Oud 29-08-2015, 16:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Verdorie, ik vind die Ikea-woordgrappen veel te grappig
Advertentie
Oud 29-08-2015, 16:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verdorie, ik vind die Ikea-woordgrappen veel te grappig
Welke?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-08-2015, 16:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Welke?
Oud 29-08-2015, 16:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
<3 ik kan daar echt eindeloos om blijven lachen

deze is ook zo prachtig

http://www.flabber.nl/artikel/engels...dgrappen-44592
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 16:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik maakte een grapje tegen mijn ouders met een tolerant wok van de ikea vandaag
Oud 29-08-2015, 16:47
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
<3 ik kan daar echt eindeloos om blijven lachen

deze is ook zo prachtig

http://www.flabber.nl/artikel/engels...dgrappen-44592
Oud 29-08-2015, 16:50
Verwijderd
Ohmegod, MOKKOLMICHAEL IS VADER GEWORDEN IEDEREEN WORDT VADER WAT IS DEZE
Oud 29-08-2015, 16:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja jung, we worden echt oud
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 16:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben schijnbaar ook alweer lang genoeg geleden geslaagd van de middelbare school om een reünie te houden :')
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 17:02
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hebben jullie ook wel eens dat je gewoon wil dat iemand even wat beslissingen voor jou kon maken omdat je echt niet weet wat de beste keuzes zijn?
Oud 29-08-2015, 17:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nee. Een verfrissende blik vragen, ja. Maar ik maak graag de uiteindelijke keuze zelf, zodat als het fout gaat ik mezelf t vooral kwalijk kan nemen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 17:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Maar ik heb dan ook teveel ervaring met mensen (ouders) die beslissingen voor me maken, ipv het me zelf te laten doen omdat dat naar hun idee altijd veel te lang duurde.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 17:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja jung, we worden echt oud
Wacht maar ik word nog ouder voor jou.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-08-2015, 17:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 17:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Belgen
__________________
Forumdownie
Oud 29-08-2015, 17:33
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Nee. Een verfrissende blik vragen, ja. Maar ik maak graag de uiteindelijke keuze zelf, zodat als het fout gaat ik mezelf t vooral kwalijk kan nemen.
Citaat:
Maar ik heb dan ook teveel ervaring met mensen (ouders) die beslissingen voor me maken, ipv het me zelf te laten doen omdat dat naar hun idee altijd veel te lang duurde.
Ik weet dat ik de keuze zelf moet maken, maar het zou gewoon fijn zijn als iemand mij even kon zeggen wat het beste is en dat ik me daar volledig bij zou kunnen neerleggen Maar zo werkt het helaas niet.
Oud 29-08-2015, 17:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh ja, als ik me er volledig bij zou kunnen neerleggen lijkt me dat stiekem af en toen ook best fijn hoor Maar zo werkt mijn hoofd helaasch ook niet
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 17:38
Verwijderd
Ooooh zoef ik heb nog een mooi verhaal over W & Virus Even copypasten
Oud 29-08-2015, 17:40
Verwijderd
Dingen.

omdat ze zich ongemakkelijk voelen als bijvoorbeel Kevin er is en als hij een jointje gaat roken
want wat nou als hij op de foto staat en getagd wordt en dan mogelijkerwijs ontslagen zou kunnen worden

Laatst gewijzigd op 29-08-2015 om 17:51.
Oud 29-08-2015, 17:40
Verwijderd
Niet quoten aub want ik ga er een stukje uithalen straks.
Oud 29-08-2015, 17:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
gossiemijneallemachtigdetering, wat ontzettend des w's weer
Ik heb echt zulk oneindig respect voor zowel jou als J&M en het feit dat jullie ze nog blijven uitnodigen/proberen het vriendelijk te houden. Ik had echt al 150 drama's geleden gezegd, bekijk het even lekker, daar is de deur.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 17:52
Verwijderd
Ja Maaike regelt dit en ik heb W net een pissig SMSje gestuurd; "Je kan instellen dat een tag eerst door jou goedgekeurd moet worden, je hebt gvd mijn 30e verjaardag gemist en je werd kwaad dat ik laat was op de jouwe terwijl ik in een stilstaande trein in een fucking weiland stond en nu flik je dit? Fijn weer."
Oud 29-08-2015, 18:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik pretendeer de hele week al dat het elke avond nog gewoon Lowlands is, en dat bevalt me echt uitstekend
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-08-2015, 18:38
Verwijderd
Doe ik ook! Met YT
Oud 29-08-2015, 18:38
Verwijderd
Julia kijkt naar Jurassic World en ze moet er heel hard van lachen
Oud 29-08-2015, 20:16
df
Avatar van df
df is offline
Kan je überhaupt ontslagen worden als je in je eigen tijd een jointje rookt?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-08-2015, 20:18
Verwijderd
Daar moeten we de persoon die dit vooraf via PM wil overleggen voor bijroepen vrees ik.
Oud 29-08-2015, 20:18
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-08-2015, 20:18
Verwijderd
Mijn gevoel zegt: Ja. Bij bedrijven als Shell word je er ook regelmatig op getest.
Oud 29-08-2015, 20:20
df
Avatar van df
df is offline
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk maar waarschijnlijk zijn er wel een paar beroepen/voorbeelden die die persoon kan vinden waarin het theoretisch eventueel ooit mogelijk zou kunnen zijn.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-08-2015, 20:24
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Mijn gevoel zegt: Ja. Bij bedrijven als Shell word je er ook regelmatig op getest.
Had ik niet verwacht. Omdat je judgement 100% moet zijn ofzo? Maar je mag waarschijnlijk wel met een kater op je werk komen daar ook
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-08-2015, 20:25
Verwijderd
Nou de reden waarom ik ja zeg is eigenlijk omdat, voor zover ik weet, je in een contract bepaalde dingen kan afspreken die je ook na moet komen. Of ze nou wel of niet overeenkomen met de landelijke wetgeving is niet belangrijk. Het mag beperkender zijn dan de wetgeving maar het mag net andersom. Dus je mag wel afspreken dat je religieus moet zijn om ergens te werken en ook bij een bepaalde kerk moet zitten maar niet dat je mensen mag vermoorden als je ergens werkt.
Oud 29-08-2015, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Had ik niet verwacht. Omdat je judgement 100% moet zijn ofzo? Maar je mag waarschijnlijk wel met een kater op je werk komen daar ook
Ik denk dat beroepen met een voorbeeldfunctie wat dit betreft ook moeilijk zijn. En beroepen waarvoor je heel alert moet zijn, luchtverkeersleider ofzo. Verder moet je jezelf natuurlijk niet in een chantabele positie plaatsen - al zal dat met joints in Nederland wel meevallen.
Oud 29-08-2015, 20:28
Verwijderd
Luchtverkeersleider zijn lijkt me echt machtig mooi.
Oud 29-08-2015, 20:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mij niet door breaking bad.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-08-2015, 20:31
Verwijderd
Kijk ik niet. Wat doen ze daar dan?
Oud 29-08-2015, 20:32
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik denk dat beroepen met een voorbeeldfunctie wat dit betreft ook moeilijk zijn.
Zit wat in ja, al gok ik dat de populariteit van bv politici en leraren er alleen maar op vooruit zal gaan als ze af en toe een jointje roken en dat bekend wordt
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-08-2015, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Luchtverkeersleider zijn lijkt me echt machtig mooi.
Het is op de computer al oneindig vermoeiend, moet er echt niet aan denken om dat in het echt te doen. Er was een tijd waarin je Flight Simulator kon koppelen aan een LVL-module. Dan had je dus towers waar echte mensen je echt begeleidden. En niet alleen de towers, maar ook de landelijke verkeersleiding die in Nederland vanuit Maastricht/Beek opereert. Echt stress stress stress...
Oud 29-08-2015, 20:33
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
En beroepen waarvoor je heel alert moet zijn, luchtverkeersleider ofzo.
Mjha, dat dacht ik ook al, of een chirurg ofzo. Maar die mogen volgens mij wel gewoon drinken, dat vind ik dan het kromme.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-08-2015, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Het is op de computer al oneindig vermoeiend, moet er echt niet aan denken om dat in het echt te doen. Er was een tijd waarin je Flight Simulator kon koppelen aan een LVL-module. Dan had je dus towers waar echte mensen je echt begeleidden. En niet alleen de towers, maar ook de landelijke verkeersleiding die in Nederland vanuit Maastricht/Beek opereert. Echt stress stress stress...
Ja, ik zou er ook echt op alle mogelijke punten heel ongeschikt zijn. Maar gewoon, het overzicht dat je hebt, het onder druk moeten nadenken, problemen oplossen, loodsen... Het lijkt me echt een heel bevredigend beroep.
Oud 29-08-2015, 20:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik kijk een programma over een paardenrace in de woestijn. 1 paard noemt jihad
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-08-2015, 20:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Zit wat in ja, al gok ik dat de populariteit van bv politici en leraren er alleen maar op vooruit zal gaan als ze af en toe een jointje roken en dat bekend wordt
Loezzel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-08-2015, 20:35
Verwijderd
Zo krom is dat niet. Piloten en LVL mogen 24 uur voor aanvang dienst niet meer drinken. Chirurgen weet ik de regels niet voor maar ik weet wel dat doktoren ook gecontroleerd worden.
Oud 29-08-2015, 20:36
Verwijderd
Het riikt hier naar azijn.
Oud 29-08-2015, 20:36
Verwijderd
Maar dat kan kloppen want ik zit in de trein naar Zeeland.
Oud 29-08-2015, 20:37
Verwijderd
moesasji heeft een windje gelaten.
Oud 29-08-2015, 20:38
Verwijderd
Hij is van een ander eiland toch?
Oud 29-08-2015, 20:38
Verwijderd
Geeeeen ideee of hij komt van Walcheren of Goeree-Overflakkee!
Oud 29-08-2015, 20:44
Verwijderd
Ja ik dacht Goeree! Maar ik weet eigenlijk niet waar ik dat op baseer. Mijn tweede gok was Zuid-Beveland.
Oud 29-08-2015, 20:44
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Zo krom is dat niet. Piloten en LVL mogen 24 uur voor aanvang dienst niet meer drinken. Chirurgen weet ik de regels niet voor maar ik weet wel dat doktoren ook gecontroleerd worden.
ok ik wist niet dat die gecontroleerd werden

zin in psv-Feyenoord

heb jij nog een beetje weekend eigenlijk of werken werken?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.