Oud 31-05-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
sonic boom schreef op 31-05-2005 @ 16:29 :
Ja ik heb TI-83 dan ga je gewoon naar finance--> dan tvm solver. Dan het aantal stortingen bij n invoeren. Rentestand invoeren. Het bedrag dat elke termijn wordt gestort bij PMT met - ervoor invullen. P/Y en C/Y is het aantal stortingen per jaar ken je gewoon zo laten als er geen maanden worden gevraagd. Dan moet je onderin invoeren of de stortingen aan het begin of aan het eind van de periode plaatsvinden. Vervolgens doe je alpha en enter bij FV als je eindwaarde wilt berekenen en als je de contante waarde wilt berekenen reken je PV uit. gewoon PV op 0 laten als je de FV wil berekenen en andersom.
Jammer, ik heb een andere GRM, dus ik vat er niks van. Maar maakt niks uit, ik pas gewoon de formules toe zoals ze op het formuleblad staan en zoals ik ze heb geleerd (lees: die in GRM staan).
Advertentie
Oud 31-05-2005, 16:20
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
sonic boom schreef op 31-05-2005 @ 15:33 :
Uitgezonderde subdomeinen :
B1 Interne organisatie (2-5)
C1 Rechtsvormen (8)
D1 Marketing van niet-commerciële organisaties (16-18)
E1 Financieel beleid in niet-commerciële organisaties (24-27)
G1 Verslaggeving door niet-commerciële organisaties (56-57).

Dit hoef je niet te kennen dus die samenvatting over interne organisatie niet leren. Dat hoeft niet.
Heeft dus iemand heel veel werk voor niks zitten doen...
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 31-05-2005, 16:40
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
muts8848 schreef op 31-05-2005 @ 15:38 :
niet:
pag. 6 tm 11
pag. 18 tm 21
pag. 24 + 25
pag. 48 + 49
pag. 60 tm 67
pag. 114 + 115
pag. 132 tm 145

de rest moet je kennen dus.. je weet zelf wel wat je moeilijk vindt dus wat voor extra belangrijk is. Hij heeft geen specifieke punten gegeven van: dit moet je goed kennen.. en dat moet je goed kennen.

suc6 ermee!!

...en duim voor mij
Volgens mij klopt dit echt niet met mijn boekje. Heb geloof ik de oude versie ervan.. welke druk heb jij?
Is 48+49 de eerste twee pagina's van marketing? En blz 114 en 115 externe verslaggeving nv bv?
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 31-05-2005, 16:59
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
bwaah...echt geen zin om te leren...heb pas Industrie gedaan...hoop op tekstvragen :+)

Soultodeny>>kanjemij samenvatting sturen please? kaatjemafioso@hotmail.com
__________________
*Signature*
Oud 31-05-2005, 17:07
sonic boom
sonic boom is offline
Mwa ik ga nu dus echt beginnen met leren. Zowieso 30% van de toets moet je gewoon je kennis gaan toepassen. De rest rekenen. Maarja Moeilijkheidsgraad zal wel meevallen. De tijd is je grootste tegenstander. ongeveer 32 vragen maken in 3 uur en dan moet je daarbij ook nog een hele grote bron lezen en er gegevens uit vinden sjah....
Oud 31-05-2005, 17:09
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Kaa schreef op 31-05-2005 @ 17:59 :
bwaah...echt geen zin om te leren...heb pas Industrie gedaan...hoop op tekstvragen :+)

Soultodeny>>kanjemij samenvatting sturen please? kaatjemafioso@hotmail.com
Ik heb hem net gestuurd
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 31-05-2005, 17:20
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 31-05-2005 @ 18:09 :
Ik heb hem net gestuurd
Volgens mij heb jij nu een heleboel nieuwe vriendjes op msn

Handige versiertruuk trouwens
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 31-05-2005, 17:30
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
Tuup schreef op 31-05-2005 @ 18:20 :
Volgens mij heb jij nu een heleboel nieuwe vriendjes op msn

Handige versiertruuk trouwens
Haha nou nee hoor. Ja zou een manier kunnen zijn om te versieren.. nog niet eens aan gedacht.. Heb je zelf ervaring?
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 31-05-2005, 17:42
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 31-05-2005 @ 18:30 :
Haha nou nee hoor. Ja zou een manier kunnen zijn om te versieren.. nog niet eens aan gedacht.. Heb je zelf ervaring?
Nopez, maar ik bedacht het toen ik al die mensen (voornamelijk meisjes ) zag die hun emailadres aan je opdrongen.

Hebben jullie trouwens ook allemaal vakantie na t M&O examen? Ik wel, kzal echt blij zijn als het erop zit!

EDIT: Ofja valt eigelijk wel mee met dat "vooral meisjes"
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 31-05-2005, 17:43
soultodeny
soultodeny is offline
Ja ik word dan ook heel gelukkig van al die meisjes, want ik ben zelf geen meisje

En ja, ik heb na M&O Vvakantie... Vrijdag ga ik naar Turkije om het te vieren
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 31-05-2005, 17:45
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Chill! Daar kom ik net vandaan, kon ik fijn leren in de zon (wat ik dus toch niet gedaan heb..heb k achteraf wel spijt van,hahaha!!)

Kga de komende weken flink veel werken zodat ik mn (2!) vakanties kan dokken.
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 31-05-2005, 17:46
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 31-05-2005 @ 18:43 :
Ja ik word dan ook heel gelukkig van al die meisjes, want ik ben zelf geen meisje
Gnagnagna daar zeg je wat
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 31-05-2005, 18:09
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Tuup schreef op 31-05-2005 @ 18:45 :
Chill! Daar kom ik net vandaan, kon ik fijn leren in de zon (wat ik dus toch niet gedaan heb..heb k achteraf wel spijt van,hahaha!!)

Kga de komende weken flink veel werken zodat ik mn (2!) vakanties kan dokken.
Chili,

Daar kom ik vandaan.... Hoe heb je midden in het schoolseizoen vrij gekregen???
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Oud 31-05-2005, 18:15
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
meivakantie, 30 april tot 7 mei.

Vind ik nog wel redelijk recent
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 31-05-2005, 18:21
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Tuup schreef op 31-05-2005 @ 19:15 :
meivakantie, 30 april tot 7 mei.

Vind ik nog wel redelijk recent
Heb je ff een priveberischt gestuurd,


Ik wil niet teveel off-topic gaan...
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Oud 31-05-2005, 18:32
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
Citaat:
Liss schreef op 31-05-2005 @ 17:40 :
Volgens mij klopt dit echt niet met mijn boekje. Heb geloof ik de oude versie ervan.. welke druk heb jij?
Is 48+49 de eerste twee pagina's van marketing? En blz 114 en 115 externe verslaggeving nv bv?
klopt.. zelfde boekie
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 31-05-2005, 19:34
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Wat hebben jullie in je GR gezet?
Oud 31-05-2005, 19:38
Verwijderd
Ik had even een vraagje over rente. Wat is het verschil tussen de Contante Waarde en Eindwaarde van de rente?
Oud 31-05-2005, 20:08
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Domenica schreef op 31-05-2005 @ 20:34 :
Wat hebben jullie in je GR gezet?
Nog niets... ik begin nu met leren. Ben echt lui vandaag
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 31-05-2005, 20:10
sonic boom
sonic boom is offline
Citaat:
Wat hebben jullie in je GR gezet?
Break even, interest,kengetallen,verschillenanalyse.

Mwa....alleen omdat deze dingen vooral irritant zijn om te onthouden. nu ga ik ff die theoriesamenvattingen leren. Examenbundel ff morgenochtend doen. Die oud examens op internet heb ik wel ff naar gekeken. Ik begreep bijna nix. Maarja daar trek ik geen conclusies uit. Omdat ik net als bij eco ook die oudexamens niet echt snapte maar dat komt vooral omdat ik eigenlijk alleen ff snel de soorten vragen scan. Tijdens de toets ga je weer veel aandacht erop focussen en 3 uurtjes de tijd nemen ipv 15 min nu dus waarschijnlijk moet het morgen gewoon lekker lopen. Heb een 3.3 nodig. Ga voor een 5.3 oftewel een 5.5 dan sta ik gewoon een 7. Een 7.3 voor een 8 gemiddeld laat ik lopen daar heb ik gewoon niet goed genoeg voor voorbereid en ook te weinig tijd voor genomen.
Oud 31-05-2005, 20:14
sonic boom
sonic boom is offline
Citaat:
Ik had even een vraagje over rente. Wat is het verschil tussen de Contante Waarde en Eindwaarde van de rente?
Contante waarde is dat je de waarde zonder interest berekend en eindwaarde is met.

Wat duidelijker: Eindwaarde is de uitkomst van als je geld zet op je bank en je krijgt er x% rente over en na een periode heb je dan de eindwaarde op je rekenen.

Contante waarde : Je wilt na X jaren een bepaald bedrag hebben en daarvoor meot je uitrekenen hoeveel geld je nu moet storten om na die periode het geld op je bank te hebben dat je wenst.
Oud 31-05-2005, 20:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
oke.. je krijgt dus een formulekaart? en kan je gwn dingen in je GR zetten??? Staan alle formules op die kaart dan...
Oud 31-05-2005, 20:25
sonic boom
sonic boom is offline
Ja je krijgt een formulekaart maar daar staat niet alles op dus je kan liever zelf invoeren wat je denkt dat je irritant vind of wel makkelijk vergeet. Dan kan je het nog opzoeken als het niet op de formulekaart staat.
Oud 31-05-2005, 20:32
Verwijderd
Citaat:
sonic boom schreef op 31-05-2005 @ 21:14 :
Contante waarde is dat je de waarde zonder interest berekend en eindwaarde is met.

Wat duidelijker: Eindwaarde is de uitkomst van als je geld zet op je bank en je krijgt er x% rente over en na een periode heb je dan de eindwaarde op je rekenen.

Contante waarde : Je wilt na X jaren een bepaald bedrag hebben en daarvoor meot je uitrekenen hoeveel geld je nu moet storten om na die periode het geld op je bank te hebben dat je wenst.
Dankjewel, ik snap het nu gelukkig wel.
Oud 31-05-2005, 20:47
kebkebe
kebkebe is offline
Citaat:
sonic boom schreef op 31-05-2005 @ 21:25 :
Ja je krijgt een formulekaart maar daar staat niet alles op dus je kan liever zelf invoeren wat je denkt dat je irritant vind of wel makkelijk vergeet. Dan kan je het nog opzoeken als het niet op de formulekaart staat.
Wat staat daar niet op dan? Want volgens mij staan wel zo'n beetje alle formule's erop, zelfs van prijsverschil en efficiencyverschil enzo.

Ik vind het zoveel werk om alles in m'n GR te zetten.
Oud 31-05-2005, 20:52
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 31-05-2005 @ 21:47 :
Wat staat daar niet op dan? Want volgens mij staan wel zo'n beetje alle formule's erop, zelfs van prijsverschil en efficiencyverschil enzo.

Ik vind het zoveel werk om alles in m'n GR te zetten.
Ja, daarom doe ik het ook amper..

Ik zie best wel tegen M&O op. Ik moet een 4.7 halen, heb samengevat doorgelezen.. voor de rest niet geoefend ofzo.. dus ik denk niet dat ik hem haal. Dat is best wel balen want ik heb Engels alleen gehaald met de norm 1.1. En eco en wisk binnen me profiel heb ik dus ook al niet gehaald.. dus grote kans dat ik gezakt ben (zonder her). Met her, misschien nog een heel klein kansje.
Oud 31-05-2005, 20:55
sonic boom
sonic boom is offline
Morgen minstens een 3.3 halen dan hopen dat ik NL wel die 20 punten heb (NL ging dramatisch jah ik weet dat is lomp) maarja de norm van NL zal wel rond de 0.8 a 1 liggen hoop ik ik heb daaro aan een 4.3 genoeg. Maarja M&O ik kijk er tegenop omdat ik het heb bestudeerd en eigenlijk niet weet of ik het wel snap. Maarja ik ga maar van een 5.5 uit. Die 38 puntjes van de 72 halen moet wel lukken denk ik.
Oud 31-05-2005, 20:56
kebkebe
kebkebe is offline
Je zou vanavond of morgenochtend nog een proefexamen kunnen maken, dan ben je veel beter voorbereid. Is dit je laatste examen? Hopelijk gaat het nog lukken?

Oh en zijn die 72 punten een gokje of hoe kom je daar bij? Nou ja, dat is niet belangrijk eigenlijk.
Oud 31-05-2005, 21:03
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Ja, ik denk dat ik nog wel 1 examen ga maken.. dan weet ik een beetje hoe het in elkaar zit
Oud 31-05-2005, 21:30
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Trouwens dit is een goede link voor interestberekeningen

http://www.sip.be/dpb/wis/ICT/Financ...de%20TI83.html
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Oud 31-05-2005, 21:31
Verwijderd
Een 3,2 moet wel mogelijk zijn ook al heb ik niet superhard geleerd, maar ik ga gewoon lekker nog een paar uurtjes door.
Oud 31-05-2005, 22:37
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Kan iemand het verschil tussen kosten/uitgaven opbrengst/ontvangsten uitleggen?
Kosten bv afschrijvingen die dus niet echt een uitgave zijn ofzo?

Edit: ik snap helemaal niets van cs np bp en dat gedoe... ik heb er nog nooit van gehoord, is er iemand die dit kort uit kan leggen? Ik kom ineens overal letters tegen :/

Nog een x edit..: zijn die letters alleen voor dit stukje? Als ik dit weet is dat d an genoeg?
efficientyverschil sh x sp - wh x sp
prijsverschil wh x sp - wh x wp

budgetres sh x sp - wh x wp

bezettingsverschil fabricagek (bp-np)x(cs/np)


En nog een vraagje, als je iets herwaardeert en geen herwaarderingsreserve hebt waar haal je het geld dan vandaan als het in waarde daalt? Links gaat er dan iets af, waar rechts?


En de laatste x dat ik hem edit, dan ben ik door de stof heen
Heeft iemand die getallen waar bv de rentabiliteit/solvabiliteit onder moet zitten of boven om goed/slecht te zijjn? Ik kan ze nergens vinden...
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 23:55.
Oud 31-05-2005, 22:57
mcbbvb
mcbbvb is offline
hmmm heb net examen 2004 gemaakt en ging wel goed. tis mijn laatste examen dus heb echt geen zin meer om te leren dus dat ga ik ook niet doen. ben echt kapot van deze week. en me concentratie is al helemaal ver te zoeken, ga dus maar slapen.

succes morgen allemaal
__________________
leuk die examens...
Oud 31-05-2005, 23:08
sonic boom
sonic boom is offline
Theorie is best belangrijk nog ook. Daar ken je zeker samen met die bronnen al een 4 mee halen ofzo.
Oud 01-06-2005, 08:40
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Liss schreef op 31-05-2005 @ 23:37 :
Kan iemand het verschil tussen kosten/uitgaven opbrengst/ontvangsten uitleggen?
Kosten bv afschrijvingen die dus niet echt een uitgave zijn ofzo?

Edit: ik snap helemaal niets van cs np bp en dat gedoe... ik heb er nog nooit van gehoord, is er iemand die dit kort uit kan leggen? Ik kom ineens overal letters tegen :/

Nog een x edit..: zijn die letters alleen voor dit stukje? Als ik dit weet is dat d an genoeg?
efficientyverschil sh x sp - wh x sp
prijsverschil wh x sp - wh x wp

budgetres sh x sp - wh x wp

bezettingsverschil fabricagek (bp-np)x(cs/np)


En nog een vraagje, als je iets herwaardeert en geen herwaarderingsreserve hebt waar haal je het geld dan vandaan als het in waarde daalt? Links gaat er dan iets af, waar rechts?


En de laatste x dat ik hem edit, dan ben ik door de stof heen
Heeft iemand die getallen waar bv de rentabiliteit/solvabiliteit onder moet zitten of boven om goed/slecht te zijjn? Ik kan ze nergens vinden...
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2005, 08:49
kebkebe
kebkebe is offline
Ik kan een paar vragen voor je beantwoorden, maar ik weet niks helemaal zeker. Maar wel bijna zeker

Die letters staan op je formuleblad (dat je erbij krijgt) uitgelegd. SH = standaardhoeveelheid
WH = werkelijkehoeveelheid

etc. Dat staat er gewoon bij hoor


Solvabel is een bedrijf meestal als het getal van (totale activa/vreemd vermogen)*100% tussen de 150 en de 200 % ligt.
Een current ratio kleiner dan 1 tot 2 wordt in veel branches als gunstig beschouwd (liquiditeit dus).
Quick ratio groter dan 1. (ook liquiditeit).

Maar het verschilt per branche dus dit hoef je niet precies te kunnen beoordelen en anders staat erbij wat gunstig is.


Kosten/Uitgaven: Kosten zijn kosten op het moment dat je ze maakt. Dus als iemand in je bedrijf werkt, dan zijn dat kosten. Uitgaven zijn uitgaven op het moment dat je geld (jawel!) uitgeeft. Dus als je die persoon betaald, dan zijn het pas uitgaven.

Opbrengst/Ontvangsten: Opbrengst is opbrengst op het moment dat je zeg maar weet dat je het verdiend hebt/gaat krijgen. Dus als je een product verkoopt en je weet dat de koper over twee maanden zal betalen, dan is het op het moment dat je het verkoopt opbrengst. Ontvangst is het pas na die twee maanden, als de koper echt betaalt.

Afschrijvingen geef je niet uit. Dat is een reserve voor als je het wel moet uitgeven. Je betaalt afschrijvingen namelijk aan niemand, die zet je alleen weg in een potje 'afschrijvingen'. Dus het zijn wel kosten, geen uitgaven. Tja, dat is niet zo duidelijk, maar ik kan het niet duidelijker zeggen.


Meer weet ik er ook niet van, hoop dat ik je geholpen heb.
Oud 01-06-2005, 09:17
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 01-06-2005 @ 09:49 :
Ik kan een paar vragen voor je beantwoorden, maar ik weet niks helemaal zeker. Maar wel bijna zeker

Die letters staan op je formuleblad (dat je erbij krijgt) uitgelegd. SH = standaardhoeveelheid
WH = werkelijkehoeveelheid

etc. Dat staat er gewoon bij hoor


Solvabel is een bedrijf meestal als het getal van (totale activa/vreemd vermogen)*100% tussen de 150 en de 200 % ligt.
Een current ratio kleiner dan 1 tot 2 wordt in veel branches als gunstig beschouwd (liquiditeit dus).
Quick ratio groter dan 1. (ook liquiditeit).

Maar het verschilt per branche dus dit hoef je niet precies te kunnen beoordelen en anders staat erbij wat gunstig is.


Kosten/Uitgaven: Kosten zijn kosten op het moment dat je ze maakt. Dus als iemand in je bedrijf werkt, dan zijn dat kosten. Uitgaven zijn uitgaven op het moment dat je geld (jawel!) uitgeeft. Dus als je die persoon betaald, dan zijn het pas uitgaven.

Opbrengst/Ontvangsten: Opbrengst is opbrengst op het moment dat je zeg maar weet dat je het verdiend hebt/gaat krijgen. Dus als je een product verkoopt en je weet dat de koper over twee maanden zal betalen, dan is het op het moment dat je het verkoopt opbrengst. Ontvangst is het pas na die twee maanden, als de koper echt betaalt.

Afschrijvingen geef je niet uit. Dat is een reserve voor als je het wel moet uitgeven. Je betaalt afschrijvingen namelijk aan niemand, die zet je alleen weg in een potje 'afschrijvingen'. Dus het zijn wel kosten, geen uitgaven. Tja, dat is niet zo duidelijk, maar ik kan het niet duidelijker zeggen.


Meer weet ik er ook niet van, hoop dat ik je geholpen heb.
Thanks voor je uitleg, ik snap alles nu wel op afschrijvingen na.
Ik snap niet als je iets herwaardeerd waar je dan het geld weg moet halen om de balans in evenwicht te laten zijn.
Als een machine oid minder waard wordt dan heb je dus teveel afgeschreven en wat je dan teveel hebt afgeschreven haal je van de afschrijvingen links af en zet je een post herwaarderingsreserve rechts neer.
Maar als iets nu in waarde stijgt moet je het ook herwaarderen door aan de linkerkant meer af te schrijven, om echter de belans in evenwicht te houden moet er rechts ook iets gebeuren, dat is wat ik niet snap
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2005, 09:25
kebkebe
kebkebe is offline
Ehm, ik ook niet.

Oh, ik doe maar een wilde gok: misschien veranderd dan het kopje 'herwaarderingsreserve' aan de rechterkant? Die wordt dan dus.. lager?
Oud 01-06-2005, 09:33
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 01-06-2005 @ 10:25 :
Ehm, ik ook niet.

Oh, ik doe maar een wilde gok: misschien veranderd dan het kopje 'herwaarderingsreserve' aan de rechterkant? Die wordt dan dus.. lager?
Ja oke, maar die heb je alleen niet altijd dus moet het dan ergens anders vanaf
Algemene reserve dacht ik zelf, denk dat ik dat dus maar doe
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2005, 09:44
kebkebe
kebkebe is offline
Ja, inderdaad. Dat klinkt wel aannemelijk. Ik denk niet dat ze het vragen trouwens Zou wel grappig zijn als ze het wel doen.
Oud 01-06-2005, 09:50
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 01-06-2005 @ 10:44 :
Ja, inderdaad. Dat klinkt wel aannemelijk. Ik denk niet dat ze het vragen trouwens Zou wel grappig zijn als ze het wel doen.
Inderdaad, hehe. Volgens mij zat het vorig jaar wel in mn havo examen en toen was ik blij dat er al een herwaarderingsreserve stond, vandaar dat het ineens in me opkwam wat de doen als die er niet staat
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-06-2005, 11:24
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Allemaal heel veel succes!! Nog krap 4 uur tot de zomervakantie!!
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 01-06-2005, 11:49
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
Joehoe!!! (bijna) vakantie!!

suc6 iedereen!!!


__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 01-06-2005, 16:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Pfff ik vond die hele lange vraag, opgave 5, zo vervelend. Heb daar volgens mij maar 1/3 van de 24 punten die je kon halen. Ik begreep vraag 20 al niet en toen moest je steeds doorrekenen
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 01-06-2005, 16:11
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Doorrekenfouten worden niet fout gerekend.
Oud 01-06-2005, 16:13
sonic boom
sonic boom is offline
Bronopgaves waren weer eens lekker irritant. Heb daar 1/3 van het aantal punten denk ik. Rekenopgaves waren niet zo moeilijk een 3.3 zal wel gehaald zijn hopelijk heb ik een 5.3 dan sta ik nog een 7
Oud 01-06-2005, 16:27
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
Bleg wat een teringexamen zeg Benieuwd of hier voor mij een 4,1 uit te slepen valt
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Oud 01-06-2005, 16:33
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Echt een kutexamen! Ik heb ALLE examens gemaakt die er van M&O zijn en die vond ik veeeel makkelijker.

Vraag 5 was het ergst, omdat ik 1 ding niet snapte (dat van die obligatielening) kon ik echt 5 vragen ofzo niet maken. En dat is toch nooit zo, dat je dan niet verder kunt?!
Oud 01-06-2005, 16:48
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 01-06-2005 @ 17:33 :
Echt een kutexamen! Ik heb ALLE examens gemaakt die er van M&O zijn en die vond ik veeeel makkelijker.

Vraag 5 was het ergst, omdat ik 1 ding niet snapte (dat van die obligatielening) kon ik echt 5 vragen ofzo niet maken. En dat is toch nooit zo, dat je dan niet verder kunt?!
ja dat had ik dus ook, heb uiteindelijk maar wat gedaan. En ik hoop maar dat de rest van mn fouten als doorreken fouten worden gezien.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 01-06-2005, 16:51
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Wat was DIT nou voor monsterlijk examen! Opgave 5 snapte ik echt niet. Bij opgave 2, vraag 10 en 11 dacht ik dat ik 2 situaties moest vergelijken, maar blijkbaar hoefde dat helemaal niet. Ook stomme rekenfouten gemaakt.
__________________
You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Vraag over Management & Organisatie
jamieros
0 14-01-2017 12:52
Studeren Management & Organisatie
Profielkeuze!
26 06-05-2011 10:49
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [HBO Management & Organisatie]
Verwijderd
0 18-09-2009 13:31
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Management & Organisatie
Marco19
6 05-06-2007 11:02
Algemene schoolzaken Filosofie & management&organisatie
SkNaWidomoor
5 01-12-2006 22:39
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie PO management & organisatie
Golden afca
0 21-02-2006 14:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.