Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Dat ziet er niet uit.
*laat op voorhoofd zetten en rent dag en nacht achter hasseltboy aan*
Advertentie
Oud 30-08-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Sterrenmeisje, zoiets ofzo:

[afbeelding]

Gewoon, iets uit één lijn
ow, dat is eigenlijk best gaaf!
Oud 30-08-2008, 15:59
Verwijderd
Maar goed, het is nogal donker geworden, dus nu lijk ik emo.
Oud 30-08-2008, 15:59
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
*laat op voorhoofd zetten en rent dag en nacht achter hasseltboy aan*
oeh dat lijkt me wel weer stoer
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 30-08-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:


ik heb ook 800 plannen, hoor, en nog steeds maar 2 dingies echt staan. maar nu heb ik eindelijk een afspraak, dus nu heb ik opeens nog 6000 meer ideeen
Wanneer is je afspraak? Ik had inderdaad al ergens gelezen dat je iets nieuws ging laten zetten en nog niet ging zeggen wat precies, dus ik ben nieuwsgierig

Citaat:
Sterrenmeisje, zoiets ofzo:

[afbeelding]

Gewoon, iets uit één lijn
Ik heb ook een plan met één lijn, maar die is heel anders. Dit is ook wel leuk, figuratief-achtig Sowieso, al die tribals en schedels en hartjes en draken en sterren zijn lame. Zelfontworpen en origineel is zo veel leuker.
Oud 30-08-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
waarom scheer je je haar niet af eigenlijk?
Omdat mijn haar mooi is.
Citaat:
en waarom scheer je je baardhaar dan wel af?
Dat heb ik nauwelijks, maar vooral omdat dat gevraagd wordt.
Oud 30-08-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, het is nogal donker geworden, dus nu lijk ik emo.
Zolang je geen schuine pony laat knippen zit het nog wel goed, hoor.

Ik was in Keulen en daar barstte het van de veertienjarige Duitse emo's met door eyeliner-omlijnde kleine varkensoogjes
Oud 30-08-2008, 16:01
Verwijderd
En ik laat mensen gewoon graag twijfelen over conventies die zij normaal vinden!
Oud 30-08-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Wanneer is je afspraak? Ik had inderdaad al ergens gelezen dat je iets nieuws ging laten zetten en nog niet ging zeggen wat precies, dus ik ben nieuwsgierig

Ik heb ook een plan met één lijn, maar die is heel anders. Dit is ook wel leuk, figuratief-achtig Sowieso, al die tribals en schedels en hartjes en draken en sterren zijn lame. Zelfontworpen en origineel is zo veel leuker.
Nou ja, figuratief. Liever zelfs niet figuratief maar was het eerste dat in me opkwam. Sterren en shit vind ik gaaf, maar wel bij andere mensen. Niet op mijn lijf.


Al je moedervlekjes met een lijn verbinden lijkt me ook gaaf
Oud 30-08-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Wanneer is je afspraak? Ik had inderdaad al ergens gelezen dat je iets nieuws ging laten zetten en nog niet ging zeggen wat precies, dus ik ben nieuwsgierig

Ik heb ook een plan met één lijn, maar die is heel anders. Dit is ook wel leuk, figuratief-achtig Sowieso, al die tribals en schedels en hartjes en draken en sterren zijn lame. Zelfontworpen en origineel is zo veel leuker.
18 oktober. en ik denk dat ik voor schedels en hartjes ga eigenlijk
(nee, niet echt, al ben ik wel een beetje fan van die sugarskulls)

ik ben wel van mening dat je beter iets kan laten ontwerpen, dan zelf tekenen, tenzij je zo iemand bent als manon ofzo. zo veel mensen hebben kklelijke dingen die ze zelf hebben getekend. en dan heb ik zoiets van "je betaalt je prikker toch, laat m dan ook tekenen?!"
Oud 30-08-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik nauwelijks, maar vooral omdat dat gevraagd wordt.
Wat een brave jongen.
Oud 30-08-2008, 16:02
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Zolang je geen schuine pony laat knippen zit het nog wel goed, hoor.

Ik was in Keulen en daar barstte het van de veertienjarige Duitse emo's met door eyeliner-omlijnde kleine varkensoogjes
Tokio Hotel-style
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 30-08-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Wat een brave jongen.
Dat heeft weinig met braaf te maken, maar gewoon met eigenbelang.
Oud 30-08-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
En ik laat mensen gewoon graag twijfelen over conventies die zij normaal vinden!
ik vind het altijd echt fucking irritant als mensen me gaan vragen over mn haar en oren en piercings en zooi. waarom denken ze dat ik het heb? omdat ik anders huisarrest krijg ofzo?
Oud 30-08-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
18 oktober. en ik denk dat ik voor schedels en hartjes ga eigenlijk
(nee, niet echt, al ben ik wel een beetje fan van die sugarskulls)

ik ben wel van mening dat je beter iets kan laten ontwerpen, dan zelf tekenen, tenzij je zo iemand bent als manon ofzo. zo veel mensen hebben kklelijke dingen die ze zelf hebben getekend. en dan heb ik zoiets van "je betaalt je prikker toch, laat m dan ook tekenen?!"
Aan de andere kant zal iedereen die veel tekent zijn werk na 3 jaar echt vreselijk lelijk vinden, omdat juist met veel tekenen je wijze continu veranderd. Dus misschien is het nog dommer ook

en sugarskulldingetjes passen stiekem wel een beetje bij je, denk ik
Oud 30-08-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
ik vind het altijd echt fucking irritant als mensen me gaan vragen over mn haar en oren en piercings en zooi. waarom denken ze dat ik het heb? omdat ik anders huisarrest krijg ofzo?
Nee, ik denk dat je ze hebt voor status binnen jouw sociale kring.
Oud 30-08-2008, 16:07
Verwijderd
ja, dat is ook wel weer zo. maar met tats is het toch anders, omdat het niet echt meer weg kán kijk je er ook niet zo tegenaan van "was t maar weg"
Oud 30-08-2008, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik denk dat je ze hebt voor status binnen jouw sociale kring.
dan sta ik wel aan de top van de food chain. ik heb op mijn vriend na de meeste tats

ow wacht, ik vergeet hans de kamper, maar die zit helemaal onder, dat telt niet.
Oud 30-08-2008, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik denk dat je ze hebt voor status binnen jouw sociale kring.
Misschien denk je wel íets te systematisch.
Oud 30-08-2008, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, figuratief. Liever zelfs niet figuratief maar was het eerste dat in me opkwam. Sterren en shit vind ik gaaf, maar wel bij andere mensen. Niet op mijn lijf.


Al je moedervlekjes met een lijn verbinden lijkt me ook gaaf
Citaat:
18 oktober. en ik denk dat ik voor schedels en hartjes ga eigenlijk
(nee, niet echt, al ben ik wel een beetje fan van die sugarskulls)

ik ben wel van mening dat je beter iets kan laten ontwerpen, dan zelf tekenen, tenzij je zo iemand bent als manon ofzo. zo veel mensen hebben kklelijke dingen die ze zelf hebben getekend. en dan heb ik zoiets van "je betaalt je prikker toch, laat m dan ook tekenen?!"
Schedels en hartjes Die psychobilly/rockabilly/whatevahhhhh-crap is nog wel te doen, maar niet echt mooi. Het is zoiets als voor de grap willen voldoen aan een cliché, zoals met een baret rondlopen in Parijs en mensen slaan met stokbroden terwijl je 'oui oui oui' roept. En naderhand met diezelfde baret en een zwarte coltrui literair doen in een literair café terwijl je zwarte koffie drinkt en hijst van je sigaret en iets zwetst over Kafka.

Alleen is het met tatoeages zo dat je dan voor eeuwig aan het cliché voldoet, dus dat wil ik dan weer niet. Maar ik ben benieuwd naar wat je gaat laten zetten, andermans tatoeages zijn mijn zaken niet en daarom is het allemaal even interessant.

Sommige mensen moeten maar niks tekenen inderdaad, maar goed, zelf-getekend is dan ook niet hetzelfde als zelf-ontworpen. Ik bedoelde meer dat je niet voor een plaatje uit een boekje gaat maar zelf een beeld bedenkt dat je wel wil laten vereeuwigen. Als je dat beeld vervolgens zelf kunt weergeven dan is dat natuurlijk mooi, maar dat hoeft van mij niet per se ().
Oud 30-08-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Schedels en hartjes Die psychobilly/rockabilly/whatevahhhhh-crap is nog wel te doen, maar niet echt mooi. Het is zoiets als voor de grap willen voldoen aan een cliché, zoals met een baret rondlopen in Parijs en mensen slaan met stokbroden terwijl je 'oui oui oui' roept. En naderhand met diezelfde baret en een zwarte coltrui literair doen in een literair café terwijl je zwarte koffie drinkt en hijst van je sigaret en iets zwetst over Kafka.

Alleen is het met tatoeages zo dat je dan voor eeuwig aan het cliché voldoet, dus dat wil ik dan weer niet. Maar ik ben benieuwd naar wat je gaat laten zetten, andermans tatoeages zijn mijn zaken niet en daarom is het allemaal even interessant.

Sommige mensen moeten maar niks tekenen inderdaad, maar goed, zelf-getekend is dan ook niet hetzelfde als zelf-ontworpen. Ik bedoelde meer dat je niet voor een plaatje uit een boekje gaat maar zelf een beeld bedenkt dat je wel wil laten vereeuwigen. Als je dat beeld vervolgens zelf kunt weergeven dan is dat natuurlijk mooi, maar dat hoeft van mij niet per se ().
ow ja, dat laatste ben ik helemaal met je eens! het eerste ook hoor, maar daardoor vind ik het niet minder mooi of leuk
Oud 30-08-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Misschien denk je wel íets te systematisch.
Hoezo?
Oud 30-08-2008, 16:14
Verwijderd
Omdat soep met balletjes, als je iemand anders was had ik misschien nog zin om het uit te leggen.
Oud 30-08-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Het is zoiets als voor de grap willen voldoen aan een cliché, zoals met een baret rondlopen in Parijs en mensen slaan met stokbroden terwijl je 'oui oui oui' roept. En naderhand met diezelfde baret en een zwarte coltrui literair doen in een literair café terwijl je zwarte koffie drinkt en hijst van je sigaret en iets zwetst over Kafka.


Ah, dat wil ik doen.
Oud 30-08-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Omdat soep met balletjes, als je iemand anders was had ik misschien nog zin om het uit te leggen.
Tja, dat is dan weer het nadeel van briljant zijn, mensen zijn zo geïntimideerd dat ze niet meer met je in discussie durven.
Oud 30-08-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:


Ah, dat wil ik doen.
Ik denk dat je ergens halverwege een gendarme achter je aankrijgt.
Oud 30-08-2008, 16:17
Verwijderd
gendarme is echt een smerig woord
Oud 30-08-2008, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Het is zoiets als voor de grap willen voldoen aan een cliché, zoals met een baret rondlopen in Parijs en mensen slaan met stokbroden terwijl je 'oui oui oui' roept. En naderhand met diezelfde baret en een zwarte coltrui literair doen in een literair café terwijl je zwarte koffie drinkt en hijst van je sigaret en iets zwetst over Kafka.
ik heb echt een paar docenten die gewoon 100 procent aan dat beeld voldoen
eens kijken of ik foto's kan vinden
Oud 30-08-2008, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Tja, dat is dan weer het nadeel van briljant zijn, mensen zijn zo geïntimideerd dat ze niet meer met je in discussie durven.
tegen jou praten is soms net als proberen iets uit te leggen in het chinees aan een nederlands persoon met down syndroom die een hersenbloeding heeft gehad en doof is.
Oud 30-08-2008, 16:19
Verwijderd
Citaat:
tegen jou praten is soms net als proberen iets uit te leggen in het chinees aan een nederlands persoon met down syndroom die een hersenbloeding heeft gehad en doof is.
Inderdaad, nutteloos.
Oud 30-08-2008, 16:19
Verwijderd
Citaat:
tegen jou praten is soms net als proberen iets uit te leggen in het chinees aan een nederlands persoon met down syndroom die een hersenbloeding heeft gehad en doof is.
Ik ben best voor rede vatbaar hoor, ik verwerp alleen veel vooroordelen, drogredeneringen en dogma's die anderen wel accepteren. Je moet dwarsheid niet verwarren met gelijk hebben.
Oud 30-08-2008, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best voor rede vatbaar hoor, ik verwerp alleen veel vooroordelen, drogredeneringen en dogma's die anderen wel accepteren. Je moet dwarsheid niet verwarren met gelijk hebben.
ik vind je gewoon grappig en af en toe redelijk intelligent

net een bijdehand kind eigenlijk
Oud 30-08-2008, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best voor rede vatbaar hoor, ik verwerp alleen veel vooroordelen, drogredeneringen en dogma's die anderen wel accepteren. Je moet dwarsheid niet verwarren met gelijk hebben.
Ja, voor rede vatbaar inderdaad. Maar voor gevoel niet.
Oud 30-08-2008, 16:21
Verwijderd
blah, enough about you, let's talk about me.
Oud 30-08-2008, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, voor rede vatbaar inderdaad. Maar voor gevoel niet.
Dat bedoel ik, gevoel is geen argument, dus dat hoort bij de dogma's die ik verwerp.
Oud 30-08-2008, 16:22
Verwijderd
Citaat:
blah, enough about you, let's talk about me.
Oud 30-08-2008, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Dat bedoel ik, gevoel is geen argument, dus dat hoort bij de dogma's die ik verwerp.
Je mist gewoon een gedeelte. Dat kan je geniaal noemen, of beperkt.
Oud 30-08-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Je mist gewoon een gedeelte. Dat kan je geniaal noemen, of beperkt.


Inderdaad.
Oud 30-08-2008, 16:24
Verwijderd
Hoewel, je vult het weer met andere dingen enzo
Oud 30-08-2008, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Je mist gewoon een gedeelte. Dat kan je geniaal noemen, of beperkt.
Ik heb heus wel gevoel, ik ben er alleen kritisch op en gebruik het niet als argument omdat ik heb leren redeneren.
Oud 30-08-2008, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Hoewel, je vult het weer met andere dingen enzo
poep enzo
Oud 30-08-2008, 16:28
Verwijderd
Citaat:


Ah, dat wil ik doen.
Julius en ik zouden dat laatste gaan doen, alleen moeten we eerst nog een pretentieus literair café in Amsterdam zien te vinden. Als je wil mag je wel mee. Mocht het er ooit daadwerkelijk van komen dan, want zulk soort plannen verdwijnen vaak in de vergetelheid.
Oud 30-08-2008, 16:28
Verwijderd
hahaha, vreselijk plan, maar vast vermakelijk.
Oud 30-08-2008, 16:31
Verwijderd
Citaat:
poep enzo
Daar ben ik erg goed in.
Oud 30-08-2008, 16:32
Verwijderd
geweldige sig weer, by the way. is dat een nieuwe of loop ik weer eens achter?
Oud 30-08-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Julius en ik zouden dat laatste gaan doen, alleen moeten we eerst nog een pretentieus literair café in Amsterdam zien te vinden. Als je wil mag je wel mee. Mocht het er ooit daadwerkelijk van komen dan, want zulk soort plannen verdwijnen vaak in de vergetelheid.
Mocht je dat in belgië willen doen, dit is een schitterende site daarvoor

http://schelendicht.blogspot.com/
Oud 30-08-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
geweldige sig weer, by the way. is dat een nieuwe of loop ik weer eens achter?
Heb ik een paar dagen, is van Poelmo.
Oud 30-08-2008, 16:36
Verwijderd
aha.

ik ga zo eten en dan maar naar het strand denk ik. thuis zitten is ook zo jammer.
Oud 30-08-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
hahaha, vreselijk plan, maar vast vermakelijk.
Eén keer hebben we met een vriendinnetje krulsnorren getekend bij onszelf, met oogpotlood, waarna we in gestreepte shirtjes en gehuld in baretten de hele avond "foufoufou le voiture à le troittoir ffufou je suis un croissant fhuuu fluu la poisson à le piscine avec un monsieur foufoufoooouufuuffoo mange foyfou le tired fofofo WO IST DER BAHNHOF" hebben geroepen.

We kunnen allebei geen Frans maar het was allemaal bijzonder amusant
Oud 30-08-2008, 16:37
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het lijkt me heel grappig als je zo'n lijntjestattoo als Manon op je voorhoofd laat zetten bij het fronzen en dergelijke.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.