Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2016, 12:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
2016 is wel lekker bezig, zeg.

http://www.nu.nl/algemeen/4362414/jo...n=nunl_twitter
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2016, 12:42
Verwijderd
Wat een gemis. Ongelofelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Wat een gemis. Ongelofelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 13:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wat een gemis. Ongelofelijk.
Ik snap dit soort berichten nooit. Dat je er zelf niks mee had, prima, of dat je er niet rouwig om bent... Maar laat mensen gewoon zo'n topic over openen en het erg vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 13:33
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Citaat:
Wat een gemis. Ongelofelijk.
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit soort berichten nooit. Dat je er zelf niks mee had, prima, of dat je er niet rouwig om bent... Maar laat mensen gewoon zo'n topic over openen en het erg vinden.


Wat vind je hier dan van?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit soort berichten nooit. Dat je er zelf niks mee had, prima, of dat je er niet rouwig om bent... Maar laat mensen gewoon zo'n topic over openen en het erg vinden.
Nouja, in combinatie met LP's "2016 is wel lekker bezig" is het wel een logische opmerking

Het is niet alsof het nou heel bijzonder is dat een 75-jarige BN'er in any given year sterft, dat draagt nou niet echt bij aan het 2016-rampenjaar idee.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 14:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik vind het eigenlijk zieliger voor zijn moeder van 106.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 14:29
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nouja, in combinatie met LP's "2016 is wel lekker bezig" is het wel een logische opmerking

Het is niet alsof het nou heel bijzonder is dat een 75-jarige BN'er in any given year sterft, dat draagt nou niet echt bij aan het 2016-rampenjaar idee.
Misschien, maar ik heb dat soort "stel je niet zo aan"-berichten al iets te vaak gezien ofzo.

Citaat:
Ik vind het eigenlijk zieliger voor zijn moeder van 106.
Dat vind ik ook het sneust.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 14:55
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Nouja, in combinatie met LP's "2016 is wel lekker bezig" is het wel een logische opmerking

Het is niet alsof het nou heel bijzonder is dat een 75-jarige BN'er in any given year sterft, dat draagt nou niet echt bij aan het 2016-rampenjaar idee.
Greg Lake dan weer wel
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:08
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
[afbeelding]


Wat vind je hier dan van?
Abby zegt toch nergens dat het niet ok is of niet mag, zo'n grapje maken? Enkel dat ze het niet snapt wat dat bijdraagt.
Of om Kyle te parafraseren:

Either it's both okay to poke fun at something and to criticize the person who's poking fun for it, or both aren't.
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 08-12-2016 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit soort berichten nooit. Dat je er zelf niks mee had, prima, of dat je er niet rouwig om bent... Maar laat mensen gewoon zo'n topic over openen en het erg vinden.
Het ging me vooral om de combinatie met 2016. Heel erg naar voor zijn familie, echt. Maakt het 2016 echt vervelender? Denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Abby zegt toch nergens dat het niet ok is of niet mag, zo'n grapje maken? Enkel dat ze het niet snapt wart dat bijdraagt.
Of om Kyle te parafraseren:

Either it's both okay to poke fun at something and to criticize the person who's poking fun for it, or both aren't.
Geen probleem mee!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het ging me vooral om de combinatie met 2016. Heel erg naar voor zijn familie, echt. Maakt het 2016 echt vervelender? Denk het niet.
Waarschijnlijk niet. Als reactie op het 2016-verhaal snap ik hem best, maar zoals gezegd was dit niet de eerste "stel je niet zo aan"-reactie in zo'n overlijdenstopic. En dat vind ik gewoon altijd een beetje stomme niets-toevoegende en botte reacties.
Ik kan me herinneren dat ik moest huilen toen Jeroen Willems was overleden, dan zijn reacties met "Boeiend" niet heel erg tof.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:33
Verwijderd
Tja.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:44
Verwijderd
Dan nog. Iedereen mag daar een mening over hebben. Als moeten huilen een maatstaf moet zijn voor je reactie voor je houden...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dan nog. Iedereen mag daar een mening over hebben. Als moeten huilen een maatstaf moet zijn voor je reactie voor je houden...
Neen.
Ik vraag me gewoon af waarom je het nodig vindt om zoiets te zeggen.
Wat NfS zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Neen.
Ik vraag me gewoon af waarom je het nodig vindt om zoiets te zeggen.
Wat NfS zegt dus.
Natuurlijk om te laten zien wat voor klootviool ik ben duh.

Stel je niet zo aan. Het zijn pixels.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2016, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit soort berichten nooit. Dat je er zelf niks mee had, prima, of dat je er niet rouwig om bent... Maar laat mensen gewoon zo'n topic over openen en het erg vinden.
Mwah. Zonder dit groter te willen maken dan het is. Hierboven zeg je
Citaat:
Maar laat mensen gewoon zo'n topic over openen en het erg vinden.
Ik zou niet weten hoe ik dit anders moet lezen dan "ik vind dat je je reactie voor je had moeten houden"/"het was gepaster geweest als je je reactie voor je had gehouden". En absoluut niet "goh, ik accepteer dat je dit zegt, maar ik vraag me af waarom je het zegt".
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:06
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Hierboven zeg je Ik zou niet weten hoe ik dit anders moet lezen dan "ik vind dat je je reactie voor je had moeten houden"/"het was gepaster geweest als je je reactie voor je had gehouden". En absoluut niet "goh, ik accepteer dat je dit zegt, maar ik vraag me af waarom je het zegt".
Ik denk dat het in het algemeen vaak zo over kan komen als je een reactie stom vindt, maar een voorkeur voor het niet maken van een opmerking ligt nog steeds ver van "dit mag je niet zeggen" of "zulke reacties moeten uit zulke topics verwijderd worden".
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:09
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik denk dat het in het algemeen vaak zo over kan komen als je een reactie stom vindt, maar een voorkeur voor het niet maken van een opmerking ligt nog steeds ver van "dit mag je niet zeggen" of "zulke reacties moeten uit zulke topics verwijderd worden".
Dankje
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het in het algemeen vaak zo over kan komen als je een reactie stom vindt, maar een voorkeur voor het niet maken van een opmerking ligt nog steeds ver van "dit mag je niet zeggen" of "zulke reacties moeten uit zulke topics verwijderd worden".
1 en 2 zijn wat mij betreft niet zo heel erg verschillend. Tussen (1|2) en 3 zit een groot verschil. Ik lees het niet als 3.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:17
Abby.
Abby. is offline
Maar goed, Joop Braakhekke dus... Ik vond hem bij Ranking the Stars geloof ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:17
Verwijderd
Wat Deadlock zegt maar ik vind het vooral ook een weinig boeiende discussie eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, Joop Braakhekke dus... Ik vond hem bij Ranking the Stars geloof ik wel leuk.
Ik moest "altijd" wel om hem lachen, die paar keer dat ik hem heb gezien op tv.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2016, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, Joop Braakhekke dus... Ik vond hem bij Ranking the Stars geloof ik wel leuk.
Ik vond hem altijd wel grappig. Vooral als panellid maar er is een paar jaar geleden een uitgebreid interview met hem gemaakt voor geen idee meer wat en daarin vond ik hem enorm sympathiek.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:21
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vond hem altijd wel grappig. Vooral als panellid maar er is een paar jaar geleden een uitgebreid interview met hem gemaakt voor geen idee meer wat en daarin vond ik hem enorm sympathiek.
Tv-show? Die komt vanavond op tv.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Tv-show? Die komt vanavond op tv.
Geloof het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:22
Verwijderd
Met Ivo Niehe waarschijnlijk die heb ik ook gezien en idd sympathieke man.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
1 en 2 zijn wat mij betreft niet zo heel erg verschillend. Tussen (1|2) en 3 zit een groot verschil. Ik lees het niet als 3.
Citaat:
Wat Deadlock zegt
Okee! Maar dan zijn we het toch eens, dat er van de dubbele standaard die het South Park plaatje impliceert in dit geval niet echt sprake is?

Citaat:
maar ik vind het vooral ook een weinig boeiende discussie eigenlijk
Ik vind het uitermate boeiend! Meer dan Joop Braakhekke tbh, maar dat is dus niet leuk om te zeggen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Okee! Maar dan zijn we het toch eens, dat er van de dubbele standaard die het South Park plaatje impliceert in dit

Ik vind het uitermate boeiend! Meer dan Joop Braakhekke tbh, maar dat is dus niet leuk om te zeggen
Fuck die quote. Bug in iOS waardoor backspace niet goed functioneert. Anyway, daar ben ik het mee eens.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 16:34
Verwijderd
Ik heb Joop Braakhekke echt voor het laatst zien verschijnen in Bros reclames van duizend jaar terug
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 17:07
Verwijderd
Kutkristaco nu wil ik bros
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 17:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond Joop best grappig en hij was geen Alan Rickman inderdaad, maar het is wel weer een extra bekendheid die dit jaar het loodje legt. Het zijn er bizar veel dit jaar, naar mijn idee.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Joop best grappig en hij was geen Alan Rickman inderdaad, maar het is wel weer een extra bekendheid die dit jaar het loodje legt. Het zijn er bizar veel dit jaar, naar mijn idee.
Gaan er alleen maar meer worden. Er zijn steeds meer bners en steeds meer zenders.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 10:56
Verwijderd
Nou is Peter van Straaten weer dood, het moet niet gekker worden!


Ik heb trouwens niet het idee dat er in 2016 meer BNers zijn overleden dan voorgaande jaren, ik denk dat het net is of er veel personen bij zijn bij wie jij je meer betrokken voelt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2016, 12:13
df
Avatar van df
df is offline
Die kerel van vlinderscrime omgelegd
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Peter van Straaten is dood?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:16
Verwijderd
Wie is Peter van Straaten?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wie is Peter van Straaten?
Bekende striptekenaar, voornamelijk in het Parool. Hij tekent altijd dat stel wat verveeld op de bank hangt, beetje schetsmatige stijl.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:33
Verwijderd
Ach. Ziek of gewoon oud en op?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:35
Verwijderd
Ziek en oud
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:39
Verwijderd




Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 14:54
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Van die "ja, zo gaat het wel"-strips pijnlijk herkenbaar soms
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 10-12-2016, 00:39
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En nu lees ik net dat Greg Lake zijn bas aan de wilgen heeft gehangen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-12-2016, 11:50
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
En nu lees ik net dat Greg Lake zijn bas aan de wilgen heeft gehangen.
Citaat:
Greg Lake dan weer wel
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 10-12-2016, 13:46
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik las het pas te elfder ure
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-12-2016, 13:55
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik las het pas te elfder ure
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.