Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2015, 15:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kom thuis, wil mijn Birkenstocks die in de gang staan opruimen, zie ik ineens dat er een reep kurk naast ligt en dat die reep kurk mist uit het voetbed. Mijn pa wist nergens van en mijn oma -die net klaar was met schoonmaken van de gang- was zich ook van geen kwaad bewust. Fijn jongens, dat zijn wel de slippers waar ik zaterdag 10 uur lang op wilde gaan werken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 23-07-2015, 15:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lijstje!


Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
nthn3d 34
Elin3 31
Korreltjezout 31
Axel11 30
zoef de haas 25
df 22
Haubenmeise 21
Macrador 21
Knitten. 20
Penolopepop 20
Daantje_0705 19
spawn again 19
Loezzel 19
Miss.Jazz. 18
deadlock 18
Carn 15
bloodyb 13
WolterB 13
DDolly 10
Pr0xy 10
Tough cookie 10
gladdeaal 9
De Veroorzaker 8
hahahahahahaha 8
Megatron 8
Tina 7
Katertje 6
Kikaa* 6
Abs 6
ikhouvanbananen 5
Miekje* 4
Durian 4
Regenboog 4
Sarah 2
ßuerp 1
InfoBoy 1
_marleen 1
AIDZ 1
Sjeord 1
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 15:12
Verwijderd
Hahahahahahaha birkenstocks.
Oud 23-07-2015, 15:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hahahahahahaha birkenstocks.
Ze zijn niet mooi, maar ik kan er wel 10 uur op lopen zonder dat ik zere voeten krijg. Dus wat dat betreft kut dat ze kapot zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 15:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Had liever gehad dat het teenslippers van €2,50 waren die stuk waren
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 15:16
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
dus nu heb je je oma en vader geslagen?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 23-07-2015, 15:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hmm. Ik zou me eerder afvragen waarom je je vader en oma kennelijk wantrouwt als ze zeggen dat ze van niets weten, of waarom zij het niet eerlijk tegen je durven te zeggen.
Oud 23-07-2015, 15:42
Verwijderd
Bovenaan in het lijstje
Oud 23-07-2015, 15:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hmm. Ik zou me eerder afvragen waarom je je vader en oma kennelijk wantrouwt als ze zeggen dat ze van niets weten, of waarom zij het niet eerlijk tegen je durven te zeggen.
Verder woont er hier in huis niemand en mijn oma en pa lopen non stop met spullen te sjouwen door onze gang, dus de kans is groot dat ze daarmee mijn slipper beschadigd hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 15:46
Verwijderd
Ik zou ze ophangen en vierendelen.
Oud 23-07-2015, 15:46
Verwijderd
En natuurlijk hun in stukken gezaagde lijken tentoonstellen aan de gevel van het huis.
Oud 23-07-2015, 15:49
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Wat een lelijke zin.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 23-07-2015, 15:50
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
En natuurlijk hun in stukken gezaagde lijken tentoonstellen aan de gevel van het huis.
ledematen in alle vier windhoeken van de tuin.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 23-07-2015, 15:53
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En het is er niet meer in te plakken?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 23-07-2015, 15:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ledematen in alle vier windhoeken van de tuin.
Hallo wat is deze? Zomaar een zin zonder werkwoord produceren!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 23-07-2015, 15:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik zou ze waterboarden tot ze bekennen.
Oud 23-07-2015, 16:37
df
Avatar van df
df is offline
Ik ben helemaal klaar met die kutvierdaagse
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-07-2015, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Wat een lelijke zin.
Ik zal jou eens lelijk veel zin geven
Ads door Google
Oud 23-07-2015, 16:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En het is er niet meer in te plakken?
Er is echt een reep materiaal uit, wat oorspronkelijk geen reep was, het is weg precies waar de grote teen zit, slipper is daar ook helemaal ruw nu en mist hoogte
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 16:38
Verwijderd
Of om iedereen nog even samen te vatten Elin3: Hoi je ongestelde harses
Oud 23-07-2015, 16:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of om iedereen nog even samen te vatten Elin3: Hoi je ongestelde harses
Hoi vader die al een jaar in mijn huis woont zonder huur te betalen en waardoor mijn eigen huis de plek is waar ik het minst graag kom.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 16:58
Verwijderd
Doe daar dan iets aan.
Oud 23-07-2015, 17:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Doe daar dan iets aan.
"Nog even volhouden hoor Lientje, het is maar tijdelijk." Ons huis is verkocht nu, dus m'n pa moet er binnenkort toch uit. Maar dan zijn we inmiddels wel een jaar verder...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:14
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Maar hoezo is het jouw huis? Jij woonde toch eerst op kamers en gaat nu toch naar je oma's huis? Of was jij dat niet?
__________________
Meetwaterkan.
Oud 23-07-2015, 17:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar hoezo is het jouw huis? Jij woonde toch eerst op kamers en gaat nu toch naar je oma's huis? Of was jij dat niet?
Long story short: Ik zat op kamers, mijn moeder ging dood, volgens haar testament werd haar huis (waar ik gewoond had en m'n pa bleef wonen) van mij. Ergens in oktober ben ik weer thuis gaan wonen omdat mijn hospita een vriend had en ik me daar in de weg voelde zitten. Het huis dat van mijn moeder was is nu verkocht en binnenkort ga ik naar het oude huisje van mijn oma verhuizen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 23-07-2015, 17:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan me aan dit topic relateren omdat het hier een TERINGZOOI is en ik probeer spullen uit te zoeken maar het is zoveel en ik ben mijn creditcard kwijt in de troep en daarom kan ik geen vlucht boeken DJFALKSDJF
Oud 23-07-2015, 17:28
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Oh zo, ja zo had ik het ongeveer ook mee gekregen. Maar is het niet een beetje hypocriet om te benoemen dat hij geen huur betaald. Heb jij je moeder ooit huur betaald toen je er woonde?
__________________
Meetwaterkan.
Oud 23-07-2015, 17:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en kusjes aan eline ook
Oud 23-07-2015, 17:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oh zo, ja zo had ik het ongeveer ook mee gekregen. Maar is het niet een beetje hypocriet om te benoemen dat hij geen huur betaald. Heb jij je moeder ooit huur betaald toen je er woonde?
Moet je als minderjarig schoolgaand kind huur betalen vind je?
Oud 23-07-2015, 17:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik kan me aan dit topic relateren omdat het hier een TERINGZOOI is en ik probeer spullen uit te zoeken maar het is zoveel en ik ben mijn creditcard kwijt in de troep en daarom kan ik geen vlucht boeken DJFALKSDJF
Wanneer vertrek je naar Wenen?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-07-2015, 17:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh zo, ja zo had ik het ongeveer ook mee gekregen. Maar is het niet een beetje hypocriet om te benoemen dat hij geen huur betaald. Heb jij je moeder ooit huur betaald toen je er woonde?
Het is nu mijn huis waar ik ook alle belasting en dingen over betaal, terwijl mijn pa elke maand onwijs veel geld overhoudt. Ik krijg iets van 60 euro in de maand aan wezenpensioen, mijn pa ongeveer 10x zoveel aan soortgelijke uitkeringen, naast zijn salaris. Toen ik nog thuis woonde betaalde mijn moeder vrij veel voor me, terwijl mijn vader dat juist helemaal niet doet. Terwijl m'n pa wel heel vaak weekendjes weg gaat of dure dingen voor zichzelf koopt omdat ie het ineens zo breed heeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh en kusjes aan eline ook
Dank je Fizzle
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Heb je het al eens let hem besproken?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2015, 17:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Het is nu mijn huis waar ik ook alle belasting en dingen over betaal, terwijl mijn pa elke maand onwijs veel geld overhoudt. Ik krijg iets van 60 euro in de maand aan wezenpensioen, mijn pa ongeveer 10x zoveel aan soortgelijke uitkeringen, naast zijn salaris. Toen ik nog thuis woonde betaalde mijn moeder vrij veel voor me, terwijl mijn vader dat juist helemaal niet doet. Terwijl m'n pa wel heel vaak weekendjes weg gaat of dure dingen voor zichzelf koopt omdat ie het ineens zo breed heeft.
Als ik jouw vader was, had ik in elk geval die belastingen betaald.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 23-07-2015, 17:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je het al eens let hem besproken?
"Nog even volhouden, het is maar tijdelijk" is de reactie op elke vorm van frustratie die ik uit
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:39
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Moet je als minderjarig schoolgaand kind huur betalen vind je?
Nee, maar ik vind ook niet dat die vader dat moet doen. Tenzij de kosten heel hoog zijn en een bijdrage gewenst is.
Citaat:
Het is nu mijn huis waar ik ook alle belasting en dingen over betaal, terwijl mijn pa elke maand onwijs veel geld overhoudt. Ik krijg iets van 60 euro in de maand aan wezenpensioen, mijn pa ongeveer 10x zoveel aan soortgelijke uitkeringen, naast zijn salaris. Toen ik nog thuis woonde betaalde mijn moeder vrij veel voor me, terwijl mijn vader dat juist helemaal niet doet. Terwijl m'n pa wel heel vaak weekendjes weg gaat of dure dingen voor zichzelf koopt omdat ie het ineens zo breed heeft.
Ik denk dat dat huis wel meer waard is dan een weekendje weg. Hij levert uiteindelijk toch ook in?
Het zal wel allemaal lastig zijn, maar het hoitopic is onderhand meer een Klaagmuur geworden.
__________________
Meetwaterkan.
Ads door Google
Oud 23-07-2015, 17:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Heb je ook letterlijk eens gevraagd of die wat kan meebetalen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2015, 17:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik jouw vader was, had ik in elk geval die belastingen betaald.
Hij betaalt overigens wel gas, water, licht en internet elke maand. Dus het kon nog erger
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:42
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee, maar ik vind ook niet dat die vader dat moet doen. Tenzij de kosten heel hoog zijn en een bijdrage gewenst is.

Ik denk dat dat huis wel meer waard is dan een weekendje weg. Hij levert uiteindelijk toch ook in?
Het zal wel allemaal lastig zijn, maar het hoitopic is onderhand meer een Klaagmuur geworden.
Waarom? Haar moeder heeft haar vader bewust onterfd. Je kunt ook zeggen dat haar vader misbruik maakt van de situatie...
Oud 23-07-2015, 17:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, maar ik vind ook niet dat die vader dat moet doen. Tenzij de kosten heel hoog zijn en een bijdrage gewenst is.

Ik denk dat dat huis wel meer waard is dan een weekendje weg. Hij levert uiteindelijk toch ook in?
Het zal wel allemaal lastig zijn, maar het hoitopic is onderhand meer een Klaagmuur geworden.
Hij heeft zijn deel van de erfenis gehad (helemaal moeilijk, mijn moeder had hem onterfd en via een clausule in hun huwelijkse voorwaarden heeft hij nog op een deel aanspraak kunnen maken) en hij krijgt elke maand een flink bedrag nabestaandenpensioen. Hij is er ook niet slecht vanaf gekomen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:44
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Waarom? Haar moeder heeft haar vader bewust onterfd. Je kunt ook zeggen dat haar vader misbruik maakt van de situatie...
Dat kun je ook zeggen ja, maar ik vind dat niet. Misschien mis ik de nodige inside information. Maar hij betaalt dus wel gas, water licht enzo. Als je er nou echt financiële problemen door krijgt, maar ze krijgt uiteindelijk wel de opbrengst van het huis. Dat zal heus wel opwegen tegen die belastingen. Het is toch ook je vader, beetje naastenliefde enzo.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 23-07-2015, 17:45
Verwijderd
Citaat:
"Nog even volhouden, het is maar tijdelijk" is de reactie op elke vorm van frustratie die ik uit
Oud 23-07-2015, 17:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bij een vader met autisme die weinig rekening met je houdt ben je snel door je naastenliefde heen

Ik vind het ook geen drama dat mijn pa geen huur heeft betaald (al had dat na een jaar toch een leuk bedrag geweest ) maar het is erg frustrerend dat ik me niet thuis voel omdat hij hier ook woont.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 17:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat kun je ook zeggen ja, maar ik vind dat niet. Misschien mis ik de nodige inside information. Maar hij betaalt dus wel gas, water licht enzo. Als je er nou echt financiële problemen door krijgt, maar ze krijgt uiteindelijk wel de opbrengst van het huis. Dat zal heus wel opwegen tegen die belastingen. Het is toch ook je vader, beetje naastenliefde enzo.
Tsja, haar vader heeft geld genoeg om te leven, ik verwacht en wil als kind ook geen hulp/gratis wonen van mijn ouders als ik dat niet enigszins nodig heb.. Werkt twee kanten op.
Oud 23-07-2015, 18:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vader zou toch ergens anders ook woonlasten hebben? Ik vind het raar om ergens te wonen zonder ervoor te betalen als je dat wel kan.

En volgens mij wordt het zaterdag toch geen weer voor birckenstocks
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-07-2015, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En volgens mij wordt het zaterdag toch geen weer voor birckenstocks
Ik werk op de markt en 10 uur lopen is in de zomer het beste uit te houden op open schoenen. Wandelschoenen zijn al snel veel te warm, waardoor mijn voeten extra snel moe worden. Dus ik ga morgen toch maar even in het centrum kijken voor nieuwe
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2015, 18:04
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat een gesprek zo vroeg op de dag
__________________
Forumdownie
Oud 23-07-2015, 18:08
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Wat een gesprek zo vroeg op de dag
Hey korreltje.
__________________
Meetwaterkan.
Oud 23-07-2015, 18:09
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hey missjejazz
__________________
Forumdownie
Oud 23-07-2015, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me aan dit topic relateren omdat het hier een TERINGZOOI is en ik probeer spullen uit te zoeken maar het is zoveel en ik ben mijn creditcard kwijt in de troep en daarom kan ik geen vlucht boeken DJFALKSDJF
Ga met de nachttrein! Veel meer spullen mee olé!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.