erop gelogen áls ze al moeite hebben gedaan om ze erop te zetten, in het tweede geval mag het ding officieel niet geďmporteerd worden, en ik heb al diverse apparaten zien ontploffen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 11:00
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Een oud-collega en beruchte gierige aap kocht ooit eens een MP3-speler voor in de auto voor ongeveer $0.80 op zoiets. Die grappenmaker dacht dat ik wel even wilde helpen het ding te troubleshooten (want: hij deed het niet én geen handleiding). Dank je de koekoek, ouwe.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 12:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Electronica raad ik zelf ten zeerste af. De CE en FCC logo's zijn erop gelogen áls ze al moeite hebben gedaan om ze erop te zetten, in het tweede geval mag het ding officieel niet geďmporteerd worden, en ik heb al diverse apparaten zien ontploffen.
Dit idd. Mijn vriend heeft er wel eens telefoonopladers besteld waarvan de stoppen door sloegen en het stopcontact zwart geblakerd werd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 12:42
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Electronica raad ik zelf ten zeerste af. De CE en FCC logo's zijn erop gelogen áls ze al moeite hebben gedaan om ze erop te zetten, in het tweede geval mag het ding officieel niet geďmporteerd worden, en ik heb al diverse apparaten zien ontploffen.
CE is niet per se gelogen, maar wel lekker misleidend:
verder wel mee eens natuurlijk, geen Chinese goedkope rommel electronica kopen

__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 16-12-2016, 14:31
Verwijderd
Citaat:
CE is niet per se gelogen, maar wel lekker misleidend:
verder wel mee eens natuurlijk, geen Chinese goedkope rommel electronica kopen

[afbeelding]
Natuurlijk is dat gelogen. Kom op zeg.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2016, 15:31
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Kleine dingetjes zijn handig en goedkoop. Inderdaad geen kosten onder bepaald bedrag.Kleding is zoals gezegd vaak te klein en slechte kwaliteit. Elektronica en speelgoed voor de kids niet veilig.

Perfect voor spullen die niet lang mee hoeven of van goede kwaliteit moeten zijn.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Online kleding shoppen
sebastiaan133
18 09-10-2015 19:17
Verkeer & Vervoer China post
Izaahization
2 22-08-2014 11:04
Lifestyle OMG, DO WANT! (aka: Het Grote Wat-wil-jij-graag-hebben-topic)
Trimm Trabb
61 21-08-2014 16:07
Games Gaming room!!
Verwijderd
12 07-05-2014 19:10
Lifestyle Wat moet ik aan naar het schoolfeest??
isisnoort
17 23-05-2012 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.