Oud 27-05-2005, 13:58
Appelsap
Avatar van Appelsap
Appelsap is offline
Het gaat hier om vraag 18 van het eindexamen aardrijkskunde van ht VWO.
Tijdens die vraag moesten we 2 cirkeldiagrammen maken. Dat moest volgens de vraag "volgens de gebruikelijke manier van weergeven.

Ik heb dat dus gedaan. Ik heb de vakjes goed verdeeld en per vakje er bij gezet om welke haven het ging.
Ik keek zo net op het correctiemodel en daar staan een paar eisen waaraan deze cirkeldiagram moet voldoen. Gek genoeg heb ik van de meeste nog nooit gehoord.

Eisen waaraan beide cirkeldiagrammen moeten voldoen, zijn:
• In beide diagrammen begint de grootste sector om 12.00 uur
• In beide diagrammen worden de havens weergegeven in volgorde van afnemend aantal overgeslagen containers
• In beide diagrammen zijn de havens met de wijzers van de klok mee verwerkt
• In beide diagrammen zijn de procentuele gegevens in de sectoren vermeld of direct ernaast (al dan niet via een pijl/lijntje) met de desbetreffende sectoren verbonden
• Het cirkeldiagram van 2002 heeft een duidelijk grotere diameter dan dat van 1990

Ik had geen flauw idee dat dit zo hoorde. Dit hebben wij ook nooit zo geleerd.

In de boekjes staan ook 2 cirkeldiagrammen. Gek genoeg voldoen deze ook niet aan de "gebruikelijke wijze"

Bijvoorbeeld Vervoer en Ruimtelijke Inrichting blz 50. Dit diagram voldoet niet aan de 1e 2 eisen.
Of Migratie en Mobiliteit blz 22. Die voldoet niet aan de 1e eis.

Hoe moet ik noe weten wat de "gebruikelijke wijze" is als ik dat nooit geleerd heb en ze het in de boekjes ook fout doen?
Advertentie
Oud 27-05-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-05-2005 @ 13:57 :
Xia, ik had hetzelfde met die vraag!

Een 3,3 en een 5,3 voor een zeven. Ik hoop echt dat het uiteindelijk nog die 5,3 wordt, maar stiekem maakt het niet zoveel uit. Alleen had ik er een beter gevoel over
Ik had, geloof/hoop ik, tussen de 5 en de 6.5... met een 6.1 heb ik ook een zeven

Heb geklaagd over die vliegveld vraag
Oud 27-05-2005, 14:01
Lalalaa
Lalalaa is offline
Dit was echt een vage toets hoor..
Ook echt te toevallig, ik had geen rekenmachine en geen passer.
Moest bij die cirkeldiagram ongeveer alles uit mn hoofd doen. En deed het rondje van die diagram met het bekertje dat op mn tafel stond waar toevallig ook de diameter veel groter van was
Verder heb ik best wel veel fout en verkeerd gelezen. Kom uit rond de 5,5 met een gemiddelde normering.
Had een 4,5 nodig, dus ik heb het wel gehaald, maar wat een k*ttoets zeg dit.
Oud 27-05-2005, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Appelsap schreef op 27-05-2005 @ 13:58 :
Het gaat hier om vraag 18 van het eindexamen aardrijkskunde van ht VWO.
Tijdens die vraag moesten we 2 cirkeldiagrammen maken. Dat moest volgens de vraag "volgens de gebruikelijke manier van weergeven.

Ik heb dat dus gedaan. Ik heb de vakjes goed verdeeld en per vakje er bij gezet om welke haven het ging.
Ik keek zo net op het correctiemodel en daar staan een paar eisen waaraan deze cirkeldiagram moet voldoen. Gek genoeg heb ik van de meeste nog nooit gehoord.

Eisen waaraan beide cirkeldiagrammen moeten voldoen, zijn:
• In beide diagrammen begint de grootste sector om 12.00 uur
• In beide diagrammen worden de havens weergegeven in volgorde van afnemend aantal overgeslagen containers
• In beide diagrammen zijn de havens met de wijzers van de klok mee verwerkt
• In beide diagrammen zijn de procentuele gegevens in de sectoren vermeld of direct ernaast (al dan niet via een pijl/lijntje) met de desbetreffende sectoren verbonden
• Het cirkeldiagram van 2002 heeft een duidelijk grotere diameter dan dat van 1990

Ik had geen flauw idee dat dit zo hoorde. Dit hebben wij ook nooit zo geleerd.

In de boekjes staan ook 2 cirkeldiagrammen. Gek genoeg voldoen deze ook niet aan de "gebruikelijke wijze"

Bijvoorbeeld Vervoer en Ruimtelijke Inrichting blz 50. Dit diagram voldoet niet aan de 1e 2 eisen.
Of Migratie en Mobiliteit blz 22. Die voldoet niet aan de 1e eis.

Hoe moet ik noe weten wat de "gebruikelijke wijze" is als ik dat nooit geleerd heb en ze het in de boekjes ook fout doen?
Klopt. Klagen met die handel Die vraag moet er echt echt uit/hogere normering.
Oud 27-05-2005, 14:03
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 13:06 :
Maar de vraag werd gesteld vanuit Djibouti, niet vanuit Ethiopië.
Er stond: "De spoorlijn van Djiobouti naar Addis Abeba.
Het antwoord was Italië geweest als er gestaan had:
"De spoorlijn van Addis Abeba naar Djibouti.

Het gaat om het oogpunt vanwaar je moet kijken..
de spoorlijn werd in 1900 aangelegd toen was italie nog niet de baas
Oud 27-05-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
JasperKoekie schreef op 27-05-2005 @ 14:03 :
de spoorlijn werd in 1900 aangelegd toen was italie nog niet de baas
Nou, nog meer redenen om voor "Frankrijk" te gaan
Oud 27-05-2005, 14:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 14:01 :
Ik had, geloof/hoop ik, tussen de 5 en de 6.5... met een 6.1 heb ik ook een zeven

Heb geklaagd over die vliegveld vraag
Ah

Ik heb geklaagd over die circeldiagramvraag, nog voordat ik had nagekeken. En nu ik het heb nagekeken vind ik het helemaal stom, want ik had van die dingen ook echt nooit gehoord. Hehe, ik heb lukraak wat lijntjes getrokken en daarin de namen van de havens gezet, ik wist niet dat het met procenten moest
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-05-2005 @ 14:06 :
Ah

Ik heb geklaagd over die circeldiagramvraag, nog voordat ik had nagekeken. En nu ik het heb nagekeken vind ik het helemaal stom, want ik had van die dingen ook echt nooit gehoord. Hehe, ik heb lukraak wat lijntjes getrokken en daarin de namen van de havens gezet, ik wist niet dat het met procenten moest


Ga ook nog maar klagen over het vliegveld
Oud 27-05-2005, 14:16
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
weet iemand het nummer van het laks ik moet even fout rapportern
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 14:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 14:12 :


Ga ook nog maar klagen over het vliegveld
Ja, dat heb ik net gedaan. Alleen drukte ik per ongeluk drie keer op klacht versturen, dus nu hebben ze er iets te veel van me ontvangen

Ach, beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 14:22
Mattaba
Avatar van Mattaba
Mattaba is offline
Haha die vraag van dat cirkeldiagram laten ze beter maar ff staan, dat kan qua punten mijn redding worden. Maar verder; compleet k*texamen, gewoon teveel algemene kennis en logisch nadenken, ik had net zo goed niet kunnen leren.
Oud 27-05-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-05-2005 @ 14:20 :
Ja, dat heb ik net gedaan. Alleen drukte ik per ongeluk drie keer op klacht versturen, dus nu hebben ze er iets te veel van me ontvangen

Ach, beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen
Haha..per ongeluk 3x? Hoe ging dat dan? Verschoot je zo erg van je 2e klik dat je nog een keer klikte?

"Klik" .."klik" Oeps! "Klik"

En ze zullen weten ook dat het een rotvraag was!
Oud 27-05-2005, 14:25
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Zow heb drie klachten opgegeven:

natuurlijk 18 en vliegveldvraag en ook nog vraag 4 ik had daar dat het in de bron niet gaat om de verplaatsingen van de nederlander maar om de verplaatsingen binnen nederland(dus ook buitenlanders ) en in de vraag heeft men het om de nederlander....
Oud 27-05-2005, 14:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 14:23 :
Haha..per ongeluk 3x? Hoe ging dat dan? Verschoot je zo erg van je 2e klik dat je nog een keer klikte?

"Klik" .."klik" Oeps! "Klik"

En ze zullen weten ook dat het een rotvraag was!
Nee, hij deed langzaam dus ik dacht dat hij het niet deed, maar toen ging ik naar mijn hotmail en had ik drie mailtjes. En voor de zekerheid klikte ik toch maar op al die links, hè

Maar goed, dit is offtopic en ik ga sowieso helemaal weg en bla. Rot Aardrijkskunde, ben blij dat ik het mag laten vallen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 14:28
Lalalaa
Lalalaa is offline
Antwoord vraag 10:
de interne cohesie blah blah

wtf is interne cohesie, nog nooit gezien eigenlijk
Oud 27-05-2005, 14:30
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Vraag 14: Leg uit waarom de aanlag van de HSL door zijn functie binnen europa, een bijdrage kan leveren aan een meer duurzame ontwikkeling.

Het antwoord was dat mensen dan sneller trein pakken ipv van vliegtuig, dus milieuvriendelijker...

Maar dit geld dan toch ook voor het auto gebruik? eerder trein ipv auto, dus milieuvriendelijker....want dit had ik namelijk...
Oud 27-05-2005, 14:31
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Citaat:
Lalalaa schreef op 27-05-2005 @ 14:28 :
Antwoord vraag 10:
de interne cohesie blah blah

wtf is interne cohesie, nog nooit gezien eigenlijk
Klinkt voor mij als Russisch... Interne cohesie, denk ik eerder aan scheikunde... haha
Oud 27-05-2005, 14:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
JasperKoekie schreef op 27-05-2005 @ 14:30 :
Vraag 14: Leg uit waarom de aanlag van de HSL door zijn functie binnen europa, een bijdrage kan leveren aan een meer duurzame ontwikkeling.

Het antwoord was dat mensen dan sneller trein pakken ipv van vliegtuig, dus milieuvriendelijker...

Maar dit geld dan toch ook voor het auto gebruik? eerder trein ipv auto, dus milieuvriendelijker....want dit had ik namelijk...
Ik had dat de hsl zuiniger was dan andere treinen...

Maar ik denk dat ze jouw antwoord wel goed zullen rekenen Je gaat immers eerder met de auto naar Parijs dan met het vliegtuig (lijkt mij)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 14:32
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Welke vliegveldvraag? Die spoorlijn heb ik kennelijk dus goed. Leuk, verder was het examen inderdaad niet echt aardig voor iemand die het slecht had geleerd.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Oud 27-05-2005, 14:33
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
khad ook de auto.
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 27-05-2005, 14:34
Tuup
Avatar van Tuup
Tuup is offline
Citaat:
Belgarath schreef op 27-05-2005 @ 14:32 :
Welke vliegveldvraag? Die spoorlijn heb ik kennelijk dus goed. Leuk, verder was het examen inderdaad niet echt aardig voor iemand die het slecht had geleerd.
Khad slecht geleerd en 47 punten, tussen de 6.2 en 7.7 dus.

Met logisch nadenken kom ik gelukkig altijd een heel eind..
__________________
www.tomenerik.tk => Lijpe shit!
Oud 27-05-2005, 14:34
Appelsap
Avatar van Appelsap
Appelsap is offline
Citaat:
Belgarath schreef op 27-05-2005 @ 14:32 :
Welke vliegveldvraag? Die spoorlijn heb ik kennelijk dus goed. Leuk, verder was het examen inderdaad niet echt aardig voor iemand die het slecht had geleerd.
Over waar je tuinbouw wou in Ethiopie. Dat moest per vliegtuig.
Oud 27-05-2005, 14:36
soultodeny
soultodeny is offline
Nou, Aardrijskunde ging dus flink kut. Wat een rotexamen zeg.. en vooral.. wat een KUTBOEK heb ik! Allemaal van die dingen op het examen staan er gewoon niet in

Ik ga maar even mijn punten tellen.
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 27-05-2005, 14:38
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
Appelsap schreef op 27-05-2005 @ 14:34 :
Over waar je tuinbouw wou in Ethiopie. Dat moest per vliegtuig.
Ja dat was achteraf ook wel logisch, bloemen zijn maar beperkt houdbaar. Ik met mijn boot
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Oud 27-05-2005, 14:41
JasperKoekie
JasperKoekie is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 27-05-2005 @ 14:36 :
Nou, Aardrijskunde ging dus flink kut. Wat een rotexamen zeg.. en vooral.. wat een KUTBOEK heb ik! Allemaal van die dingen op het examen staan er gewoon niet in

Ik ga maar even mijn punten tellen.
Nou ik was snel klaar met tellen.... heb inmiddels al 5 klachten verstuurd ook nog over de begrippen die in boek bijna niet uitgelgd worden:
Vinex-beleid niet, laat staan groeikernenbeleid.

naja en vraag 4 14 18 en vliegtuig....
Oud 27-05-2005, 14:46
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Belgarath schreef op 27-05-2005 @ 14:38 :
Ja dat was achteraf ook wel logisch, bloemen zijn maar beperkt houdbaar. Ik met mijn boot
ja ik wilde vliegveld zeggen, maar er is daar helemaal geen vliegveld!! (volgens de atlas!!)

dus ja toen heb ik ook maar voor de boot gekozen!
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 14:49
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Citaat:
Appelsap schreef op 27-05-2005 @ 14:34 :
Over waar je tuinbouw wou in Ethiopie. Dat moest per vliegtuig.
Ja, ik had het zo dicht mogelijk naar de kust.. zodat er dan gemakkelijker kon vervoerd worden via de Rode Zee, nja dat leek mij ook wel een logisch antwoord..
Oud 27-05-2005, 14:50
Slimwizard
Avatar van Slimwizard
Slimwizard is offline
Rot examen was het zeg!!!!!
Oud 27-05-2005, 14:50
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Citaat:
biep schreef op 27-05-2005 @ 14:46 :
ja ik wilde vliegveld zeggen, maar er is daar helemaal geen vliegveld!! (volgens de atlas!!)

dus ja toen heb ik ook maar voor de boot gekozen!
Precies.. dat was ook mijn eerste gedachte.. dus ik zoeken in die verdomde atlas, nergens een vliegveld te bekennen.. dus toen maar mijn huidige antwoord bedacht (zie hierboven).

Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 14:55.
Oud 27-05-2005, 14:51
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Belgarath schreef op 27-05-2005 @ 14:38 :
Ja dat was achteraf ook wel logisch, bloemen zijn maar beperkt houdbaar. Ik met mijn boot
whahahaha die had ik ook ja

Ik heb ook nog geklaagd, in mijn methode staat echt niets (atlantis)... wat voor soort vulkaan en drie fasen van... vulkaanvorming ofzo? Dimensies , en inderdaad VINEX-locaties en groeikernenbeleid... En vraag 18! Wie neemt er nou een passer mee naar aardrijkskunde? En natuurlijk had ik ook geen rekenmachine bij me, dus had ik vraag 19 ook fout...

ben helemaal gefrustreerd

Maar als mijn leraar aardig voor me is, heb ik nog wel een zesje...
Oud 27-05-2005, 14:52
Verwijderd
Wat een rotexamen!. Ik ga zometeen ook klagen, inderdaad over dat cirkeldiagram maar ook over hoe een en ander blijkbaar bij ons op school is geregeld...

We hebben een blaadje gehad waarop stond wat je nodig had per examen +het basispakket. Het basispakket bestond uit wat pennen, potlood, gum en een lineaal met milimeterverdeling. Dat is dus niet per se een geodriehoek!. Verder had je volgens dat blaadje bij AK nog een rekenmachine nodig (geen grafische), een passer stond dus ook niet vermeld. Gelukkig had ik wel een rekenmachine en geo bij me zodat ik dat cirkeldiagram wel aardig kon tekenen (alleen geen passer ) maar ik mis dus inderdaad heel wat punten omdat ik het niet op de goede volgorde heb gedaan....
Oud 27-05-2005, 14:53
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
JasperKoekie schreef op 27-05-2005 @ 14:41 :
Nou ik was snel klaar met tellen.... heb inmiddels al 5 klachten verstuurd ook nog over de begrippen die in boek bijna niet uitgelgd worden:
Vinex-beleid niet, laat staan groeikernenbeleid.

naja en vraag 4 14 18 en vliegtuig....
Moest jij ook uit het boek Wegwijs leren?

Ik heb trouwens minstens 34 punten, dus het valt mee. Had erger gekund.
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 27-05-2005, 14:56
Thoomzparty.nl
Thoomzparty.nl is offline
Heb ook voor zo dicht mogelijk bij de kust gekozen ipv het vliegveld.. hebben ze daar wel een vliegveld? hoe moet ik dat nou weten die cirkel diagrammen waren ook klote.. had wel een grotere cirkel en begin op '12 uur' maar voor de rest klagen dus!!!
__________________
Aan al het goede komt een eind...
Oud 27-05-2005, 15:07
-::SyrinX-NL::-
-::SyrinX-NL::- is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 14:06 :
Nou, nog meer redenen om voor "Frankrijk" te gaan
Wahahahahah! Ik had Frankrijk maar ik had het puur gegokt!
__________________
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
Oud 27-05-2005, 15:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Belgarath schreef op 27-05-2005 @ 14:38 :
Ja dat was achteraf ook wel logisch, bloemen zijn maar beperkt houdbaar. Ik met mijn boot
Hehe, ik ook met mijn boot...
Oud 27-05-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Janez schreef op 27-05-2005 @ 12:27 :
wat een kutexamen.
Vooral ook heel fijn voor de mensen die de methode Wereldwijs hebben (zoals ik). Daar staan namelijk geen begrippen als Vinex-beleid, compactestad-beleid, groeikernbeleid, de theorie van Ullman ( ) in...echt, het was iedereen een raadsel waar dat allemaal op sloeg (ok, door logisch na te denken kom je ook wel een eindje, maar niet ver genoeg zeg maar ).

Verder vond ik het ook uiterst debiel dat je die dingen moest gaan tekenen....ik had ook alleen een pen bij me....geen rekenmachine oid (nergens gelezen ook, dat dat moest).

Ik heb een klacht ingediend
Oud 27-05-2005, 15:16
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Maar frankrijk was toch redelijk logisch. Er stond in het examen zelf dat Italie pas in 1937 Ethiopie had veroverd. Daar kregen ze immers nog problemen mee in de volkenbond. Nou ja, de Volkenbond had een probleem...
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Oud 27-05-2005, 15:17
roelaano
roelaano is offline
Vraag 26 : geef de naam van het gesteente weergegeven met de leter A.

Antwoord: Basalt

Hoe zou ik dat in godsnaam moeten weten ik heb echt nooit namen an stenen moeten leren.

Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 15:22.
Oud 27-05-2005, 15:18
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
roelaano schreef op 27-05-2005 @ 15:17 :
Vraag 26 : geef de naam van het gesteente weergegeven met de leter A.

Hoe zou ik dat in godsnaam moeten weten ik heb echt nooit namen an stenen moeten leren.
basalt?
zelfs IK wist dat, staat gewoon in je boekje hoor
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 15:21
roelaano
roelaano is offline
Citaat:
biep schreef op 27-05-2005 @ 15:18 :
basalt?
zelfs IK wist dat, staat gewoon in je boekje hoor
Niet in mij boek: Terra
Voor de rest stonden alle begrippen die genoemd zijn op het examen hier wel in, maar niks over soorten stenen.

Maja ik ben tevreden met 52 punten
Oud 27-05-2005, 15:23
Slinger
Avatar van Slinger
Slinger is offline
Het was echt een klote examen, heb gelukkig wel een voldoende. Inderdaag niet echt handig om die percentages uit je hoofd te berekenen...

Mijn leraar zit trouwens in de examen-vragen-maak-commissie van het CITO
Oud 27-05-2005, 15:30
Mugiel
Mugiel is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 15:07 :
Hehe, ik ook met mijn boot...
Boot helemaal niet gek volgens mij?,

Bananen worden toch vanuit z-amerika met de boot aangevoerd?, of ligt dat nou aan mij? Ik heb gezegt dicht bij een weg die richting een havenstad gaat om daar met de boot richting Europa te gaan, inderdaad geen vliegveld te herkennen (vliegtuig kunnen nog kleinere hoeveelheden in ook dus is ook nog duurder )

kga iig over deze vraag klagen
__________________
Life's a bitch, but final tests even more
Oud 27-05-2005, 15:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Belgarath schreef op 27-05-2005 @ 15:16 :
Maar frankrijk was toch redelijk logisch. Er stond in het examen zelf dat Italie pas in 1937 Ethiopie had veroverd. Daar kregen ze immers nog problemen mee in de volkenbond. Nou ja, de Volkenbond had een probleem...
Ja, maar hoe kon je dan weten dat het eerst Frans was? Ik kon dat ook niet in de atlas terugvinden, maar misschien heb ik bij een verkeerde kaart gekeken. Bij de kaart waar ik keek, stond dat het het Oost-Italiaans Afrika was of zoiets dus toen deed ik maar Italië...

Ik had wel door dat het een stollingsgesteente was, maar waarom was het basalt en geen graniet? (wat ik dus had)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 15:36
-::SyrinX-NL::-
-::SyrinX-NL::- is offline
Ik dacht dat ik hem goed gemaakt had

heb ik een 5,2 - 6,7 Maar ik ga wel klagen. Veel antwoorden vind ik té vaag en op te veel vragen zijn meerdere antwoorden mogelijk! Naja zeg ik stond een 9
__________________
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
Oud 27-05-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-05-2005 @ 15:31 :
Ja, maar hoe kon je dan weten dat het eerst Frans was? Ik kon dat ook niet in de atlas terugvinden, maar misschien heb ik bij een verkeerde kaart gekeken. Bij de kaart waar ik keek, stond dat het het Oost-Italiaans Afrika was of zoiets dus toen deed ik maar Italië...

Ik had wel door dat het een stollingsgesteente was, maar waarom was het basalt en geen graniet? (wat ik dus had)
Same here.
Oud 27-05-2005, 15:43
Maria86
Maria86 is offline
Citaat:
sicilion schreef op 27-05-2005 @ 13:21 :
en eigenlijk wil ik nog klagen over vraag 33 waarbij je die reliefdoorsnede moest tekenen vanwege het eilandje wat er volgens de antwoorden is en niet volgens mijn atlas.
Dat eilandje kon je op de bron vinden, lag duidelijk op lijn AB
Oud 27-05-2005, 15:44
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 27-05-2005 @ 12:48 :
Ik heb echt zoveel klachten!

Dat van die spoorlijn:

Ik heb Italie omdat het grootste gedeelte van de spoorlijn door Italie loopt en het dan logisch is dat Italie het betaalt en niet Frankrijk, want de spoorlijn loopt maar voor een deel door dat andere landje.

En dat is dus fout?!
Dat had ik dus ook.... is het Frankrijk
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Oud 27-05-2005, 15:46
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 27-05-2005 @ 15:38 :
Same here.
and here...
__________________
nee
Oud 27-05-2005, 15:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 27-05-2005 @ 15:46 :
and here...
Dat was mijn vraag niet, ik vroeg me af waarom het dan basalt moest zijn

Maar ik ben in ieder geval niet de enige
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 15:54
xemoblastx
Avatar van xemoblastx
xemoblastx is offline
die ene vraag met die locatie voor het tuinbouwbedrijf...
De rivier de Nijl komt ook in Ethiopië en is dus een goede manier om in de middellandse zee te komen via sudan en egypte om vervolgend door te varen naar Nederland

WAAROM is dit niet goed net alsof je een hele oogst in een vliegtuig kan proppen slaat nergens op
__________________
okay i believe you but my tommy gun don't
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 07:59
Studeren Aardrijkskunde Examen 2010 Tijdvak II
Verwijderd
0 13-01-2011 12:43
Eindexamens 2005 Algemeen klaagtopic
tinkebel
79 24-05-2005 19:03
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 19:22
Algemene schoolzaken Enquete (1 vraag) Vind je dat de vrije pakketkeuze terug moet ipv profielen?
Verwijderd
48 23-05-2003 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.