Oud 28-01-2008, 13:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ongetwijfeld.
Maar je bent ook elitair én bevooroordeeld.
Dus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 28-01-2008, 13:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh, sorry.
Ik denk gewoon dat het ALTIJD over mij gaat.
Geeft niet
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-01-2008, 13:44
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
lalalala dressed for succes lalalla
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 13:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Van een keertje spijbelen gaat niemand dood. Probleem is dat die vrije tijd best verslavend is.
Goh, je meent het? Meestal ben ik alleen zo slim om of echt te bellen, of van tevoren op mijn absentiekaart af te laten tekenen dat ik weetikveelwaar heen moet met een vervalsde handtekening. Maar omdat altijd als ik echt naar de dokter of tandarts of watdanook heen moet en ik vergeet af te tekenen niemand mij als absent opschrijft dacht ik dat ik het deze keer ook wel zonder kon.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 13:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Heeft iemand hier trouwens ooit het boek 'of love and shadows' van Isabel Allende gelezen die verder is gekomen dan de eerste 10 pagina's en snapte waar het over ging??
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 13:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goh, je meent het? Meestal ben ik alleen zo slim om of echt te bellen, of van tevoren op mijn absentiekaart af te laten tekenen dat ik weetikveelwaar heen moet met een vervalsde handtekening. Maar omdat altijd als ik echt naar de dokter of tandarts of watdanook heen moet en ik vergeet af te tekenen niemand mij als absent opschrijft dacht ik dat ik het deze keer ook wel zonder kon.
Eigen ervaring ja ;x

Njah, school controleert meestal steekproefsgewijs. Mijne deed dat wel, in ieder geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-01-2008, 13:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Eigen ervaring ja ;x

Njah, school controleert meestal steekproefsgewijs. Mijne deed dat wel, in ieder geval.
Bij ons hebben ze van die blaadjes waar leraren op schrijven wie er niet is. En dan hebben we 4 concierges zonder enige vorm van andere tijdsbesteding dan uitviegelieren waarom mensen afwezig zijn, en erachteraan bellen als ze niet ziekgemeld staan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 13:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bij ons hebben ze van die blaadjes waar leraren op schrijven wie er niet is. En dan hebben we 4 concierges zonder enige vorm van andere tijdsbesteding dan uitviegelieren waarom mensen afwezig zijn, en erachteraan bellen als ze niet ziekgemeld staan.


Bij ons was er een lijst, per klas, die werd dan naar de coordinator gebracht. Feitelijk kwam het er op neer dat die controleerde waar de 'vaste probleemmakers' waren en steekproefgewijs andere mensen weleens checkte. Waardoor ik dus maanden afwezig kon zijn zonder dat het opviel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-01-2008, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Bij ons hebben ze van die blaadjes waar leraren op schrijven wie er niet is. En dan hebben we 4 concierges zonder enige vorm van andere tijdsbesteding dan uitviegelieren waarom mensen afwezig zijn, en erachteraan bellen als ze niet ziekgemeld staan.
Op mijn school schreven sommige leraren gewoon die briefjes niet, als je wist wie dat waren, dan bleef je gewoon weg
In mijn tijd werden die briefjes achter een klemmetje buiten het lokaal geschoven, soms ging er dan iemand stiekem dat briefje weghalen; geen haan die er naar kraaide. Maar nu zijn ze véél strenger geworden; alle leraren moeten briefjes schrijven, ben je er niet, dan wordt er meteen gebeld.
Pff, ben ik even blij dat ik niet meer op de middelbare school zit
Oud 28-01-2008, 13:53
Verwijderd
Ik mocht op mijn middelbare school altijd de briefjes ophalen waar de absenten op stonden en die dan bij de conciërge brengen. En daar kreeg ik dan ook voor betaald.

Maar ik spijbelde zelf ook best wel eens. Vooral in m'n laatste twee jaar.
Oud 28-01-2008, 13:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:


Bij ons was er een lijst, per klas, die werd dan naar de coordinator gebracht. Feitelijk kwam het er op neer dat die controleerde waar de 'vaste probleemmakers' waren en steekproefgewijs andere mensen weleens checkte. Waardoor ik dus maanden afwezig kon zijn zonder dat het opviel.
Nice, wil ik ook wel! Maar het zal allemaal wel loslopen, heb me al wel eerder onder dingen uitgeluld.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 13:54
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik spijbelde nooit.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:


Bij ons was er een lijst, per klas, die werd dan naar de coordinator gebracht. Feitelijk kwam het er op neer dat die controleerde waar de 'vaste probleemmakers' waren en steekproefgewijs andere mensen weleens checkte. Waardoor ik dus maanden afwezig kon zijn zonder dat het opviel.
Haha, ik ben in de vierde een heel trimester gewoon niet naar Duits gegaan In het begin omdat ik geen zin had, later omdat ik niet meer durfde Op een dag stond ik een kaassouflé te bestellen in de aula en toen kwam de lerares op me afgestormd
Oud 28-01-2008, 13:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik mocht op mijn middelbare school altijd de briefjes ophalen waar de absenten op stonden en die dan bij de conciërge brengen. En daar kreeg ik dan ook voor betaald.

Maar ik spijbelde zelf ook best wel eens. Vooral in m'n laatste twee jaar.
Sinds vorig jaar spijbel ik eigenlijk pas echt.. Daarvoor alleen 1 keer omdat ik geen zin had in 4 tussenuren en 3 lessen (gym, muziek en nederlands), en ik vond dat de stad ingaan en m'n vader in het ziekenhuis bezoeken toch echt interesanter was.
Vorig jaar ontdekte ik de vrijheid en lust van het spijbelen omdat ik eerst 3maand ziek was, toen 3 maand moest herstellen en toen 3 maand niet op school was omdat ik toch zou blijven zitten maar eigenlijk wel geacht werd naar school te gaan..


Citaat:
Haha, ik ben in de vierde een heel trimester gewoon niet naar Duits gegaan In het begin omdat ik geen zin had, later omdat ik niet meer durfde Op een dag stond ik een kaassouflé te bestellen in de aula en toen kwam de lerares op me afgestormd
Hahaha.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Sinds vorig jaar spijbel ik eigenlijk pas echt.. Daarvoor alleen 1 keer omdat ik geen zin had in 4 tussenuren en 3 lessen (gym, muziek en nederlands), en ik vond dat de stad ingaan en m'n vader in het ziekenhuis bezoeken toch echt interesanter was.
Vorig jaar ontdekte ik de vrijheid en lust van het spijbelen omdat ik eerst 3maand ziek was, toen 3 maand moest herstellen en toen 3 maand niet op school was omdat ik toch zou blijven zitten maar eigenlijk wel geacht werd naar school te gaan..

Hahaha.
Ik heb me ook eens ziek laten melden en ging toen ook twee weken gewoon niet naar school, maar om de een of andere reden kwam een docent daar achter

Die lerares Duits was overigens helemaal niet boos daarna, juist heel aardig. Ik moest in de zomervakantie een lijst woordjes leren, daar kreeg ik een overhoring over en dat was gewoon mijn cijfer voor dat trimester, sloeg echt nergens op
Oud 28-01-2008, 14:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb me ook eens ziek laten melden en ging toen ook twee weken gewoon niet naar school, maar om de een of andere reden kwam een docent daar achter

Die lerares Duits was overigens helemaal niet boos daarna, juist heel aardig. Ik moest in de zomervakantie een lijst woordjes leren, daar kreeg ik een overhoring over en dat was gewoon mijn cijfer voor dat trimester, sloeg echt nergens op
Te chill gewoon, waarom heb ik niet dat soort leraren??

En hoe kan een leraar daarachter komen, je was toch gewoon ziekgemeld?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Te chill gewoon, waarom heb ik niet dat soort leraren??

En hoe kan een leraar daarachter komen, je was toch gewoon ziekgemeld?
Ik was zo stom geweest om een vriendin op school op te wachten, kennelijk heeft hij me toen gezien
Maar hij deed eerst heel boos en toen heel aardig, ik was de enige leerling die geinteresseerd was in Nederlands, dus hij kon niet lang boos op me zijn
Oud 28-01-2008, 14:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik was zo stom geweest om een vriendin op school op te wachten, kennelijk heeft hij me toen gezien
Maar hij deed eerst heel boos en toen heel aardig, ik was de enige leerling die geinteresseerd was in Nederlands, dus hij kon niet lang boos op me zijn
Ja, dat soort dingen moet je ook niet doen dan he?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:18
Verwijderd
Hoe zingen jullie 'iene miene mutte' eigenlijk? Vraag ik me ineens af, ik vind mijn versie raar
Oud 28-01-2008, 14:18
Verwijderd
De tekst bedoel je?
Oud 28-01-2008, 14:18
Verwijderd
Citaat:
De tekst bedoel je?
Ja
Oud 28-01-2008, 14:19
Verwijderd
Jeej dat de stroom het hier weer doet.

Was ik net nog batterijen gaan kopen.
Oud 28-01-2008, 14:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zing geen iene miene mutte.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:19
Verwijderd
Iene miene mutte
Tien pond grutte
Tien pond kaas
Iene miene mutte is de baas



Maar ik heb geen idee wat ik dan zing en het telt niet want volgens mij wonen wij 10 kilometer uit elkaar ofzo.
Oud 28-01-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zing geen iene miene mutte.
Ik deed het net nog Maar de vorige keer was echt lang geleden.

Mijn versie:
iene miene mutte, tien pond grutte, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas, maar jij bent de baas nog niet, want die ligt in het ziekenhuis ( klinkt echt héél bedacht), ot bot kat is eerlijk vot!
(waar je dan naar wijst wordt het dus niet)
Oud 28-01-2008, 14:20
Verwijderd
Zo ken ik 'm ook. Die van Lisaaah bedoel ik.
Oud 28-01-2008, 14:20
Verwijderd
- Iene miene mutte, tien pond grutte, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas. Maar de baas die is niet thuis, want hij ligt in het ziekenhuis. Iet wiet waait weg, jij hebt pech.
of
- Iene miene mutte, tien pond grutte, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas. Maar jij mag de baas niet zijn, want jij bent nog veel te klein.
of
- Iene miene mutte, tien pond grutte, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas. Maar de baas die is niet thuis, want hij ligt in het ziekenhuis. Pief paf poef, jij bent de lelijke boef.

Geloof ik.
Maar ik zing het niet 'altijd', want ik heb het volgens mij al jaren niet meer gezongen.
Oud 28-01-2008, 14:21
Verwijderd
Ik vind voor dat stukje over het ziekenhuis bizar, en 'ot bot kat is eerlijk vot' klinkt wel érg twents.
Oud 28-01-2008, 14:21
Verwijderd
Nee


maar de baas die is niet thuis, want die ligt in het ziekenhuis.

En volgens mij eindigde het daar.
Oud 28-01-2008, 14:21
Verwijderd
En soms er achter:
Maar de baas die was niet thuis
Want hij lag in het ziekenhuis
(...)
Oud 28-01-2008, 14:21
Verwijderd
Eh. Ja.
Oud 28-01-2008, 14:22
Verwijderd
Dat zei ik al.
Oud 28-01-2008, 14:22
Verwijderd
Grappig Thanks
Oud 28-01-2008, 14:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik wist nooit hoe het ging dus ik deed nooit iene miene mutte. Maar blijkbaar ben ik niet de enige.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:23
Verwijderd
Vooral dat 'Pief paf poef, jij bent de lelijke boef' is fijn. Goed metrum ook.
Oud 28-01-2008, 14:24
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb ook wel eens een periode lang Letterkunde gemist, maar dat deed een kwart van de klas toen ongeveer geloof ik En ik spijbelde een paar weken achter elkaar anw/scheikunde (ik weet niet meer welke) en ging toen met een vriendin in de aula zitten. Die leraar heeft me daar ongetwijfeld zien zitten, maar zei er nooit wat van

Alleen werd het wel altijd goed gecontroleerd, en als je teveel miste moest je op woesndagmiddag van 3-5 op school zitten. Wat opzich wel relaxt was altijd, aangezien je gewoon huiswerk kon maken

Nu als je teveel mist moet je per uur 40 strafregels schrijven (en één 'regel' is dan een hele alinea zo'n beetje), dus dat is wel kut.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 28-01-2008, 14:24
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
-- Iene miene mutte, tien pond grutte, tien pond kaas, iene miene mutte is de baas. Maar jij mag de baas niet zijn, want jij bent nog veel te klein.
Die zing ik altijd, en ot bot kat is volgens mij een heel ander liedje en hoort hier niet bij ofzo.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 14:25
Verwijderd
Ot bot kat? Wat betekent dat in godsnaam?

Ben ik zeker weer te Brabants voor?
Oud 28-01-2008, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Die zing ik altijd, en ot bot kat is volgens mij een heel ander liedje en hoort hier niet bij ofzo.
Bij ons kwam ot bot kat er altijd achteraan, beetje raar eigenlijk ja
Oud 28-01-2008, 14:26
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ot bot kat is eerlijk vot, dat is ook zo'n liedje als iene miene mutte, maar dan twents inderdaad.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 14:27
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Bij ons kwam ot bot kat er altijd achteraan, beetje raar eigenlijk ja
Maar die heeft toch ook een heel andere melodie enzo?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ot bot kat? Wat betekent dat in godsnaam?

Ben ik zeker weer te Brabants voor?
Ik bedacht me net pas dat het heel raar is
'vot' betekent wel 'weg', of is dat 'vort' ofzo? ik hoor alleen mijn moeder dat woord gebruiken, dus ik weet niet eens of het wel normaal nederlands is
Oud 28-01-2008, 14:27
Verwijderd
Niet dat ik weet wat iene miene mutte betekent, trouwens.
Oud 28-01-2008, 14:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ot bot kat? Wat betekent dat in godsnaam?

Ben ik zeker weer te Brabants voor?
ik weet 't ook niet en ik kom ook uit twente hoor.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Maar die heeft toch ook een heel andere melodie enzo?
ja, er zit ook een rare omslag in het liedje daardoor
echt raar
Oud 28-01-2008, 14:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik weet het ook niet. Volgens mij hoeft het verder ook niks te betekenen, het is gewoon een rijmpje.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 14:28
Verwijderd
Citaat:
ik weet 't ook niet en ik kom ook uit twente hoor.
Same here! Nou ja, ik heb er 10 jaar gewoond.
Oud 28-01-2008, 14:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ja, er zit ook een rare omslag in het liedje daardoor
echt raar
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 14:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Iene miene mutte is sowieso raar, als kind snapte ik al niet wat ze ermee bedoelde en wanneer er nou iemand af was, en ik ben het ook nooit gaan snappen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2008, 14:29
Verwijderd
Wat zijn grutte?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.