Oud 18-02-2006, 11:00
Suuzel
Suuzel is offline
Ik ben een tijdje geleden begonnen met een cursus Frans van de LOI. Ik ben er iedere avond een paar uurtje mee bezig. Nu vraag ik mij af hoe andere mensen die een thuisstudie of cursus volgen/hebben gevolgd dit doen:

Wat voor een thuisstudie/cursus heb je een gedaan?

Studeer je iedere dag?

Voor de mensen die een echte MBO/HBO thuisstudie doen; hoe deel jij je dag in? Sta je iedere dag vroeg op om te gaan studeren of slaap je lekker uit en studeer je wanneer je zin hebt?

Groetjes,

Suus
__________________
Altijd blijven lachen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2006, 11:55
Timothy
Timothy is offline
Ik ben bezig voor het colloquium doctum diergeneeskunde via zelfstudie. Ik ben daar inmiddels ruim een jaar mee bezig, voor 6 vakken: biologie 1,2, scheikunde 1, natuurkunde 1, wiskunde B1, Nederlands en Engels.
Ik gebruik gewone VWO boeken. Ik studeer bijna iedere dag. Ik heb gelukkig mijn eigen bedrijfje, zodat ik mijn tijd zelf kan indelen. Dagelijks ben ik zo'n 4-5 uur met de studie bezig.
In april zijn de eerste examens, dus ik hoop dat mijn inzet beloond wordt
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 12:40
Estar
Estar is offline
Ik doe in 1 jaar VWO, en ik kom van het MBO af, daarvoor VBO.

Ik doe de gewone vakken voor N&G, met natuurkunde 2 en latijn.

Ik werk in de ochtenden in de thuiszorg, omdat ik geen tegemoetkoming krijg, en ik vind het leuk om die afwisseling ook te hebben. En als ik vrij ben slaap ik lekker uit.

Dat mag ook weleens, want 6 jaar VWO in 1 jaar is vrij pittig, en aangezien ik niet echt vakanties heb vind ik dat dat ook weleens mag.

Ik doe het net als Timothy het met VWO leerboeken.

Ik doe elke dag wel iets aan mij VWO, het is een drang geworden, en ik vnd het interessant, als ik een dag niet met het stof bezig ben, lees ik boeken voor nederlands of engels, of ben ik voor een werkstuk informatie aan het zoeken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 12:46
Timothy
Timothy is offline