Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2015, 15:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 13-11-2015, 15:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat een middagje werk. Sinds half 12 maar 1 patiënt gehad. Hallo plex <3
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-11-2015, 15:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb vandaag 1 telefoontje en en vergadering gehad. ook hallo Plex
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-11-2015, 15:29
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Lekker kotsen op kantoor.
Hoe komt dat dan?

Citaat:
Oei

Ik heb weekend tot volgend weekend!

Ongeveer.
Jaloers!

Citaat:
Dit is mijn uitspraak een daarmee zult u het moeten doen.


Citaat:
Ondertussen moet ik wel echt zo enorm lachen om het blonde gedrag van onze 23-jarige directieassistent. Ze is stiekem ontzettend slim, maar ze gedraagt zich soms zoooooo Ze klinkt als een Gooisch meisje, zit ook bij het corps, maar gedraagt zich soms echt als een levende Barbie.

Staat ze uitgebreid aan een mannelijke collega een truitje te showen dat ze heeft gekocht (ze is namelijk ook shopverslaafd) en dat truitje is aan de achterkant helemaal van kant. Hoor ik haar roepen "Zal ik 'm anders even aantrekken??" en zonder het antwoord af te wachten trekt ze midden in het kantoor haar truitje uit, hopsakeeeeeeeee.

En nu roept ze weer vanuit het niets van achter haar bureau "Ik ben echt verslaafd aan onweeeeeerrrrrrrrrr".

Ik ben echt zo dol op d'r.

Haha! what the fuckkk. Lekker uitbundig, impulsief figuur dus

Citaat:
Wat een middagje werk. Sinds half 12 maar 1 patiënt gehad. Hallo plex <3
Citaat:
Ik heb vandaag 1 telefoontje en en vergadering gehad. ook hallo Plex
Vrijdagen zijn echt de fijnste dagen om te werken
Oud 13-11-2015, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Weekend heb ik niet dit weekend? Jarig ben ik niet op mijn verjaardag?
Weekend heeft twee betekenissen: WEEKEND en zaterdag/zondag. Officieel heb ik natuurlijk vrij maar het wordt een gezellig weekendje twee scholen migreren van Office365 naar een nieuwe Office365.
Oud 13-11-2015, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Dat was hoe ik dacht maar dat is dus een verkeerde gedachte. Waarschijnlijk moet jij dit weekend werken en daarom heb jij voor jezelf geen weekend omdat jij het weekend als twee vrije dagen ziet.
Heel goed brah.
Oud 13-11-2015, 15:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Vrijdagen zijn echt de fijnste dagen om te werken
Niet altijd hoor, maar mijn huidige opdrachtgever voor de vrijdagen is wel relaxt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-11-2015, 15:40
Verwijderd
Ik vind vrijdagen thuiswerken heel leuk maar op de zaak verschrikkelijk. Het is er zo stil en leeg.
Oud 13-11-2015, 15:50
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoe komt dat dan?


Haha! what the fuckkk. Lekker uitbundig, impulsief figuur dus

Aangestoken door een collega en ja + ADHD.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-11-2015, 16:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Hoe komt dat dan?



Jaloers!







Haha! what the fuckkk. Lekker uitbundig, impulsief figuur dus




Vrijdagen zijn echt de fijnste dagen om te werken
Nee vrijdagen zijn een lange zit tot het weekend, helemaal als ze zo rustig zon. Maandagen en dinsdagen zijn wmb de betere werkdagen bij ons op kantoor.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-11-2015, 17:59
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Niet altijd hoor, maar mijn huidige opdrachtgever voor de vrijdagen is wel relaxt.
Citaat:
Ik vind vrijdagen thuiswerken heel leuk maar op de zaak verschrikkelijk. Het is er zo stil en leeg.
Citaat:
Nee vrijdagen zijn een lange zit tot het weekend, helemaal als ze zo rustig zon. Maandagen en dinsdagen zijn wmb de betere werkdagen bij ons op kantoor.
Ik vind het altijd juist lekker als het zo rustig is. Kun je rustig aan de dingetjes werken waar je de rest van de week niet aan toe komt. En daarnaast ben ik op vrijdag altijd in een blije/relaxte stemming, omdat ik weet dat het bijna weekend is.
Oud 13-11-2015, 18:00
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Aangestoken door een collega en ja + ADHD.
Nekschot geven die collega
Oud 13-11-2015, 18:14
Verwijderd
Oh god als de taxi nou een beetje vroeg is dan ben ik over een uur weer van d'r af.
Oud 13-11-2015, 18:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oh god als de taxi nou een beetje vroeg is dan ben ik over een uur weer van d'r af.
Owwwwww je moesje is er!

Ik heb die van mij nog steeds niet van repliek gediend.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-11-2015, 18:23
slapend meisje
slapend meisje is offline
Citaat:
Not for Sale en jij.
Ben je mij zomaar vergeten?!
Oud 13-11-2015, 19:20
Verwijderd
Ik wist niet dat jij een lettertje had
Oud 13-11-2015, 19:24
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Tuurlijk wel!

Wb!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 21:39
slapend meisje
slapend meisje is offline
Bovendien is 1 J voor Jeroen wel genoeg toch?!


Noor. Ik ben het met je eens. Kom maar gauw weer eens eten! En hou 13 december vrij!
Oud 13-11-2015, 21:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Slapend meisje, ik vind jouw naam een beetje eng
Oud 13-11-2015, 21:43
slapend meisje
slapend meisje is offline
Goed verhaal!


Ik ging me registreren, en toen zei hij: emailadres al in gebruik!
Dus toen ging ik mijn wachtwoord opvragen, en blijkbaar hebben ze mijn naam toen ik wegging in slapend meisje veranderd. Denk ik!
Oud 13-11-2015, 21:45
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Bovendien is 1 J voor Jeroen wel genoeg toch?!


Noor. Ik ben het met je eens. Kom maar gauw weer eens eten! En hou 13 december vrij!
Aha. Is dat een zondag right?
Citaat:
Goed verhaal!


Ik ging me registreren, en toen zei hij: emailadres al in gebruik!
Dus toen ging ik mijn wachtwoord opvragen, en blijkbaar hebben ze mijn naam toen ik wegging in slapend meisje veranderd. Denk ik!
Wat gek
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 21:49
slapend meisje
slapend meisje is offline
Yes!
Dat leek ons handiger, waarschijnlijk vieren bij mijn ouders. En dat met parkeren enzo. En voor de treingangers nog handiger!

En wat betreft eten: ben je er vrijdag? Want misschien daarvoor eten en vanaf hier de bus naar Zuid pakken?
Ik mis je
Oud 13-11-2015, 21:51
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Yes!
Dat leek ons handiger, waarschijnlijk vieren bij mijn ouders. En dat met parkeren enzo. En voor de treingangers nog handiger!

En wat betreft eten: ben je er vrijdag? Want misschien daarvoor eten en vanaf hier de bus naar Zuid pakken?
Ik mis je
Zo dat klinkt alsof t een festival wordt is t dan in t nieuwe huis?

Ik ben wel van plan vrijdag te gaan ja. Moet even kijken ivm werk en dingen. Is t jou weekend of niet? Wel toch?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 21:52
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Gaat t wel goed met je?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 22:16
slapend meisje
slapend meisje is offline
Haha nee meer zo dat er natuurlijk niet zo heel veel mensen in mijn kamer kunnen zitten, en daar wel! Ja!
Is nu bijna af!

Nee is niet mijn weekend, maar ze gaat naar Wim. Maar misschien, mocht je niet hoeven te werken enzo, dat kan je haar ook nog even zien! Ze wordt dan rond 18.30 opgehaald ofzo.

Ja. Wel beetje druk En ik wil graag ook weer eens naar Rotterdam! Maar dan is het al heel snel vol qua weekenden
Had wel ook S. gevraagd om mee te gaan vrijdag
Oud 13-11-2015, 22:16
slapend meisje
slapend meisje is offline
Hoop rood!
Oud 13-11-2015, 22:28
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Haha nee meer zo dat er natuurlijk niet zo heel veel mensen in mijn kamer kunnen zitten, en daar wel! Ja!
Is nu bijna af!

Nee is niet mijn weekend, maar ze gaat naar Wim. Maar misschien, mocht je niet hoeven te werken enzo, dat kan je haar ook nog even zien! Ze wordt dan rond 18.30 opgehaald ofzo.

Ja. Wel beetje druk En ik wil graag ook weer eens naar Rotterdam! Maar dan is het al heel snel vol qua weekenden
Had wel ook S. gevraagd om mee te gaan vrijdag
Ik werk dat hele weekend, zaterdag vanaf 1900. Maar er zijn ook wat andere dingen dat weekend.

Moeten we even kijken. T weekend na t Aarbei weekend ben ik helemaal vrij geloof ik.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 22:48
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik word echt een beetje verdrietig van t gebeuren in Parijs
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 22:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik word echt een beetje verdrietig van t gebeuren in Parijs
Ik ook. Bah
Oud 13-11-2015, 23:09
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Gewoon onbezonnen de deur uit gaan en dan nooit meer thuiskomen. En ja dat kan ook gebeuren in een ongeluk op straat. En ja dat gebeurt ook dagelijks in Syrië etc. Maar dit komt dicht bij voor mij.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 23:10
Verwijderd
En ondertussen zijn er weer enkele honderden doden gevallen in andere conflictgebieden. Maar dit is maar 500km verderop dus dan is het erg!
Oud 13-11-2015, 23:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En ondertussen zijn er weer enkele honderden doden gevallen in andere conflictgebieden. Maar dit is maar 500km verderop dus dan is het erg!
Jezus Bas, sinds wanneer ben jij zo politiek correct?
Oud 13-11-2015, 23:19
df
Avatar van df
df is offline
M'n hele familie is gisteren uitgemoord, maarja ondertussen slachtte Boko Baram een heel dorp af dus waar hebben we het over.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 13-11-2015, 23:20
df
Avatar van df
df is offline
Even serieus een reeks aanslagen in Parijs is toch relevanter voor 'ons' dan een reeks aanslagen gepleegd door Boko Haram?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 13-11-2015, 23:23
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Het komt dichterbij omdat de plek en mensen met hun gewoonten vergelijkbaar(der) zijn dan in oorlogssituaties. Dat maakt t niet erger maar wel invoelbaarder voor mij.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-11-2015, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Jezus Bas, sinds wanneer ben jij zo politiek correct?
Over dit soort dingen altijd al geweest.
Oud 13-11-2015, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Het komt dichterbij omdat de plek en mensen met hun gewoonten vergelijkbaar(der) zijn dan in oorlogssituaties. Dat maakt t niet erger maar wel invoelbaarder voor mij.
Niet mee eens. Terroristen willen mensen doodmaken en dat doen ze onder iedereen.
Oud 13-11-2015, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Even serieus een reeks aanslagen in Parijs is toch relevanter voor 'ons' dan een reeks aanslagen gepleegd door Boko Haram?
De enige reden waarom ze dat zijn is omdat het voor een relatief groot gedeelte van de Nederlanders consequenties zal hebben.
Oud 13-11-2015, 23:29
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Niet mee eens. Terroristen willen mensen doodmaken en dat doen ze onder iedereen.
Maar je hebt in Syrie wel eerder kans slachtoffer te worden van een terrorist dan in Parijs.

Dingen die dagelijks gebeuren zijn op een gegeven moment geen groot nieuws meer, iets (redelijk) unieks is dat wel.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 13-11-2015, 23:32
Verwijderd
Wat de hel heeft de kans dat je slachtoffer zou kunnen worden van terrorisme ermee te maken?

En ja groot nieuws, blabla, superleuk, volgende week vrijdag is iedereen blij als er weer een vliegtuig neerstort omdat ze het "nieuws" over Parijs niet meer kunnen luchten of zien. En ondertussen zijn we allemaal weer een beetje banger en staan we weer een beetje meer vrijheid af onder het mom van terrorismebestrijding.
Oud 13-11-2015, 23:36
Verwijderd
Wilders wil de grenzen sluiten. Zul je zien dat het allemaal genaturaliseerde Fransen waren oid. Ja gesloten grenzen helpen dan. Wat Wilders niet snapt is dat de grenzen niet dicht zijn om geen terroristen binnen te laten komen maar zodat mogelijke overige idioten het land niet kunnen verlaten.
Oud 13-11-2015, 23:42
df
Avatar van df
df is offline
Wilders snapt wel meer niet.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-11-2015, 19:51
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline








Mn kastje in de wc is zo ongeveer klaar. Iig kan alles er nu in
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-11-2015, 22:37
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ziet er goed uit en handig!
Oud 15-11-2015, 07:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nice
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-11-2015, 07:26
Cootje01
Avatar van Cootje01
Cootje01 is offline
Netjes
__________________
Puber-tijd is de tijd dat je ouders vervelend beginnen te doen
Oud 15-11-2015, 07:26
Cootje01
Avatar van Cootje01
Cootje01 is offline
En een goede morgen voor de vroege vogels hier
__________________
Puber-tijd is de tijd dat je ouders vervelend beginnen te doen
Oud 15-11-2015, 09:44
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wilders wil de grenzen sluiten. Zul je zien dat het allemaal genaturaliseerde Fransen waren oid. Ja gesloten grenzen helpen dan. Wat Wilders niet snapt is dat de grenzen niet dicht zijn om geen terroristen binnen te laten komen maar zodat mogelijke overige idioten het land niet kunnen verlaten.
En wat jij niet snapt is dat politici stemmen willen scoren en geen problemen oplossen om uiteindelijk samen met meneer kok in een of andere raad van 11 te gaan zitten voor een paar ton per jaar
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 15-11-2015, 10:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Wilders wil de grenzen toch allang sluiten? Niet alleen n.a.v. dit. Daarnaast waren het volgens mij ook lang niet allemaal genaturaliseerde Fransen.
Oud 15-11-2015, 10:26
df
Avatar van df
df is offline
Leg me aub het nut van de grenzen sluiten uit. Het klinkt alsof je het een goed idee vindt namelijk.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.